Vasilis 07 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 1η φορά στα αρκετά χρόνια παρουσίας μου εδώ που έχω σοβαρό θέμα με ηλεκτρονική αγορά και θα ήθελα την αποψή σας. 14/10/20 κάνω προ-παραγγελία από Κωτσόβολο μια Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Edition στα 1100E. Γνωρίζοντας την κατάσταση που επικρατεί δεν με πείραζε η αναμονή. Αρχές Ιουλίου δέχομαι τηλεφώνημα από Κωτσόβολο για αντιπρόταση με την Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10GB. Βλέποντας την τιμή της 2699Ε αντιπροτείνω την ASUS RTX 3080 Ti που είχε ίδια τιμή και βέββαια μικρότερο μέγεθος (η Gigabyte είναι τεράστια θα έχω θέμα με το case) . Έκτοτε ήμουν στην αναμονή. Καμία κίνηση από μέρους τους σχετικά με την εξέλιξη. Ανά 15νθήμερο μίλαγα μέσο chat και η απάντηση "το θέμα σας είναι σε προτεραιότητα". Την Παρασκευή είπα να καλέσω τηλεφωνικά και ως διά μαγείας προέκυψε το θέμα χρηματικής διαφοράς. Η εκπρόσωπος θέλησε να μου κάνει το άσπρο μαύρο.Πριν 1 μήνα μου είπε η αντιπρόταση αφορούσε όντως την Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10GB η οποία είχε τιμή 1100Ε🙄 και δεν θα είχα χρηματική διαφορά ενώ τώρα θα πρέπει να καλύψω την διαφορά σε όποια RTX 3080 επιλέξω δηλ. κάπου 1500Ε. Οι επιλογές μου ανάφερε είναι είτε χρηματική διαφορά είτε ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων/πόντων. Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να ασχοληθώ και να προχωρήσω νομικά το θέμα δηλ. τα γνωστά ΙΝΚΑ, συνήγορο του καταναλωτή κτλ. Λέτε αξίζει ή απλά θα χαλαστώ περισσότερο ? Μήπως είμαι παράλογος και έχει δίκιο το κατάστημα ? Μήπως κάνω κάποιο λάθος και όντως τον προηγούμενο μήνα ο Κωτσόβολος ήταν το μοναδικό κατάστημα παγκοσμίως που έδινε RTX 3080 στα 1100E ? Μήπως όταν εξαρχής μου ανάφεραν το θέμα για αντιπρόταση έπρεπε από μόνος μου να υποθέσω ότι μετά από 9 μήνες αναμονής θα χρειαστεί να πληρώσω 150% επιπλέον για να παραλάβω παρόμοιο προϊόν καθώς όπως είναι γνωρστό οι σειρές καρτών γραφικών είναι ίδιες και απλά αλλάζει η επωνυμία και κάποιες λεπτομέρειες του κάθε brand ? Να τονίσω ότι και στα email που μου είχαν στείλει για την αντιπρόταση δεν υπήρχε καμία αναφορά για αυτή την πάρα πολύ μεγάλη διαφορά τιμής.Η μοναδική αναφορά ήταν η αλλαγή προϊόντος. ΥΓ: θα παρακαλούσα να μην διαγραφτεί το θέμα, το οποίο ανέβασα την Παρασκευή 13/8 αλλά η διαχείριση έκρινε να το διαγράψει και όχι να το μεταφέρει στην σωστή κατηγορία. Ευχαριστώ 1
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Περιμένεις ένα χρόνο για μια κάρτα; 6 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) αυτό με το χρονικό διάστημα το παρακάμπτω... μια ερώτηση θα κάνω εγώ στην προπαραγγελία που έκανες έχεις πληρώσει την αξία της κάρτας που ήθελες? και τώρα σου λένε να πληρώσεις την διαφορά για να πάρεις άλλη κάρτα από αυτήν που έχεις κάνει προπαραγγελία? αν και πιστεύω ότι λύση θα σου δώσουν οι αρμόδιες αρχές ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΙΝΚΑ Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2021 από ikorolis
Vasilis 07 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Περιμένεις ένα χρόνο για μια κάρτα; Δεν είναι ο μόνος που επιλέγω να περιμένω τόσο καιρό λόγο αναμονής διαθεσιμότητας. 1 ώρα πριν, ikorolis είπε μια ερώτηση θα κάνω εγώ στην προπαραγγελία που έκανες έχεις πληρώσει την αξία της κάρτας που ήθελες? και τώρα σου λένε να πληρώσεις την διαφορά για να πάρεις άλλη κάρτα από αυτήν που έχεις κάνει προπαραγγελία? Ναι το γράφω ξεκάθαρα. Έχω πληρώσει την Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Edition στα 1100E. 10/7/21 αντιπρότειναν την Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10GB χωρίς τότε να θέσουν χρηματική διαφορά. 1 μήνα μετά ζητάνε την επιπλέον διαφορά. 1 ώρα πριν, ikorolis είπε αν και πιστεύω ότι λύση θα σου δώσουν οι αρμόδιες αρχές ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΙΝΚΑ Έχεις εμπειρία ?Δεν γνωρίζω καθόλου την διαδικασία αν απαιτεί χρόνο και χρήμα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Vasilis 07 είπε Δεν είναι ο μόνος που επιλέγω να περιμένω τόσο καιρό λόγο αναμονής διαθεσιμότητας. Μαλλον εγω είμαι ο περίεργος που δεν θα εδινε τόσο λεφτά δανεικά στον Κωτσοβολο. Αnyway εσύ εχει πληρωσει 1100 και θες κάρτα που σου πρότειναν αυτοί των 2600 χωρίς παραπάνω χρέωση ;Σου ξεκαθάρισαν απο την αρχή ότι δεν θα πληρωσεις επιπλέον; 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Μαλλον εγω είμαι ο περίεργος που δεν θα εδινε τόσο λεφτά δανεικά στον Κωτσοβολο. Αnyway εσύ εχει πληρωσει 1100 και θες κάρτα που σου πρότειναν αυτοί των 2600 χωρίς παραπάνω χρέωση ;Σου ξεκαθάρισαν απο την αρχή ότι δεν θα πληρωσεις επιπλέον; ακριβώς αυτό αν όχι τότε προχωράς στην καταγγελία σου στις αρμόδιες αρχές πάντα με κοινοποίηση τον Κωτσόβολο μην ξεχνάς έχεις πληρώσει ένα προιόν (προπαραγγελία) σε μια καθορισμένη τιμή (δεν σε ενδιαφέρει αν άλλαξε τιμή δεν είναι δικό σου πρόβλημα αλλά δικό τους). 7 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε Δεν είναι ο μόνος που επιλέγω να περιμένω τόσο καιρό λόγο αναμονής διαθεσιμότητας. Ναι το γράφω ξεκάθαρα. Έχω πληρώσει την Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Edition στα 1100E. 10/7/21 αντιπρότειναν την Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10GB χωρίς τότε να θέσουν χρηματική διαφορά. 1 μήνα μετά ζητάνε την επιπλέον διαφορά. Έχεις εμπειρία ?Δεν γνωρίζω καθόλου την διαδικασία αν απαιτεί χρόνο και χρήμα. η καταγγελία δεν θέλει χρόνο ούτε χρήμα γρήγορη διαδικασία είναι απλά περιγράφεις τα γεγονότα όπως έχουν γίνει απλά σε κάθε καταγγελία προς κάποια αρχή κοινοποιείς τον Κωτσόβολο να γνωρίζει αν θελήσεις να προχωρήσεις μέσω νομικής οδού (δικαστήρια) θα χρειαστείς χρόνο και χρήμα.
Vasilis 07 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Μαλλον εγω είμαι ο περίεργος που δεν θα εδινε τόσο λεφτά δανεικά στον Κωτσοβολο. Αnyway εσύ εχει πληρωσει 1100 και θες κάρτα που σου πρότειναν αυτοί των 2600 χωρίς παραπάνω χρέωση ;Σου ξεκαθάρισαν απο την αρχή ότι δεν θα πληρωσεις επιπλέον; Άντε πάλι να το ξαναγράψω προ-παραγγελία από Κωτσόβολο μια Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Edition στα 1100E. Μετά από 9 μήνες μου λένε για να μην περιμένω να πάρω μια παραπλήσια RTX 3080. Για το τελευταίο που ρωτάς όταν παραγγέλνεις κάτι σε μια Α τιμή ε δεν νομίζω να πρέπει κάποιος να σου πει ότι μετά από 9 μήνες θα σου ζητήσω άλλα τόσα και παραπάνω για να στο δώσω. Αν μιλάς για την αντιπρόταση 1 μήνα πριν τηλ. απλά έγινε αναφορά σε άλλο μοντέλο.Καμία κουβέντα για επιπλέον χρήματα.Το ίδιο και στο email που μου έστειλαν. Η αντιπρόταση κάνει λόγο μόνο για το άλλο μοντέλο κάρτας.Καμία νύξη για επιπλέον 1500Ευρώ. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2021 από Vasilis 07 2
AristidisZ Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Rolls Royce να είχες παραγγείλει πιο γρήγορα θα ερχόταν... Τι να πω, καλά ξεμπερδέματα τώρα, με τον ΣΤΚ δεν έχω καθόλου καλή εμπειρία, 2 φορές έκανα αίτημα φέτος το καλοκαίρι, και η ταχύτητα απόκρισής του είναι για γέλια...
Baator Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Θα σου πω την γνώμη μου, έχει ξανασυζητηθεί το ίδιο ακριβώς θέμα και πολλοί διαφωνούν, αλλά ας ξαναπώ τι πιστεύω προσωπικά: Βγαίνει πέρσι ένα προιόν Α, το περιμένει πως και πως όλος ο κόσμος και βγαίνει και επισήμως η εταιρεία και ανακοινώνει πως το κόστος του προιόντος θα είναι Χ. Ξεκινάει ο Κωτσόβολος και ο κάθε Κωτσόβολος και βάζει παραγγελίες και οι προμηθευτές του του εγγυώνται πως θα το πάρει σε τέτοια τιμή που θα μπορεί όντως να το πουλάει στην τιμή Χ που ανακοίνωσε η εταιρεία. Μπαίνουν και οι πελάτες και αρχίζουν τις προπαραγγελίες. Τελικά έρχονται τα πάνω κάτω, η μια συγκυρία πίσω από την άλλη και τελικά στοκ δεν υπάρχει ούτε για πλάκα, όχι πέρσι τον Νοέμβρη, ακόμα βλέπεις τις κάρτες γραφικών με το κυάλι και σε αστείες τιμές. Ο Κωτσόβολος τώρα βρίσκεται στην θέση που έχει πελάτες που έχουν προ-παραγγείλει το προιόν στην τιμή Χ, αλλά δεν έχει στοκ. Μπορεί να φέρει ΠΙΘΑΝΩΣ κάποια κομμάτια, αν και όταν και ίσως, και πάλι όμως η τιμή έχει πάει στα 3Χ και 4Χ. Παρόλ' αυτά, υπάρχει κόσμος που συνεχίζει και αγοράζει σε αυτές τις τιμές και το στοκ και πάλι εξαντλείται σε λίγα λεπτά. Τώρα υπάρχουν 2 σενάρια: 1. Αν όλα πήγαιναν ρολόι και δεν είχε συμβεί τι είχε συμβεί, φαντάζομαι γνωρίζεις τι έχει συμβεί και γιατί αυτές οι τιμές, αν δηλαδή ο Κωτσόβολος ή το Πλαίσιο ή ο τάδε είχε παραλάβει όλο το στοκ που παρήγγειλε, στην ώρα του και στην τιμή που του είχε ανακοινωθεί αρχικά και μετά από μόνος του επειδή έτσι του ήρθε, αποφάσισε να μην στο δώσει και να βάλει 3πλάσια και 4πλάσια τιμή και άμα θες πάρτην, θα σου 'λεγα ξέσκισε τους. Έγινε αυτό όμως; 2. Τώρα, το κατάστημα ποτέ δεν παρέλαβε στις τιμές που ήλπιζε και μετά από μήνες και μήνες αναμονής, πιθανώς να μπόρεσε να φέρει κάποιες άλλες υλοποιήσεις ή ό,τι βρήκε τέλος πάντων, σε τιμή όμως πολλαπλάσια του αρχικού κόστους που του είχε δηλωθεί. Οι 2 σχολές σκέψεις είναι "ρε εμένα τι με νοιάζει, ο κόσμος ας κάηκε, εγώ πρόλαβα πάτησα το κουμπί στην τάδε τιμή, στην τάδε τιμή το θέλω. Ας πληρώσει την χασούρα ο Κωτσόβολος". Δεν μιλάμε όμως για φραγκοδίφραγκα. Μιλάμε για ΛΕΦΤΑ. Και όχι μόνο για σένα, για ΠΟΛΛΟΥΣ. Η άλλη σχολή είναι "καταλαβαίνω τι παίχτηκε, δεν μπορούσε το κατάστημα να προβλέψει το τι θα γίνει, ΔΕΝ προσπάθησε να με εξαπατήσει, ζητάω τα λεφτά μου πίσω και τέλος". Εγώ πιστεύω πως από την στιγμή που ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ αλλά έγινε κάτι μη προβλέψιμο και πάνω από τις δυνάμεις τους, το κατανοώ και πάω παρακάτω. Είναι παράλογο να ζητώ να αγοράσω κάτι με 1000 ευρώ ενώ πλέον κοστίζει 2700. Και κάτι που ούτε ο Κωτσόβολος δεν αγοράζει με 1000 ευρώ ε, ΑΝ το βρει. Δεν είναι λογικό δηλαδή να ζητάω να μου πληρώσει την κάρτα το κατάστημα από την τσέπη του. Και ας μην μείνουμε στα τεράστια καταστήματα. Έχω εγώ ένα μικρό μαγαζί και κάνω το ίδιο πράγμα, ζητάω να φέρω 20 κάρτες, μου λένε κοστίζουν ένα Α ποσό, τις βάζω προπαραγγελία με τιμή 1000, δεν μου έρχονται ποτέ και πλέον, μήνες μετά, όταν πλέον ΑΝ βρω να αγοράσω τις κάρτες, ο προμηθευτής μου τις δίνει 2200 και 2300, εγώ πρέπει να τις στείλω σε αυτούς που κάνανε προπαραγγελία για 1000; Να καταστραφώ δηλαδή. Κανείς δεν προσπάθησε να σε εξαπατήσει. Έγινε κάτι που δεν το περίμενε κανείς. Λίγο τα κρύπτο, λίγο ο κορονοιός, λίγο η έλλειψη σε τσιπ, λίγο το ότι όλοι το ρίξανε ξαφνικά στα pc και στις κονσόλες, κάρτες γιοκ. Και δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει αυτό. Το να επιμένω να πάρω κάτι με μια τιμή που δεν ίσχυε ποτέ ουσιαστικά, είναι τσάμπα κόπος. 14 2
SpirtouLisS Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Γνωμη μου...κανε καταγγελια και σε λιγες ωρες θα σου επιστραφουν τα χρηματα σου. Στην καταγγελια μην μπερδεψεις το θεμα των αντιπροσφορων κτλ...αφου δεν ελαβες τιποτα ουτε υπεγραψες τιποτα. Πληρωσες για ενα προιον και ενα χρονο μετα δεν παρελαβες. Τα χρηματα σου πισω και ας μην φταει και ο κωτσοβολος. Οσο και να μη φταει τα λεφτακια τα κρατησε τοσο καιρο. Και προσεξε. Οχι πιστωτικο. Ζεστο χρημα πισω. Γνωμη μου. 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Επειδή σας βλέπω που γράφετε και στο θέμα με τις κάρτες γραφικών και το πλαίσιο και όχι μόνο... δυστυχώς χάνετε την ουσία του θέματος (επίσης σας συνιστώ να διαβάσετε στο διαδίκτυο την σχετική νομοθεσία) όταν κάνετε μια προπαραγγελία σε ένα προίον είτε είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ είτε είναι ΚΟΝΣΟΛΑ είτε είναι ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ή το οτιδήποτε άλλο αυτό το προίον πωλείται σε μια συγκεκριμένη τιμή στο κατάστημα (σε αυτή την τιμή είναι περασμένο και το κέρδος της επιχείρησης) από την στιγμή που θα το κάνετε προπαραγγελία και θα πληρώσετε το απαιτούμενο ποσό δεσμεύεται το προιόν για την συγκεκριμένη τιμή κανένα κατάστημα δεν μπορεί να αλλάξει την τιμή είτε προς τα κάτω είτε προς τα πάνω και να επηρεάσει την προπαραγγελία σας ο κόσμος να χαλάσει όταν έρθει το προιόν στο κατάστημα αυτό είναι υποχρεωμένο να σας το δώσει όσο το πληρώσατε δεν μπορεί ούτε έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από εσάς παραπάνω χρήματα. άρα ο TS αν κάνει καταγγελία στις αρμόδιες αρχές δύο πράγματα θα συμβούν ή θα του επιστρέψει ο κωτσόβολος τα χρήματα της προπαραγγελίας του εφόσον δεν έχει το προίον που παράγγειλε ο πελάτης ή θα του δώσει το προίον.
AntiCambeR Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Για αυτό τον λόγο δεν πληρώνεις αν δεν παραλάβεις.Πόσο μάλλον 1100€. Βάζεις αντικαταβολή, ήρθε; Πληρώνεις και παραλαμβάνεις απο courier η απο βάζεις παραλαβή απο κατάστημα. Αργεί να έρθει; Ακυρώνεις. 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Προσωπικά πάντως ότι έχω κάνει παραγγελία και έχω πληρώσει είτε είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ είτε είναι ΚΟΝΣΟΛΑ είτε είναι ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ το παράγγειλα και το πλήρωσα στην τιμή που αναγραφότανε και φυσικά παρέλαβα το προιόν καμία επιχείρηση δεν μπαίνει μέσα να έχετε υπόψιν σας μέσα στην τιμή είναι υπολογισμένο και το κέρδος τους ειδικά οι αλυσίδες καταστημάτων επειδή ψωνίζουν μεγαλύτερη ποσότητα από το κατάστημα της γειτονίας έχουν και διαφορετικές τιμές από τους προμηθευτές τώρα περιμένω να κάνω παραγγελία την EVGA 3090Ti Kingpin (με υδρόψυξη) δεν ξέρω αν κυκλοφορεί σε ZOTAC η συγκεκριμένη κάρτα γραφικών αλλά θα μου έρθει κουτί για τον AMD Ryzen 9 3950X στον οποίο τώρα έχω δύο ZOTAC 2080Ti οι οποίες θα πάνε στον AMD Ryzen 7 2700X και η 2070 Amp Extreme θα καταλήξει στον AMD FX 8350 που βρήκα πλήρες σετ (μητρική/επεξεργαστής/cpu cooler της corsair/16gb ram) στα σκουπίδια το μόνο που θέλω μετά είναι η υδρόψυξη για τον AMD Ryzen 9 3950X και τελείωσα με τους υπολογιστές (δεν χρειάζομαι άλλους έχω ότι γουστάρω όπως και τις κονσόλες που αγαπώ) εσείς μετά θα φτιάχνετε και θα αναβαθμίζετε και πάει λέγοντας
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Αν τα εχω καταλαβει καλα : 1. Για την Ti στα 1100 ευρω δεν υπηρξε ποτε καποια συμφωνια καθως δεν υπηρξε καν αντιπροσφορα. 2. Για την Master δεν υπηρξε αθετηση συμφωνιας, διοτι δεν υπηρξε συμφωνια. Αντιθετως τους ειπες οτι εσυ θες την Ti κι οχι την Master, επι της αρχης δηλαδη, αρνηθηκες την αντιπροσφορα της Master. Καποιες βδομαδες αργοτερα που ειδες να αργουν να σου απαντησουν για την Ti, αλλαξες γνωμη αλλα πλεον , -για καποιο λογο- δεν ισχυε η αντιπροσφορα της Master. Το ερωτημα λοιπον ειναι γιατι δεν ισχυε; Πιθανα σεναρια: Α. Ειχε ληξει το διαστημα αποδοχης της οταν πηρες τηλ να την αποδεχθεις. Πρεπει να το δεις στο mail με την αντιπροσφορα. Σε αυτην την περιπτωση δεν εχεις ελπιδα νομικα, ειναι δικο σου το λαθος, οποτε μιλα με κανα υπευθυνο μπας και με καλη θεληση σου λυσει το θεμα. Β. Οταν τους ειπες για την Τι , o εκπροσωπος μπορει να ερμηνευσε (ή να το ειπες κι εσυ ξεκαθαρα στο τηλ) οτι δε θες την Master , αρα και να εκλεισε το θεμα αντιπροσφορας της Master την ιδια μερα που σου την προσφερανε. Ουτε σε αυτη τη περιπτωση βλεπω να εχεις ελπιδα νομικα αν τους εκανες ξεκαθαρο οτι δε σε ενδιαφερει η Master, οποτε για αρχη μιλα με κανα υπευθυνο να ακουσει το ηχογραφημενο για να δει αν σου κλεισανε την αντιπροσφορα της Master δικαιως ή μη, κι επειτα κινεισαι αναλογως. Eχεις ισως ελπιδα, αν δεν ειπες κατι τετοιο και καταλαβε λαθος ο εκπροσωπος ή αν επραξε λαθος με δικη του πρωτοβουλια. Γ. Καποιο αλλο λαθος-παρεξηγηση που δεν ερχεται στο μυαλο μου. Ισως μπορεις να κινηθεις νομικα. Αναλογως. Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2021 από BackFromHell
Ghost_Rider Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, Vasilis 07 είπε Έχεις εμπειρία ?Δεν γνωρίζω καθόλου την διαδικασία αν απαιτεί χρόνο και χρήμα. Δε θα βρεις το δικιο σου φιλε μου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα