somt Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Μπορείς (μπορoύσες;) να στείλεις ένα λινκ σε κάποιον άλλον και να ανοίξει αυτός το box, με μόνη προϋπόθεση να έχει και αυτός λογαριασμό skroutz. σωστός, το εχω χρησιμοποιήσει Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2024 από somt 3
L-Griever Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς για το πώς μπορούμε να στείλουμε κατευθείαν μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών; Γιατί με το bot δεν μπορώ να βγάλω άκρη και όλο μου πετάει ότι κάτι πήγε στραβά ή απλά αρνείται να το προωθήσει. Θέλω να επιστρέψω τα δέματα εγώ για να γίνει γρήγορα η επιστροφή και δεν μπορώ. Παλιότερα σου δίνανε την επιλογή να τα δώσεις εσύ τα δέματα ενώ τώρα δεν γίνεται πια.
nzeppos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Το είχαμε γράψει πριν κάμποσες σελίδες. Μισό να το βρω. 1
L-Griever Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, nzeppos είπε Το είχαμε γράψει πριν κάμποσες σελίδες. Μισό να το βρω. ....... Έχω ακολουθήσει αυτά και άλλων και τίποτα δεν δούλεψε. Μου πετάει συνέχεια ότι κάτι πήγε στραβά και το κάνει επίτηδες το bot... Edit:... Το bot το μετέφερε το μήνυμα γράφοντας "Θέλω κάτι άλλο". Άλλες φορές δουλεύει και άλλες φορές όχι. Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2024 από L-Griever 1
sleepychris Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 minute ago, L-Griever said: το κάνει επίτηδες το bot... ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου. ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας! Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2024 από sleepychris 2
nzeppos Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Τότε είτε κάτι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες, είτε μπορεί να σχετίζεται με τα σημερινά τεχνικά προβλήματα που είχε το Skroutz. 1
L-Griever Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, sleepychris είπε ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου. ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας! Αν νομίζεις ότι είναι αστείο να γελάς με άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, μάλλον κάτι στραβά πάει με σένα. Να δούμε εσένα αν θα σου αρέσει οι άλλοι να σε κοροϊδεύουν αν πάθεις παρόμοια ή χειρότερα. Έχει γεμίσει ο τόπος με ανθρώπους σαν και σένα και συνέχεια δεν θα δώσω οπότε κάθησε να κοιτάς τον εαυτό σου και να γελάς μόνος στον καθρέφτη σου. Απλά κρίμα θα πω μόνο. 1 λεπτό πριν, nzeppos είπε Τότε είτε κάτι έχει αλλάξει τους τελευταίους 2 μήνες, είτε μπορεί να σχετίζεται με τα σημερινά τεχνικά προβλήματα που είχε το Skroutz. Το κάνει εδώ και κάμποσο καιρό. Συνεχώς, αλλάζουν πολλά πράγματα και η κατάσταση πάει προς στο χειρότερο σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί βοήθεια και δεν μπορεί. Όπως και να έχει ευχαριστώ για το χρόνο σου και για την βοήθεια. 2 1
lector Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, fmarkos είπε Αν τον λογαριασμό σου στο plus τον χρησιμοποιήσεις για να "εξυπηρετείς" φίλους γνωστούς και συγγενείς τότε η εταιρία θα χάσει χρήμα. Περισσοτερο χρημα θα χασει βεβαια αν δεν ψωνισεις τιποτα. 2 ώρες πριν, somt είπε σωστός, το εχω χρησιμοποιήσει Κουραστηκα και μονο που το διαβασα. Και η εναλλακτικη πρακτικη του box ειναι να πεις μονο στον αλλο το pin. 2 ώρες πριν, sleepychris είπε ναι, εχει προηγουμενα μαζι σου. ωχ παναγια μου, τι ακουν' αυτάκια μας! Το bot ισως να μην εχει, η εταιρεια παντως σιγουρα εχει. Αλλιως θα εβαζε ανθρωπους να εξυπηρετουν. 4 1 2
hab Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Σιγά σιγά πάει και η "εμπειρία" του marketplace. Να δω σε λίγο τι θα τους μείνει. Το έχω γράψει ξανά, κρίμα για όλα αυτά που συμβαίνουν στο skroutz. Είχαμε μία πολύ ωραία υπηρεσία, από την οποία επωφελούνταν οι αγοραστές, οι πωλητές και η υπηρεσία (skroutz), μέχρι που υπηρεσία αποφάσισε ότι θα πρέπει να επωφελείται μόνο αυτή και να ...... όλους τους άλλους. Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2024 από hab 3
MSc CCDSP Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 15 ώρες πριν, L-Griever είπε Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς για το πώς μπορούμε να στείλουμε κατευθείαν μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών; Γιατί με το bot δεν μπορώ να βγάλω άκρη και όλο μου πετάει ότι κάτι πήγε στραβά ή απλά αρνείται να το προωθήσει. Θέλω να επιστρέψω τα δέματα εγώ για να γίνει γρήγορα η επιστροφή και δεν μπορώ. Παλιότερα σου δίνανε την επιλογή να τα δώσεις εσύ τα δέματα ενώ τώρα δεν γίνεται πια. Εγώ, μετά από παραγγελία που φαινόταν ότι είχα παραλάβει ενώ δεν είχε έρθει καν και απίστευτη ταλαιπωρία με το bot που δεν έχει τέτοια επιλογή και αίτημα επιστροφής όλης της παραγγελίας, συνομιλία είχα με το Skroutz Customer Care <[email protected]>. Δεν ξέρω αν δέχονται καινούργια μηνύματα και όχι απαντήσεις μόνο (αν και δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να το υλοποιήσουν αυτό εύκολα). 1
CMOS_Z Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 16 ώρες πριν, djuan1988 είπε Μπορείς (μπορoύσες;) να στείλεις ένα λινκ σε κάποιον άλλον και να ανοίξει αυτός το box, με μόνη προϋπόθεση να έχει και αυτός λογαριασμό skroutz. Εγώ παραλαμβάνω χωρίς το app / λογαριασμό. Μου στέλνουν το link που υπάρχει στο μήνυμα μόλις φτάσει στο locker. Τέρμα κάτω γράφει κάτι του στυλ "αντιμετώπισες πρόβλημα;" (δε θυμάμαι ακριβώς πως το λέει) και μπορώ να ανοίξω το locker μέσω browser χωρίς λογαριασμό.
kontow Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 18 hours ago, somt said: τις προαλλες παρήγγειλα ένα laptop για μια φίλη 960 ευρώ (καλύτερη τιμή μετά από ενδελεχές γκουγκλάρισμα). Το πλήρωσα από την κάρτα μου μέσω skroutz wallet οπότε αυτομάτως μου έδωσε 19 ευρω επιστροφή στο wallet. Συν διπλάσιους πόντους για παραγγελία μεσω wallet, κοντά 9000 δηλάδη απο 4500, άρα άλλα 20 ευρώ εξυπηρέτησα λοιπόν τη φίλη μου (μηδεν μεταφορικά, αποστολή σε box κοντά της, καλάθι σκρουτζ κλπ) και χωρίς λόγο "έβγαλα" κοντά 40 ευρώ αν με ρωτάτε αν με πληρώνει το σκρουτζ για να γράφω εδώ, ξεκάθαρα ναι, κοντά 40 ευρώ Μπορείς να μου πεις πως κ πού βρίσκεται το wallet αυτό? Στις ρυθμίσεις δε το βλέπω κάπου, κ στην everypay δε προχωράει.. Τώρα βλέπω ότι το έχουν σε beta φάση κ σε επιλεγμένο αριθμό συνδρομητών.. Έκανες κάτι κ μπόρεσες να το ενεργοποιήσεις? Ευχαριστω!
The_Judas Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Αν αγοράσεις απευθείας από άλλα καταστήματα σου λένε από 30-40-50 ευρώ και πάνω δωρεάν. Το σκρουτζ αυτό σου το πουλάει ως υπηρεσία, ενώ σε όλο τον κόσμο σου λένε "πάρε 2-3 ακόμη αντικείμενα για να πιάσεις το όριο". 1 1
nzeppos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Σωστό. Αλλά με το Plus: τα όρια του Skroutz για δωρεάν μεταφορικά είναι πολύ χαμηλότερα. Κάποτε 20 ευρώ, από φέτος 25 ή 15 για παραγγελία σε Skroutz Point (που ναι μεν δεν υπάρχει παντού, όμως εξαπλώνεται πολύ γρήγορα). Τέτοια όρια ίσως υπάρχουν για απευθείας παραγγελίες εντός Αθήνας/Θεσσαλονίκης αλλά εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει ποτέ τέτοια ποσά για αποστολή από κατάστημα σε επαρχία (εκεί συνήθως ισχύουν κάτι ποσά του στυλ 50-80 ευρώ και πάνω) ακόμα και να πληρώσεις μεταφορικά, είναι γενικά φθηνότερα από των καταστημάτων (το Plus δεν έχει τα 6ευρα και 9ευρα που βλέπω στα περισσότερα μαγαζιά για αποστολή με τις διάφορες courier) μέρος της υπηρεσίας μας καλύπτει για τυχόν λάθη, καθυστερήσεις, επιστροφές κλπ και για αυτές μιλάς (ή τελοσπάντων πλέον γράφεις σε bot...) με το Skroutz και όχι με τυχαίο κατάστημα και συνήθως τα διαδικαστικά είναι τυποποιημένα ("πήρες κάτι λάθος; σε 2-3 μέρες θα έρθει η τάδε μεταφορική να παραλάβει και να αντικαταστήσει, εσύ δεν κάνεις τίποτα"). Γιατί όλοι ξέρουμε πως για κάθε ένα σωστό επαγγελματία επιπέδου teoqq, υπάρχουν άλλοι τρεις με τους οποίους δεν βγάζεις εύκολα άκρη αν αρχίσεις τα τηλέφωνα/email και τα μπρος-πίσω Οπότε δεν με πειράζει να μου πουλάει σαν υπηρεσία όλα τα παραπάνω. Με πειράζει που κάθε χρόνο κάνει σταθερά ακριβότερη την υπηρεσία χωρίς όμως να βελτιώνει τις παροχές, συνήθως δε να τις χειροτερεύει (μοναδική εξαίρεση αυτό με τα 15 ευρώ σε Skroutz Point, αλλά και πάλι υπό προϋποθέσεις που δεν ισχύουν για όλους). Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2024 από nzeppos 2
teoqq Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, nzeppos είπε Οπότε δεν με πειράζει να μου πουλάει σαν υπηρεσία όλα τα παραπάνω. Με πειράζει που κάθε χρόνο κάνει σταθερά ακριβότερη την υπηρεσία χωρίς όμως να βελτιώνει τις παροχές, συνήθως δε να τις χειροτερεύει (μοναδική εξαίρεση αυτό με τα 15 ευρώ σε Skroutz Point, αλλά και πάλι υπό προϋποθέσεις που δεν ισχύουν για όλους). Αυτό εδώ είναι όλο το νόημα ακόμα και για εμάς που κράζουμε. Στην ουσία κράζουμε για καλό σκοπό. Ανέβασε ρε φίλε την υπηρεσία, πάταμε και λίγο στην προμήθεια σαν κατάστημα αλλά μην μου κάνεις την όλη διαδικασία επιπέδου 2016. Εσυ μου έμαθες το ηλεκτρονικό εμπόριο κτλπ, αλλά πλέον δεν παρέχεις καθόλου υποστήριξη, έχεις αφαιρέσει όλα τα bonus που έδινες στα καταστήματα δήθεν ότι θα το αναβαθμίσεις (φτάνουμε τα 2 χρόνια χωρίς αυτό) και πολλά άλλα. Μου βάζεις την ετήσια συνδρομή όταν έχεις αφαιρέσει όλες τις υπηρεσίες που έδινες στα καταστήματα και βαράς την προμήθεια στο θεό, πραγματικά δεν υπάρχει ταβάνι με την προμήθεια. Για το Plus πάντως κάτι που ήθελα να πω σαν καταναλωτής εδώ και καιρό. Αρκετοί λέτε και φαντάζομαι για να το λέτε άρα το αναφέρει ο Skroutz, ότι δίνει καλύτερη μεταχείρηση σε τυχόν λάθη/επιστροφές και γενικά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος, σωστά έχω καταλάβει ? Εγώ πάντως είχα Plus με το 1€ και είχα καλή αντιμετωπίση, τώρα δεν έχω Plus και έχω την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση σε θέματα που μου έχουν τύχει. ΥΓ: Τώρα είδα εδώ https://www.skroutz.gr/plus που γράφουν "μίλα απευθείας με την ομάδα". Υπάρχει κάποιος που όντως μιλά πιο άμεσα με αυτήν την ομάδα από ότι ένα απλός user? Τι να πω, μακάρι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα