Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, planezero είπε

Απαντώ στα bold:
-Ναι, άλλαξαν τα fps, δραματικά. Συγκεκριμένα αν δεις το βίντεο, στο ps5 έχει 35% μεγαλύτερο framerate στις απαιτητικές σκηνές. Και στο κανονικό gameplay πλέον 40αρίζει. Παρόμοια βελτίωση και στις άλλες 2 πλατφόρμες.

-Το VRR έχει νόημα όταν μιλάμε για πτώσεις από τα 60 έως τα 48. Πιο κάτω από αυτό δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
πχ στο ps5 μετράνε 32fps στη σκηνή με τη φωτιά στο αλώνι. Τι να σου κάνει το VRR?

-Όσο για το ταβάνι του xbox, απλά δεν το ξέρουμε γιατί το game είναι v-sync'd στα 40, και το xbox ακόμα και στην πιο απαιτητική στιγμή δεν κουνάει ρούπι από εκεί.
Εάν/όταν υπάρξει ξεκλείδωτο mode, τότε θα ξέρουμε. Μπορεί να είναι 41, μπορεί 45, μπορεί 50.


Πάντως σε αντίθεση με το πρόσφατο batman -που το στηλίτευσαν πρώτοι απ'ολους οι pcακηδες- εδώ κανείς δεν παραπονιέται για μη-optimized game. Όλοι συμφωνούν ότι είναι βαρύ, αλλά καλοπρογραμματισμένο. Ναι, φυσικά μπορείς να κόψεις διάφορα και να παραδώσεις ένα παιχνίδι με 60fps, απλά η παρουσία του δεν θα είναι πια η ίδια. Για αυτό και το παιχνίδι από day1 είχε την επιλογή να παίζει 120/3=40 fps στις ανάλογες οθόνες, που είναι αρκετά καλύτερα από 30, ενώ ταυτόχρονα διατήρησε πλήρη τη γραφική του παρουσία. Και μετά το πρώτο performance patch οι κονσόλες -στο μεγαλύτερο κομματι του παιχνιδιού- παίζουν πλέον ικανοποιητικά στα 40, ενώ πριν το patch τα αποτελέσματα ήταν κυμαινόμενα.


 

 

ινσ4.jpg

Αν δικαιολογήσουμε από τώρα τα 40fps games τότε να περιμένουμε πολλά ακόμα τέτοια στο μέλλον. Ποια η διαφορά τότε της παλιάς με την νέα γενιά? Το 60fps gaming υποτίθεται πως είναι βασική προϋπόθεση αυτής. Στο requiem η asobo έκανε μια console orientation επιλογή. Να παραδώσει ένα όσο το δυνατόν καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα θυσιάζοντας την απόδοση. Κάτι τέτοιο όμως δεν έκαναν τόσα χρόνια όλοι στην προηγούμενη γενιά που ήταν γεμάτη από 30fps τίτλους? Γιατί κάναμε λοιπόν την μετάβαση στην νέα? Στην τελική ο developer έκανε την επιλογή του, ας πορευτεί με αυτήν. Ίσως γιατί ένα από τα αδύναμα σημεία του προηγούμενου τίτλου ήταν τα γραφικά. Έκαναν μπαμ ότι προέρχονται από μη 3A developer.

Και κάτι τελευταίο. Επειδή βλέπω ότι τονίζεις σε κάθε ευκαιρία την καλύτερη απόδοση του X, κάτι αναμενόμενο και λογικό αφού ως γνωστόν το hardware του είναι ισχυρότερο, για μένα όμως, είτε 30, είτε 40, είτε 50, η απόδοση του εξακολουθεί να είναι κακή χωρίς την παρουσία 60fps mode. Ναι δεν θα είναι το ίδιο οπτικά αποτέλεσμα αλλά θα ζήσουμε και με αυτό, όπως ακριβώς ζήσαμε και με τα 60fps mode ένα σωρό άλλων developers. Η συντριπτική πλειοψηφία άλλωστε επιλέγει αυτό το mode όταν είναι διαθέσιμο. Ειλικρινά είναι να απορείς δλδ με την επιλογή της asobo. Δεν πρόκειται λοιπόν να ασχολειθώ σε καμία κονσόλα με αυτόν τον τίτλο αν αυτός δεν αλλάξει. Είναι κακό πράγμα η συνήθεια των 60. Εδώ παρέλειψα ένα σωρό τίτλους στο PS4 για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Και αν τελικά δεν στρώσει θα το παίξω στο PC, εκεί όπου το DLSS κάνει την δουλειά του. Αλλά το να λέμε, να κοιτά εδώ παίζει 32, εκεί παίζει 40, δεν σώνει την κατάσταση, κακό είναι και στα δύο, ε στο πρώτο είναι απλά χειρότερο. Δεν δέχομαι δλδ "το μη χείρον, βέλτιστον". Ούτε με την δικαιολογία ότι έχει γραφικάρες, ναι ok έχει και μπράβο του, ας είχε λιγότερο καλές και ας έπαιζε 60.

  • Like 2
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, music_lover said:

Αλλά το να λέμε, να κοιτά εδώ παίζει 32, εκεί παίζει 40, δεν σώνει την κατάσταση, κακό είναι και στα δύο, ε στο πρώτο είναι απλά χειρότερο. Δεν δέχομαι δλδ "το μη χείρον, βέλτιστον". Ούτε με την δικαιολογία ότι έχει γραφικάρες, ναι ok έχει και μπράβο του, ας είχε λιγότερο καλές και ας έπαιζε 60.

^^ Συμφωνώ απόλυτα, είναι ανούσια η κουβέντα σχετικά με το που τρέχει ένα game λιγότερο χειρότερα.

Αν σκάσατε ένα 500αρικο για κονσόλα και ένα 1000άρικο για τηλεόραση ώστε να παίζετε στα 30 και στα 40 καρέ και να είστε και ικανοποιημένοι κιόλας, γούστο σας και καπέλο σας. Εγώ προσωπικά είχα μια κρυφή ελπίδα ότι θα βλέπαμε πιο ανθρώπινα πράγματα στο κομμάτι του performance σε αυτή τη γενιά, ειδικά από τη στιγμή που μπορούμε να παίξουμε με αναλύσεις και γραφικά πλέον.

Και να συμπληρώσω και κάτι ακόμα μιας και είναι ο τίτλος που παίζω αυτό τον καιρό, το Requiem πατάει πάνω στα βήματα του προκατόχου του ένα προς ένα: εξαιρετική medieval ατμόσφαιρα, σωστά δομημένοι χαρακτήρες (η Amicia κατά βάση δηλαδή, ο Hugo πάλι εκνευριστικός είναι), αλλά κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά του. Το gameplay είναι για ακόμα μια φορά μέτριο (έως κακό σε σημεία), η ΑI των φρουρών πανηγυρικά scripted και η ιστορία συμπαθητική μεν, στα πλαίσια του sci-fi όμως για ακόμα μια φορά.

Αν έχει τόσο πολύ μεγάλη σημασία το πως τρέχει ένας τέρμα mediocre τίτλος στις κονσόλες, τι να πω, έχουμε ρίξει πολύ τα στάνταρτς μας. Τουλάχιστον κάτι DOOM 3, Crysis, RDR2, Witcher 3 και όποιο άλλο game έχει χρησιμοποιηθεί ως benchmark στην πάροδο των ετών ήταν πρωτίστως άριστο στο κομμάτι που αντιπροσώπευε (το gameplay του δηλαδή) και μετά μας άφηνε με το στόμα ανοιχτό στον τεχνικό τομέα. Αν είναι μόνο τα γραφικά που μετράνε κλάιν, σε λίγο καιρό θα δούμε Avatar 2 στο σινεμά. 

  • Like 7
  • Thanks 3
Δημοσ.

Παρακολουθω την κουβεντα και μιυ γεννηθηκε η απορια..καθως δεν ειμαι και γνωστης τεχνικων θεματων.. 

Το elden ring που ειχε και αυτο ασχημη αποδοση, το επαιξα στο series x λογω vrr (νομιζω το ps5 δεν ειχε ακομα) και μου φαινοταν οτι επαιζα ενα 60 fps παιχνιδι. 

Γιατι δε συμβαινει το ιδιο και στο requiem (και σε αλλα παιχνιδια βεβαια) και οταν το παιζα καταλαβαινες οτι ηταν 30 και φαινοταν πιλυ βαρυ? Φταιει οτι στα 30 δεν ενεργοποιειται το vrr? Φταιει το cap στα frame rate σε αντιθεση με το elden ring που νομιζω ηταν unlocked? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, planezero είπε

Πάντως σε αντίθεση με το πρόσφατο batman -που το στηλίτευσαν πρώτοι απ'ολους οι pcακηδες- εδώ κανείς δεν παραπονιέται για μη-optimized game. Όλοι συμφωνούν ότι είναι βαρύ, αλλά καλοπρογραμματισμένο. 

Μα είναι μη-optimized. Εξού και το μεγάλο performance gain του τελευταίου patch...

Και ποιος ξέρει πόσο χώρο έχουμε ακόμα για περαιτέρω βελτίωση. 

Επίσης, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ένα game είναι optimized απλά και μόνο επειδή έχει μεγάλο utilization σε cpu threads και vram. Μπορεί να μη γίνεται εξαρχής σωστή διαχείρηση αυτών των συγκεκριμένων διαθέσιμων πόρων του συστήματος. Δεν μπορείς να βγάλεις λοιπόν συμπέρασμα επάνω σε αυτό μόνο με γραφήματα. Υπάρχουν ένα σωρό παιχνίδια (ή software γενικά) που μαξάρουν ό,τι HW τους δώσεις χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Αυτό από μόνο του σημαίνει ότι είναι "optimized"?

Δικαιολογεί ο οπτικός τομέας το framerate? Εγώ δεν είμαι σίγουρος στην περίπτωση του Requiem. Και αυτό γιατί ήδη το προηγούμενο Innocence μετά βίας έπιανε 1440p60 σε SX/PS5 και ήθελε και πολύ δυνατό PC για να πιάσεις καλά νούμερα. Ήταν βαρύ χωρίς να μοιάζει οπτικά με AAA παιχνίδι. Άρα λοιπόν κάτι δεν πάει καλά με την in-house engine της Asobo.

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.

Το Requiem για μένα δικαιολογεί το performance που έχει, στο PC είναι ό,τι καλύττερο έχουμε σε γραφικά αυτή τη στιγμή και στο XSX δεν πάει πίσω.

Ο φωτισμός, το draw distance και το σχεδόν ανύπαρκτο pop-in δικαιολογούν απόλυτα τα νούμερά του. Σίγουρα υπάρχει κάποιος χώρος για βελτίωση αλλά δεν περιμένω κάτι φοβερό εκτός κι αν ρίξουν downgrade στα γραφικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος ένα email επικοινωνίας από steelseries.com? Έκανα εχθές μια παραγγελία και ενώ έφτασα στο τελικό στάδιο της και ενώ με τράβηξε τα χρήματα από την κάρτα, στην συνέχεια έβγαλε error! Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη που είμαι off topic 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Παρακολουθω την κουβεντα και μιυ γεννηθηκε η απορια..καθως δεν ειμαι και γνωστης τεχνικων θεματων.. 

Το elden ring που ειχε και αυτο ασχημη αποδοση, το επαιξα στο series x λογω vrr (νομιζω το ps5 δεν ειχε ακομα) και μου φαινοταν οτι επαιζα ενα 60 fps παιχνιδι. 

Γιατι δε συμβαινει το ιδιο και στο requiem (και σε αλλα παιχνιδια βεβαια) και οταν το παιζα καταλαβαινες οτι ηταν 30 και φαινοταν πιλυ βαρυ? Φταιει οτι στα 30 δεν ενεργοποιειται το vrr? Φταιει το cap στα frame rate σε αντιθεση με το elden ring που νομιζω ηταν unlocked? 

Εγραψα και πιο πάνω, το VRR κάνει δουλίτσα όταν από 60 πέφτει μέχρι ~48fps.
 

16 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το Requiem για μένα δικαιολογεί το performance που έχει, στο PC είναι ό,τι καλύττερο έχουμε σε γραφικά αυτή τη στιγμή και στο XSX δεν πάει πίσω.

Ο φωτισμός, το draw distance και το σχεδόν ανύπαρκτο pop-in δικαιολογούν απόλυτα τα νούμερά του. Σίγουρα υπάρχει κάποιος χώρος για βελτίωση αλλά δεν περιμένω κάτι φοβερό εκτός κι αν ρίξουν downgrade στα γραφικά.

👍

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Draw distance σε παιχνίδι που δεν είναι καν open-world? Δεν το θεωρώ μεγάλο κατόρθωμα... Παιδιά οι λεπτομέρειες στον ορίζοντα είναι high resolution card boards. Αν μπορούσες να φτάσεις μέχρι εκεί που βλέπεις σε στυλ AC, τότε ναι θα συμφωνούσα. 

Το παιχνίδι έχει καλό baked GI αλλά τι να πει και το Cyberpunk που έχει Ray-Traced GI (στο PC τουλάχιστον). 

Το pop-in και το LOD για εμένα είναι τα μοναδικά "next-gen" features του Requiem.

Υπάρχουν πράγματα στα οποία είναι πίσω ακόμα και σε σχέση με προηγούμενης γενιάς παιχνίδια. Όπως το φτωχό animation και το έντονο clipping (πχ επάνω στα ρούχα της Amicia)...

Για να μη παρεξηγηθώ, έχει σίγουρα πάρα πολύ καλά γραφικά αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ceiling όσο αναφορά τα 60fps στις κονσόλες...

Θα έλεγα ότι το Cuberpunk μαζί με όλα τα Ray-Tracing features είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής σε PC

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Θα έλεγα ότι το Cuberpunk μαζί με όλα τα Ray-Tracing features είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής σε PC

οκ, να πουμε οτι το requiem είναι το 2ο καλύτερο για να μην αναλωνόμαστε σε λεπτομέρειες?
σε μερικά πράγματα η ποιότητα εικόνας του requiem ειναι καταπληκτική, και το (επίσης καταπληκτικό) cyberpunk δεν είναι κι αυτό και πολύ ελαφρύ :)
η asobo θα βγάλει και άλλα technical patches, άλλωστε έχει υποσχεθεί και r/t στο pc τουλάχιστον.


α, και μιλώντας για cdpr ας μην ξεχνάμε πως το witcher 3 current-gen upgrade βγαινει μέσα στο Δεκέμβριο, και όσοι δεν το έχετε πρόχειρο, αυτή τη στιγμή έχει -80% στο xbox store.

 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, planezero είπε

οκ, να πουμε οτι το requiem είναι το 2ο καλύτερο για να μην αναλωνόμαστε σε λεπτομέρειες?
σε μερικά πράγματα η ποιότητα εικόνας του requiem ειναι καταπληκτική, και το (επίσης καταπληκτικό) cyberpunk δεν είναι κι αυτό και πολύ ελαφρύ :)
η asobo θα βγάλει και άλλα technical patches, άλλωστε έχει υποσχεθεί και r/t στο pc τουλάχιστον.


α, και μιλώντας για cdpr ας μην ξεχνάμε πως το witcher 3 current-gen upgrade βγαινει μέσα στο Δεκέμβριο, και όσοι δεν το έχετε πρόχειρο, αυτή τη στιγμή έχει -80% στο xbox store.

 

Το requiem αντικειμενικά είναι ότι καλύτερο έχει βγει από άποψη γραφικών το τελευταίο καιρό.Εμενα με ενοχλεί αφάνταστα να μην έχει 60 fps mode αλλά δείχνω μια ανοχή γιατί οπτικά είναι κορυφαίο.Εννοειται επίσης ότι δε θα το συγκρίνω με open world games γιατί είναι απείρως πιο εύκολο να έχεις καλό οπτικό αποτέλεσμα σε σχέση με ένα open world στυλ Cyberpunk αλλά αυτό ισχύει για όλα τα linear παιχνίδια που βγαίνουν.Ας το έχουμε αυτό στο μυαλό μας όταν βγει πχ το Starfield γιατί πάλι θα βλέπουμε συγκρίσεις του στυλ μπρόκολα με πορτοκάλια.Και για να καταλήξω το θέμα το μεγάλο το εχω για παιχνίδια που ούτε σουπερ-οαου γραφικά έχουν και πάλι δε μπορούν να παραδώσουν 60fps.Εκει λες κάπου όπα.Το θέμα είναι να μη γίνει κανόνας το 30ρι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Το requiem αντικειμενικά είναι ότι καλύτερο έχει βγει από άποψη γραφικών το τελευταίο καιρό.

Δεν είναι καθόλου αντικειμενικό. Ο καθένας λέει την άποψη του για το ποιο θεωρεί το καλύτερο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Δεν είναι καθόλου αντικειμενικό. Ο καθένας λέει την άποψη του για το ποιο θεωρεί το καλύτερο.

Αντικειμενικό δεν είναι τίποτα σε αυτή τη λογική και σε αυτή τη ζωη.Αλλα υπάρχουν και κάποια κριτήρια .Και εγώ μπορεί να πω ότι το Rdr 2 έχει χαλιά γραφικά πχ επειδή ο καθένας μπορεί και καλως μπορεί να πει την  υποκειμενική άποψη του.Αλλα για αυτό υπάρχουν κάποια "αντικειμενικά' κριτήρια ως βάση απέναντι στην υποκειμενική άποψη του καθενός συμπεριλαμβάνομενου και εμού που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και επιρροών.Και στη  προκειμένη μιλάμε για τεχνικά κριτήρια και όχι αν μου αρέσει πχ αυτή η ταινία η αυτό το παιχνίδι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Αντικειμενικό δεν είναι τίποτα σε αυτή τη λογική και σε αυτή τη ζωη.Αλλα υπάρχουν και κάποια κριτήρια .Και εγώ μπορεί να πω ότι το Rdr 2 έχει χαλιά γραφικά πχ επειδή ο καθένας μπορεί και καλως μπορεί να πει την  υποκειμενική άποψη του.Αλλα για αυτό υπάρχουν κάποια "αντικειμενικά' κριτήρια ως βάση απέναντι στην υποκειμενική άποψη του καθενός συμπεριλαμβάνομενου και εμού που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και επιρροών.Και στη  προκειμένη μιλάμε για τεχνικά κριτήρια και όχι αν μου αρέσει πχ αυτή η ταινία η αυτό το παιχνίδι.

Εάν όπως λες τίποτα δεν είναι αντικειμενικό σε αυτή τη ζωή τότε πολύ απλά το Requiem δεν έχει "αντικειμενικά" τα καλύτερα γραφικά. Άρα συμφωνούμε περί αντικειμενικότητας.

Προφανώς υπάρχουν κάποια βασικά τεχνικά κριτήρια όταν μιλάμε για γραφικά αλλά δεν νομίζω ότι έβγαλες αυτό το συμπέρασμα για το Requiem κάνοντας μια τεράστια λίστα με όλα αυτά. Απλώς σε εντυπωσίασε περισσότερο οπτικά σαν σύνολο αυτό που είδες σε σχέση με άλλα παιχνίδια που έχεις παίξει εσύ προσωπικά μέχρι τώρα. 

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που θα πουν ότι το RDR2 έχει "χάλια" γραφικά. Ας μην πάμε σε extreme σενάρια. Βλέπεις κάτι στην οθόνη σου και το συγκρίνεις σύμφωνα με τις προσωπικές σου εμπειρίες και βγάζεις ένα συμπέρασμα το οποίο όμως είναι υποκειμενικό στο τέλος.

Εμένα προσωπικά πχ με εντυπωσίασε πολύ περισσότερο το Cyberpunk με maxed out RT features στο PC σε σχέση με το Requiem. Άρα καταλείγω σε ένα υποκειμενικό συμπέρασμα γιατί στο τέλος αυτά τα δύο παιχνίδια έχουν πάρα πολύ καλά γραφικά και είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους (δεν μιλάμε για Tetris vs Crysis).

Ο λόγος που τα γράφω όλα αυτά είναι γιατί θεωρώ λίγο άστοχο να μιλάμε για απόλυτα πράγματα και να θεωρούμε ότι τα συμπεράσματα μας είναι hard facts και πλήρως αντικειμενικά λες και μιλάμε για το αν η γη έχει βαρύτητα. 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Makgreen είπε

Καλημέρα, μήπως γνωρίζει κάποιος ένα email επικοινωνίας από steelseries.com? Έκανα εχθές μια παραγγελία και ενώ έφτασα στο τελικό στάδιο της και ενώ με τράβηξε τα χρήματα από την κάρτα, στην συνέχεια έβγαλε error! Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγνώμη που είμαι off topic 

Θα έλεγα να μην μπλεξεις με τηνsteelseries. Μιλα με την τράπεζά σου να σου ακυρώσουν την μεταφορα. Επαθα το ιδιο με την ανανεωση του NordVPN και η Alpha σε 5 εργάσιμες τα εδωσε πισω

53 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Αντικειμενικό δεν είναι τίποτα σε αυτή τη λογική και σε αυτή τη ζωη.Αλλα υπάρχουν και κάποια κριτήρια .Και εγώ μπορεί να πω ότι το Rdr 2 έχει χαλιά γραφικά πχ επειδή ο καθένας μπορεί και καλως μπορεί να πει την  υποκειμενική άποψη του.Αλλα για αυτό υπάρχουν κάποια "αντικειμενικά' κριτήρια ως βάση απέναντι στην υποκειμενική άποψη του καθενός συμπεριλαμβάνομενου και εμού που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων και επιρροών.Και στη  προκειμένη μιλάμε για τεχνικά κριτήρια και όχι αν μου αρέσει πχ αυτή η ταινία η αυτό το παιχνίδι.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ αντικειμενικου και υποκειμενικου. Το αντικειμενικό ειναι πως το Requiem εχει πολύ καλά γραφικά. Κανείς δεν θα βρεθει να το πει άσχημο. Υποκειμενικο ειναι αν ειναι το καλυτερο.  Για σενα ναι. Για μενα ειναι το Cyberpunk πχ. Κανενας μας δεν ειναι λαθος

  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εάν όπως λες τίποτα δεν είναι αντικειμενικό σε αυτή τη ζωή τότε πολύ απλά το Requiem δεν έχει "αντικειμενικά" τα καλύτερα γραφικά. Άρα συμφωνούμε περί αντικειμενικότητας.

Προφανώς υπάρχουν κάποια βασικά τεχνικά κριτήρια όταν μιλάμε για γραφικά αλλά δεν νομίζω ότι έβγαλες αυτό το συμπέρασμα για το Requiem κάνοντας μια τεράστια λίστα με όλα αυτά. Απλώς σε εντυπωσίασε περισσότερο οπτικά σαν σύνολο αυτό που είδες σε σχέση με άλλα παιχνίδια που έχεις παίξει εσύ προσωπικά μέχρι τώρα. 

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που θα πουν ότι το RDR2 έχει "χάλια" γραφικά. Ας μην πάμε σε extreme σενάρια. Βλέπεις κάτι στην οθόνη σου και το συγκρίνεις σύμφωνα με τις προσωπικές σου εμπειρίες και βγάζεις ένα συμπέρασμα το οποίο όμως είναι υποκειμενικό στο τέλος.

Εμένα προσωπικά πχ με εντυπωσίασε πολύ περισσότερο το Cyberpunk με maxed out RT features στο PC σε σχέση με το Requiem. Άρα καταλείγω σε ένα υποκειμενικό συμπέρασμα γιατί στο τέλος αυτά τα δύο παιχνίδια έχουν πάρα πολύ καλά γραφικά και είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους (δεν μιλάμε για Tetris vs Crysis).

Ο λόγος που τα γράφω όλα αυτά είναι γιατί θεωρώ λίγο άστοχο να μιλάμε για απόλυτα πράγματα και να θεωρούμε ότι τα συμπεράσματα μας είναι hard facts και πλήρως αντικειμενικά λες και μιλάμε για το αν η γη έχει βαρύτητα. 

 

Δεν είπα αυτό...Είπα ότι αν τα βάλουμε όλα στο πρίσμα της άποψης και της υποκειμενικότητας σε κάτι που κρίνουμε με τεχνικά κριτήρια δεν υπάρχει τίποτα αντικειμενικό σε αυτή τη ζωή οπότε ξεκινάει μεγάλη συζήτηση που είναι φιλοσοφική.Αυτο που σου είπα μέσες άκρες είναι το "ότι ο καθένας έχει την άποψη του άρα hard fact δεν είναι τίποτα σε αυτή τη ζωή είναι πολύ φιλοσοφικό. ".Τι σε πείραξε ;Επειδή χρησιμοποίησα τη λέξη αντικειμενικά για την υποκειμενική μου άποψη.Εδω μιλάμε για τεχνικά κριτήρια και όχι αν σου αρέσει ο πίνακας του Πικάσο που και εκεί βέβαια υπάρχουν τεχνικά κριτήρια.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...