Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να το αγοράσω, και θα ημουν υποχρεωμένος αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε για τα εξής:

1) Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα; 

2) Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια Αραχωβα με χιόνι; 

3) Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο; 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, fragma είπε

Θέλω να το αγοράσω, και θα ημουν υποχρεωμένος αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε για τα εξής:

1) Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα; 

2) Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια Αραχωβα με χιόνι; 

3) Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο; 

Οποιος οδηγησει με αυτοματο κιβωτιο δεν ξαναοδηγει με μηχανικο .

Σε χιονια προφανως θα τα καταφερει πιο καλα το 4Χ4

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
8 ώρες πριν, fragma είπε

Θέλω να το αγοράσω, και θα ημουν υποχρεωμένος αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε για τα εξής:

1) Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα; 

2) Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια Αραχωβα με χιόνι; 

3) Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο; 

Δεν είναι θέμα πρόσφυσης, το μέγεθος των ελαστικών καθορίζεται συχνότερα και από την ισχύ του κινητήρα, π.χ. φαρδύτερα λάστιχα «πνίγουν» έναν σχετικά αδύναμο κινητήρα.

Το 4Χ4, εκτός από τις offroad καταστάσεις, θα σου προσφέρει λίγο καλύτερο κράτημα και ποιό προβλέψιμη συμπεριφορά στην άσφαλτο με κόστος την μεγαλύτερη κατανάλωση. Αν τώρα σκοπεύεις να βγαίνεις σε χιόνια ή δύσκολους χωματόδρομους μία φορά το χειμώνα ή το καλοκαίρι τότε μάλλον δεν πολυαξίζει.

Σε άλλους αρέσει το cvt σε άλλους που θέλουν να έχουν συνεχώς τον έλεγχο όχι. Γούστα είναι αυτά.
Απλά το cvt, σαν τύπου αυτόματο κιβώτιο που είναι, θέλει μια εξοικείωση γιατί θα ακούς τον κινητήρα να δουλεύει συνέχεια σαν να ζορίζεται ενώ αυτό δεν ισχύει στην πράξη.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, dpolal είπε

Δεν είναι θέμα πρόσφυσης, το μέγεθος των ελαστικών καθορίζεται συχνότερα και από την ισχύ του κινητήρα, π.χ. φαρδύτερα λάστιχα «πνίγουν» έναν σχετικά αδύναμο κινητήρα.

Το 4Χ4, εκτός από τις offroad καταστάσεις, θα σου προσφέρει λίγο καλύτερο κράτημα και ποιό προβλέψιμη συμπεριφορά στην άσφαλτο με κόστος την μεγαλύτερη κατανάλωση. Αν τώρα σκοπεύεις να βγαίνεις σε χιόνια ή δύσκολους χωματόδρομους μία φορά το χειμώνα ή το καλοκαίρι τότε μάλλον δεν πολυαξίζει.

Σε άλλους αρέσει το cvt σε άλλους που θέλουν να έχουν συνεχώς τον έλεγχο όχι. Γούστα είναι αυτά.
Απλά το cvt, σαν τύπου αυτόματο κιβώτιο που είναι, θέλει μια εξοικείωση γιατί θα ακούς τον κινητήρα να δουλεύει συνέχεια σαν να ζορίζεται ενώ αυτό δεν ισχύει στην πράξη.

Αν θυμαμαι καλα cvt (απεριριστων σχεσεων) αυτοματο κιβωτιο  ειχαν τα Civic και Jazz που ειχα καπου το 2007 

Καμμια δυσκολια για εξοικειωση ουτε ακουγα τον κινητηρα να ζοριζεται .

Δημοσ.
8 ώρες πριν, fragma είπε

Θέλω να το αγοράσω, και θα ημουν υποχρεωμένος αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε για τα εξής:

1) Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα; 

2) Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια Αραχωβα με χιόνι; 

3) Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο; 

1) Για ποιο ακριβώς μοντέλο μιλάς, και τα βρίσκεις στενά σε σχέση με τι? Πάντως όχι, με φαρδύτερο ελαστικό δεν έχεις πάντα καλύτερη πρόσφυση, σε μερικές καταστάσεις έχεις χειρότερη, χώρια τις μειωμένες επιδόσεις τη μεγαλύτερη κατανάλωση και τις μεγαλύτερες φθορές.

2) Αυτό θα το κρίνεις εσύ, μόνο εσύ ξέρεις πόσο συχνά θα σου χρειαστεί το κάτι παραπάνω που μπορεί να σου δώσει η τετρακίνηση. Πάντως έτσι όπως το λες όχι, πιστεύω πως για μια Αράχοβα δεν αξίζει.

3) Τα κιβώτια CVT εκμεταλλεύονται καλύτερα το ωφέλιμο εύρος στροφών του κινητήρα σε σχέση με τα χειροκίνητα και κλασσικά αυτόματα, εγώ χωρίς δεύτερη κουβέντα θα επέλεγα CVT. Μόνο που θα σε ξενίσει στην αρχή όπως ειπώθηκε και παραπάνω, σε κάθε επιτάχυνση θα σου δίνει την εντύπωση χειροκίνητου που πατινάρει, ακριβώς επειδή ο κινητήρας θα δουλεύει στις στροφές που έχει καλύτερη ροπή.

Δημοσ.
Στις 11/10/2021 στις 11:43 ΜΜ, fragma είπε

Θέλω να το αγοράσω, και θα ημουν υποχρεωμένος αν μπορούσατε να με διαφωτίσετε για τα εξής:

1) Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα; 

2) Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια Αραχωβα με χιόνι; 

3) Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο; 

     Το φάρδος πέλματος έχει να κάνει με την ιπποδύναμη που πρέπει να μπει στην άσφαλτο . Το Ignis δεν έχει τέτοια ιπποδύναμη , οπότε πολύ καλά κάνανε και έβαλαν τέτοια " στενά " ελαστικά .

    Το δεύτερο σκέλος έχει να κάνει με το γεγονός πως το ίδιο αμάξωμα προσφέρεται σε έκδοση 4 επί 4 και μία τέτοια μετάδοση σε συνδυασμό με την διαθέσιμη ιπποδύναμη δεν έχει άλλες απαιτήσεις συν ότι υπάρχει ομοιογένεια ανάμεσα στις εκδόσεις αλλά και οικονομία στον σχεδιασμό .

   Ένα 4 επί 4 που πρόκειται να βγεί έξω από τον δρόμο , δεν χρειάζεται φαρδιά ελαστικά αλλά στενά . Ομοίως σε καταστάσεις με λάσπες και χιόνι , όπου τα φαρδιά ελαστικά θα μπουκωναν από λάσπη , θα έχτιζαν τοίχος από χιόνι μπροστά τους κλπ κλπ ........ όπως και τα καθαρόαιμα αγωνιστικά , αλλάζουν από πολύ φαρδιά σε τρομακτικά στενά , έως και 135 , όταν η ειδική έχει χιόνι , όχι πάγο . 

   Όπως και το Panda 4 επί 4 φοράει στενά ελαστικά και για οικονομία σε γενικότερο φάρδος του αμαξώματος , χωρίς φαρδιά φτερά κλπ ........ αφού το φάρδος μιας κατασκευής δεν είναι πολύ καλό μέσα σε στενά μονοπάτια . Ακόμη και τα Defender 110 και 130 φοράνε πολύ στενά ελαστικά , αλλά μεγαλύτερης διαμέτρου , για να περνάνε πιο άνετα από λακους , να μην κολλάνε στην λάσπη , να σχίζουν το χιόνι ......... εξαιρείται η άμμος .

   Φυσικά και το Ignis δεν είναι φτιαγμένο για τόσο δύσκολες καταστάσεις , αλλά για τυπική χρήση , είναι μιά χαρά , χώρια που δεν θα βγεί κούκος αηδόνι η αλλαγή των ελαστικών του , όταν έρθει η ώρα !

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...