Προς το περιεχόμενο

Η Sony εξαγόρασε την Housemarque, developer του πρόσφατου Returnal


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, chncynic είπε

Διαφωνώ, πιστεύω το budget είναι που κάνει τη διαφορά και το marketing.

Π.χ. Όταν πήραν την insomniac, η insomniac είχε ήδη κάνει sunset overdrive. Δεν ήταν εταιριούλα. Δεν έκαναν ούτε nurture, ούτε τπτ - απλά έριξαν φράγκα και τους δώσανε κατεύθυνση. Ο,τι κάνει και η MS τώρα - δεν έχει κάτι μαγικό η φάση.

Δεν το βλέπω παράλογο προφανώς, απλά διαφωνώ με τη ρομαντικότητα και τις βλακείες περί nurturing σε οτιδήποτε εκτός των Indies

Η insomniac πριν κανει το Sunset Overdrive όμως, είχε κάνει για τη Sony τη σειρά Resistance , Spyro και R&C σε μια πολυετή συνεργασία με το PlayStation (απο το 1995-1996).Απο τη Sony ξεκίνησε ουσιαστικά μεσω και του Mark Cenry και της τοτε Vivendi games, φτιάχνωντας τα μασκοτ της. Προφανώς και  αυτό έπαιξε ρόλο στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του studio. Η Σονυ δεν πήρε απλά μια έτοιμη εταιρεία, αλλά την βοήθησε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί!  

https://en.wikipedia.org/wiki/Insomniac_Games

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 ώρες πριν, privateer είπε

παρε μια γευση απο τις χειροτερες παραγωγες της ΜΣ🤣

1/4/5/9 θεση στο τοπ 10 πωλησεων στο steam

 

Πραγματικά αδιάφορες παραγωγές, σκιά των πολύ καλών παραγωγών του xbox 360. Δυστυχώς, εκτός από το Forza και Gears of War τα τελευταία χρόνια τίποτα από το studio της microsoft δεν εμπνέει ή συγκινεί. Μακάρι να αλλάξει κάτι. 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, nekrik είπε

Η insomniac πριν κανει το Sunset Overdrive όμως, είχε κάνει για τη Sony τη σειρά Killzone, Spyro και R&C σε μια πολυετή συνεργασία με το PlayStation (απο το 1995-1996).Απο τη Sony ξεκίνησε ουσιαστικά μεσω και του Mark Cenry και της τοτε Vivendi games, φτιάχνωντας τα μασκοτ της. Προφανώς και  αυτό έπαιξε ρόλο στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του studio. Η Σονυ δεν πήρε απλά μια έτοιμη εταιρεία, αλλά την βοήθησε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί!  

https://en.wikipedia.org/wiki/Insomniac_Games

Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει το πολυετής συνεργασία ... Έγραφαν games για την πιο δημοφιλή πλατφόρμα γενικά.

Δεν ξέρω τι νομίζετε ότι έκανε η Sony ξέρω γω ώστε να τους "βοηθήσει" και να "συνεργαστεί". Εκείνο τον καιρό όλοι γράφανε για 1 πλατφόρμα γιατί δεν ήταν όλα PC όπως τώρα. Απλά έγραφαν για PlayStation απο πολύ παλιά. Καταξιωθηκαν ΜΌΝΟΙ τους ως στούντιο σε διάφορες πλατφόρμες όταν άρχισαν να μεγαλώνουν σε μεγέθος και μετά τους εξαγόρασε η Sony. 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, nekrik said:

Η insomniac πριν κανει το Sunset Overdrive όμως, είχε κάνει για τη Sony τη σειρά Killzone, Spyro και R&C σε μια πολυετή συνεργασία με το PlayStation (απο το 1995-1996).Απο τη Sony ξεκίνησε ουσιαστικά μεσω και του Mark Cenry και της τοτε Vivendi games, φτιάχνωντας τα μασκοτ της. Προφανώς και  αυτό έπαιξε ρόλο στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του studio. Η Σονυ δεν πήρε απλά μια έτοιμη εταιρεία, αλλά την βοήθησε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί!  

https://en.wikipedia.org/wiki/Insomniac_Games

Σημείωση: Μάλλον εννοούσες τα Resistance και όχι το Killzone.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, nekrik είπε

Η insomniac πριν κανει το Sunset Overdrive όμως, είχε κάνει για τη Sony τη σειρά Killzone, Spyro και R&C σε μια πολυετή συνεργασία με το PlayStation (απο το 1995-1996).Απο τη Sony ξεκίνησε ουσιαστικά μεσω και του Mark Cenry και της τοτε Vivendi games, φτιάχνωντας τα μασκοτ της. Προφανώς και  αυτό έπαιξε ρόλο στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του studio. Η Σονυ δεν πήρε απλά μια έτοιμη εταιρεία, αλλά την βοήθησε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί!  

https://en.wikipedia.org/wiki/Insomniac_Games

Ό, τι εταιρεία πήρε η Sony, είχαν προηγηθεί χρόνια καλής συνεργασίας και ανταλλαγής εμπειριών οπότε η εξαγορά ήρθε σαν φυσική συνέχεια. Άλλο να δουλεύεις στην Α εταιρεία και να έχεις  χρόνια καλή σχέση και συνεργασία με την Β εταιρία που τελικά θα σε εξαγοράσει και άλλο να έρθει μια Γ και να σε αγοράσει επιθετικά. Και το 2ο μπορεί να πετύχει αλλά εγκυμονεί ρίσκο. Αρνητικό παράδειγμα η τότε εξαγορά της Rare κτλπ που ευτυχώς 10 χρόνια μετά φαίνεται να την ξαναβάζουν στο σωστό δρόμο.

  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chncynic είπε

Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει το πολυετής συνεργασία ... Έγραφαν games για την πιο δημοφιλή πλατφόρμα γενικά.

Δεν ξέρω τι νομίζετε ότι έκανε η Sony ξέρω γω ώστε να τους "βοηθήσει" και να "συνεργαστεί". Εκείνο τον καιρό όλοι γράφανε για 1 πλατφόρμα γιατί δεν ήταν όλα PC όπως τώρα. Απλά έγραφαν για PlayStation απο πολύ παλιά. Καταξιωθηκαν ΜΌΝΟΙ τους ως στούντιο σε διάφορες πλατφόρμες όταν άρχισαν να μεγαλώνουν σε μεγέθος και μετά τους εξαγόρασε η Sony. 😕

Δεν έγραφες έτσι απλα games με χαρακτήρες μασκότ για μια  πλατφόρμα οπως το psx το 1995. Τέλος πάντων, διαφωνώ στην αυτό εδραίωση της Insomniac . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Soulman82 said:

Πραγματικά αδιάφορες παραγωγές, σκιά των πολύ καλών παραγωγών του xbox 360. Δυστυχώς, εκτός από το Forza και Gears of War τα τελευταία χρόνια τίποτα από το studio της microsoft δεν εμπνέει ή συγκινεί. Μακάρι να αλλάξει κάτι. 

 

Προσωπικη σου αποψη που οπως βλεπεις το ευρυ κοινο δεν συμφωνει. 

 

3 minutes ago, Soulman82 said:

Ό, τι εταιρεία πήρε η Sony, είχαν προηγηθεί χρόνια καλής συνεργασίας και ανταλλαγής εμπειριών οπότε η εξαγορά ήρθε σαν φυσική συνέχεια. Άλλο να δουλεύεις στην Α εταιρεία και να έχεις  χρόνια καλή σχέση και συνεργασία με την Β εταιρία που τελικά θα σε εξαγοράσει και άλλο να έρθει μια Γ και να σε αγοράσει επιθετικά. Και το 2ο μπορεί να πετύχει αλλά εγκυμονεί ρίσκο. Αρνητικό παράδειγμα η τότε εξαγορά της Rare κτλπ που ευτυχώς 10 χρόνια μετά φαίνεται να την ξαναβάζουν στο σωστό δρόμο.

Business ειναι η ολη φαση. Πληρωσε και τους αγορασε. Απλα πραγματα. Ουτε συναισθηματισμοι ουτε τπτ. Ιδιως σε μια μετα covid εποχη ολοι ψαχνονται για να εξασφαλησουν ενα ποιο σιγουρο μελλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

10 λεπτά πριν, nekrik είπε

Δεν έγραφες έτσι απλα games με χαρακτήρες μασκότ για μια  πλατφόρμα οπως το psx το 1995. Τέλος πάντων, διαφωνώ στην αυτό εδραίωση της Insomniac . 

Τι εννοείς?

Προφανώς και το έκανες :) Ολοι αυτό κάνανε τότε για να εδραιωθούν - φτιάχνανε χαρακτήρες. Anyway ναι διαφορετικές απόψεις

Επεξ/σία από chncynic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 .

16 λεπτά πριν, privateer είπε

Προσωπικη σου αποψη που οπως βλεπεις το ευρυ κοινο δεν συμφωνει. 

 

Business ειναι η ολη φαση. Πληρωσε και τους αγορασε. Απλα πραγματα. Ουτε συναισθηματισμοι ουτε τπτ. Ιδιως σε μια μετα covid εποχη ολοι ψαχνονται για να εξασφαλησουν ενα ποιο σιγουρο μελλον.

Ποιο θεωρείς ευρύ κοινό? Του Steam που αγόρασε games με εκπτώσεις και όπου κάθε εβδομάδα έχουμε διαφορετικά top 10 ? Του Insomnia ? Του Metacritic όπου με χιλιάδες βαθμολογίες το ps exclusive τα πάνε πολύ καλά? Του gamepass τον κόσμο ? Του PS plus τον κόσμο? Ποιο είναι το ευρύ κοινό? 
Και θα επιμείνω, μια εταιρεία έχει έμψυχο δυναμικό που σκέφτεται και δημιουργεί, έχει απόψεις και προτάσεις. Μια επιθετική αγορά μπορεί να το ανεβάσει στα ουράνια ή να το ρίξει στα τάρταρα. Μακάρι να γίνεται το πρώτο. 

Επεξ/σία από Soulman82
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Soulman82 said:

 .

Ποιο θεωρείς ευρύ κοινό? Του Steam που αγόρασε games με εκπτώσεις και όπου κάθε εβδομάδα έχουμε διαφορετικά top 10 ? Του Insomnia ? Του Metacritic όπου με χιλιάδες βαθμολογίες το ps exclusive τα πάνε πολύ καλά? Του gamepass τον κόσμο ? Του PS plus τον κόσμο? Ποιο είναι το ευρύ κοινό? 
Και θα επιμείνω, μια εταιρεία έχει έμψυχο δυναμικό που σκέφτεται και δημιουργεί, έχει απόψεις και προτάσεις. Μια επιθετική αγορά μπορεί να το ανεβάσει στα ουράνια ή να το ρίξει στα τάρταρα. Μακάρι να γίνεται το πρώτο. 

σιγουρα δεν μιλαω για την δικια σου προσωπικη αποψη την οποια πηγες να παρουσιασεις και ως απολυτη βγαζοντας αδιαφορες παραγωγες παιχνδια οπως το φορτζα και το sea of thieves

20εκ σου κανει για ευρυ κοινο?

https://xboxera.com/2021/03/11/forza-horizon-4-sees-success-on-steam-with-twenty-thousand-concurrent-players-over-24-million-people-have-played-the-game-across-all-platforms/

Επιθετικες αγορες που λες δεν υπαρχουν. Οι εταιριες αυτες θελουν να πωληθουν για αυτο και γινονται τετοιες αγορες. Και αυτοι που αγοραζουν δεν ειναι χαζοι ξερουν πως αν οι υπαλληλοι ειναι δυσαρεστημενοι μπορουν ανετα να φυγουν και να τους μεινουν αδεια γραφεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, privateer είπε

σιγουρα δεν μιλαω για την δικια σου προσωπικη αποψη την οποια πηγες να παρουσιασεις και ως απολυτη βγαζοντας αδιαφορες παραγωγες παιχνδια οπως το φορτζα και το sea of thieves

20εκ σου κανει για ευρυ κοινο?

https://xboxera.com/2021/03/11/forza-horizon-4-sees-success-on-steam-with-twenty-thousand-concurrent-players-over-24-million-people-have-played-the-game-across-all-platforms/

Επιθετικες αγορες που λες δεν υπαρχουν. Οι εταιριες αυτες θελουν να πωληθουν για αυτο και γινονται τετοιες αγορες. Και αυτοι που αγοραζουν δεν ειναι χαζοι ξερουν πως αν οι υπαλληλοι ειναι δυσαρεστημενοι μπορουν ανετα να φυγουν και να τους μεινουν αδεια γραφεια.

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε ολα . Τo Sea of thieves δεν είναι άξιο να μιλαμε καν για αυτό lol. Δεν ξέρω για τα 20 εκατομμύρια players   του sea of Thieves, ξέρω ότι οι users του gamepass το έχουν τσάμπα, οι δε steam users ένας θεός ξέρει σε τι τιμή το προμηθεύτηκαν , άλλωστε 1m+ πούλησε εκεί. Όλα αυτά συναρτήσει του 4,8 user score του metacritic αλλά και των πολλών αρνητικών   reviews που το χαρακτήρισαν κακό παιχνίδι, δεν μου βγάζει εικόνα πετυχημένης παραγωγής  το όποιο μάλιστα κυκλοφόρησε σε κάκιστη κατάσταση το 2018. Για το Forza θα συμφωνήσω όμως. 

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, nekrik said:

Καλά μη τα ισοπεδώνουμε ολα . Τo Sea of thieves δεν είναι άξιο να μιλαμε καν για αυτό lol. Δεν ξέρω για τα 20 εκατομμύρια players   του sea of Thieves, ξέρω ότι οι users του gamepass το έχουν τσάμπα, οι δε steam users ένας θεός ξέρει σε τι τιμή το προμηθεύτηκαν . Όλα αυτά συναρτήσει του 4,8 user score του metacritic αλλά και των πολλών αρνητικών   reviews που το χαρακτήρισαν κακό παιχνίδι, δεν μου βγάζει εικόνα πετυχημένου game το όποιο μάλιστα κυκλοφόρησε σε κάκιστη κατάσταση το 2018. Για το Forza θα συμφωνήσω όμως. 

Δεν ειναι αξιο επειδη δεν ειχε καλο Metacritic οταν βγηκε? Το δοκιμασες και φερνεις αποψη? Το παιχνιδι εχει βελτιωθει απο τοτε και to βασικοτερο εχει γεμισει με content που ηταν και το θεμα που ειχαν τα αρχικα reviews. Οτι και να λεμε ειναι ενα genre Μονο του, ενα παιχνιδι που δεν υπαρχει κατι αναλογο και για αυτο εχει γινει τετοια επιτυχια. 

Οποτε ας αφησουμε την προσπαθεια υποτιμησης του sea of thieves επειδη καποιοι εχουν μεινει ακομη στο 2018.

RECENT REVIEWS:
Very Positive (13,679)
ALL REVIEWS:
Very Positive (120,829)

9/10 kai very positive reviews στο steam. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, privateer είπε

Δεν ειναι αξιο επειδη δεν ειχε καλο Metacritic οταν βγηκε? Το δοκιμασες και φερνεις αποψη? Το παιχνιδι εχει βελτιωθει απο τοτε και to βασικοτερο εχει γεμισει με content που ηταν και το θεμα που ειχαν τα αρχικα reviews. Οτι και να λεμε ειναι ενα genre Μονο του, ενα παιχνιδι που δεν υπαρχει κατι αναλογο και για αυτο εχει γινει τετοια επιτυχια. 

Οποτε ας αφησουμε την προσπαθεια υποτιμησης του sea of thieves επειδη καποιοι εχουν μεινει ακομη στο 2018.

RECENT REVIEWS:
Very Positive (13,679)
ALL REVIEWS:
Very Positive (120,829)

Το δοκίμασα όταν βγήκε και το θεώρησα  έκτρωμα τότε  ,  χωρίς καν gameplay content ούτε single player ούτε καν multi  και προφανώς το παράτησα. Δεν ξέρω τι content έχει βάλει από τότε , προφανώς για να αρέσει πλέον σε κόσμο, βελτιώθηκε. Αλλά επειδή βγήκε ημιτελές και 4 χρόνια μετά βελτιώθηκε, αυτο  το καθιστά επιτυχημένη ως παραγωγή ; Δηλαδή σε κανα 10 χρόνια θα θεωρήσουμε επιτυχία και και το cyperpunk 2077 επειδή θα διορθωθεί ας πούμε ; Εδώ οι γνωστοί αγνώστοι του φόρουμ έθαβαν το death stranding για το χαλι στο metacritic κλπ κλπ. Για δες πλέον  στο Steam; 91% Θετικά reviews. Έγινε μάλλον παιχνιδαρα μόλις έφυγε από ps4 αποκλειστικότητα! 

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση η σύγκριση με cyberpunk. Το cyber ήταν broken. To sea είχε έλλειψη content κατι που δεν ισχύει τώρα. Επίσης είναι ένα παιχνίδι που εξελίσσεται για αυτό αρέσει στον κόσμο και συνεχίζει να αυξάνει τα νούμερα του. Το cyber παίζεις ένα 20αρο και το παρατάς.

Όπως και να έχει τα νούμερα που κάνει τα λένε όλα. Είναι επιτυχία και μπράβο στην rare που το πίστεψε και στην μσ που το στήριξε και δεν έκλεισε το στούντιο όπως κάνουν άλλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...