Προς το περιεχόμενο

Η Toyota μειώνει την παγκόσμια παραγωγή κατά 40% λόγω της έλλειψης chips


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, christian-133 είπε

το παραμυθι πουλαει γιατι εσεις αγοραζετε. απλα τα πραγματα.αυτο ισχυει στο οτιδηποτε πωλειται βεβαια. ειμαι σιγουρος οτι αν ολοι οι καταναλωτες διναν πορτα σε υπερεκτιμημενα προιοντα (οπως εγω) εγω και καποιοι λιγοι θα αλαζαν τωρα καρτα γραφικων σε λογικες τιμες.ειναι τραγικο καποιος να δινει 3.500 ευρω για μια καρτα γραφικων και να κραζει για 2000 αυξηση σε ενα ολοκληρο αυτοκινητο

Και γω προσπαθω να παρω το PS5 στα 499 απο την μερα κυκλοφοριας του μεσα στον Σεπτεμβριο θα το εχω μετα απο 1 χρονο. Οποτε δεν ειμαι εγω το προβλημα αλλα πολυ αλλοι που δεν εχουν υπομονη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

11 ώρες πριν, tsakvas είπε

αν αφαιρεσουμε τους φορους η καθαρη αυξηση ειναι 1500-2000€. 

επισης ο εξοπλισμος του ειναι με νεα συστηματα που δεν ειχε το προηγουμενο

Ο εξοπλισμός πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή και να μην συγκρίνεται με την παλαιότερη εκδοχή του.Αν σε κάθε νέα εξέλιξη η τιμή αυξάνει(όπως συμβαίνει τώρα) θα φτάσουμε στο να θές για ένα κουβά 20Κ.

Ο εξοπλισμός δηλαδή δεν πρέπει να θεωρείται δικαιολογία για αύξηση της τιμής καθώς έχει υιοθετηθεί απο όλους στη βιομηχανία.Επίσης η εξέλιξη είναι αναγκαστική αν θές να συνεχίσεις να πουλάς.Δεν μπορείς πλέον να πουλάς απλά ένα AC και ένα υδραυλικό τιμόνι.Όπως μέχρι πρόσφατα στις κάρτες γραφικών υπήρχε μια κλίμακα τιμής ανάλογα την κατηγορία , όπου μερικές φορές η νέα κάρτα της ίδιας κατηγορίας μπορεί να ήταν και φτηνότερη απο την προιγούμενη , έτσι θα έπρεπε να ήταν παντού.

Οπότε ναι θεωρητικά είναι σωστό ένα μικρομεσαίο να έκανε 10-11Κ πχ το 2010 και να κάνει 10-11κ και τώρα άσχετα τον νέων τεχνολογιών.Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν συμβαίνει.Πληθωρισμός , προσφορά - ζήτηση , πλασματικές ανάγκες , υπερκαταναλωτισμός και πάει λέγοντας.

Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα , μιας και τυχαίνει να συνεργαζόμαστε , είναι ότι τα leasing εχουν πάρει φωτιά...

Ο κόσμος γενικά δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα να χρεώνεται με δάνεια , πιστωτικές , δόσεις κλπ..

Όταν μια εταιρία βλέπει πως μπορεί να πουλάει το ίδιο πράγμα ακριβότερα , με λιγότερα λειτουργικά κλπ , θα το κάνει.Ο καταναλωτής ενώ θεωρητικά έχει τη δύναμη , έχει τόσο πολύ ανάγκη να καταναλωνει που δεν μπορεί να κάνει τίποτα.Έχουμε εθιστεί σαν μάζα και αυτό δεν θα αλλάξει.

 

  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πραγματα που ειχαμε συνηθισει προ κοβιντ

τωρα γινονται ειδη πολυτελειας

στο τελος θα πουν παρτε ηλεκτρικα τρικυκλα για να μην πηγαινετε με το μετρο,

5 χιλιαρικα μετρητα, 5 χιλιαρικα επιδοτηση , 5 χιλιαρικα εκπτωση στο ρευμα να το φορτιζεις,

εισαι ενταξει κ θα λεμε καινουριο μοντελο γυναικολογικο απο 15 χιλιαρικα πληρωνω 5 τσαμπα το πηρα

ασχετα αν με 4 ατομα δεν ανεβαινει ανηφορα

οντως με 5 χιλιαρικα καινουριο τι να παρεις?

σιγα μην πεινασουν οι αυτοκινητοβι. 

πιο πολλα θα κερδιζουν

θα διωξουν κ οσους δεν πεθαναν κ ολα καλα για αυτες,

τους υπαλληλους να κλαις.

δεκαετια 1990 

 

 

αφου οι αμερικανοι εφυγαν αρον αρον απο το αφγανισταν κ παρατησαν τα οπλα τους

κ ισως τα βρουν οι ρωσοι κινεζοι κ θα τα μελετησουν κλπ τί ψαχνεις να βρεις ..

ερχονται ανεργιες

καθομαστε κ διαβαζουμε ειδησεις παπαγαλων με τσιπακια

τι μας περασαν παπαγαλους?

33 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Ο εξοπλισμός πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή και να μην συγκρίνεται με την παλαιότερη εκδοχή του.Αν σε κάθε νέα εξέλιξη η τιμή αυξάνει(όπως συμβαίνει τώρα) θα φτάσουμε στο να θές για ένα κουβά 20Κ.

Ο εξοπλισμός δηλαδή δεν πρέπει να θεωρείται δικαιολογία για αύξηση της τιμής καθώς έχει υιοθετηθεί απο όλους στη βιομηχανία.Επίσης η εξέλιξη είναι αναγκαστική αν θές να συνεχίσεις να πουλάς.Δεν μπορείς πλέον να πουλάς απλά ένα AC και ένα υδραυλικό τιμόνι.Όπως μέχρι πρόσφατα στις κάρτες γραφικών υπήρχε μια κλίμακα τιμής ανάλογα την κατηγορία , όπου μερικές φορές η νέα κάρτα της ίδιας κατηγορίας μπορεί να ήταν και φτηνότερη απο την προιγούμενη , έτσι θα έπρεπε να ήταν παντού.

Οπότε ναι θεωρητικά είναι σωστό ένα μικρομεσαίο να έκανε 10-11Κ πχ το 2010 και να κάνει 10-11κ και τώρα άσχετα τον νέων τεχνολογιών.Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν συμβαίνει.Πληθωρισμός , προσφορά - ζήτηση , πλασματικές ανάγκες , υπερκαταναλωτισμός και πάει λέγοντας.

Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα , μιας και τυχαίνει να συνεργαζόμαστε , είναι ότι τα leasing εχουν πάρει φωτιά...

Ο κόσμος γενικά δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα να χρεώνεται με δάνεια , πιστωτικές , δόσεις κλπ..

Όταν μια εταιρία βλέπει πως μπορεί να πουλάει το ίδιο πράγμα ακριβότερα , με λιγότερα λειτουργικά κλπ , θα το κάνει.Ο καταναλωτής ενώ θεωρητικά έχει τη δύναμη , έχει τόσο πολύ ανάγκη να καταναλωνει που δεν μπορεί να κάνει τίποτα.Έχουμε εθιστεί σαν μάζα και αυτό δεν θα αλλάξει.

 

αν ενα ζευγαρι εχει 2 μισθους εστω συνολο 1300 ευρω, 4- 12 χιλιαρικα στην τραπεζα

ενα παιδι κ μια γιαγια κ 1 συνταξη,

λενε οκ καλα ειμαστε..παρε κ ενα δανειο για αμαξι, θα τα καταφερουμε,

φερε κ 2 κονσολες κλπ

μολις πεσει το εισοδημα στα 900 για 3 ατομα   κ κατω αλλαζουν τα τραγουδια

Επεξ/σία από peiraiask
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, paramedic είπε

Πέρυσι έψαχνα να πάρω αυτοκίνητο και φέτος τελικά πήρα. Οι τιμές στις περισσότερες εταιρίες πήραν τον ανήφορο και οι εξοπλισμοί είναι μικρότεροι σε σχέση με πέρυσι. Τον Ιούλιο πήραν τα πιο πολλά άνω των 20.000€ αύξηση 1.000€ και οι αντιπρόσωποι μου έλεγαν ότι θα πάρουν και τώρα τον Αύγουστο. Ενδεικτικά Peugeot 2008 πέρυσι μου το έδιναν 20.000€ με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού και φέτος 23.500€ και με χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Το ίδιο και σε Renault, Fiat, Suzuki, Ford, Hyundai που πήγα. Και παράδοση όλα Χριστούγεννα μου έλεγαν. Τελικά βρήκα καλή ευκαιρία με Skoda Octavia Grand Coupe 1.5 μεταχειρισμένο 11 μηνών με έξτρα εξοπλισμό από το εργοστασιακο σαν καινούργιο και πήρα αλλιώς καινούργιο θα έπρεπε να πέσω σε κατηγορία.

Έτσι και εγώ τον περασμένο Σεπτέμβριο πρόλαβα το νέο Clio RS έκδοση, με φουλ εξοπλισμό με πινακίδες και κλειδιά στο χέρι μου το άφησε 23.000 μετρητά. Τώρα η έκδοση που βγαίνει υποδεέστερο και φιμωμένο λόγο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, πωλείται πολύ ακριβότερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, efo355 είπε

Eχουν ανέβει πάρα πολύ οι τιμές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα nissan qashqai το προηγούμενο μοντέλο ξεκινούσε απο τα 17.500 και τώρα από τα 24,500

Η μέση τιμή των αυτοκινήτων ναι έχει ανέβει αλλά το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις δεν είναι χαρακτηριστικό, είναι απο τις ακραίες περιπτώσεις

2 ώρες πριν, Chocobo είπε

Ο εξοπλισμός πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή και να μην συγκρίνεται με την παλαιότερη εκδοχή του.Αν σε κάθε νέα εξέλιξη η τιμή αυξάνει(όπως συμβαίνει τώρα) θα φτάσουμε στο να θές για ένα κουβά 20Κ.

Ο εξοπλισμός δηλαδή δεν πρέπει να θεωρείται δικαιολογία για αύξηση της τιμής καθώς έχει υιοθετηθεί απο όλους στη βιομηχανία.Επίσης η εξέλιξη είναι αναγκαστική αν θές να συνεχίσεις να πουλάς.Δεν μπορείς πλέον να πουλάς απλά ένα AC και ένα υδραυλικό τιμόνι.Όπως μέχρι πρόσφατα στις κάρτες γραφικών υπήρχε μια κλίμακα τιμής ανάλογα την κατηγορία , όπου μερικές φορές η νέα κάρτα της ίδιας κατηγορίας μπορεί να ήταν και φτηνότερη απο την προιγούμενη , έτσι θα έπρεπε να ήταν παντού.

Οπότε ναι θεωρητικά είναι σωστό ένα μικρομεσαίο να έκανε 10-11Κ πχ το 2010 και να κάνει 10-11κ και τώρα άσχετα τον νέων τεχνολογιών.Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν συμβαίνει.Πληθωρισμός , προσφορά - ζήτηση , πλασματικές ανάγκες , υπερκαταναλωτισμός και πάει λέγοντας.

Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα , μιας και τυχαίνει να συνεργαζόμαστε , είναι ότι τα leasing εχουν πάρει φωτιά...

Ο κόσμος γενικά δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα να χρεώνεται με δάνεια , πιστωτικές , δόσεις κλπ..

Όταν μια εταιρία βλέπει πως μπορεί να πουλάει το ίδιο πράγμα ακριβότερα , με λιγότερα λειτουργικά κλπ , θα το κάνει.Ο καταναλωτής ενώ θεωρητικά έχει τη δύναμη , έχει τόσο πολύ ανάγκη να καταναλωνει που δεν μπορεί να κάνει τίποτα.Έχουμε εθιστεί σαν μάζα και αυτό δεν θα αλλάξει.

Σωστό σύμφωνα με τι; Σύμφωνα με την τσέπη μας μπορεί, λογικό πάντως δεν είναι. Όλη αυτή η ανάπτυξη νέων κινητήρων, νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας κλπ κοστίζει, εκτός αν οι μηχανικοί της VW, της Ford και της Renault δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους. Τα αυτοκίνητα στην τιμή που πωλούνται ούτως ή άλλως δεν αφήνουν πολύ κέρδος στις εταιρίες, η VW για κάθε Golf που πουλάει είναι περίπου ίσα βάρκα ίσα νερά. Αν η τιμή ήταν ίδια με το 2011, για κάθε αυτοκίνητο θα έμπαιναν και μέσα.

Αμα πάμε στην αύξηση τιμής απο πέρυσι, τότε εκεί μαζί σου, γιατί είδαν οτι η αγορά τραβάει οπότε τα ακρίβυναν κι αυτό φυσικά δεν είναι ευθύνη της μαμάς εταιρίας αλλά του εισαγωγέα στην Ελλάδα. Οποιοσδήποτε θα το έκανε βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τα αυτοκίνητα στην τιμή που πωλούνται ούτως ή άλλως δεν αφήνουν πολύ κέρδος στις εταιρίες, η VW για κάθε Golf που πουλάει είναι περίπου ίσα βάρκα ίσα νερά. Αν η τιμή ήταν ίδια με το 2011, για κάθε αυτοκίνητο θα έμπαιναν και μέσα.

 

Έλα τώρα δεν μπορεί να πιστεύεις αυτά που λες τώρα δηλαδή πραγματικά. Αν τα πιστεύεις το λιγότερο τουλάχιστον πρέπει να ζεις σε σπηλιά ρε φίλε και να μην ξέρεις τι σου γίνεται . 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σε αφήσω εσένα που ξέρεις τι σου γίνεται να πιστεύεις ο,τι θες. :)

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η μέση τιμή των αυτοκινήτων ναι έχει ανέβει αλλά το συγκεκριμένο παράδειγμα που αναφέρεις δεν είναι χαρακτηριστικό, είναι απο τις ακραίες περιπτώσεις

Σωστό σύμφωνα με τι; Σύμφωνα με την τσέπη μας μπορεί, λογικό πάντως δεν είναι. Όλη αυτή η ανάπτυξη νέων κινητήρων, νέων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας κλπ κοστίζει, εκτός αν οι μηχανικοί της VW, της Ford και της Renault δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους. Τα αυτοκίνητα στην τιμή που πωλούνται ούτως ή άλλως δεν αφήνουν πολύ κέρδος στις εταιρίες, η VW για κάθε Golf που πουλάει είναι περίπου ίσα βάρκα ίσα νερά. Αν η τιμή ήταν ίδια με το 2011, για κάθε αυτοκίνητο θα έμπαιναν και μέσα.

Αμα πάμε στην αύξηση τιμής απο πέρυσι, τότε εκεί μαζί σου, γιατί είδαν οτι η αγορά τραβάει οπότε τα ακρίβυναν κι αυτό φυσικά δεν είναι ευθύνη της μαμάς εταιρίας αλλά του εισαγωγέα στην Ελλάδα. Οποιοσδήποτε θα το έκανε βέβαια.

Πρέπει να υπολογίσεις και πόσα πράγματα στο αμάξι είναι πλέον φτηνότερα.Όλη αυτή η ανάπτυξη που λές δεν είναι μονόπλευρη.Δεν αυξάνει απλά το κόστος...Το μειώνει κιόλας...με νέους πιο αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους κατασκευής κλπ

Εκτός αν θεωρείς πως το κόστος για να παράγει κάτι τώρα είναι το ίδιο με 10 χρόνια πριν με 20 κλπ.Αν αυτό νομίζεις δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.

Επίσης η τεχνολογία που βλέπεις σε σημερινά αμάξια πολλές φορές δεν είναι καν κάτι νέο αλλά κάτι που υπήρχε 10-15 χρόνια πρίν σε πολυτελή αμάξια,απλά το κόστος έπεσε και μπορεί πλέον να υπάρχει και σε φτηνά αμάξια.Δες λίγο πόσο κόστιζε ένα infotainment system σε Mercedes S500 του 2000' και δες πόσο κοστίζει ένα σημερινό (πολύ καλύτερο) που έχουν ΟΛΑ τα αμάξια.Αυτό το ρημάδι το rnd έχει γίνει καραμέλα και πρώτη δικαιολογία στα πάντα και κουράζει.Είναι καιρός ο κόσμος να κάνει καλύτερη έρευνα ο ίδιος ως πρός το πόσο του κοστίζει πραγματικά...

Αυτό περι VW (και ότι άλλο έχει το group vag) ότι είναι ισα βάρκα ή ότι θα έμπαιναν μέσα κλπ μόνο ως ανέκδοτο ή τρολλιά μπορώ να το πάρω οπότε το προσπερνάω...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Chocobo είπε

Πρέπει να υπολογίσεις και πόσα πράγματα στο αμάξι είναι πλέον φτηνότερα.Όλη αυτή η ανάπτυξη που λές δεν είναι μονόπλευρη.Δεν αυξάνει απλά το κόστος...Το μειώνει κιόλας...με νέους πιο αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους κατασκευής κλπ

Εκτός αν θεωρείς πως το κόστος για να παράγει κάτι τώρα είναι το ίδιο με 10 χρόνια πριν με 20 κλπ.Αν αυτό νομίζεις δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.

Επίσης η τεχνολογία που βλέπεις σε σημερινά αμάξια πολλές φορές δεν είναι καν κάτι νέο αλλά κάτι που υπήρχε 10-15 χρόνια πρίν σε πολυτελή αμάξια,απλά το κόστος έπεσε και μπορεί πλέον να υπάρχει και σε φτηνά αμάξια.Δες λίγο πόσο κόστιζε ένα infotainment system σε Mercedes S500 του 2000' και δες πόσο κοστίζει ένα σημερινό (πολύ καλύτερο) που έχουν ΟΛΑ τα αμάξια.Αυτό το ρημάδι το rnd έχει γίνει καραμέλα και πρώτη δικαιολογία στα πάντα και κουράζει.Είναι καιρός ο κόσμος να κάνει καλύτερη έρευνα ο ίδιος ως πρός το πόσο του κοστίζει πραγματικά...

Αυτό περι VW (και ότι άλλο έχει το group vag) ότι είναι ισα βάρκα ή ότι θα έμπαιναν μέσα κλπ μόνο ως ανέκδοτο ή τρολλιά μπορώ να το πάρω οπότε το προσπερνάω...

Οι νέοι, αποδοτικότεροι τρόποι κατασκευής φαντάζομαι εφαρμόζονται τσάμπα.

Ναι η τεχνολογία υπήρχε απο το 2000, δεν εφαρμόζεται όμως αυτούσια για να πεις με αυτή την απλοϊκή λογική πως "ελα μωρέ, το ίδιο πράγμα κάνουν, απλά το παίρνουν φθηνότερο". Είναι σα να λες: έλα μωρέ, έγχρωμες τηλεοράσεις υπάρχουν απο τα 60ς στην Αμερική, απλά έγιναν πιο φθηνές, δε κάνουν και καμία ανάπτυξη η Samsung κι η LG.

Ο κόσμος που κάνει έρευνα για το πόσο κοστίζει πραγματικά καταλήγει σε βολικά για τον ίδιο συμπεράσματα, όπως το αφού τα υλικά του iPhone κάνουν 200€ πρέπει να πωλείται 250€. Ποτέ η κοστολόγηση δε γίνεται έτσι αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους φωστήρες.

Πληροφοριακά, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη χρησιμοποιούν πλέον Ανατολικοευρωπαίους νταλικέρηδες γιατί άμα χρησιμοποιούσαν γερμανικές εταιρίες δε θα έβγαζαν κέρδος απο τις πωλήσεις. Αλλά να μωρέ είναι μια συνωμοσία όλα αυτά για να πάρει ο Μπάμπης απο το Περιστέρι ακριβότερο το Hyundai του...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Chocobo είπε

Ο εξοπλισμός πρέπει να συμβαδίζει με την εποχή και να μην συγκρίνεται με την παλαιότερη εκδοχή του.Αν σε κάθε νέα εξέλιξη η τιμή αυξάνει(όπως συμβαίνει τώρα) θα φτάσουμε στο να θές για ένα κουβά 20Κ.

Ο εξοπλισμός δηλαδή δεν πρέπει να θεωρείται δικαιολογία για αύξηση της τιμής καθώς έχει υιοθετηθεί απο όλους στη βιομηχανία.Επίσης η εξέλιξη είναι αναγκαστική αν θές να συνεχίσεις να πουλάς.Δεν μπορείς πλέον να πουλάς απλά ένα AC και ένα υδραυλικό τιμόνι.Όπως μέχρι πρόσφατα στις κάρτες γραφικών υπήρχε μια κλίμακα τιμής ανάλογα την κατηγορία , όπου μερικές φορές η νέα κάρτα της ίδιας κατηγορίας μπορεί να ήταν και φτηνότερη απο την προιγούμενη , έτσι θα έπρεπε να ήταν παντού.

Οπότε ναι θεωρητικά είναι σωστό ένα μικρομεσαίο να έκανε 10-11Κ πχ το 2010 και να κάνει 10-11κ και τώρα άσχετα τον νέων τεχνολογιών.Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν συμβαίνει.Πληθωρισμός , προσφορά - ζήτηση , πλασματικές ανάγκες , υπερκαταναλωτισμός και πάει λέγοντας.

Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα , μιας και τυχαίνει να συνεργαζόμαστε , είναι ότι τα leasing εχουν πάρει φωτιά...

Ο κόσμος γενικά δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα να χρεώνεται με δάνεια , πιστωτικές , δόσεις κλπ..

Όταν μια εταιρία βλέπει πως μπορεί να πουλάει το ίδιο πράγμα ακριβότερα , με λιγότερα λειτουργικά κλπ , θα το κάνει.Ο καταναλωτής ενώ θεωρητικά έχει τη δύναμη , έχει τόσο πολύ ανάγκη να καταναλωνει που δεν μπορεί να κάνει τίποτα.Έχουμε εθιστεί σαν μάζα και αυτό δεν θα αλλάξει.

 

Σωστός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Οι νέοι, αποδοτικότεροι τρόποι κατασκευής φαντάζομαι εφαρμόζονται τσάμπα.

Ναι η τεχνολογία υπήρχε απο το 2000, δεν εφαρμόζεται όμως αυτούσια για να πεις με αυτή την απλοϊκή λογική πως "ελα μωρέ, το ίδιο πράγμα κάνουν, απλά το παίρνουν φθηνότερο". Είναι σα να λες: έλα μωρέ, έγχρωμες τηλεοράσεις υπάρχουν απο τα 60ς στην Αμερική, απλά έγιναν πιο φθηνές, δε κάνουν και καμία ανάπτυξη η Samsung κι η LG.

Ο κόσμος που κάνει έρευνα για το πόσο κοστίζει πραγματικά καταλήγει σε βολικά για τον ίδιο συμπεράσματα, όπως το αφού τα υλικά του iPhone κάνουν 200€ πρέπει να πωλείται 250€. Ποτέ η κοστολόγηση δε γίνεται έτσι αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους φωστήρες.

Πληροφοριακά, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη χρησιμοποιούν πλέον Ανατολικοευρωπαίους νταλικέρηδες γιατί άμα χρησιμοποιούσαν γερμανικές εταιρίες δε θα έβγαζαν κέρδος απο τις πωλήσεις. Αλλά να μωρέ είναι μια συνωμοσία όλα αυτά για να πάρει ο Μπάμπης απο το Περιστέρι ακριβότερο το Hyundai του...

Φίλε μου βλέπεις μόνο το δέντρο...

Νομίζεις πως το κόστος έρευνας ισσοδυναμεί ή αγγίζει το κέρδος που έχουν ? Tα χρήματα που πληρώνεις για rnd είναι τρίχες κατσαρές συγκρητικά με το κέρδος τους...Ότι σου έγραψα και πρίν, ίσως είναι καιρός να αρχίσει ο καθένας μας να κάνει τη δική του έρευνα πάνω στο κομμάτι rnd γιατί μερικοί όπως καλή ώρα εσύ έχεις λάθος συμπεράσματα.Πρέπει να καταλάβεις πως είναι ανάλογα τα ποσά εδώ.Δεν θα πει η κάθε εταιρία έδωσα Χ ποσό φέτος για έρευνα , εκτιμώ να πουλήσω Ψ τεμάχια , οπότε η αύξηση θα είναι  Χ/Ψ.

Πρός το παρόν θα σε αφήσω στο '' αν η VAG δεν πουλάει ακριβότερα κάθε χρόνο θα μπεί μέσα '' σκεπτικό σου...

Επεξ/σία από Chocobo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν υπάρχει αυξημένη ζήτηση, αν υπάρχει ανταγωνισμός αυξάνεις την παραγωγή.

Αν δεν υπάρχει, τη μειώνεις και αυξάνεις τις τιμές.

Άμεσα έχεις λίγο λιγότερα έσοδα, μεσοπροθεσμα απείρως περισσότερα.

Κι επιπλέον, ό,τι φτιάχνεις, έχει ήδη προπληρωθεί και με πολύ ανεβασμένη τιμή.

Οπότε συμφέρει τους κατασκευαστές των τσιπ να μην αυξήσουν την παραγωγή δυστυχώς.

 

Ο κορωναϊός ήταν απλά η τέλεια αφορμή...

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, gagarin είπε

Ακριβώς αυτό!!!Οι τιμές στο θεό και αναμονή 5-6-7 μήνες!!!

Μας πουλάνε τα 1000ρακια πλέον σε τιμη 1600 κ.εκ και με εξοπλισμό γτπ...και λέμε ευχαριστώ!!!Άν σας έλεγα το 2004-2006 22.000 ευρω για 1000αρι με μετριο εξοπλισμό και χειροκίνητο κιβώτιο η απάντηση των πιο πολλών θα ήταν να το βάλεις στο κ..... σου!!!!😂
Θα μου πείς ρε φιλε πλάκα μας κάνεις συγκρίνεις το ένα αυτοκίνητο με το άλλο...ΟΧΙ βέβαια αυτό δεν σημαίνει οτι η εξέλιξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα θα τα κάνει απρόσιτα...αν είναι έτσι τότε καλύτερα να τα κλείσουν!!!

Εγω παντως προτειμω το 1000αρι τουρμπο που πηρα περυσι απο το 1600 που ειχα το 2004.

Λιγοτερη καταναλωση, μικροτερα τελη,  και αρκετα ποιο δυνατο στο δρομο ωστε να αναρωτιεμαι ποιο ειναι το 1000 και ποιο το 1600.

Και για να σε προλαβω με πολλλλυ καλυτερο τωρα εξοπλισμο για τα 1500 παραπανω  στην τιμη.

Συμφωνω ομως οτι απο περυσι εχει υπαρξει αρκετα μεγαλη ανατιμηση, ομως η αγορα εχει παθει κοκομπολκο.Μονο ο χαλυβας σαν πρωτη υλη εχει φτασει σε τρελες τιμες.

Επεξ/σία από c-max
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...