Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ξεkιναω κανονικα με πρωτη μετα δευτερα στις χαμηλες στροφες εκει 2000 περιπου ρεταρει ελαφρα μολις γκαζωσω και βαλω 3-4-5 τπτ ολα καλα ,εβαλα ενα ενισχυτικο βενζινης σε ενα φουλαρισμα σαν να ειχε στρωσει λιγακι μετα δεν ξαναβαλα και παλι τα ιδια ,ναναικανα μπουζι?αν και τα χα αλλαξει πριν κανα χρονο 12-13 k

opel astra g montelo 2000 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, blackhill66 είπε

ξεkιναω κανονικα με πρωτη μετα δευτερα στις χαμηλες στροφες εκει 2000 περιπου ρεταρει ελαφρα μολις γκαζωσω και βαλω 3-4-5 τπτ ολα καλα ,εβαλα ενα ενισχυτικο βενζινης σε ενα φουλαρισμα σαν να ειχε στρωσει λιγακι μετα δεν ξαναβαλα και παλι τα ιδια ,ναναικανα μπουζι?αν και τα χα αλλαξει πριν κανα χρονο 12-13 k

opel astra g montelo 2000 

Δοκίμασε με 4η ή 5η σε ευθεία να πηγαίνεις ~2000 στροφές και να επιταχύνεις . Εάν κάνει κοψίματα ξανά , δές τα ρεύματα . 

Δηλαδή μπουζί και πολλαπλασιαστή και το φίλτρο καυσίμου . Τα μπουζί πόσα χιλιόμετρα τα έχεις ; Και συχνό θέμα στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι και η βαλβίδα EGR . 

To αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δοκίμασε με 4η ή 5η σε ευθεία να πηγαίνεις ~2000 στροφές και να επιταχύνεις . Εάν κάνει κοψίματα ξανά , δές τα ρεύματα . 

Δηλαδή μπουζί και πολλαπλασιαστή και το φίλτρο καυσίμου . Τα μπουζί πόσα χιλιόμετρα τα έχεις ; Και συχνό θέμα στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι και η βαλβίδα EGR . 

To αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει ;

μπουζι εχουν κανει 12-13000 κμ φρεσκα δλδ πιστευω, το αμαξι εχει 248000 κμ πολλαπλασιαστη ειχα αλλαξει πριν 5 χρονια στα 180-190 000κμ περιπου αλλα τοτε ρεταριζε σε ολες τις  ταχυτητες  ,σαυτα που λες παει και μενα το μυαλο μου ,αυτη η egr θελει μαστορα ή την αλλαζω και μονος (μιας και κανω μονος αλλαγες λαδια φιλτρα και οτι μπορω) αν και εχω διαβασει για ταπωμα egr αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι σοβαρο αυτο να γινει

Επεξ/σία από blackhill66
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, blackhill66 είπε

μπουζι εχουν κανει 12-13000 κμ φρεσκα δλδ πιστευω, το αμαξι εχει 248000 κμ πολλαπλασιαστη ειχα αλλαξει πριν 5 χρονια στα 180-190 000κμ περιπου αλλα τοτε ρεταριζε σε ολες τις  ταχυτητες  ,σαυτα που λες παει και μενα το μυαλο μου ,αυτη η egr θελει μαστορα ή την αλλαζω και μονος (μιας και κανω μονος αλλαγες λαδια φιλτρα και οτι μπορω) αν και εχω διαβασει για ταπωμα egr αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι σοβαρο αυτο να γινει

Το τάπωμα δέν είναι λύση , και πολύ πιθανόν μπορεί να ανάβει βλάβη . Ξεκίνα να τής κάνεις καθαρισμό ή επισκέψου ένα συνεργείο  . Δέ γνωρίζω που τήν έχει  το συγκεκριμένο μοντέλο . Δύσκολο δέν είναι , είχα καθαρίσει σε Opel Corsa C.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

EGR ήταν σε εμένα πριν 2 χρόνια, ίδια ακριβώς συμπτώματα και στα ίδια περίπου χιλιόμετρα με εσένα, G του 2000. Δεν το έκανα μόνος μου, καθώς δεν γνωρίζω από αυτά, πήγαινε το σε ένα συνεργείο.

Επεξ/σία από nullindex
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nullindex είπε

EGR ήταν σε εμένα πριν 2 χρόνια, ίδια ακριβώς συμπτώματα και στα ίδια περίπου χιλιόμετρα με εσένα, G του 2000. Δεν το έκανα μόνος μου, καθώς δεν γνωρίζω από αυτά, πήγαινε το σε ένα συνεργείο.

Θυμάσαι κόστος;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, blackhill66 είπε

Θυμάσαι κόστος;

Όχι δυστυχώς, είχα κάνει και κάποια άλλα μαζέματα μαζί και δεν θυμάμαι.

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Ξεθαβω το θέμα για παρόμοια κατάσταση.

Σε Vectra b z16xe μου κάνει κοψίματα μεταξύ 1500-2000 στροφές. Λογικά το κανει και στις υψηλότερες στροφές αλλά δεν γίνεται αντιληπτό.

Ρελαντί άψογο, και δεν έχω κανένα κωδικό βλάβης.

Κυρίως το κάνει σε ζεστό καιρό. Δηλαδή τον χειμώνα είχε στρώσει και δεν έκανε τίποτα.

Μέχρι στιγμής το έχω πάει στην αντιπροσωπεία που μπήκε στο διαγνωστικό, το τεσταραν και δεν βρήκαν τίποτα, σε ένα γενικό συνεργείο όπου ο άνθρωπος αποσύνδεσε έναν έναν όλους τους αισθητήρες και δεν βρήκε τίποτα όπως και σε ηλεκτρολογείο που πάλι δεν βρήκε τίποτα. Έκανα προληπτικά καθαρισμό πεταλούδας και άλλαξα και αντλία βενζίνης πάλι προληπτικά γτ φοβήθηκα μην με αφήσει πουθενά.

Το πρόβλημα παραμένει. Από την αναζήτηση στο διαδίκτυο έχω πέσει σε πολλά θέματα που αναφέρουν την EGR οπότε θα πάω να της κάνω έναν καθαρισμό. Μόνο αυτό έχει μείνει.

Γενικά το αυτοκίνητο είναι υπερ-καλοσυντηρημενο (268.000km)με σέρβις πολύ πιο μπροστά από την ώρα τους και χωρίς καθόλου βλάβες.

Ξέρω ότι στο τέλος θα είναι κάτι απλό, αλλά βαρέθηκα να γυρίζω από συνεργείο σε συνεργείο και αυτά τα κοψίματα να μου τη δίνουν στα νευρα.

@nullindex @blackhill66

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Ξεθαβω το θέμα για παρόμοια κατάσταση.

Σε Vectra b z16xe μου κάνει κοψίματα μεταξύ 1500-2000 στροφές. Λογικά το κανει και στις υψηλότερες στροφές αλλά δεν γίνεται αντιληπτό.

Ρελαντί άψογο, και δεν έχω κανένα κωδικό βλάβης.

Κυρίως το κάνει σε ζεστό καιρό. Δηλαδή τον χειμώνα είχε στρώσει και δεν έκανε τίποτα.

Μέχρι στιγμής το έχω πάει στην αντιπροσωπεία που μπήκε στο διαγνωστικό, το τεσταραν και δεν βρήκαν τίποτα, σε ένα γενικό συνεργείο όπου ο άνθρωπος αποσύνδεσε έναν έναν όλους τους αισθητήρες και δεν βρήκε τίποτα όπως και σε ηλεκτρολογείο που πάλι δεν βρήκε τίποτα. Έκανα προληπτικά καθαρισμό πεταλούδας και άλλαξα και αντλία βενζίνης πάλι προληπτικά γτ φοβήθηκα μην με αφήσει πουθενά.

Το πρόβλημα παραμένει. Από την αναζήτηση στο διαδίκτυο έχω πέσει σε πολλά θέματα που αναφέρουν την EGR οπότε θα πάω να της κάνω έναν καθαρισμό. Μόνο αυτό έχει μείνει.

Γενικά το αυτοκίνητο είναι υπερ-καλοσυντηρημενο (268.000km)με σέρβις πολύ πιο μπροστά από την ώρα τους και χωρίς καθόλου βλάβες.

Ξέρω ότι στο τέλος θα είναι κάτι απλό, αλλά βαρέθηκα να γυρίζω από συνεργείο σε συνεργείο και αυτά τα κοψίματα να μου τη δίνουν στα νευρα.

@nullindex @blackhill66

Να πας σε συνεργείο που γνωρίζει από opel καλά.. μπορεί να είναι αρκετά πράγματα π.χ. σε εμένα το έκανε μετά από αλλαγή στα μπουζοκαλώδια γιατί έπεσα σε ελαττωματικό.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ξεθαβω το θέμα για παρόμοια κατάσταση.

Σε Vectra b z16xe μου κάνει κοψίματα μεταξύ 1500-2000 στροφές. Λογικά το κανει και στις υψηλότερες στροφές αλλά δεν γίνεται αντιληπτό.

Ρελαντί άψογο, και δεν έχω κανένα κωδικό βλάβης.

Κυρίως το κάνει σε ζεστό καιρό. Δηλαδή τον χειμώνα είχε στρώσει και δεν έκανε τίποτα.

Μέχρι στιγμής το έχω πάει στην αντιπροσωπεία που μπήκε στο διαγνωστικό, το τεσταραν και δεν βρήκαν τίποτα, σε ένα γενικό συνεργείο όπου ο άνθρωπος αποσύνδεσε έναν έναν όλους τους αισθητήρες και δεν βρήκε τίποτα όπως και σε ηλεκτρολογείο που πάλι δεν βρήκε τίποτα. Έκανα προληπτικά καθαρισμό πεταλούδας και άλλαξα και αντλία βενζίνης πάλι προληπτικά γτ φοβήθηκα μην με αφήσει πουθενά.

Το πρόβλημα παραμένει. Από την αναζήτηση στο διαδίκτυο έχω πέσει σε πολλά θέματα που αναφέρουν την EGR οπότε θα πάω να της κάνω έναν καθαρισμό. Μόνο αυτό έχει μείνει.

Γενικά το αυτοκίνητο είναι υπερ-καλοσυντηρημενο (268.000km)με σέρβις πολύ πιο μπροστά από την ώρα τους και χωρίς καθόλου βλάβες.

Ξέρω ότι στο τέλος θα είναι κάτι απλό, αλλά βαρέθηκα να γυρίζω από συνεργείο σε συνεργείο και αυτά τα κοψίματα να μου τη δίνουν στα νευρα.

@nullindex @blackhill66

Από ανάφλεξη το έχεις δει ;

Πολλαπλασιαστή έχει κασέτα dis όπως το z12xe ; Μπουζί τι φοράει ; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Πολλαπλασιαστή φοράει κασέτα ενιαίο. Έχει αλλαχτεί παλαιότερα, αλλά σίγουρα δεν είναι από εκεί το πρόβλημα. Το κάνει έντονα σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών όταν ο κινητήρας δεν έχει μεγάλο φορτίο. Στην επιτάχυνση ανεβάζει πρόθυμα και δεν κάνει το παραμικρό. Επίσης όταν αφήσω τελείως το γκάζι πάλι τα συμπτώματα εξαφανίζονται. 

Το πρόβλημα ουσιαστικά εμφανίζεται μόνο σε σταθερό γκάζι.

Μπουζί έχω απλά ngk αλλαγμένα πριν 2.5 χρόνια περίπου με περίπου 30.000χλμ..ουτε από εκεί πιστεύω είναι γτ θα άναβε ένα λαμπάκι για misfire.

Το περίεργο είναι ότι στο διαγνωστικό δεν βγάζει το παραμικρό.

Δυστυχώς εδώ που μένω δεν έχω πολλές επιλογές για συνέργεια, για αυτό πήγα αντιπροσωπεία μήπως και...

Επεξ/σία από bill999r
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Πολλαπλασιαστή φοράει κασέτα ενιαίο. Έχει αλλαχτεί παλαιότερα, αλλά σίγουρα δεν είναι από εκεί το πρόβλημα. Το κάνει έντονα σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών όταν ο κινητήρας δεν έχει μεγάλο φορτίο. Στην επιτάχυνση ανεβάζει πρόθυμα και δεν κάνει το παραμικρό. Επίσης όταν αφήσω τελείως το γκάζι πάλι τα συμπτώματα εξαφανίζονται. 

Το πρόβλημα ουσιαστικά εμφανίζεται μόνο σε σταθερό γκάζι.

Μπουζί έχω απλά ngk αλλαγμένα πριν 2.5 χρόνια περίπου με περίπου 30.000χλμ..ουτε από εκεί πιστεύω είναι γτ θα άναβε ένα λαμπάκι για misfire.

Το περίεργο είναι ότι στο διαγνωστικό δεν βγάζει το παραμικρό.

Δυστυχώς εδώ που μένω δεν έχω πολλές επιλογές για συνέργεια, για αυτό πήγα αντιπροσωπεία μήπως και...

Πολλά τα χλμ για τα ίδια μπουζί.Εγώ θα τα άλλαζα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πολλά τα χλμ για τα ίδια μπουζί.Εγώ θα τα άλλαζα.

Ναι εννοείται, δεν είναι κανένα σοβαρό κόστος για να φύγει και αυτό από τη μέση. Βέβαια στο συγκεκριμένο αμάξι ο κατασκευαστής προτείνει 60.000 χλμ ή 4 έτη. Πάντως το θεωρώ λίγο απίθανο να οφείλεται σε μπουζί, ειδικά όταν στην επιτάχυνση τραβάει καλά.

Την Δευτέρα θα το πάω για καθαρισμό EGR και αλλαγή μπουζί. Αν δεν λυθεί το θέμα, θεωρώ πώς είναι θέμα εγκεφαλου. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...