Προς το περιεχόμενο

Αντικαταβολή και Νομικές κυρώσεις


corsair04

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας μας το πει να μην το συζητάμε άδικα.

 

Άσχετο αλλά και εδώ στην εξωτική Αγία Παρασκευή (Αθήνα ) κάθε 15 μέρες περνάει ο ταχυδρόμος

Επεξ/σία από smpt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Όχι, τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και τους είπα ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο και ζήτησα να το γυρίσουν πίσω αλλά προηγουμένως είχα τηλεφωνήσει στα ΕΛΤΑ Κουριερ και μου είπαν ότι μπορούσαν να δηλώσουν να το παραλάβω σε άλλο κατάστημα αλλά ήθελε επιπλέον κόστος και τρεις ή πέντε εργάσιμες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, corsair04 είπε

Όχι, τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ και τους είπα ότι δεν μπορώ να περιμένω άλλο και ζήτησα να το γυρίσουν πίσω αλλά προηγουμένως είχα τηλεφωνήσει στα ΕΛΤΑ Κουριερ και μου είπαν ότι μπορούσαν να δηλώσουν να το παραλάβω σε άλλο κατάστημα αλλά ήθελε επιπλέον κόστος και τρεις ή πέντε εργάσιμες....

Δηλαδή, για πόσες ημέρες καθυστέρηση, μιλάμε ?

ΥΓ. Όταν λέμε για ηλεκτρονική καταγραφή, τι εννοουν αφού ΔΕΝ έφεραν το δέμα ? (38 χλμ απόσταση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Δηλαδή, για πόσες ημέρες καθυστέρηση, μιλάμε ?

ΥΓ. Όταν λέμε για ηλεκτρονική καταγραφή, τι εννοουν αφού ΔΕΝ έφεραν το δέμα ? (38 χλμ απόσταση)

Πάνω από δέκα εργάσιμες ....όταν αρνείσαι μια αποστολή γράφει ως αιτιολογία (απαράδεκτο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίζει να διεκδικήσουν 6 ευρώ με τίποτε, εκτός αν μαζί με εσένα έχουν και άλλους πολλους οπότε θα σας κάνουν μαζική αγωγή. Τώρα το περί προώθησης στο νομικό τμήμα είναι για εκφοβισμό. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν παίζει να διεκδικήσουν 6 ευρώ με τίποτε, εκτός αν μαζί με εσένα έχουν και άλλους πολλους οπότε θα σας κάνουν μαζική αγωγή. Τώρα το περί προώθησης στο νομικό τμήμα είναι για εκφοβισμό. 

Δεν μιλάνε για 6€.

Μιλάνε για 6€ συν τα δικαστικά έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Δεν μιλάνε για 6€.

Μιλάνε για 6€ συν τα δικαστικά έξοδα.

Ναι το ξέρω αυτό, και πάλι είναι ασύμφορο για αυτόν που προσφεύγει, πληρώνει ένα ποσό δοκαστικων εξόδων και περιμένει ποτέ θα γίνει το δικαστήριο για να το εισπράξει, αν το εισπράξει και δεν προκαλέσει καθυστερήσεις ο έχων την οφειλή. Μόνο αν κάνουν μαζική αγωγή θα βάλουν και τα δικά του μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Ναι το ξέρω αυτό, και πάλι είναι ασύμφορο για αυτόν που προσφεύγει, πληρώνει ένα ποσό δοκαστικων εξόδων και περιμένει ποτέ θα γίνει το δικαστήριο για να το εισπράξει, αν το εισπράξει και δεν προκαλέσει καθυστερήσεις ο έχων την οφειλή. Μόνο αν κάνουν μαζική αγωγή θα βάλουν και τα δικά του μέσα. 

Σίγουρα, δεν πρόκειται να κάνουν αγωγή για 6€, όσοι και να είναι αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι λέει ξεκάθαρα για καταβολή μόνο των 6€..Αν δεν τα πληρώσεις θα είναι 6€ + δικαστικά έξοδα...

Επεξ/σία από sarakats85
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν φτάιει ο πελάτης.

Ο πελάτης κάνει μια αγορά, το κατάστημα λέει ότι στέλνει με ΕΛΤΑ Courier και λογικά αν είναι σε χωριό και απομακρισμένη περιοχή πρέπει να αναφέρει τις τιμές, τον χρόνο παράδοσης κτλ. Το κατάστημα παραδίδει στα ΕΛΤΑ Courier και εκείνοι ωφείλουν να παραδώσουν το πακέτο μέσα στο διάστημα που αναφέρει το κατάστημα, τον πελάτη δεν τον ενδιαφέρει αν υπάρχει φόρτος εργασίας, αν τα ΕΛΤΑ καθυστερούν κτλ. Όταν ο χρόνος παράδοσης είναι αναγραφόμενος πρέπει να τηρείται.

Τα ΕΛΤΑ όπως φαίνεται δεν παρέδωσαν όταν ώφειλαν να παραδώσουν και προφανώς ο πελάτης δεν θέλει πια το πακέτο γιατί είναι δικαίωμά του. Εφόσον λοιπόν είναι λάθος τον ΕΛΤΑ το κατάστημα πρέπει να ζητήσει εξήγηση από τα ΕΛΤΑ που ζημείωσαν την εταιρία μη παραδίδοντας το πακέτο όταν έπρεπε.

Εξήγησέ τους ότι εσύ δεν φταις και ότι τα ΕΛΤΑ φέρουν όλη την ευθύνη, δεν είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις πότε τα ΕΛΤΑ θα ξυπνήσουν, ούτε να πας να παραλάβεις εσύ εφόσον έκανες παραγγελία που μπορεί να παραδοθεί στην πόρτα σου.

Αν επιμείνουν με δικαστικά κτλ. πες τους ότι θα προωθήσεις το email τους και θα κάνεις παράπονα στον Συνήγορο του Καταναλωτή για εκφοβισμό κτλ. γιατί αυτό που κάνουν είναι εκφοβισμός.

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 11
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω και κάτι ακόμα στα όσα είπε ο godfather. Ποσες μερες υποτιθεται οτι θα εκανε η αποστολη απο την στιγμη που παραγγειλες; Αν ηταν πχ. 7 μερες και περασαν πχ 10 η 12 τοτε. Τοτε πες τους οτι το ακυρωσες λογω μη τηρησης της προθεσμιας και ας τα βρει με τα ΕΛΤΑ. (Η γραμματεια καταναλωτη αναφερει πως Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.)

Επίσης η αγορά έγινε μέσω skroutz? Αν ναι στείλε μνμ στο Σκρουτζ για το συγκεκριμένο μαγαζί. 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, corsair04 είπε

όπως ενημερωθήκαμε από την εταιρεία ταχυμεταφορών

Εδώ πρέπει να ορίσουμε την "εταιρεία ταχυμεταφορών" γιατί αυτό που έκανε ο OP το έχω κάνει και εγώ πολλές φορές: μαθαίνω πως η παραγγελία μου έγινε με elta-courier ΑΚΥΡΩΣΗ εκείνη την στιγμή γιατί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, όπως στην δική μου, τα elta-courier ΔΕΝ παρέχουν την βασική υπηρεσία της κατ'οίκον παράδοσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης να αναφερω κατι που ξεχωριζει τα καλα μαγαζια με τα μαγαζια που δεν ενδιαφερονται. 

Οταν μια αλλη εταιρια courier καθυστερουσε χωρις λογο την παραγγελια μου και επικοινωνησα με το μαγαζι αμεσως βρηκε λυση και το δεμα ηρθε την επομενη μερα. 

Τα μαγαζια που θελουν να εξυπηρετησουν το κανουν με χαρα για να εχουν πελατες δεν απειλουν με δικηγορους κτλ.  Αυτα ειναι αστειοτητες... 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, godfather0991 είπε

Τα ΕΛΤΑ όπως φαίνεται δεν παρέδωσαν όταν ώφειλαν να παραδώσουν και προφανώς ο πελάτης δεν θέλει πια το πακέτο γιατί είναι δικαίωμά του. Εφόσον λοιπόν είναι λάθος τον ΕΛΤΑ το κατάστημα πρέπει να ζητήσει εξήγηση από τα ΕΛΤΑ που ζημείωσαν την εταιρία μη παραδίδοντας το πακέτο όταν έπρεπε.

Εξήγησέ τους ότι εσύ δεν φταις και ότι τα ΕΛΤΑ φέρουν όλη την ευθύνη, δεν είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις πότε τα ΕΛΤΑ θα ξυπνήσουν, ούτε να πας να παραλάβεις εσύ εφόσον έκανες παραγγελία που μπορεί να παραδοθεί στην πόρτα σου.

Αν επιμείνουν με δικαστικά κτλ. πες τους ότι θα προωθήσεις το email τους και θα κάνεις παράπονα στον Συνήγορο του Καταναλωτή για εκφοβισμό κτλ. γιατί αυτό που κάνουν είναι εκφοβισμός.

Αυτο 

 

1 ώρα πριν, papapontikas είπε

Να προσθέσω και κάτι ακόμα στα όσα είπε ο godfather. Ποσες μερες υποτιθεται οτι θα εκανε η αποστολη απο την στιγμη που παραγγειλες; Αν ηταν πχ. 7 μερες και περασαν πχ 10 η 12 τοτε. Τοτε πες τους οτι το ακυρωσες λογω μη τηρησης της προθεσμιας και ας τα βρει με τα ΕΛΤΑ. (Η γραμματεια καταναλωτη αναφερει πως Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.)

Επίσης η αγορά έγινε μέσω skroutz? Αν ναι στείλε μνμ στο Σκρουτζ για το συγκεκριμένο μαγαζί. 

 

και αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...