Moderators Malthador Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 4 minutes ago, MrVOID said: Με projection βγαίνει της Nintendo απ' ότι κατάλαβα. Όλα τα άλλα είναι πρόσθεση από τα οικονομικά κάθε εταιρίας. Υπάρχει ανάλυση στο Twitter, την οποία αναπαράγουν όλοι οι αναλυτές και νομίζω έγινε και headline σε αρκετά άρθρα. Αν μιλάμε για αυτήν εδώ την έκθεση που εκδόθηκε 13/08/2024 (και λογικά θα έχει δουλευτεί τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα), τότε είναι ολόκληρη projection και κάνει forecasting σχετικά με το τι θα ίσχυε στο τέλος του 2024. Προσωπικά, αμφιβάλλω ότι είναι τόσο μεγάλη η αύξηση στον τζίρο των κονσολών σε σχέση με το 2023. Ωστόσο δεν έχουμε ακόμα όλα τα δεδομένα για να κρίνουμε.
MrVOID Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, Malthador είπε Αν μιλάμε για αυτήν εδώ την έκθεση που εκδόθηκε 13/08/2024 (και λογικά θα έχει δουλευτεί τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα), τότε είναι ολόκληρη projection και κάνει forecasting σχετικά με το τι θα ίσχυε στο τέλος του 2024. Προσωπικά, αμφιβάλλω ότι είναι τόσο μεγάλη η αύξηση στον τζίρο των κονσολών σε σχέση με το 2023. Ωστόσο δεν έχουμε ακόμα όλα τα δεδομένα για να κρίνουμε. Όχι ρε συ (ο τύπος είναι στο Twitter), το μόνο projection είναι τη Nintendo, τα άλλα είναι μια μέρα μετά την ανακοίνωση της SONY, άρα τα νούμερα και της SONY και του XBOX ισχύουν.
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 1 minute ago, MrVOID said: Όχι ρε συ (ο τύπος είναι στο Twitter), το μόνο projection είναι τη Nintendo, τα άλλα είναι μια μέρα μετά την ανακοίνωση της SONY, άρα τα νούμερα και της SONY και του XBOX ισχύουν. Οκ, τι να πω. Μακάρι να είναι 17% η αύξηση στον τζίρο του console market, θα δούμε ωραία πράγματα στο κοντινό μέλλον, εάν και εφόσον η αύξηση αυτή συνοδεύεται και με αντίστοιχη κερδοφορία.
MrVOID Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Malthador είπε Οκ, τι να πω. Μακάρι να είναι 17% η αύξηση στον τζίρο του console market, θα δούμε ωραία πράγματα στο κοντινό μέλλον, εάν και εφόσον η αύξηση αυτή συνοδεύεται και με αντίστοιχη κερδοφορία. Το PlayStation έχει το μεγαλύτερο revenue: 1. Από το Xbox, παρότι αυτό έχει γίνει multi-platform publisher (το 60% των εσόδων του έρχονται από πωλήσεις τίτλων στο PlayStation), παρότι έχει 40 ενεργά studios (έναντι των 19 του PlayStation) και παρά την κερδοφορία της Kings. 2. Από τη Nintendo (προφανώς) 3. Από το Steam, παρότι έχουν τους ίδιους MUA. Αλλά, έχει και το μικρότερο operating income γιατί έχει HW & SW RnD, έχει μεγαλύτερες παραγωγές τίτλων, έχει localized marketing, κ.λπ. Το PlayStation πουλάει ισόποσα με το PS4, ενώ κοστίζει τα διπλά από εκείνο, δεν έχει δεχθεί ουσιαστική έκπτωση πέρα από τα $50 της αύξηση που πήρε, δεν είχε παρουσιάσει roadmap κυκλοφοριών, και δεν έχει current-gen only GaaS τίτλο (όπως ήταν η φρενίτηδα του Fortnite που δεν υπήρχε στο PS3), συνάμα του δεδομένου πως σημαντικό μέρος του MAU είναι χρήστες που ακόμη βρίσκονται στο PS4 (παρά την εισροή νέων χρηστών), η μεγάλη έκρηξη θα γίνει με το πρώτο current-gen only GaaS (βλ. GTA VI) και την πρώτη γενναία έκπτωση. Εκεί πιστεύω πως το PS5 θα ξεπεράσει τον ρυθμό υιοθέτησης του PS4.
mansa2k Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 11 ώρες πριν, MrVOID είπε In their recent earnings reports and investor briefings, they’ve mentioned that a significant portion of their Monthly Active Users (MAU) are still on PS4, despite the growing PS5 install base. Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν υπάρχουν ενεργοί χρήστες στο ps4, αυτονόητο νομίζω. Η παρατήρηση μου είναι πως δνε μπορείς να γνωρίζεις τον ακριβή αριθμό που αποδίδεις για τους λόγους που προανέφερα. Επιπλέον ακόμα και στις μεταφορές στο PC μέχρι προσφάτως απαιτούσαν λογαριασμό σε μερικούς τίτλους. 11 ώρες πριν, MrVOID είπε The console segment grew by 17.37% year-over-year, increasing by ~$9.1 billion, from $52.4 billion to $61.5 billion. Leading the market, PlayStation accounted for 50% of the revenue ($30.8 billion), backed by 129 million monthly active users and an average revenue per user of approximately $238. The PC segment saw a 5.05% year-over-year increase, rising by ~$1.9 billion, from $39.6 billion to $41.6 billion. Steam remained the dominant platform, generating 26% of the revenue ($10.8 billion) with 132 million MAU and an ARPU of approximately $82. Σε γενικότερο πλαίσιο τα έσοδα από μόνα τους δεν λένε τίποτα για την κερδοφορία μιας εταιρίας. Παράδειγμα μόλις το 7% των εσόδων αντιστοιχούν στο operating income για το πρόσφατο Q3 του Playstation. 9 ώρες πριν, Malthador είπε Έχεις δίκιο, έκανα λάθος. Αυτά παθαίνεις όταν ρωτάς το chatgpt αντί να ψάχνεις μόνος σου. Οπότε το επιχείρημα είναι ακόμα περισσότερο υπέρ μου: πώς γίνεται να πουλάει πιο αργά το PS5 από τον προκάτοχό του, όταν ο βασικός ανταγωνιστής έχει πιάσει μεγαλύτερο πάτο; Βασικά στα νούμερα ήταν η παρατήρηση μου. Τα υπόλοιπα δεν τα καταλαβαίνω γιατί δεν παρακολούθησα την συζήτηση και δεν αντιλαμβάνομαι πως δύο άκρως αντίθετες δικαιολογίες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. 9 ώρες πριν, Malthador είπε Νομίζω ότι το τελευταίο report που είχα διαβάσει ήταν για 80% handheld και 20% docked, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Διαφωνώ για το Lite, όποιος θέλει να παίζει handheld παίρνει OLED και όποιος θέλει να παίζει στην τηλεόραση παίρνει v2. Lite παίρνει όποιος θέλει δεύτερο ή τρίτο Switch στο σπίτι του. Δεν θυμάμαι τίποτα τέτοιο πουθενά, ούτε καν ως είδηση. Στα υπόλοιπα που αναφέρεις έχεις διαγράψει παντελώς την υβριδικότητα το οποίο βρίσκω λανθασμένο. Δεν συμφωνούμε αλλά δεν θα το συνεχίσω γιατί δεν υπάρχουν πρόσφατες επίσημες αναφορές. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ένα σενάριο κατά το οποίο το παρόν NSW θα λειτουργήσει ως άλλοτε τα φορητά (όταν παράλληλα υπήρχε και οικιακή έκδοση από την Ν) όπου θα προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή από το NSW2. Βέβαια χρειάζεται και η αναγκαία πτώση των τιμών γιατί αυτήν την στιγμή οι επίσημες τιμές είναι 350€ για το Oled και 200€ για το Lite. ---- Σε άλλα νέα, ο Yoshida συνεχίζει να πετάει αστέρια σε συνεντεύξεις που δίνει: Όταν έγραφα για τον Jim Ryan κάποιοι "απαντούσαν" με haha και confused emoji. Τελικά μείνατε με τα emoji στα χέρια. Μου αρέσει που τον υπερασπίζονται ακόμα και σήμερα κάποιοι. Ακόμα καλύτερα ότι αυτοί οι κάποιοι ήθελαν τον Yoshida για επόμενο Πρόεδρο. Δεν πειράζει παιδιά, απλά έπεσα μέσα όταν έγραφα ότι o Jim Ryan δεν είναι κατάλληλος και θα πάρει πόδι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. 1
stevenfins Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου https://www.videogameschronicle.com/news/despite-its-big-success-marvel-rivals-director-and-others-have-been-laid-off/ Despite its big success, Marvel Rivals’ director and others have been laid off Η βιομηχανία είναι μεγάλο ανέκδοτο.
hexenlord Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 11 ώρες πριν, MrVOID είπε Το PlayStation έχει το μεγαλύτερο revenue: 1. Από το Xbox, παρότι αυτό έχει γίνει multi-platform publisher (το 60% των εσόδων του έρχονται από πωλήσεις τίτλων στο PlayStation), παρότι έχει 40 ενεργά studios (έναντι των 19 του PlayStation) και παρά την κερδοφορία της Kings. 2. Από τη Nintendo (προφανώς) 3. Από το Steam, παρότι έχουν τους ίδιους MUA. Αλλά, έχει και το μικρότερο operating income γιατί έχει HW & SW RnD, έχει μεγαλύτερες παραγωγές τίτλων, έχει localized marketing, κ.λπ. Το PlayStation πουλάει ισόποσα με το PS4, ενώ κοστίζει τα διπλά από εκείνο, δεν έχει δεχθεί ουσιαστική έκπτωση πέρα από τα $50 της αύξηση που πήρε, δεν είχε παρουσιάσει roadmap κυκλοφοριών, και δεν έχει current-gen only GaaS τίτλο (όπως ήταν η φρενίτηδα του Fortnite που δεν υπήρχε στο PS3), συνάμα του δεδομένου πως σημαντικό μέρος του MAU είναι χρήστες που ακόμη βρίσκονται στο PS4 (παρά την εισροή νέων χρηστών), η μεγάλη έκρηξη θα γίνει με το πρώτο current-gen only GaaS (βλ. GTA VI) και την πρώτη γενναία έκπτωση. Εκεί πιστεύω πως το PS5 θα ξεπεράσει τον ρυθμό υιοθέτησης του PS4. Αν είχες μαγαζί τι θα προτιμούσες? Περισσότερα πουλημένα κρουασάν (πουλημένες κονσόλες) η τα μέγιστα δυνατά κέρδη (αντί για έσοδα)? Μιλάμε πάντα για NOI στα πλαίσια IFRS λογιστικού συστήματος. Στην Ελλάδα μπορεί και να το δεις σαν EBITDA (για την ακρίβεια adjusted EBITDA, όπου adjusted, μετά από την αφαίρεση διαφόρων μικρομαλακιων). Στα άλλα που έγραψες, το brand name της Σονυ έχει νικήσει κατά κράτος το χβοχ και το τελευταίο πάει καρφί για multiplatform ίσως και χωρίς hardware στο μελλον (ιδωμεν, δική μου εικασία). Το τελευταίο ισχυρό χαρτί (gamepass) δεν έπεισε (η τέλος πάντων όχι όσο ήθελαν. Το ποσό καταστροφικό θα είναι αυτό για την τσέπη του μεσου gamer, Θα φανεί σε λίγα χρόνια. Αλλά it is what it is, οι gamers - χαρντκορ και μη - επέλεξαν και το μήνυμα ήταν ηχηρό.
xavier Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου οποτε πουλανε πολλες κονσολες τα κερδη πεφτουν και αυξανονται τα εσοδα. Ιδιως στο launch μιας νεας κονσολας οπως εγινε αυτην την περιοδο με το pro που το κοστος παραγωγης ειναι υψηλοτερο στο ξεκινημα. Αυτο σημαινει ομως περισσοτερα μελλοντικα κερδη(απο την πωληση software) και στην πορεια θα ριξουν και το κοστος παραγωγης οποτα θα αυξηθουν και τα κερδη. To θεμα ειναι οτι οσα κερδη ειχαν στο συνολο τους τις προηγουμενες 4 γενιες κονσολων, τα εχουν ηδη ξεπερασει στο μεσο της ζωης αυτης της γενιας, οποτε προφανως και ειναι χαρουμενοι. Γενικα τοσο ο συνολικος τζιρος οσο και τα κερδη ειναι σημαντικα χαρακτηριστικα. Οσο μεγαλυτερο ειναι το 1ο , τοσο περισσοτερο κομματι της αγορας ελεγχεις, αναγνωρισιμοτητα, δυναμη στο brand και περισσοτερα μελλοντικα κερδη. Το 2ο ειναι που μπαινει στις τσεπες των μετοχων. Ειναι παιχνιδι ισορροπιας.
hexenlord Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, xavier είπε οποτε πουλανε πολλες κονσολες τα κερδη πεφτουν και αυξανονται τα εσοδα. Ιδιως στο launch μιας νεας κονσολας οπως εγινε αυτην την περιοδο με το pro που το κοστος παραγωγης ειναι υψηλοτερο στο ξεκινημα. Αυτο σημαινει ομως περισσοτερα μελλοντικα κερδη(απο την πωληση software) και στην πορεια θα ριξουν και το κοστος παραγωγης οποτα θα αυξηθουν και τα κερδη. Την εχουμε ξανακανει την κουβεντα και δεν συμφωνουμε σχεδον σε τιποτα. οπως επισης και στα DEI Θεματα σε κινηματογραφο και σειρες -ειμαστε τελειως αντιθετοι πολοι. To forecast μοντελακι που περιγραφεις αποπανω (qualitatively - περιγραφικα κοινως) ισχυε σε προηγουμενες γενιες σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο εξ'ου και "εβγαιναν τα κουκια". Η τετραπλετα δλδ, 1)πουλαω κονσολες, 2)ανοιγω την βαση χρηστων, 3)οι χρηστες αγοραζουν παιχνιδια, 4)ριχνω το κοστος παραγωγης, πια δεν υποστηριζεται απο ολες τις μεταβλητες της. Δλδ: 1+2) Η βαση χρηστων δεν μεγαλωνει -τουλαχιστον οχι εντυπωσιακοτερα- σε σχεση με παλια και αυτο γιατι ειναι ringfenced απο την (συν)ολικη βαση χρηστων ολων των κονσολων η οποια οπως ειπωθηκε νωριτερα με αριθμους, μειωνεται. Την σονυ τη βοηθαει σε αυτη μεταβλητη λιγο το γεγονος πως το Xbox ειναι πρακτικα νεκρο σε hardware και μερικοι χρηστες μεταπηδησαν (η θα μεταπηδησουν) στην κοσνολα της. 3) Στη μεταβλητη αγοραζω παιχνιδια, τα εχουμε δει πως πουλανε τα first party vs. 3rd party (και αρα απο που βγαζει χρημα η Σονυ). Οποιος θελει τα ξαναδιαβαζει και καταλαβαινει. Ξερω οτι ανεφερες "απο πωληση σοφτγουερ" αλλα πρακτικα "τσουβαλιαζοντας" την αθροιση των δυο και ΚΥΡΙΩΣ semi-ξεχνωντας τις απαιτησεις του κοινου της ΣΟΝΥ για 1st party games, παραβλεπουμε πως το τελευταιο εχει ξενερωσει απολυτα απο τις κυκλοφοριες του οικοσυστηματος (εδω κυκλοφοριες=τα exclusives που βγηκαν και αυτα που περιμενει ο κοσμος με το κυαλι). Εκει που λεγαμε πως το xbox δεν εχει παιχνιδια (τα ξεθαβω τα ποστς αν θες), τωρα οι χρηστες της κοσνολας αντιμετωπιζουν το ιδιο θεμα και μαλιστα εντονοτερα καθως πλασσαρονται τα καθε λογης remasters ως νεα παιχνιδια ελεω ελλειψης των τελευταιων. Επιπροσθετα οχι ολα τα 1st party exclusives πουλουν οσο θα ηθελε.Βαλε μεσα σε αυτη τη μεταβλητη και τα κοστη της Σονυ για 1st party games (περισσοτερα γι'αυτο παρακατω) και εχεις μια καλη εικονα γιατι η κατα-τ'αλλα-σωστη (για προηγουμενες γενιες) δηλωση σου πως το σοφτουεαρ βοηθαει ειναι επισφαλης, εν μερη. To θεμα ειναι οτι οσα κερδη ειχαν στο συνολο τους τις προηγουμενες 4 γενιες κονσολων, τα εχουν ηδη ξεπερασει στο μεσο της ζωης αυτης της γενιας, οποτε προφανως και ειναι χαρουμενοι. Ισως ειναι "okay" αλλα σιγουρα οχι χαρουμενοι αλλιως δεν θα κυνηγουσαν το ενα gaas μετα το αλλο, που συναδει με το επιχειρημα μου παραπανω για 1st party narrative. vs. 1st party GAAS, vs. 3rd party narrative/GAAS. Μην το ζοριζεις εδω. Η σονυ δεν ειναι η Σονυ του PS3 και του 4. Εχουν καταλαβει που ειναι τα λεφτα και εχουν καταλαβει οτι τα κοστη δημιουργιας παιχνιδιων ειναι out of this world. Και παλι, θα βρεις πολλες δηλωσεις επι του θεματος οχι μονο απο τη Σονυ αλλα και πολλους παραγοντες της βιομηχανιας. Τελος, το ανοιγμα στα pc μονο τυχαιο δεν ειναι. Γενικα τοσο ο συνολικος τζιρος οσο και τα κερδη ειναι σημαντικα χαρακτηριστικα. Οσο μεγαλυτερο ειναι το 1ο , τοσο περισσοτερο κομματι της αγορας ελεγχεις (αυθαιρετη συνδεση, οχι απαραιτητα), αναγνωρισιμοτητα, δυναμη στο brand και περισσοτερα μελλοντικα κερδη (επισης, wishfull thinking εν προκειμενω, αλλα σαν financial principal οκευ το δεχομαι). Το 2ο ειναι που μπαινει στις τσεπες των μετοχων. Ειναι παιχνιδι ισορροπιας. Στο τελευταιο αυτο συμφωνουμε. Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου από hexenlord 1
MrVOID Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 11 ώρες πριν, hexenlord είπε Αν είχες μαγαζί τι θα προτιμούσες? Περισσότερα πουλημένα κρουασάν (πουλημένες κονσόλες) η τα μέγιστα δυνατά κέρδη (αντί για έσοδα)? Μιλάμε πάντα για NOI στα πλαίσια IFRS λογιστικού συστήματος. Στην Ελλάδα μπορεί και να το δεις σαν EBITDA (για την ακρίβεια adjusted EBITDA, όπου adjusted, μετά από την αφαίρεση διαφόρων μικρομαλακιων). Στα άλλα που έγραψες, το brand name της Σονυ έχει νικήσει κατά κράτος το χβοχ και το τελευταίο πάει καρφί για multiplatform ίσως και χωρίς hardware στο μελλον (ιδωμεν, δική μου εικασία). Το τελευταίο ισχυρό χαρτί (gamepass) δεν έπεισε (η τέλος πάντων όχι όσο ήθελαν. Το ποσό καταστροφικό θα είναι αυτό για την τσέπη του μεσου gamer, Θα φανεί σε λίγα χρόνια. Αλλά it is what it is, οι gamers - χαρντκορ και μη - επέλεξαν και το μήνυμα ήταν ηχηρό. Το Xbox έπρεπε να κάνει publish στον αντίπαλο του, να εντάξει 40 studios στο δυναμικό του με τις πλάτες τη Microsoft (αυτό το ROI πληρώνει τώρα), να εξαγοράσει το μεγαλύτερο franchise στη σύγχρονη ιστορία του μέσου (βλ. CoD), και να πάρει την Kings που μοσχοπουλάει στο mobile (στις μανάδες μας) για να καταλήξει να έχει τα έσοδα της SONY. Προφανώς, είναι εξαιρετική η στρατηγική της μικρομαλακής, και θα γίνει τεράστια ως multi-platform publisher, κανείς δε λέει το αντίθετο. Το ατού του PlayStation από την άλλη είναι το ARPU (average revenue per user) το οποίο προκύπτει από τα αξεσουάρ (βλ. οικοσύστημα), τις IPs της (βλ. 1st & 2nd-party) και ΚΥΡΙΩΣ το 30% cut από κάθε αγορά που γίνεται στο PlayStation Store (είτε αυτό λέγεται παιχνίδι, είτε Battle Pass, είτε DLC). Θα μπορούσε να πάει day-n-date σήμερα στο PC και να χάσει κοινό από το προϊόν της (το store), κοινό που πλέον θα αγοράζει τα παιχνίδια του στο Steam (και άρα η SONY δεν θα παίρνει ούτε cent), και από τα δικά της IPs, θα παίρνει το 70%. Αν λοιπόν το ARPU της είναι $238, και δεδομένου πως το 85% αυτών έρχεται από τους 3nd-party τίτλους και αξεσουάρ αντίστοιχα, τότε ξαφνικά θα έχει $25 ανά χρήστη.
hexenlord Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, MrVOID είπε Το Xbox έπρεπε να κάνει publish στον αντίπαλο του, να εντάξει 40 studios στο δυναμικό του με τις πλάτες τη Microsoft (αυτό το ROI πληρώνει τώρα), να εξαγοράσει το μεγαλύτερο franchise στη σύγχρονη ιστορία του μέσου (βλ. CoD), και να πάρει την Kings που μοσχοπουλάει στο mobile (στις μανάδες μας) για να καταλήξει να έχει τα έσοδα της SONY. Προφανώς, είναι εξαιρετική η στρατηγική της μικρομαλακής, και θα γίνει τεράστια ως multi-platform publisher, κανείς δε λέει το αντίθετο. Το ατού του PlayStation από την άλλη είναι το ARPU (average revenue per user) το οποίο προκύπτει από τα αξεσουάρ (βλ. οικοσύστημα), τις IPs της (βλ. 1st & 2nd-party) και ΚΥΡΙΩΣ το 30% cut από κάθε αγορά που γίνεται στο PlayStation Store (είτε αυτό λέγεται παιχνίδι, είτε Battle Pass, είτε DLC). Θα μπορούσε να πάει day-n-date σήμερα στο PC και να χάσει κοινό από το προϊόν της (το store), κοινό που πλέον θα αγοράζει τα παιχνίδια του στο Steam (και άρα η SONY δεν θα παίρνει ούτε cent), και από τα δικά της IPs, θα παίρνει το 70%. Αν λοιπόν το ARPU της είναι $238, και δεδομένου πως το 85% αυτών έρχεται από τους 3nd-party τίτλους και αξεσουάρ αντίστοιχα, τότε ξαφνικά θα έχει $25 ανά χρήστη. Η προσέγγιση σου δεν ειναι λανθασμένη αλλά ταυτίζεται με revenue streams. Η άποψη μου (και αυτή των μετοχών) δεν είναι λανθασμένη και ταυτίζεται ξεκάθαρα με κερδοφορία μετά φόρων κτλ κτλ. Κρατάμε τις απόψεις μας, να σημειώσω όμως ότι σε όποιο BoD Meeting έχω κάτσει (η παρουσιάσει στους μετόχους) πάντα η συζήτηση γίνεται ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ στο NOI. Θα παει και στα έσοδα αλλά μόνο αν συντρέχει λόγος (i.e. significant delta vs. LY, vs. FCST, vs. Budget). Αυτά τα ολίγα. 1
MrVOID Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, hexenlord είπε Η προσέγγιση σου δεν ειναι λανθασμένη αλλά ταυτίζεται με revenue streams. Η άποψη μου (και αυτή των μετοχών) δεν είναι λανθασμένη και ταυτίζεται ξεκάθαρα με κερδοφορία μετά φόρων κτλ κτλ. Κρατάμε τις απόψεις μας, να σημειώσω όμως ότι σε όποιο BoD Meeting έχω κάτσει (η παρουσιάσει στους μετόχους) πάντα η συζήτηση γίνεται ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ στο NOI. Θα παει και στα έσοδα αλλά μόνο αν συντρέχει λόγος (i.e. significant delta vs. LY, vs. FCST, vs. Budget). Αυτά τα ολίγα. Βρε συμφωνώ, αλλά παρά το χαμηλό operating income, οι μέτοχοι βλέπουν θετικά τα νούμερα της εταιρίας (έχει πιάσει ιστορικό υψηλό, μετά τη φούσκα του dot-com). Προφανώς, είναι ένα από τα pain-points τους, και εκεί εστιάζει ο Totoki με τις όποιες μεταρρυθμίσεις στη λειτουργία των studios. Είτε παίζουν το long-game και η στροφή στο cross-media θα τους βγει, είτε θα παίξουν το short-game, θα ρίξουν το ARPU (αλλά παράλληλα και τα κόστη του RnD του hw) και θα κάνουν και αυτοί μια καλή στροφή στο PC για να γίνουν ένας ακόμη publisher. 1 1
mansa2k Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Επιτέλους μετά από καιρό υπήρξε έγινε και μια ενδιαφέρουσα μίνι συζήτηση στο θέμα χωρίς emoji και αερολογίες. Σε άλλα νέα επιστροφή στον Yoshida (ολίγον καθυστερημένα) όπου επαληθεύει κάτι που είχα αναφέρει πολλάκις εδώ και πολλά χρόνια: Former Sony Boss Thought The PS3 Would Kill PlayStation Για άλλη μια φορά το ps3 είναι η μεγαλύτερη οικονομική καταστροφή στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας ακόμα και το πρώτο xb. Εντάξει; (ξέρετε ποιοι) 1 1
ChrisAce Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, mansa2k είπε Former Sony Boss Thought The PS3 Would Kill PlayStation Για άλλη μια φορά το ps3 είναι η μεγαλύτερη οικονομική καταστροφή στην ιστορία της βιομηχανίας ξεπερνώντας ακόμα και το πρώτο xb. Εντάξει; (ξέρετε ποιοι) Σύμφωνα με την Sony το PS3 που ήταν όντος πιστεύω αποτυχημένο(και λόγω δύσκολης για τους developers αρχιτεκτονικής) πούλησε 87μύρια κονσόλες. Προφανώς και σε σύγκριση με τα 160μύρια του PS2 από ότι λέει πιο κάτω ήταν όντως πατάτα. Τώρα αν με 87μύρια πωλήσεις(σύμφωνα με την Sony πάντα) κατάφεραν και μπήκαν μέσα 1δις είναι αξιοσημείωτο!! 🤔 EDIT: Αν αληθεύουν βέβαια όλα όσα είπε πάντα.
mansa2k Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, ChrisAce είπε Σύμφωνα με την Sony το PS3 που ήταν όντος πιστεύω αποτυχημένο(και λόγω δύσκολης για τους developers αρχιτεκτονικής) πούλησε 87μύρια κονσόλες. Δεν ήταν ο μόνος λόγος, ίσως ούτε καν από τους βασικότερους γιατί παρά την δυσκολία προγραμματισμού έλαβε πλήρης υποστήριξης. 44 λεπτά πριν, ChrisAce είπε Προφανώς και σε σύγκριση με τα 160μύρια του PS2 από ότι λέει πιο κάτω ήταν όντως πατάτα. Τώρα αν με 87μύρια πωλήσεις(σύμφωνα με την Sony πάντα) κατάφεραν και μπήκαν μέσα 1δις είναι αξιοσημείωτο!! 🤔 EDIT: Αν αληθεύουν βέβαια όλα όσα είπε πάντα. Ως τώρα σε αυτό το θέμα έχω δεχτεί την άρνηση όταν είτε βάζω είτε επίσημες, είτε τρίτες, είτε ανεπίσημες πηγές. Επομένως τίποτα το καινούργιο. Μπορείς με ένα απλό search να βρεις πίνακες σχετικά με την πορεία του playstation. Προσθέτω έναν τυχαίο: Πρόσεξε τώρα γιατί δεν έχεις καταλάβει. Όταν λένε ps3 εννοούν την χρονική περίοδο. Τα οικονομικά αποτελέσματα παραδίδονται στο σύνολο του τμήματος και όχι ανά σύστημα. Με λίγα λόγια κατά την περίοδο του ps3 πουλήθηκαν 87 εκατομμύρια ps3, ~81 εκατομμύρια psp και 40 εκατομμύρια ps2. Δηλαδή πούλησαν +200 εκατομμύρια συστήματα και όλα τα υπόλοιπα (παιχνίδια, περιφερειακά, συνδρομή) και δεν έβγαλαν ούτε ένα σεντς. Απεναντίας είχαν τιτανοτεράστια χασούρα που προέκυπτε μόνο από το ps3 που δεν μπορούσαν να το καλύψει η κερδοφορία από όλα τα υπόλοιπα. Και τα δύο θετικά οικονομικά έτη είναι λόγω της συνένωσης με το τμήμα των τηλεοράσεων. Για αυτό επαναλαμβάνω συνεχώς (τυχαίο;) ότι τα έσοδα δεν λένε τίποτα από μόνα τους. Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου από mansa2k
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα