Προς το περιεχόμενο

ασανσερ εγκατασταση inverter, αξιζει;


dim05

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκεφτομαστε για εγκατασταση inverter στην πολυκατοικια. Μας ενημέρωσαν ότι εχει ενα σημαντικο κοστος περιπου 2000 μας είπαν και ότι για μια μεσαιου μεγεθους πολυκατοικία δεν αξιζει τον κοπο γιατι για λίγες δεκάδες χρησεις την ημερα δεν προσφερει σημαντικη οικονομια για αποσβεση και εξοικονομηση χρηματων, οπότε έχουμε κανει πισω προς το παρον.

Έχει εγκαταστησει κανείς στην πολυκατοικια να μας πει αν είδανε σημαντική εξοικονομηση χρηματων στο ρευμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει να κανει με αυτο το τυπου διπλου μοτερ που οταν πλησιάζει στον όροφο παει πιο αργα? Για τετοιο ψαχνομουν στην πολυκατοικία γιατι γκρινιαζουν για θορυβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αξιζει αρκετα , με εγκατασταση πινακα με inverter αυξανεις και την ζωη του κινητηρα , γλυτωνεις της αλλαγες φερμουιτ (φρενων) στην μηχανη

Το κοστος τελευταια φορα που πηρα πινακα οταν δουλευα σε ανελκυστήρες ηταν περιπου +1000 ευρω στην τιμη του πινακα , οποτε απο τα 2κ που σου λενε τα 1000 περιπου ειναι ο πινακας καθε αυτος και 1κ εξτρα για το Inverter , ναι δεν θα δεις τρελη διαφορα απο την καταναλωση του ρευματος (που και αυτη αν την βαλεις σε βαθος χρονου ειναι συμαντικη διαφορα ) αλλα θα δεις συμαντικη διαφορα και στη λειτουργεια (αρκετα πιο ομαλη) αλλα και στην συντηρηση του κινητηρα 

μηχανη που ηταν για πεταμα με μια επισκευη και inverter μας εβγαλε περιπου 8 χρονια πριν χρειαστει αλλαγη (σε αυτα τα 8 χρονια δεν χρειαστηκε ουτε ρυθμισμα στα φρενα της αλλα και ουτε αλλαγη στα φερμουιτ - αναλογα την χρηση τα φερμουιτ πανε πανω κατω 2-4 χρονια με ενα κοστος 120-200 ευρω)

το inverter ρυθμιζει της στροφες του κινητηρα παιζοντας με την συχνοτητα του ρευματος , οποτε πρωτα σταματαει τελειως ο κινητηρας και μετα απλα κλεινει το φρενο χωρις να εχει φθορα

 

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ασανσέρ πολυκατοικίας του 89, όταν αυτό πλησιάζει στον όροφο, φρενάρει χαμηλώνει την ταχύτητα και σταματαει με πολύ χαμηλή ταχύτητα, όλα αυτά χονδρικά μισό μέτρο πριν φτάσει στο κανονικό ύψος του δαπέδου για να ανοίξει η πόρτα. Δεν ήξερα σε τι σύστημα οφείλεται αυτό. Ο θόρυβος του ανελκυστήρα ακούγεται χαλαρά σε όλο το κτιριο ακόμα και έξω στην πυλωτή η στην βεράντα να είσαι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
33 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Σε ασανσέρ πολυκατοικίας του 89, όταν αυτό πλησιάζει στον όροφο, φρενάρει χαμηλώνει την ταχύτητα και σταματαει με πολύ χαμηλή ταχύτητα, όλα αυτά χονδρικά μισό μέτρο πριν φτάσει στο κανονικό ύψος του δαπέδου για να ανοίξει η πόρτα. Δεν ήξερα σε τι σύστημα οφείλεται αυτό. Ο θόρυβος του ανελκυστήρα ακούγεται χαλαρά σε όλο το κτιριο ακόμα και έξω στην πυλωτή η στην βεράντα να είσαι. 

Μηχανη 2 ταχυτητων εχει , πολυ πιθανων αυτο που ακους να ειναι οι καλλαμιτες που κανουν την αλλαγη ταχυτητας ειδικα αν ειναι παλιος ο πινακας του ανεκλυστηρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο σκέφτομαι σε πολυκατοικία του 1972 με 50+ διαμερίσματα 9 ορόφων. Έχουμε ένα θρυλικό μοτέρ TITAN του 1975 νομίζω, δύο ταχυτήτων. 7.5hp, γορίλας με υπέροχο ήχο και σκυλί του πολέμου. Αλλά έχουμε βαρεθεί να αλλάζουμε φρένο κάθε λίγο και λιγάκι. Το inverter σίγουρα θα βοηθούσε. Ο πίνακας είναι Sta.Ge Elco 2 με μεταγωγείς για μοτέρ 2 ταχυτήτων. Δεν ξέρω αν παίρνει πάνω inverter ή αν πρέπει να μπει καινούριος πίνακας. Αυτός είναι σχεδίασης 2000 και μπήκε κουτάτος το 2009.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Μηχανη 2 ταχυτητων εχει , πολυ πιθανων αυτο που ακους να ειναι οι καλλαμιτες που κανουν την αλλαγη ταχυτητας ειδικα αν ειναι παλιος ο πινακας του ανεκλυστηρα

Οχι όταν λέω θόρυβο εννοώ από την αρχή μέχρι το τέλος της λειτουργίας του, ακούγεται αρκετά, η ταχύτητα του ασανσέρ μειώνεται λίγο πριν φτάσει και στο τέλος ακούγονται ο τερματισμός του κινητήρα και το άνοιγμα του σφραγιστη για την πόρτα, στον τερματισμό ακούγεται ένα δυνατό "ντουπ". Το ασανσέρ είναι μεγάλο 6-8 ατομα. 

Κατι σαν αυτή την λειτουργία χονδρικά, το δικό μας μειώνει την ταχύτητα ακόμα ποιο πριν, 3-4 sec πριν το τέλος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ο θόρυβος που ακούγετε στο βίντεο είναι νορμάλ αυτό που περιγράφεις εσύ ακούγετε σαν να έχει θέμα ο κινητήρας, επίσης αυτό που λες σφραγιστη για της πόρτες (ψαλίδι το λέμε οι τεχνικοί είναι καθαρά θέμα ρύθμισης για να μειώσεις τον θόρυβο (ίσως θέλει αντικατάσταση είτε ολόκληρο είτε το "αμορτισέρ" που έχει)

Αν μπορέσεις κάνε μια ηχογράφηση και ανέβασε

(κάποια παλιά εργολαβικα μοτέρ όντως βγάζανε αρκετό θόρυβο γιατί πολλές φορές για να μειώσουν το κόστος φέρναν τεράστιες ποσότητες από μηχανές και ερχόταν σε κομμάτια και ο κάθε εγκατάστατης τα συναρμολογουσε για το έργο με αποτέλεσμα να μπλεκοντε τα κομμάτια και να μην υπάρχει τέλεια εφαρμογή)

Πάντως ο θόρυβος του βίντεο με κλειστή πόρτα στο μηχανοστασιο δεν θα έπρεπε να περνάει σε όλη την οικοδομή όπως αναφέρεις εσύ, η ακόμα και με ανοικτή πόρτα θα ακουγόταν με το ζόρι στον τελευταίο αντε προτελευταίο όροφο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...