Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ρε παιδιά εννοείται ότι την κρατάει πίσω ως ένα σημείο, ο ''lowest common denominator'' προς το παρόν είναι το Xbox One OG. Αυτό έχουν ως βάση τα cross-gen ports. Όταν περάσουμε καθαρά στη νέα γενιά η βάση θα είναι το Series S και άρα δεν θα push-άρουν όπως θα push-αραν αν είχαμε μόνο XSX/PS5.

Καμία σχέση. Δεν υπάρχει lowest common denominator με την έννοια αυτή που λένε οι τριτοτέταρτοι τουιτεράδες. Η MS φτιάχνει software και λειτουργικά συστήματα απο τις αρχές του desktop computing. Ξέρουν ακριβώς τι κάνουν όταν φτιάχνουν αυτά τα specs για το S. Είναι άριστα υπολογισμένο ωστε χαμηλώνοντας τις αναλύσεις και ίσως 1-2 έξτρα settings που κάτω απο τα 4κ δεν έχουν νόημα να υπάρχει parity.

Ουσιαστικά αν υπάρχουν dev leads που έχουν μια ιδέα τι κάνουν και execs που να τους νοιάζει η φάση πέρα απο το χρήμα και το "κοντέυουν χριστούγεννα πρέπει να βγεί το παιχνίδι", το S ΠΥΡΟΒΟΛΑΕΙ. Όταν βλέπεις το CoD να είναι όπως είναι, δεν χρειάζεται ανάλυση..

Ίσως πρέπει να υπάρξει περισσότερη παιδεία στους game devs και να μάθουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία πιό αποδοτικά? Δεκτό. Αλλα αυτό δεν είναι θέμα hardware.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MorcyGr είπε

Το sS μπορεί να τρέξει ό,τι και το sX/Ps5 απλά σε 1080/60 αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής του, οποίος λέει ότι δεν μπορεί να το κάνει να τρέχει έτσι το παιχνίδι του να αφήσει κάτο το πληκτρολόγιο του και να πιάσει την τσάπα και να πάει στα χωράφια. 

Δεν είναι ακριβώς έτσι, το visual fidelity δεν μπορεί να πάρει το ίδιο push. Για παράδειγμα θα μπορούσε να σου δώσει ενας dev κάτι πραγματικά next-gen οπτικά που θα έτρεχε σε 1080P/60FPS στα XSX/PS5. Τώρα δεν μπορεί να συμβεί αυτό γιατί το Series S θα πρέπει να πέσει στο 720P και άρα δεν θα το κάνουν ποτέ.

Εκτός αυτού έχει και λιγότερη μνήμη το Series S που κόβει κι' άλλα πράγματα αυτό. Πάντα υπάρχει ο ''lowest common denominator'' και αυτό παίρνουν ως βάση οι devs. Θεωρώ δηλαδή ότι από τα exclusives του PS5 θα δούμε πιο εντυπωσιακά πράγματα σε σχέση με τα XSS/XSX exclusives γι' αυτό το λόγο.

Δημοσ.

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε ακούσει, εφόσον το Series S έρχεται με nvme και όχι με μηχανικό δίσκο, δεν κρατάει πίσω τη γενιά μιας και το data streaming είναι το πραγματικό next-gen στοιχείο αυτής της γενιάς. 
 

Τώρα όσο αναφορά τον lowest common denominator, εν μέρει ισχύει αλλά μη ξεχνάμε ότι όταν βγήκε το original Crysis στο PC, έπεσαν σαγόνια και πέρασε μια δεκαετία μέχρι να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια.

 

Οπότε αυτό είναι απόδειξη ότι όταν θέλουν να πουσάρουν οι devs τα γραφικά, μπορούν μια χαρά χωρίς να τους επηρεάζει τόσο πολύ το αδύναμο hw της αγοράς. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε ακούσει, εφόσον το Series S έρχεται με nvme και όχι με μηχανικό δίσκο, δεν κρατάει πίσω τη γενιά μιας και το data streaming είναι το πραγματικό next-gen στοιχείο αυτής της γενιάς. 
 

Τώρα όσο αναφορά τον lowest common denominator, εν μέρει ισχύει αλλά μη ξεχνάμε ότι όταν βγήκε το original Crysis στο PC, έπεσαν σαγόνια και πέρασε μια δεκαετία μέχρι να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια.

 

Οπότε αυτό είναι απόδειξη ότι όταν θέλουν να πουσάρουν οι devs τα γραφικά, μπορούν μια χαρά χωρίς να τους επηρεάζει τόσο πολύ το αδύναμο hw της αγοράς. 

Ναι αλλά το Crysis ήταν PC exclusive και αυτά τα push-αραν γενικά τότε. Far Cry, DOOM 3, HL2. Ήταν άλλες εποχές όπου οι κονσόλες ήταν έτη φωτός πίσω από τα καλά PC. Πλέον δεν είναι έτσι, η βάση είναι η πιο αδύναμη κονσόλα της αγοράς για τα multiplatform και στα πιο καλά συστήματα απλά έχεις μεγαλύτερη ανάλυση και υψηλότερο frame-rate.

Κάποιες εξαιρέσεις ας πούμε τύπου CP 2077 όπου τα έσκασε ο πέτσινος για μπόλικα RT effects όπου και πάλι ξέφυγε το high-end PC σε σχέση με τις κονσόλες αλλά δεν συμβαίνει συχνά. Που και πάλι δηλαδή το PC υποφέρει από το χαμηλό LoD της κονσόλας μιας και δεν έδωσαν επιλογή στο PC να το ανεβάσεις.

Άρα σε όλες τις περιπτώσεις, η πιο αδύναμη κονσόλα έχει τον πρώτο λόγο και οι υπόλοιποι ακολουθούν με βελτιώσεις λόγω brute-force.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν είναι ακριβώς έτσι, το visual fidelity δεν μπορεί να πάρει το ίδιο push. Για παράδειγμα θα μπορούσε να σου δώσει ενας dev κάτι πραγματικά next-gen οπτικά που θα έτρεχε σε 1080P/60FPS στα XSX/PS5. Τώρα δεν μπορεί να συμβεί αυτό γιατί το Series S θα πρέπει να πέσει στο 720P και άρα δεν θα το κάνουν ποτέ.

Γιατί να μην το κάνουν? Αν έχουν φτιάξει upscaling tech που να δείχνει 1080 σε 4k τιβί τέλεια με 60fps, δεν τους σταματάει τίποτα απο να κάνουν το ίδιο απο τα 720 στα 1080. Ίσα ίσα είναι πολύ πιο εύκολο.

 

2 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν είμαι προγραμματιστής αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε ακούσει, εφόσον το Series S έρχεται με nvme και όχι με μηχανικό δίσκο, δεν κρατάει πίσω τη γενιά μιας και το data streaming είναι το πραγματικό next-gen στοιχείο αυτής της γενιάς. 
 

Τώρα όσο αναφορά τον lowest common denominator, εν μέρει ισχύει αλλά μη ξεχνάμε ότι όταν βγήκε το original Crysis στο PC, έπεσαν σαγόνια και πέρασε μια δεκαετία μέχρι να το φτάσουν και να το ξεπεράσουν τα υπόλοιπα παιχνίδια.

 

Οπότε αυτό είναι απόδειξη ότι όταν θέλουν να πουσάρουν οι devs τα γραφικά, μπορούν μια χαρά χωρίς να τους επηρεάζει τόσο πολύ το αδύναμο hw της αγοράς. 

Προφανώς και μπορούν να το κάνουν. Αν δεν μπορούν, δεν έχουν προγραμματίσει σωστά.

  • Like 2
Δημοσ.

Επίσης οι εταιρείες έχουν κι' άλλα κολλήματα τύπου ''Είναι άδικο το PC να είναι πολύ μπροστά από τις κονσόλες οπτικά''.

Ubisoft Massive: ‘It would be unfair to push PC far away from console’

Θέλουν parity γενικά οι devs για τους λόγους τους.

  • Like 2
Δημοσ.

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης οι εταιρείες έχουν κι' άλλα κολλήματα τύπου ''Είναι άδικο το PC να είναι πολύ μπροστά από τις κονσόλες οπτικά''.

Ubisoft Massive: ‘It would be unfair to push PC far away from console’

Θέλουν parity γενικά οι devs για τους λόγους τους.

Εάν μπορούσαν οι devs θα μας έδιναν τον κώδικα στα μούτρα και θα μας έλεγαν κάντε το port εσείς, αλλά το 80€ θα στο πάρουν. 

4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

Ακριβώς αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι το sS τονίζει πολύ εύκολα τα προβλήματα που έχουν τα παιχνίδια του χ-ψ Studio. Ενώ το sX/Ps5 λόγο ποιο δυνατού combo δεν κάνει τόσο μπαμ. Εκεί είναι το θέμα! 

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Όπως και να χει το Series S αρχιτεκτονικά είναι το ίδιο με τις μεγάλες κονσόλες. Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα brute force για μεγαλύτερο draw distance, καλύτερα textures, υψηλότερη ανάλυση. Αυτό που γίνεται και στο PC.
 

Αν το Series S είχε αρχιτεκτονική One τότε ναι θα κρατούσε σίγουρα πίσω αρκετά πράγματα. 
 

 

To σύστημα έχει ουσιαστικά λιγότερη Ram και πιο αδύναμη GPU. Πραγματικά λιγότερος όγκος assets on ram, μικρότερη ανάλυση και αυτά που ανέφερες. Δεν είναι βλάκες στο tech κομμάτι της MS να βάλουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους.

Άν κάτι τρέχει 4k 30 στο X, θα τρέχει 1440/1080 30 στο S αν δεν γράφαν οι devs με τα πόδια.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, MorcyGr είπε

Εάν μπορούσαν οι devs θα μας έδιναν τον κώδικα στα μούτρα και θα μας έλεγαν κάντε το port εσείς, αλλά το 80€ θα στο πάρουν. 

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

2 λεπτά πριν, chn-cynic είπε

To σύστημα έχει ουσιαστικά λιγότερη Ram και πιο αδύναμη GPU. Πραγματικά λιγότερος όγκος assets on ram, μικρότερη ανάλυση και αυτά που ανέφερες. Δεν είναι βλάκες στο tech κομμάτι της MS να βάλουν τρικλοποδιές στον εαυτό τους.

Άν κάτι τρέχει 4k 30 στο X, θα τρέχει 1440/1080 30 στο S αν δεν γράφαν οι devs με τα πόδια.

Είναι 3 φορές ισχυρότερο το XSX(12 TFLOPs) σε σχέση με το XSS(4 TFLOPs). Το 4Κ είναι 2.25x πάνω από το 1440P, άρα εκτός από την παραπάνω ανάλυση σηκώνει κι' άλλο το XSX.

  • Confused 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

Είναι 3 φορές ισχυρότερο το XSX(12 TFLOPs) σε σχέση με το XSS(4 TFLOPs). Το 4Κ είναι 2.25x πάνω από το 1440P, άρα εκτός από την παραπάνω ανάλυση σηκώνει κι' άλλο το XSX.

Λολ δεν ξέρω γιατι νομίζεις οτι υπάρχει γραμμικό Big O βασισμένο στην output ανάλυση. Δεν είναι όπως τα νομίζεις γενικά.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο κώδικας είναι η δουλειά τους, αυτό χρεώνουν.

Ναι, και εγώ τον κώδικα χρεώνω αλλά δεν λέω στον πελάτη - θες υπολογιστή με 16 πύρινες 16g ram για να μην φένετε ότι σέρνετε το site και αν πάει σε ποιο νορμάλ pc αααα με κρατάει πίσω δημιουργικά. Κάθομαι και κάνω optimization. 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

Είναι αστείο που το συζητάμε. Εγώ νιώθω ηλιθιος και μειώνω τον εαυτό μου, μόνο που κάθομαι να ασχοληθώ και να γράψω για το tweet του κάθε βλακα που θα πει ότι θα τον κρατήσει πίσω ένα μηχάνημα με zen 2, rdna2, gddr6 ram, vrr, fsr 2.0, nvme gen 4, που μέχρι χθες Σάββατο έκανε port τα games του στο nintento switch για να κονομήσει. Το μόνο που του αξίζει οποιος πει κάτι τετιο είναι τσάπα όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Έτσι ακριβώς είναι, PC HW έχουν οι κονσόλες πλέον. Τα PS3 era με τον Cell με τα ''secret optimizations'' κλπ έχουν φύγει προ πολλού.

Αν απαντάς σε μένα, ναι δεν είναι έτσι. Το rendering διαφορετικών assets σε διαφορετικές αναλύσεις με διαφορετικά settings δεν κάνουν scale γραμμικα απο άποψη απαιτήσεων σε επεξεργαστική ισχύ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...