Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βλεπω πολλους που δουλευουν τον ανεμιστηρα χωρις τα καπακια,υποθετω για παρομοια προβληματα.
Και ερωτω,την παλευετε;;;; 
Γιατι ρισκαρετε να εχετε μια προπελα να γυρναει,με οτι ρισκο εχει αυτο για την ασφαλεια σας;

Για να μη δωσετε 20 ευρω;!!

  • Like 3
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Βλεπω πολλους που δουλευουν τον ανεμιστηρα χωρις τα καπακια,υποθετω για παρομοια προβληματα.
Και ερωτω,την παλευετε;;;; 
Γιατι ρισκαρετε να εχετε μια προπελα να γυρναει,με οτι ρισκο εχει αυτο για την ασφαλεια σας;

Για να μη δωσετε 20 ευρω;!!

Τι εννοείς χωρίς τα καπάκια; Το προστατευτικό κάλυμμα μπροστά και πίσω που περιβάλλει την πτερωτή ή κάτι άλλο;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Petros Electron είπε

Αυτοι που εχουν τα μοτερ με τον πυκνωτή δεν ειναι πυκνωτής εκκίνησης,ουτε αντιπαρασιτικός,ειναι πυκνωτής λειτουργίας και ειναι απολύτως απαραίτητος γιατι δημιουργεί το στρεφόμενο μαγνητικό πεδιο που τελικα περιστρεφει την φτερωτή.

Επίσης οταν σε ενα μοτερ υπάρχει μονο ενας πυκνωτής αυτός ειναι λειτουργίας και οχι εκκίνησης..Δηλαδή αν υπάρχει εκκίνησης θα υπάρχει και λειτουργίας. Αυτο ετσι για το τεχνικο κομματι της ιστορίας..

για το τεχνικό κομμάτι της ιστορίας υπαρχουν και κινητήρες που έχουν ένα πυκνωτή μόνο για την εκκίνηση και αφού ξεκινήσει ο κινητήρας βγαίνει εκτός κυκλώματος. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτός στην φωτογραφία οπότε μπορεί να έκανα λάθος και να είναι εκκίνησης και λειτουργίας.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Τι εννοείς χωρίς τα καπάκια; Το προστατευτικό κάλυμμα μπροστά και πίσω που περιβάλλει την πτερωτή ή κάτι άλλο;

Αυτο ακριβως,φαντασου απλα να εχεις μια προπελα μεσα στο δωματιο.

Εχω δει καποιους να εχουν μονο το πισω καπακι,αλλα δυστυχως εχω δει πολλους να το δουλευουν χωρις καμια απολυτως προστασια. 

Κατα κυριο λογο ειναι ατομα που ειναι μεροδουλι μεροφαι,αλλα χαλανε τα λεφτα σε αχρηστα πραματα και δεν διορθωνουν κατι τοσο σημαντικο.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Αυτο ακριβως,φαντασου απλα να εχεις μια προπελα μεσα στο δωματιο.

Εχω δει καποιους να εχουν μονο το πισω καπακι,αλλα δυστυχως εχω δει πολλους να το δουλευουν χωρις καμια απολυτως προστασια. 

Κατα κυριο λογο ειναι ατομα που ειναι μεροδουλι μεροφαι,αλλα χαλανε τα λεφτα σε αχρηστα πραματα και δεν διορθωνουν κατι τοσο σημαντικο.

Καλά αυτό είναι μεγάλη βλακεία, να έχεις τον ανεμιστήρα χωρίς προστατευτικό.

Σε παλιό ανεμιστήρα του 80 με πολύ δυνατό μοτέρ, σκληρή έλικα από πλαστικό και χωρίς προστατευτικό, κάποτε το 90 ακούμπησε κατά λάθος το χέρι της η μητέρα μου να τον μεταφέρει εν λειτουργία, χτύπησε το δάχτυλό της στην έλικα, μελάνιασε, έκανε πληγή με αιμορραγία και έβγαλε πύον.

Ένας άλλος ανεμιστήρας που είχαμε εδώ και μας χάλασε, είχε μεταλλική έλικα, κάποιες φορές είχα κοπεί κατά λάθος όταν το συναρμολογούσα, η έλικα αυτή μετατρέπεται άνετα σε ένα shuriken. Δεν το συζητώ να σε χτυπούσε με τις μυτερές άκρες της εν λειτουργία στο τέρμα χωρίς προστατευτικό, σαν κόψιμο με μαχαίρι θα ήταν.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Καλά αυτό είναι μεγάλη βλακεία, να έχεις τον ανεμιστήρα χωρίς προστατευτικό.

Σε παλιό ανεμιστήρα του 80 με πολύ δυνατό μοτέρ, σκληρή έλικα από πλαστικό και χωρίς προστατευτικό, κάποτε το 90 ακούμπησε κατά λάθος το χέρι της η μητέρα μου να τον μεταφέρει εν λειτουργία, χτύπησε το δάχτυλό της στην έλικα, μελάνιασε, έκανε πληγή με αιμορραγία και έβγαλε πύον.

Ένας άλλος ανεμιστήρας που είχαμε εδώ και μας χάλασε, είχε μεταλλική έλικα, κάποιες φορές είχα κοπεί κατά λάθος όταν το συναρμολογούσα, η έλικα αυτή μετατρέπεται άνετα σε ένα shuriken. Δεν το συζητώ να σε χτυπούσε με τις μυτερές άκρες της εν λειτουργία στο τέρμα χωρίς προστατευτικό, σαν κόψιμο με μαχαίρι θα ήταν.

Οπως αποδεικνυεται ολο και πιο συχνα,τελικα η κοινη λογικη,δεν ειναι τοσο..κοινη..

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Είναι απλό, καμία σχέση η ποιότητα κατασκευής και υλικών, όπως και ο σχεδιασμός σε ανεμιστήρες αυτής της εποχής. Και εμείς έχουμε ανεμιστήρα αρχών του 90, κατά τα άλλα, το μοτέρ έτσι όπως φαίνεται θα αντέχει και άλλα 15 χρόνια, γερό σαν σκυλί, καμιά απολύτως υπερθέρμανση, μόνο λίγη ζέστη μετά από πολύωρη λειτουργία, έχουμε και του 80 επίσης σκυλί.

Οι σημερινοί ανεμιστήρες από μη γνωστές μάρκες μέχρι 20-30ευρώ, γενικά άγνωστου κατασκευαστή που απλά έβαλαν μια άκυρη στάμπα επάνω για να τους πουλήσουν στο εμπόριο και να φαίνονται στις μηχανές αναζήτησης, με μια μέτρια προς σκληρή χρήση, αντέχουν από 2 ως 4 έτη, μέσο όρο 3. Αυτό το νούμερο δίνω εγώ από διάφορους τέτοιους ανεμιστήρες που είχα και χάλασαν όλοι σε αυτό το διάστημα. Οι υπόλοιποι ανεμιστήρες που δεν ανήκουν στους παραπάνω, βγάζουν τα διπλάσια χρόνια, όχι πάνω από 10ετια πάντως που πρέπει να είσαι πολύ τυχερός ή να έκανες πολύ μικρή χρήση.

Ακόμα και ώθηση να δώσεις, το επόμενο έτος δεν θα πιάνει ούτε αυτό το κόλπο.

Εντάξει κάποια στιγμή θα πρέπει να τον αλλάξεις, σαν προσωρινή λύση το είπα :)

Δημοσ.

Θα συμφωνησω με τους περισσοτερους, ανεμιστηρας χαλασε οχι air condition.

δωσε τα 30€ και παρε καινουριο, μπλεκεις με ρευμα ,προπέλες, εδω λες οτι σε "γαργαλαει" το ρευμα οταν τον ακουμπας και συζηταμε πως θα το φτοιαξεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω, πέταξτε τον και πάρε ένα καλό μάρκας τις τάξης των 40 ευρώ. Να κοιτάτε να παίρνεται κάτι καλό και να σας κρατήσει χρόνια παρα κάτι φθηνό και να το πληρώνεις 10 φορές.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, nvel είπε

από που προκύπτει ότι οι ανεμιστήρες χαλάνε στα 2,5 χρόνια και με μαγικά χαλάνε στα 5; Ο δικός μου που είναι από το ΄80 και δεν του έχω κάνει κάτι πως λειτουργεί;

Όσοι ανεμιστήρες του '80 συνεχίζουν να υπάρχουν είναι σκυλιά. Καλής κατασκευής μοτέρ, φτερωτή συνήθως μεταλλική και μία γενικότερη κατασκευή που αποπνέει στιβαρότητα και βάρος. Οι "κινεζιές" (όχι τα κινέζικα) ή δεν υπήρχαν τότε ή δεν πολυέφταναν στην ελληνική αγορά.

