Gerara_ Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Από εχθές 06/11/2021 το πρωί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο της Βέροιας ( ΤΚ 59132 ) δεν έχει τηλεφωνία και internet σε όλους τους παρόχους γιατί κάποιοι αποφάσισαν όχι λόγω προβλήματος αλλά βάσει προγραμματισμένων εργασιών να αντικαταστήσουν το ΚΑΦΑΟ Σάββατο μεσημέρι. Από το τοπικό γραφείο τεχνικών υπηρεσιών Cosmote της Βέροιας ανέφεραν ότι η τηλεφωνία και το ίντερνετ θα επανέλθουν την Δευτέρα 8/11/2021. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε να γίνουν οι εργασίες Σάββατο και όχι κάποια καθημερινή; Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό; Η Cosmote; Οι εργολάβοι; Ο κανένας;Πραγματικά λυπάμαι πολύ για αυτήν την κατάντια. Δεν θέλω να προβώ σε περισσότερα σχόλια. Κανέναν ενδιαφέρον αν οι πελάτες τους μείνουν δύο τουλάχιστον ολόκληρες ημέρες χωρίς τηλέφωνο και διαδίκτυο για να εκτελεστούν προγραμματισμένες τεχνικές εργασίες;
NikosKallithea Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Οι προγραμματισμένες εργασίες ή γίνονται βράδυ, αν ειναι τεχνικα εφικτό, ή σουκου. Η χειρότερη επιλογή είναι να γίνουν καθημερινές. 1
SaFiS Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Αλλαγη καφαο γινεται, δεν ειναι εργασια 10 λεπτων. Βραδυ δεν μπορει να γινει, καθημερινες συνηθως αποφευγονται λογω καταστηματων, γραφειων, κτλ. Δεν χαθηκε και ο κοσμος. Σε βρισκω υπερβολικο… 3
Gerara_ Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Όταν γίνεται αλλαγή ΚΑΦΑΟ αφήνουν τον κόσμο από Σάββατο πρωί έως Δευτέρα χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ; Δεν θα έπρεπε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εντός της ημέρας; Στην Ουγκάντα ναι θα ήμουν υπερβολικός, αλλά μάλλον είμαστε χειρότερα και από εκεί
NikosKallithea Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 32 λεπτά πριν, Gerara_ είπε Όταν γίνεται αλλαγή ΚΑΦΑΟ αφήνουν τον κόσμο από Σάββατο πρωί έως Δευτέρα χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ; Δεν θα έπρεπε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εντός της ημέρας; Στην Ουγκάντα ναι θα ήμουν υπερβολικός, αλλά μάλλον είμαστε χειρότερα και από εκεί Ok 1
filip123go Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 36 λεπτά πριν, Gerara_ είπε Όταν γίνεται αλλαγή ΚΑΦΑΟ αφήνουν τον κόσμο από Σάββατο πρωί έως Δευτέρα χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ; Δεν θα έπρεπε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εντός της ημέρας; Στην Ουγκάντα ναι θα ήμουν υπερβολικός, αλλά μάλλον είμαστε χειρότερα και από εκεί Παίρνεις τηλέφωνο τον πάροχο του κινητού σου, του λες το πρόβλημα και σου δίνει δωρεάν data για το ΣΚ. Καθημερινές δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει. Όλα τα καταστήματα θα έμεναν χωρίς τηλέφωνο.
SaFiS Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2021 Αν μπορεις να πλεξεις 600 - 1000 ζευγη, να τα μιλησεις ενα - ενα, να κλεισεις μουφες, τελειωσεις με χωματουργικα, τσιμεντα, κτλ σε μια μερα, κανε αιτηση να δουλεψεις στον ΟΤΕ και στους εργολαβους του. Μαλλον δεν εχεις ιδεα τι εστι αλλαγη καφαο… 1
poulinos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 On 07/11/2021 at 18:37, Gerara_ said: Όταν γίνεται αλλαγή ΚΑΦΑΟ αφήνουν τον κόσμο από Σάββατο πρωί έως Δευτέρα χωρίς τηλεφωνία και ίντερνετ; Δεν θα έπρεπε να ολοκληρωθούν οι εργασίες εντός της ημέρας; Στην Ουγκάντα ναι θα ήμουν υπερβολικός, αλλά μάλλον είμαστε χειρότερα και από εκεί για σενα μαλλον η αλλαγη καφαο ειναι 10 λεπτα. πριν γκρινιαξεις ρωτα. α.δεν ειναι 5 λεπτα.β.εργασιες σκ η βραδυ για το μικροτερο impact γ.πληρωνεις adsl,vdsl. αν θες 24 ωρες το 24 ωρο πληρωσε μισθωμενο με sla με 3ψηφιο,4ψηφιο κοστος για τους adsl,vdsl το πολυ να γινει ανακοινωση.για τους μισθωμενους υπαρχει ειδοποιηση προσωπικη σε email επισης ενα καφαο δεν ειναι ολοκληρη η περιοχη.δεκαδες καφαο ανα περιοχη εκτος αν εισαι χωριο 1 1
Gerara_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Από Σάββατο πρωί μέχρι και Τρίτη μεσημέρι δεν είχα τηλέφωνο και ίντερνετ vdsl χωρίς καμία προειδοποίηση. ΟΚ . Όλα καλά εφόσον επανήλθε μετά από τρεις ημέρες. Ξέχασα ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στη Σουηδία. Δεν πρέπει να γκρινιάζουμε ποτέ και για τίποτα. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2021 από Gerara_
l337 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 11 hours ago, Gerara_ said: Από Σάββατο πρωί μέχρι και Τρίτη μεσημέρι δεν είχα τηλέφωνο και ίντερνετ vdsl χωρίς καμία προειδοποίηση. ΟΚ . Όλα καλά εφόσον επανήλθε μετά από τρεις ημέρες. Ξέχασα ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στη Σουηδία. Δεν πρέπει να γκρινιάζουμε ποτέ και για τίποτα. Βασικά είναι μίζερη και pathetic η γκρίνια όταν γκρινιάζουμε απλά για να γκρινιάζουμε χωρίς α) να γνωρίζουμε τις υπηρεσίες που έχουμε (υποχρεώσεις, συμβάσεις κλπ), β) να γνωρίζουμε πως δουλεύει αυτό που πληρώνουμε. Και όλα τα παραπάνω για μια best effort υπηρεσία. Δυστυχώς κακοί πελάτες υπάρχουν παντού, δεν είσαι ο μόνος.
Gerara_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 13 λεπτά πριν, l337 είπε Βασικά είναι μίζερη και pathetic η γκρίνια όταν γκρινιάζουμε απλά για να γκρινιάζουμε χωρίς α) να γνωρίζουμε τις υπηρεσίες που έχουμε (υποχρεώσεις, συμβάσεις κλπ), β) να γνωρίζουμε πως δουλεύει αυτό που πληρώνουμε. Και όλα τα παραπάνω για μια best effort υπηρεσία. Δυστυχώς κακοί πελάτες υπάρχουν παντού, δεν είσαι ο μόνος. Η τρύπα που έσκαψαν οι εργολάβοι του ΟΤΕ στο πεζοδρόμιο είναι ακόμη ανοιχτή και χωρίς προστατευτικά. Και αυτό best effort υπηρεσία το λέτε; Δυστυχώς την περίοδο της πανδημίας γεμίσαμε με αυτούς που πίσω από μια οθόνη έχουν άποψη για όλα, κρίνουν άλλους ανθρώπους χωρίς να τους γνωρίζουν και διαφωνούν για να διαφωνήσουν. Δεν είσαι ο μόνος.
l337 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 hours ago, Gerara_ said: Η τρύπα που έσκαψαν οι εργολάβοι του ΟΤΕ στο πεζοδρόμιο είναι ακόμη ανοιχτή και χωρίς προστατευτικά. Και αυτό best effort υπηρεσία το λέτε; Δυστυχώς την περίοδο της πανδημίας γεμίσαμε με αυτούς που πίσω από μια οθόνη έχουν άποψη για όλα, κρίνουν άλλους ανθρώπους χωρίς να τους γνωρίζουν και διαφωνούν για να διαφωνήσουν. Δεν είσαι ο μόνος. Γκρινιάζεις για κάτι στο οποίο έχεις 100% άδικο, διότι οι προγραμματισμένες εργασίες προφανώς και θα γίνουν Σ/Κ ή νυχτερινές ώρες (όχι αλλαγή καφάου νύχτα όμως) ώστε να υπάρχει το μικρότερο impact σε συνδρομητές. Μετά αναφέρεις για μια εργασία (πχ. αλλαγή καφάου) χωρίς να γνωρίζεις πως γίνεται και έχεις και την απαίτηση να γίνει τις ώρες και τις ημέρες που θέλεις εσύ. Παραβλέπω το γεγονός πως θεωρείς ότι η αλλαγή καφάου είναι κάτι σαν να κλείνεις μια τρύπα στυο δρόμο πχ. εργασία δηλαδή που θα τελειώσει σε μερικές ώρες. Κάτι που δεν ισχύει φυσικά. Μετά γκρινιάζεις για το downtime παραβλέποντας το γεγονός πως σε μια best effort υπηρεσία φυσικά και θα υπάρχει downtime. Όπως γίνεται παντού. Πέφτεις στην λογική πλάνη να απαιτείς σαν να έχεις sla χωρίς όμως να έχεις (sla). Μετά, για να ενισχύσεις -και καλά- το επιχείρημα σου, φέρνεις στην κουβέντα την Ουγκάντα και την Σουηδία αποτελειώνοντας με red herring -ασχετα- επιχειρήματα περί εργολάβων και τρύπες. Και μετά αναρωτιέσαι γιατί κάποιοι διαφωνούν μαζί σου και κατακρίνουν την μίρλα από το πρώτα κιόλας ποστ. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2021 από l337
Gerara_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, l337 είπε Γκρινιάζεις για κάτι στο οποίο έχεις 100% άδικο, διότι οι προγραμματισμένες εργασίες προφανώς και θα γίνουν Σ/Κ ή νυχτερινές ώρες (όχι αλλαγή καφάου νύχτα όμως) ώστε να υπάρχει το μικρότερο impact σε συνδρομητές. Μετά αναφέρεις για μια εργασία (πχ. αλλαγή καφάου) χωρίς να γνωρίζεις πως γίνεται και έχεις και την απαίτηση να γίνει τις ώρες και τις ημέρες που θέλεις εσύ. Παραβλέπω το γεγονός πως θεωρείς ότι η αλλαγή καφάου είναι κάτι σαν να κλείνεις μια τρύπα στυο δρόμο πχ. εργασία δηλαδή που θα τελειώσει σε μερικές ώρες. Κάτι που δεν ισχύει φυσικά. Μετά γκρινιάζεις για το downtime παραβλέποντας το γεγονός πως σε μια best effort υπηρεσία φυσικά και θα υπάρχει downtime. Όπως γίνεται παντού. Πέφτεις στην λογική πλάνη να απαιτείς σαν να έχεις sla χωρίς όμως να έχεις (sla). Μετά, για να ενισχύσεις -και καλά- το επιχείρημα σου, φέρνεις στην κουβέντα την Ουγκάντα και την Σουηδία αποτελειώνοντας με red herring -ασχετα- επιχειρήματα περί εργολάβων και τρύπες. Και μετά αναρωτιέσαι γιατί κάποιοι διαφωνούν μαζί σου και κατακρίνουν την μίρλα από το πρώτα κιόλας ποστ. ΟΚ
SaFiS Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Λοιπόν, επειδή κινούμαι στις ευρύτερες περιοχές Ημαθίας, Πέλλας, Κατερίνης, η Βέροια αυτή την στιγμή έχει 7 καλωδιακές βλάβες σε εξέλιξη και άλλες 5 που είναι σε αναμονή, οπότε ΝΑΙ η τρύπα δεν έχει κλείσει ακόμη και πιθανότατα δεν θα κλείσει σύντομα διότι δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα για τα οποία ξεκίνησε το όλο "κακό". Λογικά αναφέρεσαι στο καφάο γωνία Μπιζανίου με Ανοίξεως, το οποίο δεν ήταν στο πρόγραμμα να αλλαχτεί. Αρχικά σκάφτηκε το σημείο για βλάβη στα απερχόμενα δυο πολυκατοικιών και τελικά διαπιστώθηκε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα. Για τα υπόλοιπα σου έχουν απαντήσει. Πληρώνεις για υπηρεσία Best-Effort χωρίς SLA. Αλλά δυστυχώς, ο Ελληνάρας δεν θα αλλάξει ποτέ. Είκοσι χρόνια στο πεδίο, καθημερινά έχω να κάνω με "Know it all" πελάτες σαν και εσένα, που νομίζουν ότι με τα 20€ κ 30€ που πληρώνουν πρέπει να στήνουμε και πωπό... 1
Gerara_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, SaFiS είπε Λοιπόν, επειδή κινούμαι στις ευρύτερες περιοχές Ημαθίας, Πέλλας, Κατερίνης, η Βέροια αυτή την στιγμή έχει 7 καλωδιακές βλάβες σε εξέλιξη και άλλες 5 που είναι σε αναμονή, οπότε ΝΑΙ η τρύπα δεν έχει κλείσει ακόμη και πιθανότατα δεν θα κλείσει σύντομα διότι δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα για τα οποία ξεκίνησε το όλο "κακό". Λογικά αναφέρεσαι στο καφάο γωνία Μπιζανίου με Ανοίξεως, το οποίο δεν ήταν στο πρόγραμμα να αλλαχτεί. Αρχικά σκάφτηκε το σημείο για βλάβη στα απερχόμενα δυο πολυκατοικιών και τελικά διαπιστώθηκε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα. Για τα υπόλοιπα σου έχουν απαντήσει. Πληρώνεις για υπηρεσία Best-Effort χωρίς SLA. Αλλά δυστυχώς, ο Ελληνάρας δεν θα αλλάξει ποτέ. Είκοσι χρόνια στο πεδίο, καθημερινά έχω να κάνω με "Know it all" πελάτες σαν και εσένα, που νομίζουν ότι με τα 20€ κ 30€ που πληρώνουν πρέπει να στήνουμε και πωπό... Κανένας δεν ζήτησε να στήσετε πωπο. Εκνευρισμένος στο πρώτο post και μη γνωρίζοντας έκανα ερωτήσεις για το ποιός ευθύνεται για την κατάσταση αυτή. Ναι ήμουν υπερβολικός λόγω εκνευρισμου αλλά υπερβολικές είναι και οι αντιδράσεις. Θα μπορούσε πολύ απλά να απαντήσει κάποιος και να μου εξηγήσει τι γίνεται οπως και εγινε στα πρώτα replies. Στην επικοινωνία μου με εκπροσώπους του παρόχου ήμουν απόλυτα κοσμιος και ευγενικός. Αυτό που ζήτησα ειναι να με ενημερώσουν για το πότε θα αποκατασταθούν οι υπηρεσίες. Ούτε καν ενήμεροι ήταν όμως για τις προγραμματισμένες εργασίες και μου ζητούσαν να αλλάξω πρίζα το ρουτερ. Δεν κατηγορώ τους υπαλλήλους πρώτης γραμμής λοιπον μη θιγεστε. Ο ίδιος ειμαι ιδιωτικός υπαλληλος στο χώρο των υπηρεσιών και ξερω πολύ καλά ποιος ειναι ο κακός πελάτης. Τους αντιμετωπίζω καθημερινά. Δεν μπαινω ομως σε forum για να επιτίθομαι στον πρώτο που θα παραπονεθεί για τις υπηρεσίες και την ενημέρωση που παρέχει η εταιρεία για την οποία εργάζομαι . Η εταιρεία ακόμα δεν απάντησε επίσημα στο email που έστειλα στο support. Εννοείται πως κανεις εκ μέρους της εταιρείας δεν ειχε καν την στοιχειώδη ευγένεια να πει ενα απλό συγγνώμη για την ταλαιπωρία . Ανταποδίδω τον χαρακτηρισμό Ελληναρας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα