Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

18/1/2021 Παίρνω την ατυχή απόφαση να προχωρήσω στην αγορά κάποιων προϊόντων από το FNAC.
Μήνες μετά αυτή η αγορά με έχει ταλαιπωρήσει ενώ κινδυνεύω να χάσω αδικαιολόγητα χρήματα..
Παρασύρθηκα και την έκανα γιατί η τιμή ήταν καλή και θεώρησα ότι το FNAC είναι μεγάλο, έμπιστο κατάστημα και κατά προέκταση εξυπηρετικό.
Έπεσα έξω.

Εν τάχει θα αναφέρω ότι παράγγειλα δυο ηχεία τα οποία μου ήρθαν σε δυο διαφορετικά δέματα. Το ένα δέμα ήταν λάθος προϊόν! Πραγματικά δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο και ούτε περίμενα τόσο μεγάλο λάθος από μεγάλο κατάστημα.
Ξεκινάω την διαδικασία επιστροφής και καταρχάς συνειδητοποιώ ότι εκτός του ότι ολόκληρο το site τους είναι αποκλειστικά στα Γαλλικά, όλο το σύστημα υποστήριξης είναι μέσω αυτοματοποιημένων ερωτήσεων που δε βγάζεις άκρη με τίποτα, χωρίς να αναφέρεται ούτε ένα email.
Δοκιμάζω την υποστήριξη τους στο Facebook Messenger, όπου μου δίνουν ένα email και με καθοδηγούν για την διαδικασία.
Ρωτάω αν θα αναλάβουν την επιστροφή του δέματος με κάποια συνεργαζόμενη εταιρία και μου λένε να πάω σε όποια θέλω.
Πάω στην ACS στήνομαι στην ουρά λόγω κορονοϊού με το δέμα παραμάσχαλα και φτάνω στο γκισέ όπου η κοπέλα μου λέει ότι λόγο όγκου και βάρους είναι πάνω από 65€+ και μου προτείνει να πάω στα ΕΛΤΑ μήπως είναι πιο φτηνά.
Στέλνω μήνυμα στο Messanger στο Fnac όπου τους ενημερώνω για το κόστος και με διαβεβαιώνουν ότι θα το καλύψουν και να προχωρήσω στην αποστολή.
1/2/2021 Πάω στα ΕΛΤΑ ξαναστήνομαι σε αδιανόητη ουρά 100 ατόμων λόγω κορονοϊού σπαταλώντας 2 ώρες από τη μέρα μου, φτάνω στον γκισέ και η κοπέλα μου λέει 83,50€ κόστος.
Το στέλνω, στέλνω και το παραστατικό στο Messenger, όπου μου δίνουν και άλλο email να το στείλω, το στέλνω και εκεί.
30/3/2021!!! καταφτάνει το σωστό δέμα, με το σωστό προϊόν!
Επικοινωνώ μαζί τους τους ενημερώνω ότι το παρέλαβα και θυμίζω ότι τους έχω στείλει το παραστατικό για τα χρήματα που έδωσα για την επιστροφή.
Μου ζητάνε συγνώμη και μου λένε να τα ξαναστείλω σε άλλο email.

19/4/2021 Επικοινωνώ ξανά μαζί τους στο Messenger και ζητώντας μου συγνώμη μου λένε ότι θα κοιτάξουν το θέμα μου άμεσα.  
Το ποσό της αποστολής για την επιστροφή ως σήμερα, ακόμα άφαντο!
Λυπάμαι πάρα πολύ, αλλά τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά δεν την περίμενα ούτε από κινεζομάγαζο του Ebay.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Δημοσ.

Εγω εκεί που κόλλησα είναι ότι κατάλαβες ότι είναι όλα στα γαλλικά μονο όταν ασχολήθηκες με την επιστροφή.Οταν τα παράγγειλες δεν ήταν στα γαλλικά;

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εγω εκεί που κόλλησα είναι ότι κατάλαβες ότι είναι όλα στα γαλλικά μονο όταν ασχολήθηκες με την επιστροφή.Οταν τα παράγγειλες δεν ήταν στα γαλλικά;

Φίλε μου το να κάνεις μια παραγγελία είναι δυο λεπτά υπόθεση. 
Το να σου έρθει η μισή παραγγελία λάθος και να πρέπει να βρεις την άκρη, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και ολόκληρη περιπέτεια.

 

14 ώρες πριν, Nabuko είπε

Πλήρωσες με paypal?

Ναι φίλε, η πληρωμή έγινε μέσω Paypal και τα λεφτά τραβήχτηκαν από κάρτα.
Όπως έγραψα, συνεννοήθηκα στο messenger του FNAC και τους έστειλα το παραστατικό σε email που μου έδωσαν. Δεν έλαβα ποτέ απάντηση, έτσι ξαναρώτησα, μου έδωσαν άλλο email που τα ξαναέστειλα και επίσης δεν απαντήθηκε περνώτας ο καιρός.

Να σημειωθεί ότι το Paypal έχει δική του φόρμα για επιστροφή χρημάτων του κόστους αποστολής (η δική μου περίπτωση είναι λίγο πιο coplicated βέβαια γιατί είναι η μισή παραγγελία λόγω λάθους της εταιρίας) την οποία όταν χρησιμοποίησα στέλνοντας και εκεί το παραστατικό (βλέποντας ότι καθυστερεί πολύ η υπόθεση από το FNAC), μου είπαν ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν γιατί έχει παρέλθει ένας μήνας (30 ημέρες) από την επιστροφή του προϊόντος που έγινε 1/2.

Κυριολεκτικά δηλαδή τα μηνύματα από το FNAC στο Messenger με έχουν κάψει, κάνοντας με να πιστεύω ότι θα εξυπηρετηθώ!

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Xejolontas είπε

Ποια ηχεία ήταν

Κάποια της Focal, τα έχουν σε πολύ καλές τιμές οι Γάλλοι καθότι κατασκευάζονται εκεί.

Έχω κινήσει γη και ουρανό και είμαι σε ανοιχτή επικοινωνία και με το FNAC στο Messenger όπου τώρα θυμήθηκαν να μου ζητήσουν IBAN !!! (κυριολεκτικά νομίζω ότι με κοροϊδεύουν) όπως και με Paypal όπου τους έχω εξηγήσει αναλυτικά τι έχει συμβεί με Screenshot της ασυνεννοησίας με το FNAC στο Messenger, μπας και μου ανοίξουν την διορία για να πληρωθούν τα μεταφορικά. 

Δημοσ.

Απίστευτοι οι τύποι στο FNAC, τους έστειλα τον αριθμό IBAN που ζήτησαν και δεν έχουν στείλε ακόμα τίποτα!
Μετά από συνεννόηση με την υπηρεσία επιστροφής μεταφορικών του Paypal και αφού τους εξήγησα αναλυτικά τι συμβαίνει, μου είπαν ότι μπορούν να μου εγκρίνουν επιστροφή 30€ που είναι και το μέγιστο που μπορούν να μου δώσουν. Μπαίνω σε σκέψεις όμως γιατί δεν ξέρω αν αυτό μου ακυρώνει το δικαίωμα να συνεχίσω να διεκδικώ ολόκληρο το ποσό των μεταφορικών, όπως μου είχαν υποσχεθεί από το FNAC.

Δημοσ.

Απίστευτο κι όμως αληθινό, μήνες μετά μου μπήκε τελικά ολόκληρο το ποσό σήμερα από το FNAC κατευθείαν στο IBAN που τους έδωσα.
Τόσο τρέξιμο και άγχος για να κάνουν το προφανές...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...