Οι σημερινοί ανεμιστήρες, ειδικά αυτοί που αναφέρθηκαν στα 20-25-30€ (δυστυχώς και άλλοι πιο ακριβοί) είναι μηχανήματα "της Κυριακής χαρά και της....". Κυριολεκτικά μιας χρήσης. Μόνο τη σταυρωτή βάση να κοιτάξεις στους "δαπέδου" που πρακτικά είναι από λαμαρίνα στο πάχος χοντρού αλουμινόχαρτου, καταλαβαίνεις τι παίζει παραπέρα. Είχα γιαπωνέζικο των 80s (semco) που τον έκλεινες και μετά για αρκετά δευτερόλεπτα συνέχιζε να περιστρέφεται, προφανώς λόγω αδράνειας, αλλά και ισορροπημένου στησίματος και καλών ρουλεμάν. Για δοκίμασε να σβήσεις τον ανεμιστήρα του supermarket να δεις πως "φρενάρει"

  • Like 4
Δημοσ.
8 ώρες πριν, zio10 είπε

Εντάξει κάποια στιγμή θα πρέπει να τον αλλάξεις, σαν προσωρινή λύση το είπα :)

Ναι το κατάλαβα οτι εννοούσες ως προσωρινή λύση, και εγώ έτσι έκανα στον δικό μου, άντεξε 1 με 2 μήνες αλλά μετά σταματούσε. 

6 ώρες πριν, Misokatsu64 είπε

Όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω, πέταξτε τον και πάρε ένα καλό μάρκας τις τάξης των 40 ευρώ. Να κοιτάτε να παίρνεται κάτι καλό και να σας κρατήσει χρόνια παρα κάτι φθηνό και να το πληρώνεις 10 φορές.

Το φθηνό η όχι είναι σχετικό, γνωρίζω άτομα που αγόρασαν ανεμιστήρα 80 ευρώ και χάλασε σε 3 χρόνια. Όπως είπες και συμφωνώ τα 40 ευρώ είναι μια βελτιστη τιμή, ούτε παρακάτω, ούτε και παραπάνω γιατί ούτε το υψηλό κόστος σε εξασφαλίζει πως αγόρασες κάτι καλύτερο.... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2021 στις 1:51 ΜΜ, Petros Electron είπε

Αυτο ακριβώς.. Σε αυτούς τους ανεμιστήρες αν τα κουζινέτα (δεν εχουν ρουλεμαν) στεγνώσουν τοτε "αρπαζει" το μοτερ. Συμβουλή οσοι εχετε τέτοιους να τα περνάτε συχνά/πυκνά με λάδι WD40 ειναι μια χαρα, η και καποιο contact cleaner με λαδι, οχι το ξηρο. Δοκίμασε να τα λαδώσεις μπας και παρει, αν δεις οτι ειναι "σκληρή" η φτερωτή στο γύρισμα και αν σε γαργαλάει το ρεύμα τοτε εχει διαρροή το τύλιγμα απο τον στατη και παει για πέταμα. 

Οταν χρειαστει να βαλεις λαδι σαυτους τους ανεμιστηρες η ζημια εχει γινει..Ειναι που ειναι φτηνιαρικα κουζινετα εχουν βρασει γρατζουνιουνται εσωτερικα κ μπετωνουν μετα απο 2-3 χρονια.Επισης δεν θελουν λαδι γιατι θα μπει η σκονη μεσα κ θαχρηστευτουν χειροτερα..Οσο κρατησει.

Μη σας κανει εντυπωση οσοι εχετε ακομα κατι ανεμιστηρες μπλε κ πρασινους του 80 παλαιολιθικοι ταιβανεζικοι που ακομα γυρνανε.Ειχαν επισης κουζινετα αλλα κατηγοριας μερσεντες.Η αλλιως δεν σκεφτονταν να χαλασει για να παρεις αλλο.

%25CE%25A5%25CE%2598%25CE%2599%25CE%2598

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Οταν χρειαστει να βαλεις λαδι σαυτους τους ανεμιστηρες η ζημια εχει γινει..Ειναι που ειναι φτηνιαρικα κουζινετα εχουν βρασει γρατζουνιουνται εσωτερικα κ μπετωνουν μετα απο 2-3 χρονια.Επισης δεν θελουν λαδι γιατι θα μπει η σκονη μεσα κ θαχρηστευτουν χειροτερα..Οσο κρατησει.

Μη σας κανει εντυπωση οσοι εχετε ακομα κατι ανεμιστηρες μπλε κ πρασινους του 80 παλαιολιθικοι ταιβανεζικοι που ακομα γυρνανε.Ειχαν επισης κουζινετα αλλα κατηγοριας μερσεντες.Η αλλιως δεν σκεφτονταν να χαλασει για να παρεις αλλο.

%25CE%25A5%25CE%2598%25CE%2599%25CE%2598

Δεν διαφωνώ φίλτατε,

Απλα το λάδωμα ειναι προσωρινή λυση για να μην κολλάει το χαλασμένο κουζινέτο και απο εκει και πέρα οσο κρατήσει. Πολλες φόρες "γυάλιζα" και τον αξονα για τον ιδιο λογο. Αλλα ειπαμε, αν αρπαξει το μοτερ τοτε παπαλα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...