Προς το περιεχόμενο

ΑΕΝ Ασπροπυργου


Jim745

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και χρονια πολλα για την ημερα, ειμαι στην τεχνολογικη και σκεφτομαι και για αυτη τη σχολη αν σπασει ο διαολος το ποδι του και γραψω κατω απο 12.000 στις πανελληνιες. Πιστευετε ειναι καλη σχολη? εχει επαγγελματικη αποκατασταση? υπαρχει περιπτωση να λειπω αρκετο καιρο για πρακτικες στα καραβια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα δεν ξερω τι συμβαίνει στην πρακτική αλλά στη μετεπειτα καριερα σου ναι μπορει να λείπεις αρκετό καιρό μακρια. αναλογα παντα σε τι καραβι θα πας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Jim745 είπε

Γεια σας και χρονια πολλα για την ημερα, ειμαι στην τεχνολογικη και σκεφτομαι και για αυτη τη σχολη αν σπασει ο διαολος το ποδι του και γραψω κατω απο 12.000 στις πανελληνιες. Πιστευετε ειναι καλη σχολη? εχει επαγγελματικη αποκατασταση? υπαρχει περιπτωση να λειπω αρκετο καιρο για πρακτικες στα καραβια?

Οι ΑΕΝ (είτε πλοιάρχων είτε μηχανικών) είναι καλή επιλογή για κάποιον που τον ενδιαφέρει το δύσκολο επάγγελμα του ναυτικού.

Για να ολοκληρώσεις την Σχολή χρειάζεται να συμπληρώσεις 12 μήνες πραγματική ναυτική υπηρεσία (σε δύο συνήθως ταξίδια) και φυσικά να περάσεις και όλα τα μαθήματα της εκάστοτε σχολής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Λεφτα θα βγαλεις σιγουρα παντως. Θα γυρισεις ολο τον κοσμο και θα πληρωνεσαι και χοντρα. Πολυ δυσκολη σχολη παρ'ολο που πληρωνει καλα, οχι απο αποψη μαθηματων αλλα απο αποψη ποιοτητας ζωης και κατα την διαρκεια και αφοτου τελειωσεις. 1 απτα 4 χρονια ειναι πρακτικη, 2 εξαμηνα ταξιδια, στα οποια πληρωνεσαι, λιγα χρηματα μεν αλλα πληρωνεσαι. Αν σκεφτεσαι για τα ταξιδια της ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ πριν καν μπεις στη σχολη, μη περασεις ουτε απ'εξω φιλαρακι. Χρονια θα φας στις θαλασσες, οικογενεια πριν τα 35 μην περιμενεις, θα σου λειπουν οι δικοι σου ανθρωποι αλλα θα βγαζεις τα κερατα σου αν σου αρκει αυτο. Η σχολη εχει λιγα μορια γιατι ειναι πολυ καταθληπτικο το επαγγελμα και σου στερει τη μιση σου ζωη για τα λεφτα. Οτι σου ταιριαζει κανε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν να πέσω για ύπνο και είδα το πόστ...Θα σου γράψω αλλά με προχειρότητα λόγω ώρας

Γνώμη μου θα ήταν να μείνεις

Μακριά,μακριά και πάλι μακριά

Παρόλο που η χώρα μας φέρει ναυτική παράδοση από αρχαιοτάτων χρόνων,παρόλο που η χώρα αυτή ήταν,είναι και θα συνεχίσει να είναι η χώρα που οι εφοπλιστές της κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου στόλου πλοίων(άσχετα με τι σημαία που δηλώνουν)η εκπαίδευση στις ΑΕΝ και οι εργασιακές συνθήκες στον κλάδο μόνο με έναν χαρακτηρισμό θα μπορούσαν να περιγραφούν "εκπόρνευση

Κατά την φοίτηση σου θα χρειαστείς 2 εξάμηνα εκπαιδευτικά ταξίδια,κατά προτίμηση σου ζητάνε σε ποντοπόρα πλοία,όπου θα χρειαστεί εσύ να αναζητήσεις δουλειά κάτι το οποίο αν δεν έχεις μέσον είναι εξαιρετικά δύσκολο,γιατί στις μέρες μας για πολλούς και διάφορους λόγους δεν παίρνουν σπουδαστές.Ως δόκιμος ο μισθός εξαρτάτε από την εταιρειά...Στις καλές,από αυτές που θες μέσον,ο μισθός μπορεί να φτάσει κοντά 1500-2000.Στις υπόλοιπες ότι γουστάρουν δίνουν πλέον και πολλές φορές παίζει ακόμα και στα 500...Ναι ξέρω παιδιά αρκετά που μπάρκαραν με 500 για να μην χάσουν το εξάμηνο(γιατί αν δεν βρεις πλοίο έρχεται πίσω η σχολή).Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες έιτε πρόκειται για καλές η κακές,τον σπουδαστή τον κάνουνε μούτσο να βαράει 15ωρα με πρόφαση δήθεν να μάθει την δουλειά.Ο λόγος που δεν βρίσκεις εύκολα είναι πως πέρα από την μεγάλη προσφορά ναυτικών,οι εφοπλιστές έχουν τα καράβια τους δηλωμένα σε ξένες σημαίες και προτιμούν να προλαμβάνουν ανθρώπους από τρίτες χώρες με μισθούς εξαθλίωσης(στο περίπου στα λέω)

Ας πάμε όμως στο ποιο ουσιώδες που είναι το μετά...

Αν αποφοιτήσεις,είτε πλοίαρχος είτε μηχανικός η ζωή σου θα είναι μέσα στη θάλασσα...Πάντα η ζωή στην θάλασσα ήταν δύσκολη,όμως κάποτε τα πλοία έμεναν αρκετό καιρό στα λιμάνια,δίνοντας χρόνο στον ναυτικό να δει και κάτι μέσα από αυτο το σκληρό επάγγελμα.Τώρα λόγω των σύγχρονων μέσων φορτοεκφòρτωσης τα πλοία μένουν μόνο μερικές ώρες,όπου συνήθως λόγω φόρτου εργασίας δεν προλαβαίνεις να βγεις έξω(υπάρχουν και σπάνιες εξαιρέσεις).Επίσης κάποτε τα πληρώματα απαρτίζονταν από έλληνες ναυτικούς...Σήμερα συνήθως οι έλληνες σε ένα πλοίο έιναι 2-3 αξιωματικοί και όλοι οι άλλοι ξένοι(δεν το λέω ρατσιστικά,αλλά σε αυτή την πονεμένη δουλειά μέσα στην ξενιτιά οι ελληνικές φωνές και η παρέα είναι απαραίτητες για να απαλύνουν τον πόνο και θυμάσαι κάτι από τον τόπο σου)

Τα λεφτά εν σχέση με τη στεριά σαφώς και είναι καλύτερα,πρέπει όμως να λάβεις υπ όψιν ότι πρώτον έχουν γίνει σοβαρες περικοπές και δεύτερον ότι για αυτό που κάνεις πάντα θα είναι λίγα(στερείσαι την ελευθερία σου)

Επίσης...

Υπάρχουν κάποια παραμύθια στο χώρο

Συγκεκριμένα 2...

Το πρώτο παραμύθι έιναι πως όταν μπαρκάρεις,πας κάθεσαι 6 μήνες μέσα και μετά κάθεσαι άλλο τόσο έξω...Θεωριτικά και νομικά μπορείς να το κάνεις,στην πράξη όμως οι εφοπλιστάδες σε θέλουν συνέχεια μέσα,έχω φίλο που βαράει 14 μηνα και μόλις ξεμπαρκάρει μετά από 2 το πολύ 4 μήνες τον φωνάζουν μέσα.Θεωρητικά έχεις την δυνατότητα να αρνηθείς να πας μέσα,η να αιτηθείς αντίστοιχα να βγεις,όμως αν το κάνεις,θα χάσεις την δουλειά σου και δεν θα σε παίρνουν πουθενά, γιατι θα μαθευτεί στον κύκλο των εταιρειών.

Το δεύτερο παραμύθι είναι πως αν δεν πας σε ποντοπόρα πλοία και πας σε επιβατηγά είναι καλά γιατί είσαι εντός χώρας και βγαίνεις έξω κτλ κτλ....Μέγα ψέμα.

Το ότι είσαι εντός της χώρας ίσως έιναι μια παρηγορια όμως αυτό δεν αναιρεί πως βρίσκεσαι κλεισμένος μέσα σε ένα πλοίο δίχως να μπορείς να βγεις έξω...Είσαι μόνο δουλειά και καμπίνα τίποτε άλλο!

Φυσικά απαγορέυται η επαφή με τους επιβαίνοντες και το φλέρτ(μόνιμη καραντίνα)

Κάποιοι ακούν κρουαζιερόπλοια ας πούμε και σκέφτονται καλή ζώη,φλερτ κτλ...Νομίζουν δηλαδή ότι μετά την βάρδια θα πίνουν το ουίσκι τους στο μπαρ του πλοίου!Όχι φίλε...Εκεί πας μόνο για να υπηρετείς!Σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις μπορείς να ξεγλιστήσεις αλλά αν σε πιάσουν με φλερτ πχ μπορεί να σου πάρουν το φυλλάδιο,να πας δικαστήρια κτλ,άστα να πάνε δηλαδή,προσωπική ζωή 0

Είναι παλιοδουλειά και αν δεν σου αρέσει με αυτή την ειδικότητα δεν θα μπορείς να κάνεις κάτι άλλο έξω...

Τώρα αν έχεις προσωπική αγάπη με τη θάλασσα τι να πω...

Για εμένα δεν αξίζει

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...