Προς το περιεχόμενο

Εκμάθηση Node.JS + ReactJS


dhmm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας.

Απο το 2007 γράφω με C#, PHP σαν freelancer και στην δουλειά που είμαι ως ΙΤ. Κάποια στιγμή είχα ξεκινήσει να διαβάζω αλλά λόγω φόρτου σταμάτησα.
Έκανα και το λάθος να ξεκινήσω project χωρίς να ξέρω καλά καλά την ReactJS και σταμάτησα.
Θέλω να αρχίσω να ξαναμαθαίνω node.js και react.js που απο ότι βλέπω έχουν μεγάλη ζήτηση στο εξωτερικό.
Δεν είμαι εντελώς άσχετος και μπορώ να κάνω και κάποια πραγματάκια με αυτές τις γλώσσες.

Έχω κάποιες ερωτήσεις πάνω σε αυτές τι γλώσσες.

1) Αν και έχει άπειρα documentation και youtube, udemy, κ.τ.λ θα ήθελα αν μπορείται να μου προτείνεται κάποιο καλό course free η paid ;
2) Σκέφτομαι να κάνω περίπου 10 projects για github portfolio... Έχετε να προτείνεται κάποιο ωστε να αποκτείσω γνώσεις ;
3) Γενικά σε αυτές τις 2 γλώσσες τι λέτε να μάθω οπωσδήποτε ; π.χ. εξτρά βιβλιοθήκες κ.τ.λ.
4) Ποια topics θεωρείται ότι είναι σημαντικά ; πχ. testing, e.t.c
5) Υπάρχει κάποιο community η οτιδήποτε εδώ στην Ελλάδα που γίνονται events, etc. για να συμμετέχω ;
Οποιαδήποτε άλλη γνώμη δεκτή ευχαρίστως...

Ευχαριστώ σε όλους/όλες για τις απαντήσεις

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο course να προτείνω, αν και έχω ακούσει καλά λόγια για τον Kent C Doods.

Αν λοιπόν σε ενδιαφέρει να δεις full stack JS, ιδού μια λίστα με μοντέρνα μαραφέτια που έχουν πολλή ζήτηση:

- React & Hooks & Context 

- Typescript

- Node

- Express

- Jest / React Testing Library (για testing)

- Knex

- Mock Service Worker (για testing)

- React Hook forms / Yup 

- Eslint / prettier

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά διάβασε για typescript. Τα τελευταία 2 χρόνια χρησιμοποιείται όλο και λιγότερη javascript σε αυτά τα frameworks και έχουν γίνει πολύ πιο απλά τα πράγματα.

Αφού γνωρίζεις PHP δε θα είναι πολύ δύσκολη η αλλαγή σε typescript.