epersidi Δημοσ. 3 Απριλίου 2021 Δημοσ. 3 Απριλίου 2021 Καλησπέρα στην ομάδα, παρήγγειλα ένα τάμπλετ από αποθήκη στην Τσεχία γύρω στις 20/3 με EU Priority Line και μου έβγαλε μήνυμα στο tracking το παρακάτω: For more information please call information line CP at 954 40 66 99 on working days from 6.30 a.m. to 9.30 p.m. Ξέρει κανένας περί τίνος πρόκειται; Έχει τύχει σε κάποιον άλλον; Ξαναέλεγξα τα στοιχεία επικοινωνίας μου κτλ και είναι όλα σωστά ... Έστειλα και e-mail στο Τσέχικο ταχυδρομείο και περιμένω ...
aces Δημοσ. 3 Απριλίου 2021 Δημοσ. 3 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Περίμενε λίγες μέρες μήπως γίνει ανανέωση στο τρακινγκ κ ανοιξε τικετ για διευκρινίσεις αν κ νομίζω το μήνυμα αφορά ότι έχει καθυστερήσεις από Τσεχία οι αποστολές λόγω covid κ δεν έχει σχέση με τα στοιχεία αποστολής προφανώς είναι γενικευμένο πρόβλημα. Το τσέχικο ταχυδρομείο πριν κάνα 3μηνο είχε απαντήσει σχετικά που είχα ρωτήσει ότι έχουν καθυστερήσεις κλπ αν κ το δέμα καθυστέρησε κ εκεί κ εδώ σύνολο 2.5 μηνες. Επεξ/σία 3 Απριλίου 2021 από aces
epersidi Δημοσ. 4 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2021 Νόμιζα ότι είχε ξεμπουκώσει το πράγμα ... Πάντως ένας φίλος που παρήγγειλε μια ημέρα μετά το ίδιο τάμπλετ, παρέλαβε κανονικά από DHL νομίζω. Μου φαίνεται θα πρέπει να αρχίσω τα τηλέφωνα από Δευτέρα ...
JoanBresci Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Παιδιά, 5η ημέρα που ταξιδεύει από Τσεχία, είναι νορμάλ;;;
epersidi Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Κάτι έχει παιχτεί με Τσεχία... Και μένα τελικά εμφανίστηκε στις 6/4 ότι ξεκίνησε... Οπότε αν ούτε το δικό σου έχει φτάσει... Από βδομάδα το δικό μου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα