Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με νέο λάπτοπ HP, προϊόν παραεισαγωγής αγορασμένο από MG Manager


zto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Coppermine είπε

Επειδή το λες εσυ η χωρίς γνώση κανείς μια λογική υπόθεση ας πουμε; Δεν είναι καλό να γράφετε ότι να ναι επειδή έτσι.. 

Αρχικά δεν έχουν όλα τα μοντέλα της κάθε εταιρίας εγγυηση σε κάθε γεωγραφική περιοχη

Υπάρχουν χώρες όπου Σεν επιτρέπεται καν η πωληση τους π.χ Ιράν, Βόρεια Κορέα κλπ

Υπάρχουν μοντέλα με συγκεκριμένες προδιαγραφες για συγκεκριμένες αγορές, άλλοι κωδικοί για Ασία, για Ευρώπη για Αμερική κοκ. 

Θες να δεις τι τράβηξα για να βρω ανταλλακτικά για Samsung laptop ασιατικο όπου δεν υπήρχε το ίδιο μοντέλο Ευρώπη και επειδή ο πελατης το ήθελε αναγκαστικά έπαιξε ebay, UK για πληκτρολογια back plate 

 

Αν ένας Ασιάτης έρθει στην Ελλάδα διακοπές και πάθει κάτι το λαπτοπ του την έβαψε με λίγα λόγια. Και μετά λέτε γιατί πουλάνε τα MacBook ….

Συγνώμη αν είπα βλακεία για σένα ... Αλλά συνηθισμένος από τα Mac  που τα αγοράζω από το εξωτερικό και τα δέχονται στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες του κόσμου γιατί η εγγύηση είναι παγκόσμια, πίστευα ότι εταιρείες του μεγέθους του HP έπρεπε να σέβονται τους πελάτες τους. Εκτός και απευθύνονται σε πελάτες δέντρα που δεν μετακινούνται από την χώρα τους….

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καθε φορα σε αντιστοιχα τοπικ συζηταμε λιγο περισσοτερο απο το μεσανατολικο και το κυπριακο μαζι

Λοιπον το γυρνας στο καταστημα και ζητας πισω τα λεφτα διατιθειμενος να κανεις φασαρια γιατι ετσι μονο βρισκεις το δικιο σου εδω στον τοπο αυτο

Το για ποια αγορα προοριζεται το λαπτοπ,τι βυσμα εχει  αυτο και το support που δουλευει ακομα σε αυτα τα μαγαζακια ποσως σε ενδιαφερει

Επιστροφη χρηματων και γρηγορα,να κοψουν τον λαιμο τους

Ολοι ευθυνοφοβοι σε αυτο το κωλοκρατος

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πίστευα ότι σήμερα θα λυθεί το ζήτημα, αλλά δυστυχώς έγινα και πάλι μπαλάκι ανάμεσα σε HP και Mg Manager. Η ευγένεια και η επιθυμία να βρεθεί συμβιβαστική λύση μάλλον εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Οι συμφωνίες που μου προσφέρονται και από τους δύο αλλάζουν μετά από λίγο... εις βάρος μου φυσικά.

Η ζημιά που έχω υποστεί είναι τεράστια, δεν υπάρχει πια στην αγορά το ίδιο ή αντίστοιχο λάπτοπ, ενώ ακόμα και αν μου γίνει επιστροφή χρημάτων οι τιμές έχουν ανέβει σε σχέση με δύο μήνες πριν που έγινε η αγορά. Κουράστηκα με την κοροϊδία και νομίζω η μόνη λύση πια είναι η δικαστική. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, zto είπε

Πίστευα ότι σήμερα θα λυθεί το ζήτημα, αλλά δυστυχώς έγινα και πάλι μπαλάκι ανάμεσα σε HP και Mg Manager. Η ευγένεια και η επιθυμία να βρεθεί συμβιβαστική λύση μάλλον εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Οι συμφωνίες που μου προσφέρονται και από τους δύο αλλάζουν μετά από λίγο... εις βάρος μου φυσικά.

Η ζημιά που έχω υποστεί είναι τεράστια, δεν υπάρχει πια στην αγορά το ίδιο ή αντίστοιχο λάπτοπ, ενώ ακόμα και αν μου γίνει επιστροφή χρημάτων οι τιμές έχουν ανέβει σε σχέση με δύο μήνες πριν που έγινε η αγορά. Κουράστηκα με την κοροϊδία και νομίζω η μόνη λύση πια είναι η δικαστική. 

Θα συμφωνήσω με τους "γνώστες του αντικειμένου" ότι έχεις αργήσει πολύ (ο χρόνος είναι χρήμα) να κινηθείς μέσω των αρμόδιων αρχών προστασίας καταναλωτή (γενική γραμματεία καταναλωτή - συνήγορο του καταναλωτή) - δικαστικών αρχών.

όταν αγοράζεις κάτι (δεν θα σχολιάσω την τιμή του) μιλάς με το κατάστημα που το αγόρασες - με την ελληνική αντιπροσωπεία - με την μητρική αντιπροσωπεία

αν δεν βρεθεί λύση από κανέναν τότε αναλαμβάνουν οι αρμόδιες αρχές ειδικά μέσω δικαστικής οδού να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνο θα πάρεις τα λεφτά σου αλλά και πολύ καλύτερο φορητό υπολογιστή από αυτό το προβληματικό που σου πούλησαν.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Θα συμφωνήσω με τους "γνώστες του αντικειμένου" ότι έχεις αργήσει πολύ (ο χρόνος είναι χρήμα) να κινηθείς μέσω των αρμόδιων αρχών προστασίας καταναλωτή (γενική γραμματεία καταναλωτή - συνήγορο του καταναλωτή) - δικαστικών αρχών.

όταν αγοράζεις κάτι (δεν θα σχολιάσω την τιμή του) μιλάς με το κατάστημα που το αγόρασες - με την ελληνική αντιπροσωπεία - με την μητρική αντιπροσωπεία

αν δεν βρεθεί λύση από κανέναν τότε αναλαμβάνουν οι αρμόδιες αρχές ειδικά μέσω δικαστικής οδού να είσαι σίγουρος ότι όχι μόνο θα πάρεις τα λεφτά σου αλλά και πολύ καλύτερο φορητό υπολογιστή από αυτό το προβληματικό που σου πούλησαν.

Έχω κάνει αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή από 28/4. Δυστυχώς έχασα πολύτιμο χρόνο πιστεύοντας ότι μπορεί να βρεθεί συμβιβαστική λύση αλλά και λόγω λανθασμένης ενημέρωσης. Πλέον προχωράω με το δικηγόρο μου.

Είναι αδιανόητο να μην αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη για την κατάσταση αυτή. Μιλάμε για επιχειρήσεις που το κόστος να έχουν έναν ευχαριστημένο πελάτη (θα έπρεπε να) είναι αστείο.

Αδυνατώ να καταλάβω αν είναι πρόκειται για απίστευτη τσιγκουνιά ή για τραγική ικανότητα διαχείρισης πελατών. Μου πούλησαν ένα χαλασμένο προϊόν και προσπαθούν να αποφύγουν την ευθύνη ο μεν με δικαιολογία απίστευτη γραφειοκρατεία, ο δε με παραδοσιακή ελληνική μαγκιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
27 λεπτά πριν, zto είπε

Έχω κάνει αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή από 28/4. Δυστυχώς έχασα πολύτιμο χρόνο πιστεύοντας ότι μπορεί να βρεθεί συμβιβαστική λύση αλλά και λόγω λανθασμένης ενημέρωσης. Πλέον προχωράω με το δικηγόρο μου.

Είναι αδιανόητο να μην αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη για την κατάσταση αυτή. Μιλάμε για επιχειρήσεις που το κόστος να έχουν έναν ευχαριστημένο πελάτη (θα έπρεπε να) είναι αστείο.

Αδυνατώ να καταλάβω αν είναι πρόκειται για απίστευτη τσιγκουνιά ή για τραγική ικανότητα διαχείρισης πελατών. Μου πούλησαν ένα χαλασμένο προϊόν και προσπαθούν να αποφύγουν την ευθύνη ο μεν με δικαιολογία απίστευτη γραφειοκρατεία, ο δε με παραδοσιακή ελληνική μαγκιά.

για αυτό το λόγο κάνεις ότι κάνω εγώ προσωπικά

κατάστημα - ελληνική αντιπροσωπεία - μητρική αντιπροσωπεία = δεν βρέθηκε λύση

αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή/δικαστικές

το πρόβλημα λύθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα όλο το θέμα..πραγματικά φίλε ελπίζω να βρεις άκρη..και να στιγματιστη το MG Manager..να πάρεις μέσω της δικαστικής οδού περισσότερα από αυτα που σου αναλογούν..μιλάμε και για ψυχική οδύνη έτσι...μην φοβάσαι τίποτα..και κατάργηση από το skroutz κτλ...Υπάρχουν και άλλες τέτοιες επιχειρήσης ειδικά στο bestprice...πως λένε οι περισσότεροι αντικατάσταση σε 15 μέρες και επιστροφές χρημάτων..ε εκεί λένε 2 ώρες..χαχαα..πραγματικά μιλάμε για απατεώνες που αγοράζουν κινητα ταμπλετ κτλ. τα ανακατασκευάζουν μερικώς και τα πουλάνε με καθυστερήσεις ενώ λένε 7 μέρες..και μήνα και βάλε...γιατι το εξαρτημα που θα αλλάξουν στο κατεστραμένο μερικώς κινητό αργεί να έρθει και στη συνέχεια στο πουλάνε για καινούργιο...ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΤΛ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία λύση ακόμη. Την Παρασκευή (χωρίς να ενημερωθώ νωρίτερα) το μηχάνημα επέστρεψε από την Infoquest στην Mg Manager. Από την Mg Manager με ενημέρωσαν ότι το μηχάνημα είναι στην κυριότητά τους, καθώς εκδόθηκε πιστωτικό τιμολόγιο. Το τιμολόγιο που μου στάλθηκε δεν περιλαμβάνει ούτε τα αρχικά μεταφορικά, πόσο μάλλον οποιουδήποτε είδους αποζημίωση για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί...

Η επιλογή λοιπόν που μου δίνεται είναι, για ένα ελαττωματικό μηχάνημα, να μου επιστραφούν δύο μήνες μετά, λιγότερα χρήματα από όσα πλήρωσα εξαρχής, χωρίς καν να λαμβάνω υπόψη τα επιπλέον μεταφορικά που έχω πληρώσει, τις ώρες στο τηλέφωνο, τις καθυστερήσεις με ευθύνη HP κ MG Manager με ότι συνεπάγεται για τη δουλειά μου, αλλά και το ότι το μηχάνημα δε υπάρχει πια στην αγορά, αλλά και ούτε και αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/5/2021 στις 11:16 ΠΜ, zto είπε

Καμία λύση ακόμη. Την Παρασκευή (χωρίς να ενημερωθώ νωρίτερα) το μηχάνημα επέστρεψε από την Infoquest στην Mg Manager. Από την Mg Manager με ενημέρωσαν ότι το μηχάνημα είναι στην κυριότητά τους, καθώς εκδόθηκε πιστωτικό τιμολόγιο. Το τιμολόγιο που μου στάλθηκε δεν περιλαμβάνει ούτε τα αρχικά μεταφορικά, πόσο μάλλον οποιουδήποτε είδους αποζημίωση για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί...

Η επιλογή λοιπόν που μου δίνεται είναι, για ένα ελαττωματικό μηχάνημα, να μου επιστραφούν δύο μήνες μετά, λιγότερα χρήματα από όσα πλήρωσα εξαρχής, χωρίς καν να λαμβάνω υπόψη τα επιπλέον μεταφορικά που έχω πληρώσει, τις ώρες στο τηλέφωνο, τις καθυστερήσεις με ευθύνη HP κ MG Manager με ότι συνεπάγεται για τη δουλειά μου, αλλά και το ότι το μηχάνημα δε υπάρχει πια στην αγορά, αλλά και ούτε και αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα.

 

 

Τέλος καλό όλα καλά αφού έχεις τα χρήματα που έδωσες για το λάπτοπ. 

Τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσεις κάποιο πραγματικά καλό μηχάνημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zacharis1955 είπε

Δεν υπάρχει όρος "παραεισαγωγή" για προϊόντα που διακινούνται εντός ΕΕ...

Τις αντιπροσωπείες όμως δεν φαίνεται να τις νοιάζει αυτό. Η Infoquest ας πούμε δεν αναγνωρίζει εγγύηση στα Xiaomi που δεν είναι αποκλειστικά δική της εισαγωγή. Άμα τους χρειαστείς, άντε να βρεις άκρη.

 

Δεν το περίμενα βέβαια από την HP να έχει παρόμοια συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, apostolisk86 είπε

Τις αντιπροσωπείες όμως δεν φαίνεται να τις νοιάζει αυτό. Η Infoquest ας πούμε δεν αναγνωρίζει εγγύηση στα Xiaomi που δεν είναι αποκλειστικά δική της εισαγωγή. Άμα τους χρειαστείς, άντε να βρεις άκρη.

 

Δεν το περίμενα βέβαια από την HP να έχει παρόμοια συμπεριφορά.

Με την Xiaomi και λοιπές καθαρά κινεζοεταιρίες που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπία EU είναι άλλη ιστορία, με τις υπόλοιπες όπως έγραψε στο νήμα και κάποιος άλλος συμφορουμίτης αρκούν και περισσεύουν οι μαγικές λεξούλες "συνήγορος καταναλωτή", "αρνητική αξιολόγηση παντού" κλπ που ως εκ θαύματος ξεκαθαρίζουν αμέσως τα πάντα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, andreas1gr είπε

Τέλος καλό όλα καλά αφού έχεις τα χρήματα που έδωσες για το λάπτοπ. 

Τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσεις κάποιο πραγματικά καλό μηχάνημα. 

Συγνώμη αυτό το θεωρείς εσύ καλό τέλος? γιατί εγώ το θεωρώ απλά κοροϊδία ο TS δεν έχει το Laptop που χρειάζεται για την δουλειά του και τα χρήματα που του δίνουν στις σημερινές τιμές που κοστίζουν τα  Laptops δεν αγοράζει ένα ισάξιο μηχάνημα σαν αυτό που αγόρασε τότε.

που το μαγαζί του κόβει πιστωτικό τιμολόγιο στην τιμή που αγόρασε το HP Laptop (δεν με νοιάζει ποιανού εισαγωγή είναι θέμα της HP και του καταστήματος)

Προσωπικά αν ήμουν στην θέση του TS θα έκανα τις κινήσεις μου στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή και φυσικά θα είχα κινηθεί δικαστικά (δηλαδή η υπόθεση θα έφτανε στο δικαστήριο) και πίστεψε με τότε θα δεν θα πλήρωναν π.χ. 2.000 ευρώ και θα καθάριζαν αλλά θα τους κόστιζε πάρα πολλά περισσότερα (όσες και οι ώρες δουλειάς που έχασα μαζί με την ψυχική οδύνη κτλ.

Βέβαια όπως του το είπαν οι πιο ειδικοί του θέματος αλλά και εγώ

Καθυστέρησε πολύ με τις περιττές κατά την άποψη μου επικοινωνίες με κατάστημα και εταιρείες

εκεί θέλει συγκεκριμένα πράγματα που τα ζητάς δεν στα δίνουν προχωράς βάση νομοθεσίας.

Στις 11/5/2021 στις 11:16 ΠΜ, zto είπε

Καμία λύση ακόμη. Την Παρασκευή (χωρίς να ενημερωθώ νωρίτερα) το μηχάνημα επέστρεψε από την Infoquest στην Mg Manager. Από την Mg Manager με ενημέρωσαν ότι το μηχάνημα είναι στην κυριότητά τους, καθώς εκδόθηκε πιστωτικό τιμολόγιο. Το τιμολόγιο που μου στάλθηκε δεν περιλαμβάνει ούτε τα αρχικά μεταφορικά, πόσο μάλλον οποιουδήποτε είδους αποζημίωση για την ταλαιπωρία που έχω υποστεί...

Η επιλογή λοιπόν που μου δίνεται είναι, για ένα ελαττωματικό μηχάνημα, να μου επιστραφούν δύο μήνες μετά, λιγότερα χρήματα από όσα πλήρωσα εξαρχής, χωρίς καν να λαμβάνω υπόψη τα επιπλέον μεταφορικά που έχω πληρώσει, τις ώρες στο τηλέφωνο, τις καθυστερήσεις με ευθύνη HP κ MG Manager με ότι συνεπάγεται για τη δουλειά μου, αλλά και το ότι το μηχάνημα δε υπάρχει πια στην αγορά, αλλά και ούτε και αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα.

 

 

όπως σου το είπα και εγώ αλλά και οι ειδικοί επί του θέματος

έχασες χρόνο τσάμπα

προχώρα με τις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή και τράβα τους στα δικαστήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...