Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ναι ΟΚ, απλά έχεις επιλογή. Και να μην θες να το ρετουσάρεις, το κλείνεις εντελώς.

Προσωπικά δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα με το HDR στο Hogwarts. Σίγουρα δεν είναι καμιά φοβερή υλοποίηση σε στυλ Gears 5 αλλά δεν έχει και τα χάλια του Callisto. Με τον φωτισμό όπως λες έχει πολλά θέματα. Ειδικά σε εσωτερικούς χώρους. 

Είναι πολύ flat το Hogwarts και δεν είναι μόνο το hdr έχει αρκετά graphical bugs.Το παιχνίδι μου αρέσει αλλά το έβαλα στην αναμονή μπας και το φτιάξουν για να το παίξω όπως πρέπει.Και δεν αναφέρομαι καν στα save η asset stutter.Αυτα δε με ενοχλούν τοσο .Η καλύτερη υλοποίηση που έχω δει εγώ είναι τα mass effect τα remastered.Ειναι κάποιες εταιρείες που το έχουν .Η Ea πχ το έχει με το HDR 

Επεξ/σία από jimtriol
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jimtriol είπε

Είναι πολύ flat το Hogwarts και δεν είναι μόνο το hdr έχει αρκετά graphical bugs.Το παιχνίδι μου αρέσει αλλά το έβαλα στην αναμονή μπας και το φτιάξουν για να το παίξω όπως πρέπει.Και δεν αναφέρομαι καν στα save η asset stutter.Αυτα δε με ενοχλούν τοσο

Αυτό ακριβώς στο bold. Και γω το έχω αφήσει μέχρι να το φτιάξουν.

Έχω κάνει και ένα μικρό recording για το σοβαρό πρόβλημα του φωτισμού αλλά δεν ξέρω πως να ανεβάσω βίντεο εδώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Για όποιον έχει παίξει το hogwarts ξέρει να μου πει ποια επιλογή των 30fps αξίζει? Αυτή με το raytracing η χωρίς? Αυτή με το rt έχει μικρότερη ανάλυση?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gtsoui είπε

Για όποιον έχει παίξει το hogwarts ξέρει να μου πει ποια επιλογή των 30fps αξίζει? Αυτή με το raytracing η χωρίς? Αυτή με το rt έχει μικρότερη ανάλυση?

Η επιλογή Ray Tracing έχει προβλήματα γιατί πέφτει συχνά κάτω από τα 30 fps. Δεν ξέρω αν βελτιώθηκε κάτι σε αυτόν τον τομέα με το τελευταίο patch.

Βασικά το βρήκα για το βιντεάκι που ήθελα να ανεβάσω. Όποιος θέλει να το δει ας πάει στο παρακάτω link για download:

https://we.tl/t-bmxWxPA5SQ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αυτό ακριβώς στο bold. Και γω το έχω αφήσει μέχρι να το φτιάξουν.

Έχω κάνει και ένα μικρό recording για το σοβαρό πρόβλημα του φωτισμού αλλά δεν ξέρω πως να ανεβάσω βίντεο εδώ.

Το αστείο ξέρεις ποιο είναι;Μερικά παιχνίδια που δεν υποστηρίζουν μαμισιο hdr αλλά auto hdr έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από games με μαμισιο Hdr.Ειναι να τρελαίνεσαι δλδ .Το έχω παρατηρήσει αρκετές φορές.

Επεξ/σία από jimtriol
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, jimtriol είπε

Το αστείο ξέρεις ποιο είναι;Μερικά παιχνίδια που δεν υποστηρίζουν μαμισιο hdr αλλά auto hdr έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από games με μαμισιο Hdr.Ειναι να τρελαίνεσαι δλδ 

Ναι το έχω παρατηρήσει και γω αυτό σε όλους τους BC τίτλους του Xbox. Πχ το Doom 2016 είναι πολύ εντυπωσιακό με το Auto HDR.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ με το hdr έχω μπερδευτει. Έχω ενεργοποιημένο το hdr από τις ρυθμίσεις της κονσόλας. Η auto hdr λέγεται η force hdr δε θυμάμαι. Αν ένα παιχνίδι υποστηρίζει hdr θα τρέξει την υλοποίηση του παιχνιδιου η κάνει καμία ματσακουλια με το auto?

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Εγώ με το hdr έχω μπερδευτει. Έχω ενεργοποιημένο το hdr από τις ρυθμίσεις της κονσόλας. Η auto hdr λέγεται η force hdr δε θυμάμαι. Αν ένα παιχνίδι υποστηρίζει hdr θα τρέξει την υλοποίηση του παιχνιδιου η κάνει καμία ματσακουλια με το auto?

 

Το Auto HDR είναι μόνο για τους backwards compatible τίτλους των Xbox, Xbox 360, Xbox One.

Δεν υπάρχει τρόπος να κάνεις force το HDR σε Series τίτλους αν δεν το υποστηρίζουν εξαρχής. Μόνο SDR το Atomic Heart λοιπόν.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, D.Luffy είπε

Το Auto HDR είναι μόνο για τους backwards compatible τίτλους των Xbox, Xbox 360, Xbox One.

Δεν υπάρχει τρόπος να κάνεις force το HDR σε Series τίτλους αν δεν το υποστηρίζουν εξαρχής. Μόνο SDR το Atomic Heart λοιπόν.

Θα το πω και δεν ντρέπομαι καθόλου..το μόνο που έχω κάνει είναι να φτιάξω από την αρχή όταν πήρα τις κονσόλες μου τα settings για τα hdmi για το hdr...με sdr δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ καθόλου. Αν δεν έχει δλδ hdr εμένα το παίζει σε eco mode. Γελάστε ελεύθερα!

Δημοσ.

Η κατάσταση με το hdr πλέον είναι να γελάς...Μεγαλα παιχνίδια και είτε δεν έχουν καθόλου η έχουν και είναι για κλάματα... Πραγματικά μας έβαλαν να πάρουμε πανάκριβες τηλεοράσεις για το  hdr και όσο περνάνε τα χρόνια αντί να βελτιωθεί η κατάσταση γίνεται χειρότερη.. Πάλι καλά είχε ωραίο hdr το dead space remake και θυμήθηκα γιατί πήρα την τηλεόραση που έχω.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, metallica 13 είπε

Η κατάσταση με το hdr πλέον είναι να γελάς...Μεγαλα παιχνίδια και είτε δεν έχουν καθόλου η έχουν και είναι για κλάματα... Πραγματικά μας έβαλαν να πάρουμε πανάκριβες τηλεοράσεις για το  hdr και όσο περνάνε τα χρόνια αντί να βελτιωθεί η κατάσταση γίνεται χειρότερη.. Πάλι καλά είχε ωραίο hdr το dead space remake και θυμήθηκα γιατί πήρα την τηλεόραση που έχω.. 

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε όλα ,η καλή τηλεόραση θα δείξει και σε sdr, ,δεν είναι μόνο τα highlights ,ειναι το colour volume ,ειναι πολλα.Καλά έκανες και τη πήρες γιατί το hdr είναι και για ταινίες κυρίως και είναι και άλλα features για το gaming,vrr,motion handling ,input lag,upscale κτλ..Όσο για το gaming και το hdr  κατάσταση δεν είναι καλή δυστυχώς και δε βελτιώνεται ..Λίγα στούντιο δυστυχώς ξέρουν να το υλοποίησουν ,δε ξέρω κατά πόσο  πιο δύσκολο είναι σε σχέση με μια ταινία βεβαια.Το αστείο είναι ότι βάλανε και dolby για gaming τρομάρα τους 😂😂

Επεξ/σία από jimtriol
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gtsoui είπε

Όχι απλά θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερους ηθικά. Το θέμα δεν είναι αυτό όμως. Απλά βλέπω στην gaming βιομηχανία να έχουν παρεισφρησει μέλη οργανώσεων που δεν έχουν καμία σχέση με το gaming. Όπως για παράδειγμα μια γυναίκα που έκανε review στο hogwarts legacy και η ιστορικότητα της αρθρογραφίας της ήταν reviews δονητων.

Ηθικά ναι μέχρι να πιάσει κρύο και θέλουν αέριο από την Ρωσία. 😆😂

Τι προτερήματα έχω με αυτό παίδες;

Εγώ από το χειριστήριο τηλεόρασης μέχρι στιγμής ανοίγω Xbox και κινούμαι στο μενού.

IMG_20230221_154645.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, jimtriol είπε

Το αστείο ξέρεις ποιο είναι;Μερικά παιχνίδια που δεν υποστηρίζουν μαμισιο hdr αλλά auto hdr έχουν καλύτερο αποτέλεσμα από games με μαμισιο Hdr.Ειναι να τρελαίνεσαι δλδ .Το έχω παρατηρήσει αρκετές φορές.

 

4 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Ναι το έχω παρατηρήσει και γω αυτό σε όλους τους BC τίτλους του Xbox. Πχ το Doom 2016 είναι πολύ εντυπωσιακό με το Auto HDR.

 

Ναι γιατί δεν είναι κάποιο post process φίλτρο αλλά AI trained επεξεργασία και το αποτέλεσμα τρέχει τοπικά σε επίπεδο hardware στο xbox -στο οποίο βοηθάει προφανώς και η πρόσβαση στο source code του παιχνιδιού.

Ο Vincent του HDTV-TEST το εξηγεί καλά εδώ σε αυτό το Post του που βρήκα:

Αναφορά σε κείμενο

I've been speaking to them about it. It's super sophisticated and extends the work done by the Coalition on Gears 5.

With Gears they trained an AI to look at SDR and HDR output frames of various games and understand what the difference in colour space transform was:

So HDR became the ground truth and SDR was the image that was derived from that.
The AI could see how HDR to SDR had been converted by the game and once it had been trained with enough data would actually be able to do the opposite. To take the SDR image and make it look like the same HDR image.

Trained with enough data you can then take an SDR game and perform that same inverse tone mapping.
They are working with an even more sophisticated setup than the software only approach of Gears 5.
Now the advantage with doing it at a source level, is that it is possible to have access to the original 11bit or 16bit data including, rather than have to apply it as a post-process to an 8bit image - which doesn't contain enough data to avoid banding.
Also because of it is happening at source, it is far faster and latency-free compared to doing it in other ways (or having a TV do it)

The Solution for the Xbox Series X goes further and all of this happens on the display controller so there is 0 affect on memory and GPU performance , working in HDR normally has a minor hit on these things. Which is actually why the S is overlocked vs the XB1 OG.

Από αυτά που λέει εξάγεται και το συμπέρασμα ότι για πάρα πολλά χρόνια οι μηχανές γραφικών κάνουν "εσωτερικά" και έχουν και την πληροφορία για HDR Rendering αλλά για τεχνικούς λόγους και επιδοσέων αλλά και της κατάλληλης τεχνολογίας (HDR TVs) αυτό που βλέπαμε είναι φυσικά tone mapped προς τα κάτω σε SDR. 

Το πρόβλημα βέβαια είναι πιο σύνθετο σε αρκετά παιχνίδια είτε λόγω έλλειψης γνώσεων των developers σε εξειδικευμένα θέματα του τι συνιστά σωστός φωτισμός HDR κλπ (αντίθετα π.χ. με τους συναδέλφους τους στον κινηματογράφο) και πολλά άλλα όπως π.χ. τα διάφορα πρότυπα HDR, HDR10,DV , που λειτουργούν διαφορετικά και αυτά και οι συσκευές που τα υποστηρίζουν προφανώς, τεχνικές λήψης εικόνας κλπ.. 

Θα σας πρότεινα να διαβάσετε το παρακάτω blog που ανακάλυψα το προσπαθεί να ρίξει κάποιο φως με πολύ ενδιαφέροντα σχόλια από κάτω:

Games Look Bad, Part 1: HDR and Tone Mapping – Promit's Ventspace (wordpress.com)

Παλιό σχετικά μεν αλλά ενδιαφέρον κατ' εμε.. ;) 

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...