Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Απλά κατάλαβαν ότι έγινε στραβή και προτείνουν κάτι άλλο για να μην χάσουν τα 1100, δεν τους υποχρεώνει κανένας να το κάνουν.

Απο την στιγμη που το εκαναν ομως και χωρις να ζητησουν επιπλεων χρηματα ειναι υποχρεωμενοι να τηρήσουν την δεσμευση τους.Απλα και ωραια και πανω απο ολα νομιμα.Για κατι τετοια λαμογια υπαρχει ο συνήγορος του καταναλωτη και κοβει προστιμα αβερτα.

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Οι δικοί σου νόμοι και κανόνες δεν ισχύουν στην πραγματική ζωή. 

Παρόλο που έχω βάλει τη νομοθεσία της ΕΕ που αναφέρει ότι ο ts το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάρει τα χρήματά του πίσω, βλέπω ότι το κάνεις γαργάρα και συνεχίζεις τα δικά σου.

Όλες οι απαντήσεις σου σε ανάλογα θέματα είναι κάνε μήνυση, κάνε καταγγελία κλπ. Εσύ έχεις κάνει ποτέ μήνυση για ανάλογο ζήτημα? Αμφιβάλλω. Γι' αυτό σου έχει μείνει απωθημένο και παροτρύνεις άλλους να το κάνουν.

Μάντεψε τι. Δεν βοηθάς τον ts με αυτόν τον τρόπο. 

Κσι εν πάση περιπτώσει, βάλε ένα λινκ με αυτούς τους νόμους και κανόνες που ευαγγελίζεσαι. Και όχι, το μέηλ αντιπρότασης δεν είναι ούτε νόμος ούτε κανόνας. Απλά κατάλαβαν ότι έγινε στραβή και προτείνουν κάτι άλλο για να μην χάσουν τα 1100, δεν τους υποχρεώνει κανένας να το κάνουν.

Να σε ενημέρωση φίλε πριν δυο χρόνια είχε βγάλει προσφορά ο Γερμανός COSMOTE ένα προϊόν …. Με πήραν μου είπαν δεν υπάρχει και αν θέλω κάτι άλλο … είπα ευγενικά θα πάω σε δικηγόρο … και ΜΑΝΤΕΨΕ μου έστειλαν ταχυδρομικά επιταγή 200 ευρώ για να σκάσω !!! Όποτε υπάρχουν νόμοι … τώρα αν δεν μπορεί κάποιος να κρατήσει ανοιχτό το μαγαζί του και να αθετεί συμφωνίες και τιμές ας το κλίσει !!! Δεν γίνεται άλλοι να είναι σωστοί στην εξυπηρέτηση και άλλοι να λένε : Ε τι να κάνω να το πουλήσω με χασούρα ; Όχι κύριε πάρε δρόμο και πάνε να πουλάς πατάτες . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ότι και να ισχύει εγώ θα σου έλεγα ωμά να κατέβεις απ' το συννεφάκι σου, γιατί αν νομίζεις ότι θα πάρεις κάρτα αξίας 2700 με τα 1100 που έδωσες πλανάσαι και ας περιμένεις 10 μήνες. Ούτε σε 11 μήνες θα την πάρεις ούτε σε 1 χρόνο ούτε σε 2. Σε 5 ίσως αλλά θα είναι ξεπερασμένη.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία είτε ευρωπαική είτε ελληνική δικαιούσαι τα χρήματά σου πίσω ή άντε αν τα βρείτε να πάρεις κάτι άλλο σε ίδια ή παραπλήσια τιμή. 

Τώρα όλα τα υπόλοιπα που γράφονται περί του τι είναι ηθικό κλπ κλπ είναι λόγια του αέρα και αμπελοφιλοσοφίες για να περνάει η ώρα. 

Σόρρυ 

Το ίδιο ισχύει κι εδώ. Τα λεφτά του πίσω θα πάρει.

Παράνομο μπορεί να είναι σύμφωνα με κάποιον δικό σου νόμο, όχι όμως με τον ελληνικό ή τον ευρωπαικό.

Μην παρασέρνεστε από το ηθικό του πράγματος. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα. 

 

Πολύ στήριξη διακρίνω για μια αλυσίδα καταστημάτων που καθημερινά ευαγγελίζεται στα κανάλια για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Σου επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά ότι τον Οκτώβριο έβαλε σε προπαραγγελία αρκετά μοντέλα της νέας σειράς 3000. Προπαράγγειλα μια RTX 3080 στα 1100 την οποία και προεξόφλησα στο ακέραιο. Από πότε σε προ-παραγγελία μπορεί να σταθεί το επιχείρημα μετά από 10 μήνες ότι δεν βρίσκουν το προϊόν ή παραπλήσιο και να μου γυρίσουν τα χρήματα δηλ. τους έκανα 10μηνο δάνειο ?, την στιγμή που το προϊόν μέχρι πρόσφατα υπήρχε σε άλλα καταστήματα και μάλιστα με τιμή 2700Ε (από τις ακριβότερες RTX 3080 - ίσως και γι αυτό δεν την έφερναν).Και επίσης παραβλέπεις για δικούς σου λόγους το email της αντιπρότασης που σας παράθεσα και την αρχική τηλ. επικοινωνία όπου δεν υπάρχει αναφορά για διαφορά τιμής. Λάθος ναι που τότε δεν είπα οκ στείλε ότι έχεις.

37 λεπτά πριν, andreas789 είπε

Δηλαδή εσύ μετά από ένα μήνα μετα θυμήθηκες να ψάξεις τι συμβαίνει; Στο τηλέφωνο γιατί δεν ρώτησες αν θα πλήρωνες διαφορά ή όχι και αν η αντιπροσφορά αφορούσε το μοντέλο που είδες στο site; 

Ωστόσο όπως σου είπαν κάποιοι δεν θα γίνει κάτι γιατί δεν πρόκειται για καμία εξαπάταση, απλά θα λάβεις τα χρήματα σου πίσω ή θα λάβεις την κάρτα σου και θα κλείσει το θέμα .

Μίλαγα σε chat. Σε τηλ έχουν μεγάλη αναμονη. Το μοντέλο είναι το ίδιο.Μην επαναλαμβανόμαστε. Η εξαπάτηση είναι πως 10/7 αντιλαμβάνονταν το θέμα και πρότειναν παραπλήσιο προϊόν αλλά 1 μήνα μετά είπαν για το γαμώτο να ζητήσουν και άλλα 150% της αρχικής αξίας. Αυτό είναι εξαπάτηση. Αν σου πουλήσω εσένα κάτι 500 δεν θα έρθω 1 μήνα μετά και θα σου πω θέλω και άλλα 1000 για χαρτόσημο.

Επεξ/σία από Vasilis 07
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν έχουν κρατηθεί, ο ίδιος ο ts τα αφήνει και δεν τα ζητάει. 

 

Σύμφωνα με ποιον νόμο? Μπορείς να τον παραθέσεις? 

https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/indexamp_el.htm

Αν δεν παραλάβετε αμέσως τα εμπορεύματα που αγοράσατε, ή αν έχετε ζητήσει την παράδοσή τους στο σπίτι σας, ο έμπορος πρέπει να σας τα παραδώσει εντός 30 ημερών - εκτός αν έχετε συμφωνήσει διαφορετική ημερομηνία παράδοσης.

Εάν δεν παραλάβετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών, ή εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας, θα πρέπει να το υπενθυμίσετε στον έμπορο και να του δώσετε εύλογη επιπλέον προθεσμία για να σας τα παραδώσει.

Αν τελικά ο έμπορος δεν παραδώσει το εμπόρευμα ούτε εντός της νέας προθεσμίας, έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας και επιστροφής των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να δώσετε στον έμπορο επιπλέον προθεσμία, εάν αρνείται να παραδώσει τα προϊόντα ή εάν ο χρόνος παράδοσης είναι καθοριστικός, για παράδειγμα, αν χρειάζεστε τα προϊόντα για ένα συγκεκριμένο γεγονός, όπως π.χ. σε περίπτωση νυφικού.

Eχετε ακούσει κάτι για καταχρηστικούς όρους (ψιλά γράμματα) που ακυρώνονται στα δικαστήρια;

Και δεύτερον: Αν λειτουργούσε στοιχειωδώς η υποτιθέμενη Ανεξάρτητη αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή όλα αυτά δεν θα γίνονταν. Αλλά το νομοθετικό πλαίσιο πάσχει, η Αρχή είναι υποστελεχωμέ νη και όσο έχω εμπειρία δεν έχουν καν την διάθεση να κάνουν τη δουλειά τους.

 

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Πολύ στήριξη διακρίνω για μια αλυσίδα καταστημάτων που καθημερινά ευαγγελίζεται στα κανάλια για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Σου επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά ότι τον Οκτώβριο έβαλε σε προπαραγγελία αρκετά μοντέλα της νέας σειράς 3000. Προπαράγγειλα μια RTX 3080 στα 1100 την οποία και προεξόφλησα στο ακέραιο. Από πότε σε προ-παραγγελία μπορεί να σταθεί το επιχείρημα μετά από 10 μήνες ότι δεν βρίσκουν το προϊόν ή παραπλήσιο και να μου γυρίσουν τα χρήματα δηλ. τους έκανα 10μηνο δάνειο ?, την στιγμή που το προϊόν μέχρι πρόσφατα υπήρχε σε άλλα καταστήματα και μάλιστα με τιμή 2700Ε (από τις ακριβότερες RTX 3080 - ίσως και γι αυτό δεν την έφερναν).

Αδερφέ εγώ μαζί σου είμαι. Στο άλλο θέμα με τα κινητά ήμουν απέναντι από τον κώτσο για τις πρακτικές του με τις δηθεν προσφορές. Από τη στιγμή που έχεις παραγγείλει και έχεις πληρώσει κάτι σε συμφωνημένη τιμή θα έπρεπε να το έχεις στα χέρια σου χωρίς μα και μου. Δυστυχώς όμως ο Κώτσος δεν θέλει πλέον να σου παραδώσει το προϊόν σε αυτή την τιμή. Παραπάνω παρέθεσα την ευρωπαική νομοθεσία που λέει ότι αν ο προμηθευτής δεν θέλει να σου παραδώσει το προϊόν τότε σου επιστρέφει τα χρήματα στο ακέραιο. Κακώς έχεις αφήσει τόσους μήνες τα χρήματά σου εκεί

18 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Και επίσης παραβλέπεις για δικούς σου λόγους το email της αντιπρότασης που σας παράθεσα και την αρχική τηλ. επικοινωνία όπου δεν υπάρχει αναφορά για διαφορά τιμής. Λάθος ναι που τότε δεν είπα οκ στείλε ότι έχεις.

Δεν παραβλέπω τίποτα, δεν είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν αντιπρόταση, απλά όπως ξαναέγραψα και πιο πάνω προφανώς δεν θέλουν να χάσουν την πώληση και τα 1100 ευρώ.

27 λεπτά πριν, Dmspolys είπε

Να σε ενημέρωση φίλε πριν δυο χρόνια είχε βγάλει προσφορά ο Γερμανός COSMOTE ένα προϊόν …. Με πήραν μου είπαν δεν υπάρχει και αν θέλω κάτι άλλο … είπα ευγενικά θα πάω σε δικηγόρο … και ΜΑΝΤΕΨΕ μου έστειλαν ταχυδρομικά επιταγή 200 ευρώ για να σκάσω !!

Ουάου, 200 ευρώ? τρομερό ποσό. Και αν θέλω το πιστεύω το γεγονός

27 λεπτά πριν, Dmspolys είπε

Όποτε υπάρχουν νόμοι …

Θα ζητήσω και από σένα να μου παραθέσεις έναν νόμο, οι υπόλοιποι που τους το ζήτησα δεν βρήκαν κάτι. Μήπως εσύ μπορείς?  

 

34 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε

Για κατι τετοια λαμογια υπαρχει ο συνήγορος του καταναλωτη και κοβει προστιμα αβερτα.

Ο ΣτΚ βγάζει και πολλές αποφάσεις που ΔΕΝ είναι υπέρ των καταναλωτών. Το ήξερες? 

Η απόφαση που θα βγάλει θα είναι αναγκαστικά βασισμένη στην ευρωπαϊκή νομοθεσία, δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του. Αν βγάλει απόφαση αντίθετη με την ευρωπαϊκή νομοθεσία μάντεψε τι θα κάνει το νομικό τμήμα του κώτσου

Μόλις τώρα, kalmik είπε

Eχετε ακούσει κάτι για καταχρηστικούς όρους (ψιλά γράμματα) που ακυρώνονται στα δικαστήρια;

Ναι. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το αναφέρεις. Ποιος είναι ο καταχρηστικός όρος εδώ?

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Πολύ στήριξη διακρίνω για μια αλυσίδα καταστημάτων που καθημερινά ευαγγελίζεται στα κανάλια για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Σου επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά ότι τον Οκτώβριο έβαλε σε προπαραγγελία αρκετά μοντέλα της νέας σειράς 3000. Προπαράγγειλα μια RTX 3080 στα 1100 την οποία και προεξόφλησα στο ακέραιο. Από πότε σε προ-παραγγελία μπορεί να σταθεί το επιχείρημα μετά από 10 μήνες ότι δεν βρίσκουν το προϊόν ή παραπλήσιο και να μου γυρίσουν τα χρήματα δηλ. τους έκανα 10μηνο δάνειο ?, την στιγμή που το προϊόν μέχρι πρόσφατα υπήρχε σε άλλα καταστήματα και μάλιστα με τιμή 2700Ε (από τις ακριβότερες RTX 3080 - ίσως και γι αυτό δεν την έφερναν).Και επίσης παραβλέπεις για δικούς σου λόγους το email της αντιπρότασης που σας παράθεσα και την αρχική τηλ. επικοινωνία όπου δεν υπάρχει αναφορά για διαφορά τιμής. Λάθος ναι που τότε δεν είπα οκ στείλε ότι έχεις.

Με συγχωρείς κιόλας αλλά θέλεις να πάρουν μια κάρτα που κάνει 2700 για να στην δώσουν στα 1100? 

Ρε παίδες οκ, να τα κυνηγάμε τα καταστήματα αλλά κάπου μια λογική. Όταν φερόμαστε εμείς σαν bonobo δεν μπορούμε να απαιτούμε από αυτούς να μας φέρονται ανθρώπινα. Αυτό που ζητάς είναι απλά παράλογο.

Και στη Γερμανία σε αντίστοιχο σκηνικό (mindfactory) επιστροφή χρημάτων έγινε, και το mindfactory απλά για τις εντυπώσεις έδωσε και μια δωροεπιταγή 50-100€ αν θυμάμαι καλά. Σίγα μην μπεί μέσα το κατάστημα 1600€ από κάθε μια παραγγελιά, σοβαρευτείτε. Ανηθικο δεν είναι αυτό που κάνει το κατάστημα αλλά αυτό που απαιτείς εσύ

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Herald είπε

Με συγχωρείς κιόλας αλλά θέλεις να πάρουν μια κάρτα που κάνει 2700 για να στην δώσουν στα 1100? 

Ρε παίδες οκ, να τα κυνηγάμε τα καταστήματα αλλά κάπου μια λογική. Όταν φερόμαστε εμείς σαν bonobo δεν μπορούμε να απαιτούμε από αυτούς να μας φέρονται ανθρώπινα. Αυτό που ζητάς είναι απλά παράλογο.

Και στη Γερμανία σε αντίστοιχο σκηνικό (mindfactory) επιστροφή χρημάτων έγινε, και το mindfactory απλά για τις εντυπώσεις έδωσε και μια δωροεπιταγή 50-100€ αν θυμάμαι καλά. Σίγα μην μπεί μέσα το κατάστημα 1600€ από κάθε μια παραγγελιά, σοβαρευτείτε. Ανηθικο δεν είναι αυτό που κάνει το κατάστημα αλλά αυτό που απαιτείς εσύ

Eίναι ηθικό όμως να έχουν όσο περιθώριο κέρδους θέλουν, να δίνουν μισθούς γελοίους κλπ. Μην πάμε να βάλουμε τον καπιταλισμό στα πλαίσια του ηθικού γιατί θα γίνει μύλος...

Κατά δεύτερον λόγο, αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι η αρχή της τήρησης των συμβάσεων. Αν εισπράξεις ένα ποσόν (και το εξοφληθείς μάλιστα) υποσχόμενος την παράδοση συγκεκριμένου προϊόντος, πρέπει να εκτελέσεις τη σύμβαση. Έτσι λέει ο Αστικός Κώδικας, είτε το θέλουμε είτε όχι. Το λάθος του φίλου εδώ είναι ότι δεν έχει πάει ήδη σε δικηγόρο να στείλει το σχετικό εξώδικο στον Κωτσό και μετά να αρχίσουν τα όργανα. Απλά για να μάθουν να μην συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες, γιατί νομίζουν ότι έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Ο νοών νοείτω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kalmik είπε

Eίναι ηθικό όμως να έχουν όσο περιθώριο κέρδους θέλουν, να δίνουν μισθούς γελοίους κλπ. Μην πάμε να βάλουμε τον καπιταλισμό στα πλαίσια του ηθικού γιατί θα γίνει μύλος...

Κατά δεύτερον λόγο, αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι η αρχή της τήρησης των συμβάσεων. Αν εισπράξεις ένα ποσόν (και το εξοφληθείς μάλιστα) υποσχόμενος την παράδοση συγκεκριμένου προϊόντος, πρέπει να εκτελέσεις τη σύμβαση. Έτσι λέει ο Αστικός Κώδικας, είτε το θέλουμε είτε όχι. Το λάθος του φίλου εδώ είναι ότι δεν έχει πάει ήδη σε δικηγόρο να στείλει το σχετικό εξώδικο στον Κωτσό και μετά να αρχίσουν τα όργανα. Απλά για να μάθουν να μην συμπεριφέρονται έτσι στους πελάτες, γιατί νομίζουν ότι έχουν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Ο νοών νοείτω.

Και δηλαδή όταν οι εταιρίες σταμάτησαν να παράγουν την non LHR έκδοση των 3080 τι θα έπρεπε να κάνουν τα καταστήματα? Ας πούμε το caseking, είχε μερικές χιλιάδες παραγγελίες για non LHR. Η zotac σταμάτησε να παράγει. Πρέπει το caseking να ανοίξει δικό της εργοστάσιο και να παράγει κάρτες γραφικών για να τηρήσει την σύμβαση? 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν έχουν κρατηθεί, ο ίδιος ο ts τα αφήνει και δεν τα ζητάει. 

 

Σύμφωνα με ποιον νόμο? Μπορείς να τον παραθέσεις? 

https://www.google.com/amp/s/europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/indexamp_el.htm

Αν δεν παραλάβετε αμέσως τα εμπορεύματα που αγοράσατε, ή αν έχετε ζητήσει την παράδοσή τους στο σπίτι σας, ο έμπορος πρέπει να σας τα παραδώσει εντός 30 ημερών - εκτός αν έχετε συμφωνήσει διαφορετική ημερομηνία παράδοσης.

Εάν δεν παραλάβετε τα προϊόντα εντός 30 ημερών, ή εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας, θα πρέπει να το υπενθυμίσετε στον έμπορο και να του δώσετε εύλογη επιπλέον προθεσμία για να σας τα παραδώσει.

Αν τελικά ο έμπορος δεν παραδώσει το εμπόρευμα ούτε εντός της νέας προθεσμίας, έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής σας και επιστροφής των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να δώσετε στον έμπορο επιπλέον προθεσμία, εάν αρνείται να παραδώσει τα προϊόντα ή εάν ο χρόνος παράδοσης είναι καθοριστικός, για παράδειγμα, αν χρειάζεστε τα προϊόντα για ένα συγκεκριμένο γεγονός, όπως π.χ. σε περίπτωση νυφικού.

εσύ ζήτα και ψάχνε να σου στείλουν νόμους σε λινκς

οι νόμοι υπάρχουν και εφαρμόζονται

εγώ μια φορά ότι προιόν (τηλεόραση/κονσόλα/κινητό τηλέφωνο/υπολογιστής/κάρτα γραφικών) κάνω προ-παραγγελία , παραγγελία και πληρώνω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα τα παίρνω αν δεν μου τα δώσει το μαγαζί τότε κάνω την καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και ουπς δια μαγείας εμφανίζεται την άλλη μέρα το προιόν στην πόρτα του σπιτιού μου και ταυτόχρονα επιστολή της επιχείρησης στην οποία ζητάει συγνώμη...για την λάθος συνεννόηση.

αυτό έχει συμβεί και σε πολυεθνικές αλυσίδες καταστημάτων τεχνολογίας και σε ελληνικές επιχειρήσεις και σε μεσαία/μικρά καταστήματα

βέβαια δεν αντιμετωπίζω ιδιαίτερα προβλήματα καθώς πλέον όλοι οι πιο πάνω αναγνωρίζουν ότι εκτός από ιδιώτης πελάτης είμαι και επαγγελματίας πελάτης (πολυεθνική επιχείρηση) έτσι δεν θέλουν να χάσουν συμβάσεις προμήθειας που έχουμε μαζί τους και για μένα είναι μια απλά εντολή στο τμήμα προμηθειών της εταιρείας που εργάζομαι και σταματάει η συνεργασία μαζί τους.

αντίστοιχα στο εξωτερικό (ΑΜΑΖΟΝ) έχω πάρει και δώρο το οποίο κόστιζε για την επιχείρηση κάτι ευρώ για λάθος που έκαναν από την δική τους μεριά.

26 λεπτά πριν, Herald είπε

Με συγχωρείς κιόλας αλλά θέλεις να πάρουν μια κάρτα που κάνει 2700 για να στην δώσουν στα 1100? 

Ρε παίδες οκ, να τα κυνηγάμε τα καταστήματα αλλά κάπου μια λογική. Όταν φερόμαστε εμείς σαν bonobo δεν μπορούμε να απαιτούμε από αυτούς να μας φέρονται ανθρώπινα. Αυτό που ζητάς είναι απλά παράλογο.

Και στη Γερμανία σε αντίστοιχο σκηνικό (mindfactory) επιστροφή χρημάτων έγινε, και το mindfactory απλά για τις εντυπώσεις έδωσε και μια δωροεπιταγή 50-100€ αν θυμάμαι καλά. Σίγα μην μπεί μέσα το κατάστημα 1600€ από κάθε μια παραγγελιά, σοβαρευτείτε. Ανηθικο δεν είναι αυτό που κάνει το κατάστημα αλλά αυτό που απαιτείς εσύ

όχι

απλά πράγματα

θέλει την κάρτα που έκανε προ-παραγγελία και την πλήρωσε στα 1100 ευρώ αν δεν υπάρχει για τον οποιοδήποτε λόγο τότε του στέλνουν άλλη των ίδιων δυνατοτήτων η οποία κοστίζει 1100 ευρώ

αν τώρα δεν υπάρχει άλλη κάρτα στα 1100 ευρώ αλλά κοστίζει 2500 ευρώ τότε μιλάει το κατάστημα με τον πελάτη και αν συμφωνήσει ο τελευταίος πληρώνει την διαφορά και το θέμα έχει λήξει

τόσο απλά...

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Herald είπε

Με συγχωρείς κιόλας αλλά θέλεις να πάρουν μια κάρτα που κάνει 2700 για να στην δώσουν στα 1100? 

Ρε παίδες οκ, να τα κυνηγάμε τα καταστήματα αλλά κάπου μια λογική. Όταν φερόμαστε εμείς σαν bonobo δεν μπορούμε να απαιτούμε από αυτούς να μας φέρονται ανθρώπινα. Αυτό που ζητάς είναι απλά παράλογο.

Και στη Γερμανία σε αντίστοιχο σκηνικό (mindfactory) επιστροφή χρημάτων έγινε, και το mindfactory απλά για τις εντυπώσεις έδωσε και μια δωροεπιταγή 50-100€ αν θυμάμαι καλά. Σίγα μην μπεί μέσα το κατάστημα 1600€ από κάθε μια παραγγελιά, σοβαρευτείτε. Ανηθικο δεν είναι αυτό που κάνει το κατάστημα αλλά αυτό που απαιτείς εσύ

Δεν θέλει να του παραδώσουν προϊόν αξίας 2600 ευρώ με την σημερινή αξία αλλά με αυτή που είχε το κατάστημα όταν το παρήγγειλε. Απλή λογική, τότε το πλήρωσε τότε, τόσο έκανε και πρέπει να παραδοθεί. Αν είναι έτσι να ανοίξουμε μια επιχείρηση να βάλουμε προπαραγγελία 500 ευρώ το νέο iPhone  να πάρουμε άτοκα δάνεια και μετά από 9 μήνες να τους πούμε δεν μπορώ να παραδώσω γιατί η νέα τιμή είναι 1500. Αυτά μόνο στο μπανανισταν γίνονται. Απορώ πως δεν έχει κάνει μήνυση ακόμα όπως και γιατί η επιχείρηση δεν ακύρωσε μονομερώς όταν είδε ότι δεν μπορούσε να βρει απόθεμα. Δεν είναι δυνατόν νομικά να κρατάει τα λεφτά δεσμευμένα για 10 μήνες, αυτό και μονο είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και μπορεί να πέσει βαρύ πρόστιμο 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nickk0kkav είπε

Δεν έχω σχετική εμπειρία αλλά η κοινή λογική λέει ότι δε πρόκειται να βγάλεις άκρη . Απλά θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Και καταγγελία να κάνεις θα βάλουν μια κοπέλα από το δικηγορικό τμήμα να γράψει ενα κείμενο που να ζηταει συγνώμη , για τις συνθήκες της αγοράς κτλ και θα σου δώσουν τα λεφτά πίσω 

 

Εταιρείες σαν το Κωτσόβολο έχουν δύναμη , σιγά μην ιδρώσουν 

ναι, και το κείμενο θα τελειώνει λέγοντας 

"ετσι ειναι αυτα ρε μπρο" 

😂😂

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

εγώ μια φορά ότι προιόν (τηλεόραση/κονσόλα/κινητό τηλέφωνο/υπολογιστής/κάρτα γραφικών) κάνω προ-παραγγελία , παραγγελία και πληρώνω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα τα παίρνω αν δεν μου τα δώσει το μαγαζί τότε κάνω την καταγγελία στις αρμόδιες αρχές και ουπς δια μαγείας εμφανίζεται την άλλη μέρα το προιόν στην πόρτα του σπιτιού μου και ταυτόχρονα επιστολή της επιχείρησης στην οποία ζητάει συγνώμη...για την λάθος συνεννόηση.

Μην μπερδεύεις τις δικές σου ιστορίες που δεν έχουν σχέση. Εσύ νομίζεις ότι αν η κάρτα είχε πάει 1200 αντί για 1100 δεν θα την έδιναν? εσύ νομίζεις ότι αν είχες πληρώσει τηλεόραση 500 ευρώ ενώ είχε 1500 θα σου την έδιναν?

6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

θέλει την κάρτα που έκανε προ-παραγγελία και την πλήρωσε στα 1100 ευρώ αν δεν υπάρχει για τον οποιοδήποτε λόγο τότε του στέλνουν άλλη των ίδιων δυνατοτήτων η οποία κοστίζει 1100 ευρώ

αν τώρα δεν υπάρχει άλλη κάρτα στα 1100 ευρώ αλλά κοστίζει 2500 ευρώ τότε μιλάει το κατάστημα με τον πελάτη και αν συμφωνήσει ο τελευταίος πληρώνει την διαφορά και το θέμα έχει λήξει

τόσο απλά...

Τώρα λες τα ανάποδα από πριν όμως. Σύμφωνα με αυτά που έγραψες πριν ο κώτσος θα έπρεπε να δώσει την κάρτα των 2500 με τα 1100 που πλήρωσε ο ts και όχι άλλη αντίστοιχη των 1100. 

Αποφάσισε τελικά, 

8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

οι νόμοι υπάρχουν και εφαρμόζονται

υπάρχουν και εφαρμόζονται ή όχι?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Δεν θέλει να του παραδώσουν προϊόν αξίας 2600 ευρώ με την σημερινή αξία αλλά με αυτή που είχε το κατάστημα όταν το παρήγγειλε. Απλή λογική, τότε το πλήρωσε τότε, τόσο έκανε και πρέπει να παραδοθεί. Αν είναι έτσι να ανοίξουμε μια επιχείρηση να βάλουμε προπαραγγελία 500 ευρώ το νέο iPhone  να πάρουμε άτοκα δάνεια και μετά από 9 μήνες να τους πούμε δεν μπορώ να παραδώσω γιατί η νέα τιμή είναι 1500. Αυτά μόνο στο μπανανισταν γίνονται 

Λες δηλαδή οτι ο Κοτσος ήθελε να πάρει δάνειο 1100€ και όχι να πουλήσει κάρτες? Για να καταλάβω δηλαδή τι υποστηρίζεις. 

Επίσης, και στην μπανανία της Γερμανίας γίνεται. Σου έδωσα και υπαρκτό παράδειγμα, δεν ξέρω γιατι το αγνόησες. Βασικά, ξερω γιατί το αγνόησες, δεν ταιριάζει στο αφήγημα 😆

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...