Προς το περιεχόμενο

Θέμα γραμμής ISND με COSMOTE VDSL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Γράφω εδώ μπας και με βοηθήσει κάποιος γιατί είμαι λίγο άσχετος με αυτά.
Αρκετά χρόνια στο σπίτι είχαμε ADSL 24Mbps γιατί η γραμμή είναι αρκετά παλιά (είχαμε και FAX που χρησιμοποιούσαμε τακτικά). Αρκετά χρόνια ήθελα να την αλλάξω (από τότε που πρωτομεφανίστηκε το VDSL στην πόλη μου) αλλά δε μπορούσα επειδή δεν είχε διαθεσιμότητα (δε μένω και σε κανένα χωριό να πεις πάει στο καλό. 2-2.5χλμ είμαι από το κέντρο της πόλης.-Ηράκλειο Κρήτης-). Να όμως που τώρα είχε διαθεσιμότητα.

Μέχρι που σήμερα το πρωί κόπηκε το ίντερνετ και μαζί το τηλέφωνο (μάλλον σήμερα ενεργοποιήθηκε γιατί εχθές το έκανα το συμβόλαιο). Για να μη τα πολυλογώ (περισσότερο δλδ) ήρθε τεχνικός μου είπε πως επειδή έχω ISDN έχει θέμα και δημιουργεί αστάθεια στη γραμμή. Μου είπε ότι αν θέλω να το κρατήσω ως έχει (ασταθές) ή να κάνω υποβάθμιση για να σταθεροποιηθεί. Επίσης ότι κάποια στιγμή στο μέλλον (όταν ο ήλιος ανατέλλει από τη Δύση μάλλον) θα μπει η οπτική ίνα και αν προλάβω να πάρω γραμμή (οι πρώτοι 100 θα πάρουν με το που μπει, οι άλλοι στο μέλλον.), τότε θα είναι σταθερό και θα μιλάμε για μεγαλύτερες ταχύτητες (το καφάο της Wind είναι κοντά στο σπίτι μου. Του ΟΤΕ από όπου πιάνει τώρα ιδέα δεν έχω).

Τώρα ισχύουν αυτά που λέει; Και αν ναι, είμαι αναγκασμένος είτε να υποβαθμίσω την ταχύτητα είτε να βάλω PSTN (μου είπε ότι αν βάλω PSTN θα είναι καλύτερα. Όχι τέλεια αλλά πιο σταθερό); Αλλιώς να έχω αποσυνδέσεις τακτικά μέχρι να περαστεί οπτική ίνα (που ένας Θεός ξέρει πότε θα είναι διαθέσιμη). Από την άλλη εγώ ρώτησα από την τηλεφωνική υποστήριξη αν φταίει η αναβάθμιση και μου απάντησε αρνητικά (του εξήγησα ότι το καλώδιο πάει πρώτα σε splitter και μετά στο router). Τώρα ποιος έχει δίκιο, μάλλον θα έλεγα ο τεχνικός.

Αν ξέρει κανείς κάτι θα το εκτιμούσα αν βοηθήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, w95chris είπε