kostasbm Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 και μέχρι να βρεθεί λύση γιατί δεν παιρεις πίσω τα χρήματα σου ???? το ποιο πιθανό είναι να πει ότι δεν την έχω δεν παρέλαβα,δε σου λέει δε θέλω να στη δώσω....και γιαυτο προσπαθεί με συμβιβασμό να σου δώσει κάτι άλλο....εσύ όμως θέλεις τη συγκεκριμένη την οποία δεν την έχει....και προφανώς δεν σε πειράζει που έχει τα χρήματα σου και ίσως και σε αρκετούς άλλους.... προχωρά με καταγγελίες που δεν κοστίζουν όπως σου είπαν και αν έχεις όρεξη κάνε και μυνηση που κατα τη δίκη μου γνώμη θα στοιχίσει περισσότερα 1
Vasilis 07 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 29 minutes ago, Ukforthemoment said: Παρε τα λεφτά σου πίσω και πάρε την απο εκεί.Δεν θα βγάλεις άκρη ,οτι τιμή θελουν βαζουν. Τα περι δικαστηρίων κλπ δεν ξερω να απαντήσω. Με συγχωρείς πολύ αλλά δεν περίμενα 10 μήνες για να πάρω κατώτερη κάρτα με καπέλο ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω.
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Είμαι περίεργος πως θα τελείωσει η ιστορία αυτή 2
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 3 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε Με συγχωρείς πολύ αλλά δεν περίμενα 10 μήνες για να πάρω κατώτερη κάρτα με καπέλο ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Να μην περίμενες τότε, ας τα έπαιρνες πίσω αμέσως. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ σε όλες τις περιπτώσεις στην καλύτερη περίπτωση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Και εφόσον αποδέχτηκες τους όρους του Κώτσου πάλι τα λεφτά σου πίσω θα πάρεις https://www.kotsovolos.gr/diadikasia-ypobolis-paraggelias Αν διαπιστωθεί σφάλμα στην τιμή ή απόκλιση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα του είδους (για λόγους συστήματος ή σφάλματος παραδρομής για τα οποία ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ προοιμίου δηλώνει ότι δεν φέρει ευθύνη) και αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, ακολουθεί επικοινωνία με τον χρήστη/πελάτη και γίνεται εκ νέου επεξεργασία της παραγγελίας και συμφωνία πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τον χρήστη/πελάτη, τα μέρη εκατέρωθεν επιφυλάσσονται του δικαιώματος ακύρωσης της παραγγελίας αζημίως. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή αποτυπώνεται στην παραγγελία, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. 2 1
Vasilis 07 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, kostasbm είπε και μέχρι να βρεθεί λύση γιατί δεν παιρεις πίσω τα χρήματα σου ???? το ποιο πιθανό είναι να πει ότι δεν την έχω δεν παρέλαβα,δε σου λέει δε θέλω να στη δώσω....και γιαυτο προσπαθεί με συμβιβασμό να σου δώσει κάτι άλλο....εσύ όμως θέλεις τη συγκεκριμένη την οποία δεν την έχει....και προφανώς δεν σε πειράζει που έχει τα χρήματα σου και ίσως και σε αρκετούς άλλους.... προχωρά με καταγγελίες που δεν κοστίζουν όπως σου είπαν και αν έχεις όρεξη κάνε και μυνηση που κατα τη δίκη μου γνώμη θα στοιχίσει περισσότερα Αν είναι ρε τύπε να την πάρω στα 1100Ε γιατί να μην περιμένα ? Να παω να την πάρω από skrutzομαγαζο στα 1600 ? θα δω τι θα γίνει και θα πράξω τα δέοντα. 9 λεπτά πριν, Nabuko είπε Να μην περίμενες τότε, ας τα έπαιρνες πίσω αμέσως. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ σε όλες τις περιπτώσεις στην καλύτερη περίπτωση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Και εφόσον αποδέχτηκες τους όρους του Κώτσου πάλι τα λεφτά σου πίσω θα πάρεις https://www.kotsovolos.gr/diadikasia-ypobolis-paraggelias Αν διαπιστωθεί σφάλμα στην τιμή ή απόκλιση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα του είδους (για λόγους συστήματος ή σφάλματος παραδρομής για τα οποία ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ προοιμίου δηλώνει ότι δεν φέρει ευθύνη) και αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, ακολουθεί επικοινωνία με τον χρήστη/πελάτη και γίνεται εκ νέου επεξεργασία της παραγγελίας και συμφωνία πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τον χρήστη/πελάτη, τα μέρη εκατέρωθεν επιφυλάσσονται του δικαιώματος ακύρωσης της παραγγελίας αζημίως. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή αποτυπώνεται στην παραγγελία, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Χαίρομαι που έψαξες το καταστατικό του κωτσόβολου. Να σου υπενθυμίσω ότι στην τηλ. αντιπρόταση απλά μου είπαν για αλλαγή με παραπλήσιο προϊον όχι για διαφορά τιμής. Δεν θεωρείς φρόνιμο ότι έπρεπε παράλληλα με την αντιπρόταση να πουν κοιτάξτε αλλά επειδή η κατάσταση έχει αλλάξει είναι να πληρώσεται και μια μικρή διαφορά τουτέστιν 150% (1500Ε) ? Αυτό δεν το ανάφεραν ούτε στο email που ζήτησα να το δω το προϊόν όταν γυρίσω σπίτι. Α, και ξέχασα το παραπάνω αφορά παραγγελία.Για προ-παραγγελία που δίνεις το χρήμα και σου λέει θα στο φέρω σε αυτή την τιμή δεν νομίζω να ισχύει. Προπουλάει κάτι που δεν το έχει και προεισπράττει. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από Vasilis 07 1
agiannesg59 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Το μαιλ με την προταση ,σκρεεν σοοτ με την καρτα απο το σαιτ οτι υπαρχει , μειλ παραγγέλλειας και καταγγέλλεια.Αν μπορείς να αποδείξεις οτι η καρτα που σου προτειναν ηταν χωρίς διαφορα απο μέρους σου έχεις πιθανότητες.Μπορείς να ισχυριστείς οτι εφοσον δεν αναφερει το μειλ για διαφορα σημαίνει οτι δεν υπαρχει.Αντε γιατι αρκετά με τα λαμογια 32 λεπτά πριν, Nabuko είπε Να μην περίμενες τότε, ας τα έπαιρνες πίσω αμέσως. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ σε όλες τις περιπτώσεις στην καλύτερη περίπτωση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Και εφόσον αποδέχτηκες τους όρους του Κώτσου πάλι τα λεφτά σου πίσω θα πάρεις https://www.kotsovolos.gr/diadikasia-ypobolis-paraggelias Αν διαπιστωθεί σφάλμα στην τιμή ή απόκλιση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα του είδους (για λόγους συστήματος ή σφάλματος παραδρομής για τα οποία ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ προοιμίου δηλώνει ότι δεν φέρει ευθύνη) και αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, ακολουθεί επικοινωνία με τον χρήστη/πελάτη και γίνεται εκ νέου επεξεργασία της παραγγελίας και συμφωνία πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τον χρήστη/πελάτη, τα μέρη εκατέρωθεν επιφυλάσσονται του δικαιώματος ακύρωσης της παραγγελίας αζημίως. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή αποτυπώνεται στην παραγγελία, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Φιλε μου το προιον υπαρχει πλεων Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από agiannesg59
insomniac01 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Γιατί δεν δέχθηκες την άλλη κάρτα να τελειωνες; Είναι σαν να σου λένε έχω μόνο ΠΣ5 το θες; Ακυρώνουμε το ΧΒΟΧ. Δεν σε καταλαβαίνω αλήθεια. Και έδωσες και 1100 για προπαραγελια ΠΟΥ; στον Κότσο. Στην ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗ Ελλάδα; Φίλε κρίμα.
Macosj Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Nabuko είπε Να μην περίμενες τότε, ας τα έπαιρνες πίσω αμέσως. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ σε όλες τις περιπτώσεις στην καλύτερη περίπτωση παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Και εφόσον αποδέχτηκες τους όρους του Κώτσου πάλι τα λεφτά σου πίσω θα πάρεις https://www.kotsovolos.gr/diadikasia-ypobolis-paraggelias Αν διαπιστωθεί σφάλμα στην τιμή ή απόκλιση όσον αφορά τη διαθεσιμότητα του είδους (για λόγους συστήματος ή σφάλματος παραδρομής για τα οποία ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ προοιμίου δηλώνει ότι δεν φέρει ευθύνη) και αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, ακολουθεί επικοινωνία με τον χρήστη/πελάτη και γίνεται εκ νέου επεξεργασία της παραγγελίας και συμφωνία πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τον χρήστη/πελάτη, τα μέρη εκατέρωθεν επιφυλάσσονται του δικαιώματος ακύρωσης της παραγγελίας αζημίως. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή αποτυπώνεται στην παραγγελία, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Αυτό που παρέθεσες δεν έχει σε τίποτα να κάνει με αυτή την περίπτωση. Δεν έγινε κανένα λάθος στην παραγγελία, απλά δεν παραδόθηκε. Ο άνθρωπος μπορεί να πάρει την κάρτα που έχει πληρώσει αν φερθεί σωστά. Και όχι να επιστρέψουν τα χρήματα έπειτα από 10 μήνες στο ακέραιο είναι τελείως λάθος διότι ουσιαστικά έχει δανείσει την εταιρεία άτοκα, αυτό από μόνο του είναι εντελώς παράνομο Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από Macosj 1
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 13 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε Χαίρομαι που έψαξες το καταστατικό του κωτσόβολου. Να σου υπενθυμίσω ότι στην τηλ. αντιπρόταση απλά μου είπαν για αλλαγή με παραπλήσιο προϊον όχι για διαφορά τιμής. Δεν θεωρείς φρόνιμο ότι έπρεπε παράλληλα με την αντιπρόταση να πουν κοιτάξτε αλλά επειδή η κατάσταση έχει αλλάξει είναι να πληρώσεται και μια μικρή διαφορά τουτέστιν 150% (1500Ε) ? Αυτό δεν το ανάφεραν ούτε στο email που ζήτησα να το δω το προϊόν όταν γυρίσω σπίτι. Α, και ξέχασα το παραπάνω αφορά παραγγελία.Για προ-παραγγελία που δίνεις το χρήμα και σου λέει θα στο φέρω σε αυτή την τιμή δεν νομίζω να ισχύει. Προπουλάει κάτι που δεν το έχει και προεισπράττει. Ότι και να ισχύει εγώ θα σου έλεγα ωμά να κατέβεις απ' το συννεφάκι σου, γιατί αν νομίζεις ότι θα πάρεις κάρτα αξίας 2700 με τα 1100 που έδωσες πλανάσαι και ας περιμένεις 10 μήνες. Ούτε σε 11 μήνες θα την πάρεις ούτε σε 1 χρόνο ούτε σε 2. Σε 5 ίσως αλλά θα είναι ξεπερασμένη. Σύμφωνα με τη νομοθεσία είτε ευρωπαική είτε ελληνική δικαιούσαι τα χρήματά σου πίσω ή άντε αν τα βρείτε να πάρεις κάτι άλλο σε ίδια ή παραπλήσια τιμή. Τώρα όλα τα υπόλοιπα που γράφονται περί του τι είναι ηθικό κλπ κλπ είναι λόγια του αέρα και αμπελοφιλοσοφίες για να περνάει η ώρα. Σόρρυ 4 λεπτά πριν, Macosj είπε Αυτό που παρέθεσες δεν έχει σε τίποτα να κάνει με αυτή την περίπτωση. Δεν έγινε κανένα λάθος στην παραγγελία, απλά δεν παραδόθηκε. Ο άνθρωπος μπορεί να πάρει την κάρτα που έχει πληρώσει αν φερθεί σωστά. Και όχι να επιστρέψουν τα χρήματα έπειτα από 10 μήνες στο ακέραιο είναι τελείως λάθος διότι ουσιαστικά έχει δανείσει την εταιρεία άτοκα, αυτό από μόνο του είναι εντελώς παράνομο Το ίδιο ισχύει κι εδώ. Τα λεφτά του πίσω θα πάρει. Παράνομο μπορεί να είναι σύμφωνα με κάποιον δικό σου νόμο, όχι όμως με τον ελληνικό ή τον ευρωπαικό. Μην παρασέρνεστε από το ηθικό του πράγματος. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. 5 1 1
agiannesg59 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Οταν την πληρωσε ειχε 1100 και οχι 2700.Προβλημα δικο τούς τι εγινε μετα.Το μεγα λαθος ειναι οτι υπαρχει μειλ με αντιπρόταση υπαρκτη καρτα χωρις να υπαρχει πουθενα απαιτηση για διαφορά.Σκισε τα λαμογια
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Οταν την πληρωσε ειχε 1100 και οχι 2700.Προβλημα δικο τούς τι εγινε μετα.Το μεγα λαθος ειναι οτι υπαρχει μειλ με αντιπρόταση υπαρκτη καρτα χωρις να υπαρχει πουθενα απαιτηση για διαφορά.Σκισε τα λαμογια Good wines Other words to love each other
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 2 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Don't worry be happy.............. Εγώ δεν ανησυχώ καθόλου. Το μόνο που με ανησυχεί είναι αν θα μείνει το θέμα ανοιχτό, να έρθει ο ts σε 5-6 χρόνια και να γράψει "παρέλαβα τελικά"
agiannesg59 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δεν νομιζω αντιθετα σε βλεπω έχεις μεγαλη πρεμούρα............. 1
ardi21 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 23 ώρες πριν, Baator είπε Θα σου πω την γνώμη μου, έχει ξανασυζητηθεί το ίδιο ακριβώς θέμα και πολλοί διαφωνούν, αλλά ας ξαναπώ τι πιστεύω προσωπικά: Βγαίνει πέρσι ένα προιόν Α, το περιμένει πως και πως όλος ο κόσμος και βγαίνει και επισήμως η εταιρεία και ανακοινώνει πως το κόστος του προιόντος θα είναι Χ. Ξεκινάει ο Κωτσόβολος και ο κάθε Κωτσόβολος και βάζει παραγγελίες και οι προμηθευτές του του εγγυώνται πως θα το πάρει σε τέτοια τιμή που θα μπορεί όντως να το πουλάει στην τιμή Χ που ανακοίνωσε η εταιρεία. Μπαίνουν και οι πελάτες και αρχίζουν τις προπαραγγελίες. Τελικά έρχονται τα πάνω κάτω, η μια συγκυρία πίσω από την άλλη και τελικά στοκ δεν υπάρχει ούτε για πλάκα, όχι πέρσι τον Νοέμβρη, ακόμα βλέπεις τις κάρτες γραφικών με το κυάλι και σε αστείες τιμές. Ο Κωτσόβολος τώρα βρίσκεται στην θέση που έχει πελάτες που έχουν προ-παραγγείλει το προιόν στην τιμή Χ, αλλά δεν έχει στοκ. Μπορεί να φέρει ΠΙΘΑΝΩΣ κάποια κομμάτια, αν και όταν και ίσως, και πάλι όμως η τιμή έχει πάει στα 3Χ και 4Χ. Παρόλ' αυτά, υπάρχει κόσμος που συνεχίζει και αγοράζει σε αυτές τις τιμές και το στοκ και πάλι εξαντλείται σε λίγα λεπτά. Τώρα υπάρχουν 2 σενάρια: 1. Αν όλα πήγαιναν ρολόι και δεν είχε συμβεί τι είχε συμβεί, φαντάζομαι γνωρίζεις τι έχει συμβεί και γιατί αυτές οι τιμές, αν δηλαδή ο Κωτσόβολος ή το Πλαίσιο ή ο τάδε είχε παραλάβει όλο το στοκ που παρήγγειλε, στην ώρα του και στην τιμή που του είχε ανακοινωθεί αρχικά και μετά από μόνος του επειδή έτσι του ήρθε, αποφάσισε να μην στο δώσει και να βάλει 3πλάσια και 4πλάσια τιμή και άμα θες πάρτην, θα σου 'λεγα ξέσκισε τους. Έγινε αυτό όμως; 2. Τώρα, το κατάστημα ποτέ δεν παρέλαβε στις τιμές που ήλπιζε και μετά από μήνες και μήνες αναμονής, πιθανώς να μπόρεσε να φέρει κάποιες άλλες υλοποιήσεις ή ό,τι βρήκε τέλος πάντων, σε τιμή όμως πολλαπλάσια του αρχικού κόστους που του είχε δηλωθεί. Οι 2 σχολές σκέψεις είναι "ρε εμένα τι με νοιάζει, ο κόσμος ας κάηκε, εγώ πρόλαβα πάτησα το κουμπί στην τάδε τιμή, στην τάδε τιμή το θέλω. Ας πληρώσει την χασούρα ο Κωτσόβολος". Δεν μιλάμε όμως για φραγκοδίφραγκα. Μιλάμε για ΛΕΦΤΑ. Και όχι μόνο για σένα, για ΠΟΛΛΟΥΣ. Η άλλη σχολή είναι "καταλαβαίνω τι παίχτηκε, δεν μπορούσε το κατάστημα να προβλέψει το τι θα γίνει, ΔΕΝ προσπάθησε να με εξαπατήσει, ζητάω τα λεφτά μου πίσω και τέλος". Εγώ πιστεύω πως από την στιγμή που ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ αλλά έγινε κάτι μη προβλέψιμο και πάνω από τις δυνάμεις τους, το κατανοώ και πάω παρακάτω. Είναι παράλογο να ζητώ να αγοράσω κάτι με 1000 ευρώ ενώ πλέον κοστίζει 2700. Και κάτι που ούτε ο Κωτσόβολος δεν αγοράζει με 1000 ευρώ ε, ΑΝ το βρει. Δεν είναι λογικό δηλαδή να ζητάω να μου πληρώσει την κάρτα το κατάστημα από την τσέπη του. Και ας μην μείνουμε στα τεράστια καταστήματα. Έχω εγώ ένα μικρό μαγαζί και κάνω το ίδιο πράγμα, ζητάω να φέρω 20 κάρτες, μου λένε κοστίζουν ένα Α ποσό, τις βάζω προπαραγγελία με τιμή 1000, δεν μου έρχονται ποτέ και πλέον, μήνες μετά, όταν πλέον ΑΝ βρω να αγοράσω τις κάρτες, ο προμηθευτής μου τις δίνει 2200 και 2300, εγώ πρέπει να τις στείλω σε αυτούς που κάνανε προπαραγγελία για 1000; Να καταστραφώ δηλαδή. Κανείς δεν προσπάθησε να σε εξαπατήσει. Έγινε κάτι που δεν το περίμενε κανείς. Λίγο τα κρύπτο, λίγο ο κορονοιός, λίγο η έλλειψη σε τσιπ, λίγο το ότι όλοι το ρίξανε ξαφνικά στα pc και στις κονσόλες, κάρτες γιοκ. Και δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει αυτό. Το να επιμένω να πάρω κάτι με μια τιμή που δεν ίσχυε ποτέ ουσιαστικά, είναι τσάμπα κόπος. Συγγωμη φιλε, με ολο το θαρρος, αλλα τι ειναι αυτα που λες? Και σου εχουν κανει 10 like. Οπως ειπαν και αλλοι οταν καποιος βαζει προπαραγγελια σε μια συγκεκριμενη τιμη ενα προιον, θα πρεπει να παραδωσει το προιον σε αυτην την τιμη. Ποσω μαλλον απο την στιγμη που εχουν κρατηθει τα χρηματα ενα τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα. Σαν να εχει δανεισει στον Κωτσοβολο δηλαδη. Ολα στην ζωη και στις επιχειρησεις ειναι ρισκο. Το ρισκο αυτο θα πρεπει να το πληρωσει ο καταναλωτης αν τελικα δεν βγει στην εταιρεια? Δηλαδη τα δικα μου δικα μου και τα δικα σου παλι δικα μου? Που τα εχετε ακουσει αυτα ρε παιδια? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα