Προς το περιεχόμενο

Εξάρχεια


Coolandoriginalun

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αξίζει κάνεις να μένει Εξάρχεια; Ανάλογα το ύψος λογικά θα είναι διαφορετικά φαντάζομαι. Απόψεις από ντόπιους της περιοχής;

Υ.Γ. είμαι φοιτητής και θα μένει η αδελφή μου μαζί μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα μπορώ να σου απαντήσω με ένα καθαρό ναι, ούτε και με ένα καθαρό όχι.

Αν θέλει η αδερφή σου μια περιοχή που θα τα έχει όλα δίπλα της και όχι με ενοίκια κεντρικότερων περιοχών π.χ Κολωνακίου ή ακίνητα άλλων περιοχών κοντά στο κέντρο τους με ακριβό ενοίκιο, τότε τα Εξάρχεια είναι κατάλληλα.

Αποφύγετε τετράγωνα πέριξ του πολυτεχνείου και της πλατείας, αρκετή φασαρία από αυτοκίνητα και πολυκοσμία.

Από επεισόδια και λοιπά έχουμε ηρεμήσει εντελώς, κανένας δεν σου εγγυάται πως δεν θα αρχίσουν μελλοντικά.

Να κοιτάξετε για σπίτια που βρίσκονται πίσω από Λ. Αλεξάνδρας προς Λ. Στρέφη, εκεί δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση και πιο ηρεμία. Τα ενοίκια στην περιοχή έχουν ανέβει πολύ και θα ανέβουν.

Αν η αδερφή σου δεν τρελαίνεται για καφετέριες ταβέρνες και μαγαζιά κοντά στον τόπο κατοικίας της και δεν έχει θέμα να παίρνει τα ΜΜΜ για να πηγαίνει, τότε μπορείτε να εξετάσετε και άλλες εναλλακτικές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Δύσκολα μπορώ να σου απαντήσω με ένα καθαρό ναι, ούτε και με ένα καθαρό όχι.

Αν θέλει η αδερφή σου μια περιοχή που θα τα έχει όλα δίπλα της και όχι με ενοίκια κεντρικότερων περιοχών π.χ Κολωνακίου ή ακίνητα άλλων περιοχών κοντά στο κέντρο τους με ακριβό ενοίκιο, τότε τα Εξάρχεια είναι κατάλληλα.

Αποφύγετε τετράγωνα πέριξ του πολυτεχνείου και της πλατείας, αρκετή φασαρία από αυτοκίνητα και πολυκοσμία.

Από επεισόδια και λοιπά έχουμε ηρεμήσει εντελώς, κανένας δεν σου εγγυάται πως δεν θα αρχίσουν μελλοντικά.