Basilhs23___ Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 42 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εδώ όμως δεν μιλάμε ούτε για ΔΕΗ ούτε για ΕΥΔΑΠ... σε κάθε ΔΕΥΑ ισχύουν άλλα. Άσε που από αυτά που μας έχει δείξει ο ts μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές αν έχει αυξηθεί το διάστημα καταμέτρησης ή όχι. Σωστά. Οπότε, ας απευθυνθεί στον φορέα υδροδότησης του μέρους που διαμένει, Δήμος κτλ.
G.TH. Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2021 Αν έχει κάνει αρκετά ποτίσματα από το Μάη, δεν υπάρχει διαρροή. 36-38 η πρώτη διμηνία σχεδόν ίδια με αυτή που μας δείχνει, 65-75 η δεύτερη λόγω αρχής καλοκαιριού, θα πρέπει να είναι 115-125 η τρίτη με τους καύσωνες και βγαίνει αυτό το 229, μπακαλίστικα. 1
Γιωργος356 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2021 Τελικα πηγα στην υπηρεσια υδρευσης και τους εξηγησα. Κρατησαν το λογαριασμο και ειπαν θα τον προωθησουν σε μια "επιτροπη" που θα το κοιταξει. Το αποτελεσμα θα το μαθουμε οταν εκδοθει ο επομενος λογαριασμος και ερθει το συνολικο μπουγιουρντι. Ευχαριστω πολυ και παλι! 1 2
Narayan Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Καλημέρα, ο πατέρας μου έχει ένα θέμα με την Υπηρεσία Ύδρευσης του Δήμου όπου είχε την προηγούμενη εξοχική κατοικία του. Συγκεκριμένα, η κατοικία πωλήθηκε πριν από 4 χρόνια και όλοι οι λογαριασμοί στο όνομα του πατέρα μου εξοφλήθηκαν πριν ολοκληρωθεί η πώληση οπότε ο νέος ιδιοκτήτης είχε μηδενικό ή ελάχιστο υπόλοιπο όταν μπήκε στο σπίτι. Έκτοτε, κάθε δύο μήνες σχεδόν έρχεται λογαριασμός στην δηλωμένη ως κυρίως κατοικία του πατέρα μου, στον οποίο αναγράφονται ο νέος ιδιοκτήτης ονομαστικά και ο πατέρας μου ως "Παραλήπτης-Ένοικος". Προφανώς δεν είναι ένοικος στο σπίτι που πούλησε, ούτε έχει αποδεχτεί κάτι τέτοιο στο Taxis. Επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Δήμο όπου του είπαν πως "θα το κοιτάξουν" αλλά οι λογαριασμοί συνεχίζουν να έρχονται αναγράφοντας τα ίδια στοιχεία, και το υπόλοιπο με τις προσαυξήσεις έχει φτάσει τετραψήφιο νούμερο. Ενημέρωσε και τον δικηγόρο του, ο οποίος τον συμβούλεψε να μην ασχοληθεί καθώς δεν μπορούν να τον συσχετίσουν με την παροχή πλέον και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα κατά του Δήμου για τις οχλήσεις που δέχεται. Να σημειώσω επίσης πως στο παρελθόν όταν το σπίτι ήταν ακόμα στο όνομά του, είχε πάλι θέμα με την Υπηρεσία Ύδρευσης καθώς το ρολόι της παροχής ήταν ελαττωματικό χωρίς να υπάρχει διαρροή, και ενώ το αντικατέστησαν από τον Δήμο δεν διόρθωσαν ποτέ την λανθασμένη κατανάλωση και γενικά είχαν κακή αντιμετώπιση, δεν το έκανε θέμα τότε ο πατέρας και το πλήρωσε όλο το ποσό. Εκτός από τα ασφαλιστικά μέτρα, είναι κάτι άλλο που μπορεί να κάνει για να καταλάβει ο Δήμος πως δεν μπορεί να συνεχίσει να τον ενοχλεί για τις καταναλώσεις του νέου ιδιοκτήτη; Θεωρείται προσωπικό δεδομένο ώστε να επικαλεστεί κάτι τέτοιο;
Vasileios-gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Μπορεί να ζητήσει να διαγραφούν όλα τα προσωπικά του δεδομένα σύμφωνα με το GDPR . Αν δεν γίνει , άμεσα καταγγελία στην Α.Π.Π.Δ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα