forgotten Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπόν παίδες έχω το εξής θέμα, επέστρεψα πίσω λόγω ενός έτους εγγύησης λάπτοπ hp omen αξίας 1600 ευρώ . Το λάπτοπ ενώ έληξε το έτος εγγύησης της hp παρουσίασε θέμα με την μπαταρία του και εφόσον η hp αρνείτο εγγύηση το επέστρεψα στο αμαζον και πήρα τα λεφτά μου πίσω, σήμερα όμως έλαβα ένα μήνυμα που λέει τα εξής.( Guten Tag, Sie haben in den letzten Monaten mehrere Rücksendungen beantragt und uns ist aufgefallen, dass einige der zurückgesendeten Artikel nicht im ursprünglichen Zustand bei uns eingegangen sind. Wir sind offen für Feedback und arbeiten kontinuierlich an Möglichkeiten, das Einkaufserlebnis für unsere Kunden noch besser und angenehmer zu gestalten. Wir würden gerne erfahren, ob bei Ihren Bestellungen möglicherweise Probleme aufgetreten sind. Wenn Sie bereit sind, uns Feedback zu geben, kontaktieren Sie bitte unseren Kundenservice über den folgenden Link: www.amazon.de/kontakt Weitere Informationen zu unseren Rückgabebedingungen finden Sie im Abschnitt Rücksendungen, Erstattungen und Eigentum der Nutzungsbedingungen, die Sie unter dem folgenden Link aufrufen können: www.amazon.de/conditionsofuse Freundliche Grüße Kontospezialist Amazon.de) να σημειωθεί ότι επέστρεψα και εντός του έτους μια rtx 2080ti λόγω του ότι η msi δεν προσφέρει απευθείας εγγύηση, ωστόσο θεωρώ ότι εφόσον δεν φέρω ευθύνη το αμαζον προσπαθεί έμμεσα να με προειδοποίησει για μπλοκάρισμα, τι κάνω από δω και πέρα ? Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από forgotten
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Ισως αν έγραφες μαι μετάφραση απο τα γερμανικά να βοήθαγες λίγο.
kostasbm Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 39 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ισως αν έγραφες μαι μετάφραση απο τα γερμανικά να βοήθαγες λίγο. Έχετε ζητήσει πολλαπλές επιστροφές τους τελευταίους μήνες και έχουμε παρατηρήσει ότι έχουμε λάβει μερικά από τα αντικείμενα που δεν επιστράφηκαν στην αρχική τους κατάσταση. Είμαστε ανοιχτοί σε σχόλια και εργαζόμαστε συνεχώς σε τρόπους για να κάνουμε την εμπειρία των αγορών ακόμη καλύτερη και πιο ευχάριστη για τους πελάτες μας. Θα θέλαμε να μάθουμε αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις παραγγελίες σας. μια μεταφραση του google ..... 50 λεπτά πριν, forgotten είπε Λοιπόν παίδες έχω το εξής θέμα, επέστρεψα πίσω λόγω ενός έτους εγγύησης λάπτοπ hp omen αξίας 1600 ευρώ . Το λάπτοπ ενώ έληξε το έτος εγγύησης της hp παρουσίασε θέμα με την μπαταρία του και εφόσον η hp αρνείτο εγγύηση το επέστρεψα στο αμαζον και πήρα τα λεφτά μου πίσω, σήμερα όμως έλαβα ένα μήνυμα που λέει τα εξής.( Guten Tag, Sie haben in den letzten Monaten mehrere Rücksendungen beantragt und uns ist aufgefallen, dass einige der zurückgesendeten Artikel nicht im ursprünglichen Zustand bei uns eingegangen sind. Wir sind offen für Feedback und arbeiten kontinuierlich an Möglichkeiten, das Einkaufserlebnis für unsere Kunden noch besser und angenehmer zu gestalten. Wir würden gerne erfahren, ob bei Ihren Bestellungen möglicherweise Probleme aufgetreten sind. Wenn Sie bereit sind, uns Feedback zu geben, kontaktieren Sie bitte unseren Kundenservice über den folgenden Link: www.amazon.de/kontakt Weitere Informationen zu unseren Rückgabebedingungen finden Sie im Abschnitt Rücksendungen, Erstattungen und Eigentum der Nutzungsbedingungen, die Sie unter dem folgenden Link aufrufen können: www.amazon.de/conditionsofuse Freundliche Grüße Kontospezialist Amazon.de) να σημειωθεί ότι επέστρεψα και εντός του έτους μια rtx 2080ti λόγω του ότι η msi δεν προσφέρει απευθείας εγγύηση, ωστόσο θεωρώ ότι εφόσον δεν φέρω ευθύνη το αμαζον προσπαθεί έμμεσα να με προειδοποίησει για μπλοκάρισμα, τι κάνω από δω και πέρα ? σου λενε να επικοινωνησεις μαζι τους να δουνε τι κανουν λαθος για να γινουν καλυτεροι εσυ πηρες τα χρηματα σου αν και ειχε ληξει η εγγυηση,μμια χαρα σου φερθηκαν νομιζω....... 1
forgotten Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, kostasbm είπε Έχετε ζητήσει πολλαπλές επιστροφές τους τελευταίους μήνες και έχουμε παρατηρήσει ότι έχουμε λάβει μερικά από τα αντικείμενα που δεν επιστράφηκαν στην αρχική τους κατάσταση. Είμαστε ανοιχτοί σε σχόλια και εργαζόμαστε συνεχώς σε τρόπους για να κάνουμε την εμπειρία των αγορών ακόμη καλύτερη και πιο ευχάριστη για τους πελάτες μας. Θα θέλαμε να μάθουμε αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις παραγγελίες σας. μια μεταφραση του google ..... σου λενε να επικοινωνησεις μαζι τους να δουνε τι κανουν λαθος για να γινουν καλυτεροι εσυ πηρες τα χρηματα σου αν και ειχε ληξει η εγγυηση,μμια χαρα σου φερθηκαν νομιζω....... Δεν αντιλέγω ως προς την συμπεριφορά ωστόσο θεωρώ ότι δεν φέρω ευθύνη εν τέλει εάν η hp και η msi έχουν ελλειπή εγγυηση σε σχέση με την αγορά μου . Ο τρόπος που με προειδοποιούν έμμεσα είναι σαν να με θεωρούν υπευθυνο για τις επιστροφές , εάν εγώ που έχω δώσει αρκετές χιλιάδες κατηγορουμαι για επιστροφες αδικαιολογητες ενώ δεν φταιω, επί της ουσίας. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από forgotten
kostasbm Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 9 λεπτά πριν, forgotten είπε Δεν αντιλέγω ως προς την συμπεριφορά ωστόσο θεωρώ ότι δεν φέρω ευθύνη εν τέλει εάν η hp και η msi έχουν ελλειπή εγγυηση σε σχέση με την αγορά μου . Ο τρόπος που με προειδοποιούν έμμεσα είναι σαν να με θεωρούν υπευθυνο για τις επιστροφές , εάν εγώ που έχω δώσει αρκετές χιλιάδες κατηγορουμαι για επιστροφες αδικαιολογητες ενώ δεν φταιω, επί της ουσίας. οποτε εσυ θα επικοινωνησεις μαζι τους ομορφα και ωραια να δεις αν οντως ειναι ετσι η ειναι κατι αλλο αυτο καταλαβαινω απο το μυνημα τους
Kostasallinone Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 53 λεπτά πριν, forgotten είπε Δεν αντιλέγω ως προς την συμπεριφορά ωστόσο θεωρώ ότι δεν φέρω ευθύνη εν τέλει εάν η hp και η msi έχουν ελλειπή εγγυηση σε σχέση με την αγορά μου . Ο τρόπος που με προειδοποιούν έμμεσα είναι σαν να με θεωρούν υπευθυνο για τις επιστροφές , εάν εγώ που έχω δώσει αρκετές χιλιάδες κατηγορουμαι για επιστροφες αδικαιολογητες ενώ δεν φταιω, επί της ουσίας. Ούτε εσύ φταις φίλε μου, ούτε η amazon. Η κλιματική αλλαγή φταίει που διαβρώνει την σύσταση των μπαταριών. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Το μυνημα σου λεει οτι επεστρεψες αρκετα αντικειμενα τους τελευταιους μηνες τα οποια δεν ηταν στην αρχικη τους κατασταση. (η λεξη ursprünglichen μπορει και να περιεχει ολο το ζουμι του μηνυματος) μπορει π.χ να σημαινει οτι το αντικειμενο που επεστραφηκε ηταν <<πειραγμενο>> ... παντως δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις μαζι τους. Επεξ/σία 15 Αυγούστου 2021 από Επισκέπτης
forgotten Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 μιλησα μαζι τους και τους εξηγησα οτι καμια επιστροφη δεν εγινε αδικαιολογητα, μου ειπαν οτι λογω υψηλου κοστους επιστροφων εγινα flag απο το ρομποτ και μου σταληκε το email . το θεμα θεωρειται ληξαν αλλα πρεπει ννα περιορισω τις επιστροφες μου, ουσιαστικα απο οτι φαινεται αμα γιννεις flag αργα ή γρηγορα θα σε διωξουν....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα