Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα βάλει (πρόλαβα τον τελευταίο μήνα που εδινε) το free trial  month. Τώρα είδα στις κινήσεις της κάρτας ότι μου τον χρέωσαν κανονικά. Μίλησα μαζί τους στο chat και λένε ότι ο δωρεάν μήνας είχε χρησιμοποιηθεί παλιοτερα και το εντόπισε αυτό το σύστημα. Τους απάντησα ότι δεν έχω ξαναχρησιμοποιησει το δωρεάν μήνα και αν όντως εντόπισε κάτι το σύστημά τους γιατί μου προσέφερε δωρεάν μήνα; ή γιατί δεν με ειδοποίησε ότι θα χρεωθω όταν τέλος πάντων το εντόπισε; μου λέγανε κάποιο άλλο μέλος ίσως της οικογένειας έκανε χρήση του δωρεάν μήνα, μπλα μπλα. Το θέμα είναι αρνούνται να μου επιστρέψουν τα 13.99 ευρώ. Τι μπορώ να κάνω; η τράπεζα δέχεται σε τέτοιες περιπτώσεις αμφισβήτηση συναλλαγής; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν σου είπαν ότι χρησιμοποιήθηκε πως το εντόπισαν; Από την πιστωτική ή το email; Γιατί άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Αν έκανες αυτήν την ματσακωνιά όμως στο παρελθόν με την ίδια κάρτα ή το ίδιο email δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Ρώτα και την οικογένεια μήπως το έκανε κάποιος άλλος.

Πες τους να σου δώσουν ημερομηνίες πότε έγινε η ενεργοποίηση και δες τις κινήσεις της κάρτας σου.

Επεξ/σία από micos000
Δημοσ.

Ισχύει αυτό που λένε, μου έχει τύχει και εμένα να έχω χρησιμοποιήσει τον δωρεάν μηνα, και όταν πήγα να ξαναβάλω με άφηνε να τον ενεργοποιήσω αλλά το ψιλιαστηκα ότι θα με χρεωνε. 

Δημοσ.

Αν έγινε κάτι τέτοιο δεν μπορείς να παραπονεθείς για τίποτα. Εξ άλλου ο δωρεάν μήνας είναι εφάπαξ και μόνο για μια φορά για να δοκιμάσεις την υπηρεσία. Αν ξαναβάλεις την ίδια κάρτα εννοείτε ότι σου άρεσε και θέλεις να συνεχίσεις την συνδρομή κανονικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...