Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχετε δει πολλα πράγματα στη ζωη που πατάς ενα κουμπι και ταυτόχρονα δουλεύουν σωστά 100αδες άνρθωποι και συστήματα που πρέπει να συνεργαστούν;

δεν μπορείτε να εκτιμήσετε ότι κάποιοι προσπαθουν να φτιάξουν πραγματα με τις οποιες αναταράξεις στο ενδιάμεσο; ή να τους ενημερώσετε για όσες προέκυψαν; μόνο εθισμός στη διαμαρτυρία;

Επεξ/σία από somt
  • Like 2
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, somt είπε

έχετε δει πολλα πράγματα στη ζωη που πατάς ενα κουμπι και ταυτόχρονα δουλεύουν σωστά 100αδες άνρθωποι και συστήματα που πρέπει να συνεργαστούν;

δεν μπορείτε να εκτιμήσετε ότι κάποιοι προσπαθουν να φτιάξουν πραγματα με τις οποιες αναταράξεις στο ενδιάμεσο; ή να τους ενημερώσετε για όσες προέκυψαν; μόνο εθισμός στη διαμαρτυρία;

Γιατί να το πάρεις σαν διαμαρτυρία? Εντάξει καταλαβαίνω ότι ο γραπτός λόγος είναι απρόσωπος, αλλά προσωπικά το ότι γράφω εδώ μέσα το κάνω απλά για ενημέρωση στο τι καλό ή στο τι κακό γίνεται καθώς επίσης και για το αν κάποιος έχει απορία για κάτι μήπως του λυθεί με αυτά που λέω. ΠΧ 9/10 για το παραπάνω θα πάρουν το κατάστημα τηλέφωνο γιατί έχει καθυστερήσει το δέμα τους, αν ένας από αυτούς διαβάσει το πόστ μου τότε ίσως κάνει λίγο υπομονή και δεν πάρει να παραπονεθεί στο κατάστημα ή στο Skroutz καθώς όπως είπες είναι κάτι το καινούργιο.
edit: Για να μην πω καν το πόσο εύκολα θα πει κάποιος "για τον π... αυτή η ACS ποτέ ξανά" κτλπ

Δεν ξέρω γιατί τώρα νιώθω ότι πρέπει να απολογηθώ, αλλά εννοείται ότι τους ενημερώνω για τα πάντα καθώς για το συγκεκριμένο θέμα ΟΛΕΣ οι παραγγελίες μου  φαίνονται σαν "καθυστερημένες" με αποτέλεσμα να επηρεάσει τα στατιστικά μου. Πιστεύεις ότι τους νοιάζει ? Όχι φυσικά, αλλά ζητάμε να κάνουμε υπομονή ενώ αυτοί 4πλασιάζουν τα κέρδη τους, ενώ εγώ κάθομαι και προσπαθώ να ενημερώνω και να λύνω το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ πρόβλημα καθώς θα μπορούσα ΑΝΕΤΑ να μην παραδώσω κανένα δέμα.

ΥΓ: Μπορείς για κάποιους να σας πρίζω, αλλά ειλικρινά το κύριο μου μέλημα είναι η ενημέρωση των υποψήφιων καταναλωτών για να μην πρίζουν μετά το κάθε κατάστημα που προσπαθεί να κάνει σωστά τη δουλειά του.

Επεξ/σία από teoqq
  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, somt είπε

έχετε δει πολλα πράγματα στη ζωη που πατάς ενα κουμπι και ταυτόχρονα δουλεύουν σωστά 100αδες άνρθωποι και συστήματα που πρέπει να συνεργαστούν;

δεν μπορείτε να εκτιμήσετε ότι κάποιοι προσπαθουν να φτιάξουν πραγματα με τις οποιες αναταράξεις στο ενδιάμεσο; ή να τους ενημερώσετε για όσες προέκυψαν; μόνο εθισμός στη διαμαρτυρία;

Συμφωνώ ότι τα συστήματα θα έχουν bugs γιατί με διαφορετικό τρόπο τα χρησιμοποιεί πολλές φορές ο καθένας. Εδώ όμως μιλάμε δεν έχουν κάνει ούτε τα πιο βασικά τεστ. Το πρόβλημα που περιγράφει ο teo λογικά θα το αντιμετωπίσουν όλοι και όχι ένα μέρος των χρηστών όπως συμβαίνει συνήθως. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, somt είπε

έχετε δει πολλα πράγματα στη ζωη που πατάς ενα κουμπι και ταυτόχρονα δουλεύουν σωστά 100αδες άνρθωποι και συστήματα που πρέπει να συνεργαστούν;

δεν μπορείτε να εκτιμήσετε ότι κάποιοι προσπαθουν να φτιάξουν πραγματα με τις οποιες αναταράξεις στο ενδιάμεσο; ή να τους ενημερώσετε για όσες προέκυψαν; μόνο εθισμός στη διαμαρτυρία;

Ποιος φτιαχνει πραγματα; Outsourcing κανανε, σε ενα τομεα που ενω τον χρεωνουν χρυσο ειναι ανικανοι να τον διαχειριστουν μονοι τους, και οπως απεδειχθη ακομα και το outsourcing το εκαναν λαθος. Ολα αυτα βεβαια παντα σε βαρους του λακαμα που πληρωνει.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω αντιμετώπισα 3 προβλήματα με τις παραγγελία (το ενα ήταν δικό μου λάθος) , όλα πήγαν  άψογα!  Στη μια παρήγγειλα λάθος  μέγεθος φίλτρα νερού,  μου επιστράφηκαν τα χρήματα, στη δεύτερη μπουζί σε χάλια συσκευασία, επίσης επιστροφή χρημάτων.  Στην τρίτη παραγγελία ήρθε  ενα προϊόν λιγότερο,  άμεσα αποστολή νέου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Είχα κάνει μηνιαία εγγραφή πριν από κάποιες βδομάδες στο skroutz plus σε μια προσφορά που είχε και σήμερα το πρωί χωρίς να το ξέρω μου ανανέωσε τη συνδρομή χρεώνοντας την κάρτα μου με 4€.

Θέλω να διακόψω αυτό το νταβατζιλίκι αλλά δε βρίσκω άκρη.

Μπαίνω στην εφαρμογή στο "Διαχείριση συνδρομής" και δεν υπάρχει επιλογή για "Ακύρωση αυτόματης ανανέωσης συνδρομής", όπως θα έπρεπε , σύμφωνα με το κέντρο βοήθειας του ίδιου του skroutz.

Υπάρχει μόνο στο κάτω μέρος της σελίδας μια επιλογή για "Ακύρωση συνδρομής κα επιστροφή χρημάτων"  που όμως είναι απενεργοποιημένη.

Έχει κάποια ιδέα κανείς;

Επεξ/σία από efkola
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, efkola said:

Καλημέρα.

Είχα κάνει μηνιαία εγγραφή πριν από κάποιες βδομάδες στο skroutz plus σε μια προσφορά που είχε και σήμερα το πρωί χωρίς να το ξέρω μου ανανέωσε τη συνδρομή χρεώνοντας την κάρτα μου με 4€.

Θέλω να διακόψω αυτό το νταβατζιλίκι αλλά δε βρίσκω άκρη.

Μπαίνω στην εφαρμογή στο "Διαχείριση συνδρομής" και δεν υπάρχει επιλογή για "Ακύρωση αυτόματης ανανέωσης συνδρομής", όπως θα έπρεπε , σύμφωνα με το κέντρο βοήθειας του ίδιου του skroutz.

Υπάρχει μόνο στο κάτω μέρος της σελίδας μια επιλογή για "Ακύρωση συνδρομής κα επιστροφή χρημάτων"  που όμως είναι απενεργοποιημένη.

Έχει κάποια ιδέα κανείς;

Μια απ' τα ίδια. Στη σελίδα του skroutz plus στο Διαχείριση συνδρομής, υπάρχει αυτό 
image.png.9db12c8a655240b8b9c49e99144357ab.png
που όμως είναι disabled, δε μπορώ να κλικάρω πουθενά.

******

 

Μόλις το glitchara ανοίγωντας το F12 βρήκα τον κώδικα του κουμπιού απενεργοποίησης.
Είχε ένα "aria-disabled="true"" το οποίο έσβησα και με άφησε να το κλικάρω. Μετά προχωρήσαν νεράκι όλα και έκανα απενεργοποίηση της αυτόματης ανανέωσης.

Αν έχω χρόνο αργότερα θα φτιάξω ένα βιντεάκι με οδηγίες.

Επεξ/σία από KenJiNx
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ioannischr είπε

να πας στον λογαριασμο σου     ρυθμισεις   καρτες  πληρωμης και αφαιρεσε την καρτα

Έλεγα να μην φτάσω μέχρι εκεί για να μη χρειάζεται κάθε φορά που κάνω παραγγελία να προσθέτω την κάρτα.

Θα το κάνω όμως αν δε βρω άλλη λύση.

Είναι σίγουρο όμως ότι με την αφαίρεση της κάρτας κόβεις και την αυτόματη ανανέωση συνδρομής;

3 ώρες πριν, KenJiNx είπε

 

 

Μόλις το glitchara ανοίγωντας το F12 βρήκα τον κώδικα του κουμπιού απενεργοποίησης.
Είχε ένα "aria-disabled="true"" το οποίο έσβησα και με άφησε να το κλικάρω. Μετά προχωρήσαν νεράκι όλα και έκανα απενεργοποίηση της αυτόματης ανανέωσης.

Αν έχω χρόνο αργότερα θα φτιάξω ένα βιντεάκι με οδηγίες.

Αφενός εγώ μπαίνω από smartphone αφετέρου αυτά που γράφεις μου φαίνονται κινέζικα 😁

...οπότε αν μπορείς βάλε αυτό το βιντεάκι μήπως βρω άκρη 😃

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, efkola είπε

Είναι σίγουρο όμως ότι με την αφαίρεση της κάρτας κόβεις και την αυτόματη ανανέωση συνδρομής;

NAI.-

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή και εμένα δεν με άφηνε να ακυρωσω την ανανεωση και με αφορμη το σχολιο του KenJiNx το εψαξα λιγο και βρηκα πολυ ευκολο τροπο. Με 4 κλικ θα σου ανοιξει την σελιδα ακυρωσης ανανεωσης.

Αφου εισαι στη σελιδα που δεν σ αφηνει να πατησεις τις επιλογες ακυρωσης πατας F12 σου βγαζει δεξια το πλαισιο οπου πρωτας κανεις ενα κλικ εκει που δειχνω με το πρωτο βελακι και μετα ενα κλικ εκει που δειχνω στο 2 βελακι όπου αυτοματα θα σου μαρκαρει δεξια  τη γραμμη που θα συνεχισεις με το 3  βελακι.Συνεχιζεις στο 3 και τέλος πατωντας στο 4 σου ανοιγει μια νεα σελιδα οπου εχει προχωρησει η διαδικασια και σε ρωταει για ποιο λόγο θελεις να διακοψεις την ανανεωση. Ελπιζω να βοηθησα. Αν χρειαστει καποιος βοηθεια εδω ειμαστε

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

Επεξ/σία από mpaskinas
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.

Τόσες μέρες ρε παιδιά δεν το έχουν πάρει χαμπάρι. Μήπως σηκώνουν καμιά μαζική καταγγελιούλα σε γενική γραμματεία καταναλωτή; 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...