Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, techPro είπε

Δεν ξέρω αν συνηθίζουν να διατηρούν τους όρους του προγράμματος που έχει λήξει, πάντως σίγουρα δεν είναι νομικά δεσμευμένοι να το πράξουν.

Αυτό που γράφει το συμβόλαιο είναι άλλο πράγμα. Αναφέρεται στην περίπτωση που έχει καταργηθεί ένα εμπορικό πακέτο, που ήδη το έχει ένας πελάτης και όταν λήξει το 24μηνο, δεν θα μπορεί να το ανανεώσει και αναγκαστικά θα μεταβεί σε άλλο πακέτο υπηρεσιών (όποιο τον βολεύει από αυτά που θα ισχύουν τότε) ή θα κάνει φορητότητα σε άλλον πάροχο.

Π.χ. σε Cosmote για 4 χρόνια (2 ανανεώσεις), είχα το ίδιο πακέτο (DP50 απεριόριστα σταθερά και 120' κινητά) στην ίδια τιμή. Φέτος τον Μάρτη ήρθε η ώρα της 3ης ανανέωσης, όμως τώρα είχε καταργηθεί αυτό το πακέτο και στη θέση του υπήρχε άλλο παρόμοιο με μόνη διαφορά ότι τα 120' εκτός τα κινητά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για κλήσεις στην ΕΕ, αλλά με αύξηση στο πάγιο 1,5€. Αν ήθελα μια χαρά μπορούσα να έχω το προηγούμενο ως αορίστου, αλλά χωρίς καμία έκπτωση στο πάγιο.

Δημοσ.
4 minutes ago, jkoukos said:

Φυσικά! Εδώ και χρόνια δίνει τον εξοπλισμό με χρησιδάνειο και αν δεν επιστραφεί, θα το πληρώσεις με ποσό ανάλογα την συσκευή που σου έχουν δώσει.

Η ειδοποίηση και οι οδηγίες για την παράδοση έρχονται μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό;

Το έχω δει στο συμβόλαιο ότι πρόκειται για χρησιδάνειο, αλλά δεν ήμουν σίγουρος ότι όντως εφαρμόζεται. Δεκαετίες πριν έδιναν και τηλεφωνικές συσκευές με χρησιδάνειο, αλλά εφόσον πλέον η τεχνολογία τους είναι ξεπερασμένη προφανώς δεν ενδιαφέρονται να τις πάρουν πίσω.

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Θέλω και εγώ να αλλάξω παρόχου έχω τώρα vodafone και φοβάμαι μην μπλέξω αλλά έχω καιρό ακόμα το συμβόλαιο λήγει τον Οκτώβριο. 

Θέλω να πάω ΟΤΕ γιατί έχει vdsl στη περιοχή από το αστικό κέντρο ενώ η Vodafone έχει adsl. 

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι, την αίτηση φορητοτητας την κάνω στον ΟΤΕ  κανονικά χωρίς να ενημερώσω την Vodafone? 

Και από ταχύτητα.. γίνεται εξαρχής να ζητήσω να κάνουν κάποιο ελέγχω στη γραμμή μου πριν να κάνω αίτηση για να δω αν υπάρχει πρόβλημα.?

Ευχαριστώ εκ το προτέρων!! 

 

Δημοσ.

Έχεις ενημερωθεί με το συμβόλαιο, ότι πρέπει να το επιστρέψεις εντός 10 ημερών, διαφορετικά θα χρεωθείς. Δεν έρχεται άλλη ειδοποίηση.

Χρόνια πριν, δεν έδιναν με χρησιδάνειο τις συσκευές αλλά "δωρεάν". Και το βάζω σε εισαγωγικά, διότι ουσιαστικά το πληρώναμε κάθε μήνα με το μεγαλύτερο πάγιο. Πρώτα οι εναλλακτικοί εφάρμοσαν το χρησιδάνειο και τελευταίος ο ΟΤΕ.

52 λεπτά πριν, techPro είπε

Η ειδοποίηση και οι οδηγίες για την παράδοση έρχονται μαζί με τον τελευταίο λογαριασμό;

Το έχω δει στο συμβόλαιο ότι πρόκειται για χρησιδάνειο, αλλά δεν ήμουν σίγουρος ότι όντως εφαρμόζεται. Δεκαετίες πριν έδιναν και τηλεφωνικές συσκευές με χρησιδάνειο, αλλά εφόσον πλέον η τεχνολογία τους είναι ξεπερασμένη προφανώς δεν ενδιαφέρονται να τις πάρουν πίσω.

 

2 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι, την αίτηση φορητοτητας την κάνω στον ΟΤΕ  κανονικά χωρίς να ενημερώσω την Vodafone? 

Και από ταχύτητα.. γίνεται εξαρχής να ζητήσω να κάνουν κάποιο ελέγχω στη γραμμή μου πριν να κάνω αίτηση για να δω αν υπάρχει πρόβλημα.?

Φορητότητα γίνεται πάντα στον νέο πάροχο. Αυτός θα ενημερώσει τον προηγούμενο.

Δεν γίνεται έλεγχος εκ των προτέρων.

  • Thanks 1
Δημοσ.

@jkoukos

Ψάχνοντας τώρα βλέπω πως έχω κι ένα παλιό router Conn-X της Comtrend, το οποίο είναι πολύ παλιό (αν δεν κάνω λάθος τουλάχιστον 10ετίας) κι αν θυμάμαι καλά είχε σταματήσει να δουλεύει και το είχα αντικαταστήσει με δικό μου.

Υπάρχει περίπτωση να είναι κι αυτό ακόμη χρεωμένο;

Δημοσ.

Όχι, αυτά του Connx τα έδινε "δωρεάν" και στο τέλος τα κρατούσαμε. Το ίδιο ισχύει και με τα ΖΤΕ που έδινε μέχρι πριν μερικά χρόνια.

Με τα Speedport άλλαξε η πολιτική της εταιρείας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...