Προς το περιεχόμενο

Tophost καταγγελια


ababapanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Πέρσι τέτοια εποχή είχα αγοράσει πακέτο φιλοξενίας για 12 μηνες στην tophost ,και πληρωμή  με την κάρτα . Χθες χωρίς καμία πρόηδοποιηση χρέωσαν την κάρτα μου ξανά για έναν χρόνο χωρίς να το επιθυμώ. Εστειλα αμέσως email να ακυρώσουν την συνδρομη μου στο hosting και να μου επιστρέψουν τα χρηματα , και αυτοί οι πονηροί την ακύρωσαν και αντι να επιστρέψουν  τα χρηματα έγραψαν οτι θα τα επιστρέψουν σαν credits στην σελίδα τους. Με ποιο δικαίωμα το κάνουν αυτό και κρατάνε τα χρηματα μου για μια υπηρεσία που δεν την χρησιμοποίησα καν και δεν την θέλω? Εγώ θέλω τα χρηματα μου πίσω και οχι credits.  Υπάρχει κάποιος από την εταιρία στο φόρουμ να λύσει το θέμα πριν προβώ σε καταγγελία?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω ότι δεν θα βρεις το δίκιο σου...κάπου στα ψιλά γράμματα θα γράφει ότι θα πρέπει να τους ειδοποιήσεις ΧΥΖ μέρες πριν την λήξη του συμβολαίου για να μην γίνει αυτόματη ανανέωση.

Καθαρά υποθέτω καθώς δεν έχει τύχει να έχω ασχοληθεί με εταιρίες Hosting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ababapanos είπε

Καλησπέρα σας. Πέρσι τέτοια εποχή είχα αγοράσει πακέτο φιλοξενίας για 12 μηνες στην tophost ,και πληρωμή  με την κάρτα . Χθες χωρίς καμία πρόηδοποιηση χρέωσαν την κάρτα μου ξανά για έναν χρόνο χωρίς να το επιθυμώ. Εστειλα αμέσως email να ακυρώσουν την συνδρομη μου στο hosting και να μου επιστρέψουν τα χρηματα , και αυτοί οι πονηροί την ακύρωσαν και αντι να επιστρέψουν  τα χρηματα έγραψαν οτι θα τα επιστρέψουν σαν credits στην σελίδα τους. Με ποιο δικαίωμα το κάνουν αυτό και κρατάνε τα χρηματα μου για μια υπηρεσία που δεν την χρησιμοποίησα καν και δεν την θέλω? Εγώ θέλω τα χρηματα μου πίσω και οχι credits.  Υπάρχει κάποιος από την εταιρία στο φόρουμ να λύσει το θέμα πριν προβώ σε καταγγελία?

Δικό σου λάθος στο 100% γιατί πάντα όταν κάνουμε συνδρομή ακυρώνουμε την αυτόματη ανανέωση. Από την στιγμή που ΔΕΝ ακυρώνεις την αυτόματη ανανέωση, συμφωνείς για την ανανέωση του συνδρομής.

Από εκεί κ πέρα αν τους μιλήσεις σίγουρα θα σε εξυπηρετήσουν γιατί τους έχω ζητήσει και εγώ κάτι αντίστοιχο και σε 30 δευτερόλεπτα μέσω chat έβγαλα άκρη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα τηλέφωνο. Μου είπαν να στείλω email και θα το διευθετήσουν . Λογικά το θέλουν γραπτώς . Αν έχω κάποιο άλλο απρόοπτο θα ενημερώσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά για online παραγγελίες θα πρότεινα να κάνεις ένα λογαριασμό σε Revolut και να φτιάξεις μια disposable virtual card όπου όταν κάνεις μια πληρωμή η κάρτα καταργείται και δημιουργείται μια νέα στη θέση της. Οπότε και να έχεις ξεχαστεί και να έχεις επιλέξει ότι επιθυμείς να γίνεται αυτόματη ανανέωση μιας υπηρεσίας να μην μπορούν να τραβήξουν χρήματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/11/2021 στις 1:57 ΜΜ, CyberCr33p είπε

Γενικά για online παραγγελίες θα πρότεινα να κάνεις ένα λογαριασμό σε Revolut και να φτιάξεις μια disposable virtual card όπου όταν κάνεις μια πληρωμή η κάρτα καταργείται και δημιουργείται μια νέα στη θέση της. Οπότε και να έχεις ξεχαστεί και να έχεις επιλέξει ότι επιθυμείς να γίνεται αυτόματη ανανέωση μιας υπηρεσίας να μην μπορούν να τραβήξουν χρήματα.

Δεν ισχύει αυτό, ανάλογα τους όρους χρήσης που αποδέχεσαι στην πληρωμή μπορεί να συνεχίζει να σε χρεώνει μιας και η χρέωση είναι από την ίδια επιβεβαίωση πληρωμής που είχες κάνει.  

Το έχω δοκιμάσει επίτηδες σε μηνιαίες συνδρομές σε άλλες υπηρεσίες και σε 1 στις 3 συνεχίζει να χρησιμοποιεί κανονικά την "εξαφανισμένη" disposal κάρτα, απλά αν πας να κάνεις αλλού αγορά με τα ίδια στοιχεία κάρτας προφανώς παίρνεις πόρτα. Δεν σε σώζει από χρεώσεις subscription αλλά από το να παραπέσουν τα δεδομένα της κάρτα σου κάπου αλλού. Πρέπει πάντα να βγάζεις την αυτόματη πληρωμή του subscription. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσες περιπτώσεις έχω χρησιμοποιήσει disposable δεν άφησε να γίνει χρέωση δεύτερη φορά και ας αφορούσε την ίδια υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, CyberCr33p είπε

Σε όσες περιπτώσεις έχω χρησιμοποιήσει disposable δεν άφησε να γίνει χρέωση δεύτερη φορά και ας αφορούσε την ίδια υπηρεσία.

Πολλά payment gateway δίνουν έγκριση γενικότερη και όχι για One time payment. Αυτό εξαρτάται από τι επιλέγει η κάθε εταιρεία και από το payment gateway.
Υπάρχει διαφοροποίηση και στον τρόπο που σου δείχνει η Revolut στο history της πληρωμής, και συγκεκριμένα λέει ότι αποδέχτηκες Recurring χρέωση. 

Τέλος πάντων, η λύση είναι μία, να το απενεργοποιούμε εμείς γιατί είναι λάθος αγοραστή και όχι πωλητή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή την έχω πατήσει κι εγώ με άλλη εταιρία, άσχετη με hosting, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί με την αγορά ετήσιας συνδρομής, πρέπει να θεωρείται δεδομένη η αυτόματη ανανέωση και πρέπει ο καταναλωτής ο ίδιος να διαβάζει όρους χωρίς λόγο.

Θέλω συνδρομή 12 μηνών και τέλος. Το αν ξεχάσω να ανανεώσω είναι δικό μου πρόβλημα και όχι της εταιρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...