mindreader Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Απλα σκεφτηκα, οτι οταν το καταστημα τα κανει 'μανταρα' πχ οπως σε εμενα με την αποστολη και το tracking, παροτι δεν μου αρεσει ο τροπος του skroutz (πχ, πριν βαλεις παραγγελια, δεν σου δειχνει με ποια ρημαδα courier θα στειλουν, ομως ο πελατης συχνα θελει να ξερει, γιατι πχ τα ελτα courier στην περιοχη μου ειναι κατσαπλιαδες και τους αποφευγω), ωστοσο, αν ειναι να μπλεξεις οπως εγω που δεν ηξερα αν εστειλαν και ποτε και με ποια courier, τουλαχιστον, στις λιγοστες παραγγελιες που εχω κανει μεσω skroutz, λογω πλατφορμας μαλλον και μονο, έχεις ενημερωση με ποια courier (εστω και αν δεν ειναι της επιλογης μου, κι εστω αν το μαθαινω εκ των υστερων) εφυγε. Γι'αυτο λεω, οταν δεν τηρουνται τα αυτονοητα, λες οτι 'τουλαχιστον ετσι, θα τα ειχα'. Εξακολουθω να ειμαι αρνητικα διακειμενος στο skroutz και στην πορεια που εχει παρει τα τελευταια χρονια, απλα θελω να τα λεμε ολα, γι'αυτο το ειπα. Οτι και τα ιδια τα μαγαζια, βγαζουν τα ματια τους, και καπου εκει λες 'οκ, κι ο νταβας εχει τελικα μια χρησιμοτητα'. 1
teoqq Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Παντως σε αυτά που λέτε συμφώνω απόλυτα. Ο Σκρουτζ έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην οργάνωση ενός καταστήματος, στην ουσία ξύπνησε κάποια καταστήματα και τους είπε τι πρέπει να κάνουν για να δουλέψουν σωστά. Από την δημουργία μιας παραγγελία, το πακετάρισμα μέχρι και την αποστολή. Και συνεχίζει να το κάνει καθώς μια σωστή συσκευασία ή μια γρήγορη αποστολή καθώς και σωστή διαθεσιμότητα τα επιβραβεύει με διάφορα badge τύπου "Pro Seller" που κάνουν τον καταναλωτή να σε επιλέγει γι αυτό. (παλιότερα έδινε και έκπτωση αλλά οκ ας μην πω πάλι κάτι αρνητικό χεχε). Να πω την γνώση μου και γι αυτό που αναφέρει ο φίλος για το παράδοση σε 30 ημέρες. Μέχρι πριν λίγο καιρό όποιο κατάστημα έβαζε "κατόπιν παραγγελίας" & "παράδοση σε 30 ημέρες" ο Skroutz το άφηνε ΜΟΝΟ στο redirection οπότε εσύ σαν καταναλωτής αφού θα πήγαινες στη σελίδα του καταστήματος πιστεύω ότι 8/10 θα έκαναν και μια επικοινωνία πχ τηλέφωνο ή mail. Προσωπικά ήμουν απόλυτα σύμφωνος με αυτό. Εδώ όμως και 2-3 μήνες, πλεον ο Skroutz το άλλαξε και αυτό. Αφήνει τα καταστήματα να αναγράφουν αυτή τη διαθεσιμότητα και την εμφανίζει κανονικά και στο Marketplace οπότε αυτό οδηγέι στον πελάτη να κάνει την παραγγελία και να την πληρώνει (ή και όχι) καθώς νιώθει την ασφάλει του Skroutz αν κάτι πάει στραβά. Το θέμα είναι ότι ερχόμαστε σε περιπτώσεις όπως του φίλου που την 30η ημέρα του έδωσαν άκυρο! Σαφώς, θα έπρεπε κάτι τέτοιο ο πελάτης να το μαυρίσει αν το θέλει καθώς δεν βρίσκω λόγο που να μην ενημερώσει το κατάστημα έστω μετά από 1-2 ημέρες ότι δεν θα ανταποκριθεί στη παραγγελία. Προσωπικά σαν καταναλωτής δεν έχει τύχει ποτέ να κάνω παραγγελία με τέτοιου είδους διαθεσιμότητα, τα αποφεύγω, ίσως γιατί λόγω καταστήματος πιστεύω ότι 9/10 δεν υπάρχει καν το προϊόν στο κατάστημα και η παραγγελία που θα κάνει από την εταιρεία σίγουρα θα τον κρεμάσει, κάτι που γίνεται συνέχεια δυστυχώς μετά τον κορονοιό. 1
sdikr Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 20 hours ago, teoqq said: Μόνο ένα Skroutzμαγαζο είναι 99% σωστό στη διαθεσιμότητα διότι το κατάστημα την βάζει τη διαθεσιμότητα μέσα από το panel του Skroutz και ο Skroutz αφαιρεί το τεμάχιο την ίδια στιγμή. Το 1% το βάζω όταν το κατάστημα γράφει ότι θέλει. Αν έχει και σελίδα οπότε η διαθεσιμότητα γίνεται μέσω του xml τότε είναι αυτό που έγραψα. Αν έχει συνδέσει το κατάστημα ένα webhook στη σελίδα του τότε είναι πιο κοντά για την σωστή διαθεσιμότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω πως τρέχει και αν τρέχει σωστά σε όλες τις πλατφόρες τύπου wordpress/opencart/prestashop κτλπ. Στη δική μου πλατφόρμα τρέχει σωστά σε ότι αφορά σε παραγγελίες με Courier και Last Mile αλλά όχι σε Cargo (ότι βγάζει δηλαδή για ογκώδη προϊόντα). Αυτό με τη διαθεσιμότητα ήταν το μεγαλύτερο μου πρόβλημα στο παρελθόν, γιατί υπήρχε περίοδος που πχ είχα 1 τεμάχιο και 2 πελάτες κάνανε μέσα σε 5 λεπτά παραγγελίες. Αναγκαζόμουν και ακύρωνα την μια και έχανα από τα στατιστικά μου στο Skroutz. Τους το έλεγα σχεδόν κάθε βδομάδα-μήνα, με έγραφαν στα .... τους. Και για να είμαι σωστός (τουλάχιστον με τα όσα ξέρω) ο Skroutz σκανάρει τις σελίδες κάθε 1 ώρα πχ 19:03 - 20:03 - 21:03 κτλπ και για περίοδους αυξημένης κίνησης δηλαδή τώρα βλέπω ότι περάνει ανά 30 λεπτά δηλαδή 19:35 - 20:05 - 20:35 κτλπ αλλά το τελευταίο το κάνει ΜΟΝΟ σε καταστήματα που βλέπει ότι έχουν κίνηση. υγ: Το Bestprice για παράδειγμα (θα μπω να το κοιτάξω πιο μετά) θυμάμαι ότι το είχε σαν υπηρεσία το "Ανανέωση XML την ίδια στιγμή όποτε θες". Δηλαδή πλήρωνες μια συνδρομή και μπορούσες με ένα κουμπί να κάνεις την ίδια στιγμή ανανέωση. Απορώ πως αυτό δεν το έχει ο Skroutz χεχε Νομίζω πως εδώ μιλάμε για την περίπτωση αγοράς μέσω του καλαθιου του skroutz, σε αυτές τις περιπτώσεις θα σε καλέσει το κατάστημα και θα σου πεί συγνώμη δεν το έχω και σε παρακαλώ κάνε ακύρωση παραγγελίας
nzeppos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ναι αλλά αν το μαγαζί δεν μου εξηγήσει ακριβώς γιατί δεν έχει το προϊόν και αν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό ή τελοσπάντων να δώσει μια οποιαδήποτε πειστική δικαιολογία, τότε εγώ δεν θα κάνω ακύρωση. Ας την κάνει το μαγαζί την ακύρωση και ας τα βρει μετά με το Σκρουτζ. Όπως και συνήθως γίνεται. Γιατί η ακύρωση από τον πελάτη είναι μόνο υπέρ του μαγαζιού, ενώ εγώ ως πελάτης θα περιμένω να επιστραφεί στην κάρτα μου μετά από μέρες το ποσό που ήδη πλήρωσα και στο ενδιάμεσο δεν θα το έχω διαθέσιμο αν το χρειαστώ. Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της. Οπότε στην πράξη είμαι χαμένος ως πελάτης (έστω και λίγο) για κάτι που δεν ευθύνομαι. Αν τουλάχιστον δώσει μια καλή εξήγηση το μαγαζί, τότε πολύ ευχαρίστως να κάνω εγώ την ακύρωση. Και πραγματικά δεν θυμάμαι περίπτωση που να μου ζήτησαν ευγενικά ακύρωση και να μην την έκανα επιτόπου. Πιο πάνω όμως δεν είχε γράψει ο Teoqq ότι τα μαγαζιά δεν βλέπουν πλέον το τηλέφωνο του πελάτη και άρα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μαζί του; Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2024 από nzeppos 1
Witcher1st Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 On 17/11/2024 at 19:03, MSc CCDSP said: https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/4411539675665-Skroutz-Plus-Δωρεάν-μεταφορικά-για-κάθε-επιμέρους-αποστολή-άνω-των-25 Αυτο ισχυει για ολους;; Παιζει να κανουν καμια προσφορα για Skroutz Plus οπως περυσι, τυπου με 1 ευρω;
teoqq Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2024 53 λεπτά πριν, nzeppos είπε Ναι αλλά αν το μαγαζί δεν μου εξηγήσει ακριβώς γιατί δεν έχει το προϊόν και αν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό ή τελοσπάντων να δώσει μια οποιαδήποτε πειστική δικαιολογία, τότε εγώ δεν θα κάνω ακύρωση. Ας την κάνει το μαγαζί την ακύρωση και ας τα βρει μετά με το Σκρουτζ. Όπως και συνήθως γίνεται. Γιατί η ακύρωση από τον πελάτη είναι μόνο υπέρ του μαγαζιού, ενώ εγώ ως πελάτης θα περιμένω να επιστραφεί στην κάρτα μου μετά από μέρες το ποσό που ήδη πλήρωσα και στο ενδιάμεσο δεν θα το έχω διαθέσιμο αν το χρειαστώ. Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της. Οπότε στην πράξη είμαι χαμένος ως πελάτης (έστω και λίγο) για κάτι που δεν ευθύνομαι. Αν τουλάχιστον δώσει μια καλή εξήγηση το μαγαζί, τότε πολύ ευχαρίστως να κάνω εγώ την ακύρωση. Και πραγματικά δεν θυμάμαι περίπτωση που να μου ζήτησαν ευγενικά ακύρωση και να μην την έκανα επιτόπου. Πιο πάνω όμως δεν είχε γράψει ο Teoqq ότι τα μαγαζιά δεν βλέπουν πλέον το τηλέφωνο του πελάτη και άρα δεν μπορούν να συνεννοηθούν μαζί του; Τηλέφωνα δεν βλέπουμε απλά πλέον υπάρχει μέσα από το Skroutz κουμπί επικοινωνίας που πλέον μας συνδέει μέσω 3ου τηλεφώνου με τον πελάτη. Το έχουν διορθώσει αυτό οπότε μπορεί να υπάρξει πλέον επικοινωνία ακόμα και για αλλαγή προϊόντος δηλαδή να προτείνω εγώ το κατάστημα κάτι άλλο στον πελάτη σε περίπτωση που δεν έχω αυτό που θέλει. 2
Dj_kourampies Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, nzeppos είπε Αν τυχόν έχω πληρώσει με πιστωτική και δόσεις, τότε το συνολικό ποσό θα αποδεσμεύεται σταδιακά για όσους μήνες δόσεων είχα επιλέξει, οπότε μου επηρεάζει τα όρια της κάρτας μέχρι την εξόφλησή της. Αυτό δεν ισχύει ούτε στο skroutz ούτε πουθενά αλλού. Αν ακυρωθεί/επιστραφεί η συναλλαγή, είναι σαν να μην έγινε ποτέ. Αν γίνει μετά την πληρωμή κάποιων δόσεων, επιστρέφονται όλα σαν πιστωτικό στην κάρτα.
Witcher1st Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Skroutz Point δεν ειναι 2 ευρω καθε Τριτη-Τεταρτη; Γιατι μου βγαζει 3 ;
somt Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, Dj_kourampies είπε Αυτό δεν ισχύει ούτε στο skroutz ούτε πουθενά αλλού. Αν ακυρωθεί/επιστραφεί η συναλλαγή, είναι σαν να μην έγινε ποτέ. Αν γίνει μετά την πληρωμή κάποιων δόσεων, επιστρέφονται όλα σαν πιστωτικό στην κάρτα. δεν είναι έτσι, έχει δίκιο ο nzeppos έχει συμβει και σε εμένα όταν ακυρώνονται δόσεις, η αποδέσμευση γίνεται σε δόσεις και σου μαμαει το πιστωτικό όριο 1
MSc CCDSP Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Στις 18/11/2024 στις 10:37 ΜΜ, lector είπε ΟΚ, εχει να κανει με το τι σε ενδιαφερει περισσοτερο, να αγορασεις το προϊον ή να κανεις κακη κριτικη και να μεινεις χωρις προϊον. Ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του. Το τηλεφωνο ειναι ο πιο αμεσος και αξιοπιστος (σχετικα) τροπος επικοινωνιας και η νοοτροπια του "να μη γυρισουμε στα τηλεφωνα" οδηγει τα καταστηματα και τις εταιρειες να χρησιμοποιουν μποτακια της δεκαρας και να μην υπαρχει πραγματικη εξυπηρετηση στον πελατη. Με ενδιαφέρει να έχουν σωστή διαθεσιμότητα τα καταστήματα, χωρίς να χάνω τον χρόνο σε τηλέφωνα. Χωρίς προϊόν δεν θα μείνω, ιδίως όταν μπορώ να αγοράσω το ίδιο προϊόν από άλλους. 😉
Billator Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2024 15 ώρες πριν, Witcher1st είπε Αυτο ισχυει για ολους;; Ισχύει για όλους 8 ώρες πριν, Witcher1st είπε Skroutz Point δεν ειναι 2 ευρω καθε Τριτη-Τεταρτη; Γιατι μου βγαζει 3 ; Πρέπει να το σταμάτησαν εδώ και καιρό, περίπου η αλλαγή έγινε όταν ξεκίνησαν τα δωρεάν μεταφορικά σε όλα τα FBS προιόντα ανεξαρτήτως αξίας (το οποίο άλλαξε πλέον στα 20ευρώ όπως το βλέπεις).
Arkin Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Τι έχουμε εδώ? Το 25αρι στο σπίτι έγινε 20 σε skroutz point τώρα 15? Καθόλου άσχημα το 15αρι βέβαια επαρχία δεν υπάρχουν skroutz point αλλά θα βολέψει σίγουρα πολύ κόσμο που έχει ένα δίπλα του. 1
Gulik Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 10 ώρες πριν, Arkin είπε Τι έχουμε εδώ? Το 25αρι στο σπίτι έγινε 20 σε skroutz point τώρα 15? Καθόλου άσχημα το 15αρι βέβαια επαρχία δεν υπάρχουν skroutz point αλλά θα βολέψει σίγουρα πολύ κόσμο που έχει ένα δίπλα του. Αυτό ισχύει τελικά, προς όλους; Το επαλήθευσε κανένας άλλος;
KenJiNx Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Ναι και εμένα μου βγάζει δωρεάν ΜΤΦ πλέον σε skroutz point απο τα 15€ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα