nickk0kkav Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δεν έχω σχετική εμπειρία αλλά η κοινή λογική λέει ότι δε πρόκειται να βγάλεις άκρη . Απλά θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Και καταγγελία να κάνεις θα βάλουν μια κοπέλα από το δικηγορικό τμήμα να γράψει ενα κείμενο που να ζηταει συγνώμη , για τις συνθήκες της αγοράς κτλ και θα σου δώσουν τα λεφτά πίσω Εταιρείες σαν το Κωτσόβολο έχουν δύναμη , σιγά μην ιδρώσουν
agiannesg59 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Η κοινη λογικη λεει κατάγγειλεα .Απλη καλογραμμένη και ανέξοδη. 23 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Οταν την πληρωσε ειχε 1100 και οχι 2700.Προβλημα δικο τούς τι εγινε μετα.Το μεγα λαθος ειναι οτι υπαρχει μειλ με αντιπρόταση υπαρκτη καρτα χωρις να υπαρχει πουθενα απαιτηση για διαφορά.Σκισε τα λαμογια 47 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Το μαιλ με την προταση ,σκρεεν σοοτ με την καρτα απο το σαιτ οτι υπαρχει , μειλ παραγγέλλειας και καταγγέλλεια.Αν μπορείς να αποδείξεις οτι η καρτα που σου προτειναν ηταν χωρίς διαφορα απο μέρους σου έχεις πιθανότητες.Μπορείς να ισχυριστείς οτι εφοσον δεν αναφερει το μειλ για διαφορα σημαίνει οτι δεν υπαρχει.Αντε γιατι αρκετά με τα λαμογια
Macosj Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 7 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε Δεν έχω σχετική εμπειρία αλλά η κοινή λογική λέει ότι δε πρόκειται να βγάλεις άκρη . Απλά θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Και καταγγελία να κάνεις θα βάλουν μια κοπέλα από το δικηγορικό τμήμα να γράψει ενα κείμενο που να ζηταει συγνώμη , για τις συνθήκες της αγοράς κτλ και θα σου δώσουν τα λεφτά πίσω Εταιρείες σαν το Κωτσόβολο έχουν δύναμη , σιγά μην ιδρώσουν Καμία δύναμη δεν έχουν, έχουν πέσει πολλά πρόστιμα σε τέτοιες αλυσίδες αλλά μόνο όσοι το κυνηγούν το πετυχαίνουν
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, kostasbm είπε και μέχρι να βρεθεί λύση γιατί δεν παιρεις πίσω τα χρήματα σου ???? το ποιο πιθανό είναι να πει ότι δεν την έχω δεν παρέλαβα,δε σου λέει δε θέλω να στη δώσω....και γιαυτο προσπαθεί με συμβιβασμό να σου δώσει κάτι άλλο....εσύ όμως θέλεις τη συγκεκριμένη την οποία δεν την έχει....και προφανώς δεν σε πειράζει που έχει τα χρήματα σου και ίσως και σε αρκετούς άλλους.... προχωρά με καταγγελίες που δεν κοστίζουν όπως σου είπαν και αν έχεις όρεξη κάνε και μυνηση που κατα τη δίκη μου γνώμη θα στοιχίσει περισσότερα Ο Ελληνας πασχει απο δικομανια....
Macosj Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 5 λεπτά πριν, gustom2008 είπε Ο Ελληνας πασχει απο δικομανια.... Έπρεπε να ήσουν στην Αμερική, εκεί να δεις τι θα γινόταν, η χώρα των μηνύσεων. Για αυτό και λειτουργούν σωστά εκεί οι επιχειρήσεις. Εδώ έχουμε γεμίσει απατεώνες και λαμογια 2
insomniac01 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 23 λεπτά πριν, ardi21 είπε Συγγωμη φιλε, με ολο το θαρρος, αλλα τι ειναι αυτα που λες? Και σου εχουν κανει 10 like. Οπως ειπαν και αλλοι οταν καποιος βαζει προπαραγγελια σε μια συγκεκριμενη τιμη ενα προιον, θα πρεπει να παραδωσει το προιον σε αυτην την τιμη. Ποσω μαλλον απο την στιγμη που εχουν κρατηθει τα χρηματα ενα τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα. Σαν να εχει δανεισει στον Κωτσοβολο δηλαδη. Ολα στην ζωη και στις επιχειρησεις ειναι ρισκο. Το ρισκο αυτο θα πρεπει να το πληρωσει ο καταναλωτης αν τελικα δεν βγει στην εταιρεια? Δηλαδη τα δικα μου δικα μου και τα δικα σου παλι δικα μου? Που τα εχετε ακουσει αυτα ρε παιδια? Είπα να μην του απαντήσω αλλά το έκανες εσύ. Ότι ναι ο φίλος. Αν δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ας το κλείσει το μαγαζί του.
Fulgore Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 16/8/2021 στις 6:55 ΜΜ, Baator είπε Κανείς δεν προσπάθησε να σε εξαπατήσει. Έγινε κάτι που δεν το περίμενε κανείς. Λίγο τα κρύπτο, λίγο ο κορονοιός, λίγο η έλλειψη σε τσιπ, λίγο το ότι όλοι το ρίξανε ξαφνικά στα pc και στις κονσόλες, κάρτες γιοκ. Και δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει αυτό. Το να επιμένω να πάρω κάτι με μια τιμή που δεν ίσχυε ποτέ ουσιαστικά, είναι τσάμπα κόπος. Απορώ κυριολεκτικά με αυτο το σχόλιο,και ακόμα περισσότερο με τα πολλα likes που πηρε αυτο το σχολιο. Απο την στιγμη που εγινε παραγγελία η οποια πληρωθηκε κιολας οπως αναφερθηκε,ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ αυτό που κάνει ο Κωτσοβολος ξεκάθαρα. Αν ο Κωτσοβολος και ο καθε Κωτσοβολος έχασε την μπάλα με τα των καρτών γραφικών,ας ακύρωνε τις παραγγελίες που είχαν γίνει πριν το καλοκαιρι να επιστρέψει τα χρηματα πίσω. Ούτε βαλτός από το κατάστημα δεν θα εγραφε τέτοια πράγματα σε site τεχνολογίας κιολας. Και δεν είναι θέμα ούτε crypto,ούτε covid19,γιατι και σε παλιοτερα Black Friday ή γενικά περιόδους προσφορών,δεν είναι λιγα τα παρατραγουδα με Κωτσοβολο οπως και καταγγελίες φυσικά. Και με τα Playstation5,όλως τυχαίως μόνο ο Κωτσοβολος έχει τον περισσότερο κόσμο να περιμενει γιατι είχε αφήσει να περνάμε 100άδες παραγγελίες,χωρίς το παραμικρό απόθεμα και έλεγχο. Στις 16/8/2021 στις 12:56 ΜΜ, Vasilis 07 είπε Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να ασχοληθώ και να προχωρήσω νομικά το θέμα δηλ. τα γνωστά ΙΝΚΑ, συνήγορο του καταναλωτή κτλ. Λέτε αξίζει ή απλά θα χαλαστώ περισσότερο ? Εαν έχεις όντως προπληρώσει την κάρτα και τώρα πλέον σου ζητάνε παραπάνω χρήματα,τοτε έχεις 2 επιλογές α)ακυρώνεις την παραγγελια β)το κυνηγας με τους παραπάνω φορεις και σιγουρα θα δικαιωθείς,μιας και μιλάμε για κινηση ξεκάθαρα παράνομη απο τον Κωτσοβολο,απλα θα σου πάρει χρόνο η όλη διαδικασία. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από Fulgore 1
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 1 ώρα πριν, ardi21 είπε Ποσω μαλλον απο την στιγμη που εχουν κρατηθει τα χρηματα ενα τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα. Σαν να εχει δανεισει στον Κωτσοβολο δηλαδη. Δεν έχουν κρατηθεί, ο ίδιος ο ts τα αφήνει και δεν τα ζητάει. 52 λεπτά πριν, Fulgore είπε ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ αυτό που κάνει ο Κωτσοβολος ξεκάθαρα. Σύμφωνα με ποιον νόμο? Μπορείς να τον παραθέσεις? https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/indexamp_el.htm Αν δεν παραλάβετε αμέσως τα εμπορεύματα που αγοράσατε, ή αν έχετε ζητήσει την παράδοσή τους στο σπίτι σας, ο έμπορος πρέπει να σας τα παραδώσει εντός 30 ημερών - εκτός αν έχετε συμφωνήσει διαφορετική ημερομηνία παράδοσης. Εάν δεν παραλάβετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών, ή εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας, θα πρέπει να το υπενθυμίσετε στον έμπορο και να του δώσετε εύλογη επιπλέον προθεσμία για να σας τα παραδώσει. Αν τελικά ο έμπορος δεν παραδώσει το εμπόρευμα ούτε εντός της νέας προθεσμίας, έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας και επιστροφής των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να δώσετε στον έμπορο επιπλέον προθεσμία, εάν αρνείται να παραδώσει τα προϊόντα ή εάν ο χρόνος παράδοσης είναι καθοριστικός, για παράδειγμα, αν χρειάζεστε τα προϊόντα για ένα συγκεκριμένο γεγονός, όπως π.χ. σε περίπτωση νυφικού. 1
Dinos1973 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Στις 16/8/2021 στις 7:37 ΜΜ, ikorolis είπε Επειδή σας βλέπω που γράφετε και στο θέμα με τις κάρτες γραφικών και το πλαίσιο και όχι μόνο... δυστυχώς χάνετε την ουσία του θέματος (επίσης σας συνιστώ να διαβάσετε στο διαδίκτυο την σχετική νομοθεσία) όταν κάνετε μια προπαραγγελία σε ένα προίον είτε είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ είτε είναι ΚΟΝΣΟΛΑ είτε είναι ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ή το οτιδήποτε άλλο αυτό το προίον πωλείται σε μια συγκεκριμένη τιμή στο κατάστημα (σε αυτή την τιμή είναι περασμένο και το κέρδος της επιχείρησης) από την στιγμή που θα το κάνετε προπαραγγελία και θα πληρώσετε το απαιτούμενο ποσό δεσμεύεται το προιόν για την συγκεκριμένη τιμή κανένα κατάστημα δεν μπορεί να αλλάξει την τιμή είτε προς τα κάτω είτε προς τα πάνω και να επηρεάσει την προπαραγγελία σας ο κόσμος να χαλάσει όταν έρθει το προιόν στο κατάστημα αυτό είναι υποχρεωμένο να σας το δώσει όσο το πληρώσατε δεν μπορεί ούτε έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από εσάς παραπάνω χρήματα. άρα ο TS αν κάνει καταγγελία στις αρμόδιες αρχές δύο πράγματα θα συμβούν ή θα του επιστρέψει ο κωτσόβολος τα χρήματα της προπαραγγελίας του εφόσον δεν έχει το προίον που παράγγειλε ο πελάτης ή θα του δώσει το προίον. Καλά… στην κοσμάρα σου πραγματικά…..φαντάζομαι όταν ανοίξεις μαγαζί να είστε large….. τι ακούμε επιτέλους ……
agiannesg59 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Υπαρχει μαιλλ αντιπρότασης με καρτα υπαρκτη την οποια ενω στην αρχη την προτειναν στη συνεχεια παλι δεν την δινουν γιατι ταχα μου εκαναν λαθος και κοστιζει ακριβοτερα.Οχι μια φορα λαμογια αλλα δυο δηλαδη, 4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Καλά… στην κοσμάρα σου πραγματικά…..φαντάζομαι όταν ανοίξεις μαγαζί να είστε large….. τι ακούμε επιτέλους …… Εσυ πάντως θα το κλεισεις το δικο σου.Υπαρχουν νομοι και κανονες. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από agiannesg59
Dinos1973 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 4 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Υπαρχει μαιλλ αντιπρότασης με καρτα υπαρκτη την οποια ενω στην αρχη την προτειναν στη συνεχεια παλι δεν την δινουν γιατι ταχα μου εκαναν λαθος και κοστιζει ακριβοτερα.Οχι μια φορα λαμογια αλλα δυο δηλαδη, Εσυ πάντως θα το κλεισεις το δικο σου. Τουλάχιστον με κέρδος όχι χασούρα…..
Fulgore Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) Ας μιλήσει ο συμφορουμίτης με τους αρμόδιους φορεις αν θελει να το κυνηγησει να δουμε τι θα του πουν και αυτοί. Και ας τους αναφέρει πχ και τιμές Πλαισιου ποσο πουλαει τις 3080,να δουν και αυτοι οτι ο Κωτσος πουλαει με διπλασιες τιμες ουσιαστικα και ζητάει και τα ρεστα. Ανετα πεφτει καταγγελία για Αθέμιτες εμπορικές τακτικές. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από Fulgore
Nabuko Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Υπαρχουν νομοι και κανονες. Οι δικοί σου νόμοι και κανόνες δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή. Παρόλο που έχω βάλει τη νομοθεσία της ΕΕ που αναφέρει ότι ο ts το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάρει τα χρήματά του πίσω, βλέπω ότι το κάνεις γαργάρα και συνεχίζεις τα δικά σου. Όλες οι απαντήσεις σου σε ανάλογα θέματα είναι κάνε μήνυση, κάνε καταγγελία κλπ. Εσύ έχεις κάνει ποτέ μήνυση για ανάλογο ζήτημα? Αμφιβάλλω. Γι' αυτό σου έχει μείνει απωθημένο και παροτρύνεις άλλους να το κάνουν. Μάντεψε τι. Δεν βοηθάς τον ts με αυτόν τον τρόπο. Κσι εν πάση περιπτώσει, βάλε ένα λινκ με αυτούς τους νόμους και κανόνες που ευαγγελίζεσαι. Και όχι, το μέηλ αντιπρότασης δεν είναι ούτε νόμος ούτε κανόνας. Απλά κατάλαβαν ότι έγινε στραβή και προτείνουν κάτι άλλο για να μην χάσουν τα 1100, δεν τους υποχρεώνει κανένας να το κάνουν. Επεξ/σία 17 Αυγούστου 2021 από Nabuko
makis269 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Είμαι περίεργος πως θα τελείωσει η ιστορία αυτή α) ο φίλος θα πάρει πίσω τα χρηματά του και ουτε απέξω δεν θα ξαναπεράσει απο το συγκεκριμένο κατάστημα αλυσίδας β) το θέμα οσονούπω θα κλειδωθεί 2
andreas789 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2021 Στις 16/8/2021 στις 12:56 ΜΜ, Vasilis 07 είπε Αρχές Ιουλίου δέχομαι τηλεφώνημα από Κωτσόβολο για αντιπρόταση με την Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10GB Δηλαδή εσύ μετά από ένα μήνα μετα θυμήθηκες να ψάξεις τι συμβαίνει; Στο τηλέφωνο γιατί δεν ρώτησες αν θα πλήρωνες διαφορά ή όχι και αν η αντιπροσφορά αφορούσε το μοντέλο που είδες στο site; Ωστόσο όπως σου είπαν κάποιοι δεν θα γίνει κάτι γιατί δεν πρόκειται για καμία εξαπάταση, απλά θα λάβεις τα χρήματα σου πίσω ή θα λάβεις την κάρτα σου και θα κλείσει το θέμα .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα