Προς το περιεχόμενο

reed valve διχρονα


TeoMsD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας,διαβαζα για τις βαλβιδες reed που εχουν τα διχρονα στη εισαγωγη για να μη επιστρεφει το μειγμα στο καρμπιρατερ.το δικο μου εχει την εισαγωγη στον κυλινδρο και δεν εχει καμοια βαλβιδα αφου την θυρα την κλεινει το πιστονι καθως ανεβαινει.Διαβασα ομως πως δεν ειναι τοσο αποτελεσματικος αυτος ο τροπος.Αμα του βαλω βαλβιδα θα βοηθησει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, TeoMsD είπε

το δικο μου εχει την εισαγωγη στον κυλινδρο και δεν εχει καμοια βαλβιδα

Το δικο σου και μερικά αλλα εκατομμύρια δίχρονα

Τι εννοείς θα βαλω βαλβίδα, γιατι δεν κατάλαβα, αυτα μονο ο κατασκευαστής μπορει να τα κάνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Το δικο σου και μερικά αλλα εκατομμύρια δίχρονα

Τι εννοείς θα βαλω βαλβίδα, γιατι δεν κατάλαβα, αυτα μονο ο κατασκευαστής μπορει να τα κάνει

εννοω να παρω μια reed σε μεγεθος που να χωραει στη εισαγωγη μου και να την βιδωσω μαζι με το καρμπιρατερ,θα βοηθησει καπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TeoMsD είπε

εννοω να παρω μια reed σε μεγεθος που να χωραει στη εισαγωγη μου και να την βιδωσω μαζι με το καρμπιρατερ,θα βοηθησει καπου;

τωρα τι πρόβλημα εχεις όπως είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νομίζω το τρολάρισμά σου έχει ένα όριο...

εδώ παλιότερα δεν ήξερες τι είναι το SAE στο λάδι και ήθελες να βάλεις ημισυνθετικό ή φουλ συνθετικό εκεί που παίρνει βαλβολίνη....δηλαδή ώπα κάπου ένα stop.

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα χεις διαφορα αλλα ειναι δυσκολο να βαλεις reedιερα κ να κρατησεις σε μικρο επιπεδο τον συμπιεζομενο χωρο. Αστο οπως ειναι. Για τι μηχανάκι μιλαμε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Θα χεις διαφορα αλλα ειναι δυσκολο να βαλεις reedιερα κ να κρατησεις σε μικρο επιπεδο τον συμπιεζομενο χωρο. Αστο οπως ειναι. Για τι μηχανάκι μιλαμε? 

απολαύστε υπεύθυνα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, greekfragma είπε

νομίζω το τρολάρισμά σου έχει ένα όριο...

εδώ παλιότερα δεν ήξερες τι είναι το SAE στο λάδι και ήθελες να βάλεις ημισυνθετικό ή φουλ συνθετικό εκεί που παίρνει βαλβολίνη....δηλαδή ώπα κάπου ένα stop.

δεν σε καταλαβα,που ειναι το θεμα; για να ρωταω σημαινει πως δεν ξερω και εχω απορια.Εσυ που τα ξερεις ολα ενταξει μη ρωτας.Και οσο για το λαδι δεν ελεγε βαλβολινη...λαδι 20ρη ζηταγε(που ειτε λαδι ειτε βαλβολινη ησουν σιγουρος πως την βρισκεις ετσι ευκολα αλλα εγω δεν σου πα τοτε πως με τρολαρεις) που δεν υπαρχει πουθενα και του βαλα βαλβολινη διαφορικου,δεν ηξερα και ρωτησα,που ειναι το προβλημα;

16 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Θα χεις διαφορα αλλα ειναι δυσκολο να βαλεις reedιερα κ να κρατησεις σε μικρο επιπεδο τον συμπιεζομενο χωρο. Αστο οπως ειναι. Για τι μηχανάκι μιλαμε? 

τιποτα ενα minarelli v1 ειναι το μοτερ

Επεξ/σία από TeoMsD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, greekfragma είπε

απολαύστε υπεύθυνα.

 

Μην εισαι τοσο επιθετικος, μια ερωτηση εκανε ο ανθρωπος, κανεις δεν γεννηθηκε να ξερει, το κακο δεν ειναι να ρωταει καποιος το κακο ειναι να εχει αβασιμες θεωριες κ να τις υποστηριζει κι ολας

14 λεπτά πριν, TeoMsD είπε

 

τιποτα ενα minarelli v1 ειναι το μοτερ

Πραγματικα ειναι ωραιο να ασχολείσαι αλλα δεν μπορεις να δεις ουσιαστικες διαφορες στο δρομο σ αυτο το μοτερ. Δωσε βαση σε σωστο set up της μεταδοσης κ θα χεις εμφανες αποτελεσμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekfragma είπε

νομίζω το τρολάρισμά σου έχει ένα όριο...

εδώ παλιότερα δεν ήξερες τι είναι το SAE στο λάδι και ήθελες να βάλεις ημισυνθετικό ή φουλ συνθετικό εκεί που παίρνει βαλβολίνη....δηλαδή ώπα κάπου ένα stop.

Παντως μαλλον δεν εισαι τοσο γνωστης οσο δειχνει το γεγονος πως νευριαζεις με τις ερωτησεις κυριε μηχανολογε αφου παραξενευτηκες τοσο οταν ειπα πως σκεφτηκα να βαλω 10-30 αντι για 20ρη που δεν το βρισκω.εσυ φανταζομαι σε ενα μοτερ της πλακας θα σκαγες 50ευρω να σου ερθει το λαδι που ζηταει ο ιταλος,ηρεμησε λιγο.

 

5 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

Μην εισαι τοσο επιθετικος, μια ερωτηση εκανε ο ανθρωπος, κανεις δεν γεννηθηκε να ξερει, το κακο δεν ειναι να ρωταει καποιος το κακο ειναι να εχει αβασιμες θεωριες κ να τις υποστηριζει κι ολας

Πραγματικα ειναι ωραιο να ασχολείσαι αλλα δεν μπορεις να δεις ουσιαστικες διαφορες στο δρομο σ αυτο το μοτερ. Δωσε βαση σε σωστο set up της μεταδοσης κ θα χεις εμφανες αποτελεσμα

Αυτο με τη μεταδοση εχεις φουλ δικιο,βασικα πιο πολυ πειραματιζομαι παρα οτιδηποτε αλλο για αυτο ψαχνομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά μη σκάσω κιόλας....έχω πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή μου να με απασχολούν.

το πρόβλημα είναι οτι μηχανολογικά δε ξέρεις την ΑλβαΒήτα και θες να γράψεις έκθεση.

ε δε γίνεται.

Έχεις και άβαταρ τα πιστόνια και δε ξέρεις τί είναι το SAE...πως να σου απαντήσω σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, greekfragma είπε

σιγά μη σκάσω κιόλας....έχω πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή μου να με απασχολούν.

το πρόβλημα είναι οτι μηχανολογικά δε ξέρεις την ΑλβαΒήτα και θες να γράψεις έκθεση.

ε δε γίνεται.

Έχεις και άβαταρ τα πιστόνια και δε ξέρεις τί είναι το SAE...πως να σου απαντήσω σοβαρά.

Το σαε και το καθε σαε δεν το ηξερα και επειδη το γουσταρω ρωταω διαβαζω και μαθαινω,δεν το παιζω ξερολας ενω δεν ξερω τη τυφλα μου οποτε δεν κολλανε οσα ειπες.Οπως και να χει καλη συνεχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, TeoMsD είπε

Γεια σας,διαβαζα για τις βαλβιδες reed που εχουν τα διχρονα στη εισαγωγη για να μη επιστρεφει το μειγμα στο καρμπιρατερ.το δικο μου εχει την εισαγωγη στον κυλινδρο και δεν εχει καμοια βαλβιδα αφου την θυρα την κλεινει το πιστονι καθως ανεβαινει.Διαβασα ομως πως δεν ειναι τοσο αποτελεσματικος αυτος ο τροπος.Αμα του βαλω βαλβιδα θα βοηθησει;

Υπαρχουν δυο τυποι διχρονων κινητηρων (μπορει να υπαρχουν και αλλοι,μιλαω για τους πιο διαδεδομενους),οι reed valve και οι piston ported.Το δικο σου το μοτερ ειναι ο δευτερος τυπος κινητηρα.Καθε ενα εχει τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα.Το να προσπαθησεις να βαλεις ριντιερα στο δικο σου μοτερ ειναι ασκοπο τελειως.Τι εννοεις οταν λες οτι διαβασες πως δεν ειναι και τοσο αποτελεσματικος ο τροπος που ειναι φτιαγμενο το μοτερ σου?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεν υπαρχει ριντιερα σημαινει οτι ο κατασκευαστης δεν εβαλε. Δεν εχει νοημα να κανεις καποια παρεμβαση εκει. Δυστυχως το μοτερ σου δεν το γνωριζω για να σε βοηθησω παραπανω. Γενικα μη ριχνεις λεφτα σε τετοιο μηχανακι. Αμα μπορεις πες μας ομως τι μηχανακι ειναι η βαλε καμμια φωτο για εμας που γουσταρουμε τα διχρονα, εγω εχω 2 αυτη τη στιγμη, και αμα κατσει κανα yz ευκαιρια λεω να μεγαλωσω τη συλλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Piston Ported λέγονται αυτά τα δίχρονα και άσ' το όπως το σχεδίασε ο Ιταλός στα 70s, εκτός αν θες να ματωθείς. Η Polini έχει κομπλέ κιτάκια, αλλά το κόστος ξεφεύγει. Πληροφοριακά, για να πειράξεις "παλιούς" δίχρονους κινητήρες, θέλει βαθιές τσέπες και γνώσεις. Και μετά θες και φρένα, αναρτήσεις, και, και, και...

Δεν θες να σου πω πόσα έχω ρίξει στην Vespa μου (χωρίς να υπολογίζω τις ώρες προσωπικής δουλειάς), για να φτάσει τα 30 αλογάκια και εννοείται να σταματάει κιόλας...

Από περιστροφική βαλβίδα που έχουν αυτοί οι κινητήρες σε reed...

35237572_2156070404407974_2435455037623762944_n.jpg.58cb7efb3d3cd5fb1db73746ee94c526.jpg

26023807_1942703849077965_4136292636193106319_o.jpg.0b85f85c44ce2bead9f310bd55a4047f.jpg

29261578_2044416585573357_5468819640824102912_n.jpg.5f7fd26011c2bc0df053dd038ac0aa16.jpg

Επεξ/σία από SaFiS
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...