Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με instagram


rafinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδιά,

πήγα να κάνω προώθηση μια δημοσίευσή μου και είχα το εξής πρόβλημα:
Κατά την προσπάθεια πληρωμής δεν μπορούσε να γίνει επιβεβαίωση της revolut κάρτας μου. Για την ακρίβεια μου ερχόταν ενημέρωση στο app της revolut αλλά, ήταν ένα απλό notification και δεν ήταν από τα notification του τύπου επιβεβαίωση ή άρνηση. 
Το δοκίμασα πολλές φορές μέχρι που έσβησα την δημοσίευση και την ξαναέκανα (μην ψάχνετε λογική πίσω από αυτό) μήπως και αυτή τη φορά λειτουργήσει. Αυτή τη φορά βρέθηκα αντιμέτωπος με άλλο πρόβλημα. Με το που πατάω «Προώθηση Δημοσίευσης» μου βγάζει μήνυμα πως «Εκκρεμεί ανεξόφλητη πληρωμή». Αφού δοκίμασα να πληρώσω με την Revolut (αν και η αλήθεια είναι πως δεν υπήρχε κάτι να πληρώσω καθώς η προώθηση δεν έγινε ποτέ) και απέτυχε... είπα να δοκιμάσω να πληρώσω μέσω paypal. Πλέον με το που δίνω το οκ με το paypal με μεταφέρει σε ένα facebook page που αναφέρει "Αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν". 

Να αναφέρω ότι ο λογαριασμός είναι επαγγελματικός και τελικά την προώθηση την έκανα μέσω του browser και του facebooks ads manager, ωστόσο το πρόβλημα μέσω του instagram app για Android παραμένει. 

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Αν ναι πως το έλυσε;

Υπάρχει κάποιος νορμάλ τρόπος να επικοινωνήσω μαζί τους; Βρήκα κάνα δυο περιπτώσεις που μπορείς να του στείλεις μήνυμα, αλλά ακόμα και τότε έλαβα αυτοματοποιημένο μήνυμα που εν μέρει μου έλεγε ότι δεν θα λάβεις απάντηση από άνθρωπο με την καμία. Γίνεται να μην έχουν livechat για ζητήματα που αφορούν το «διαφημιστικό» του θέματος με το οποίο βγάζουν άμεσα λεφτά και όχι έμμεσα όπως η πώληση πληροφοριών σε τρίτους; 

Επεξ/σία από rafinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα και εγω εχω θεμα με ινστα απο χθες (δεν ανανεωνεται η αρχικη (couldn't refresh feed), δεν βλεπω στορι κτλ). Λογικα απλα υπομονη

https://downdetector.com/status/instagram/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να δημιουργισω νεα τοποθεσια για την επιχειρηση μου. Εχω ηδη  φτιαξει στο facebook αλλα το instagram δεν την εφανιζει κατα την ευρεση. Ξερετε μηπως τι θα μπορουσα να κανω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ δεν μπορώ να προωθήσω λόγω λέει ανεξόφλητου ποσού. Μα δεν έχω κάνει ποτέ προώθηση. Αντε και να πληρώσω δεν '' σεταρει '` ούτε κάρτα ούτε PayPal. Το support του instagam είναι ότι χειρότερο απαράδεκτο θα έλεγα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σε όλους!εδω κ καιρό προσπαθω να πληρωσω το ανεξόφλητο ποσο στο Instagram και ενω λέει πως η πληρωμή ολοκληρώθηκε,το ανεξόφλητο παραμένει.αυτό γίνεται με 3 διαφορετικές κάρτες που έχω βάλει!τι σκ….γίνεται;έχει κανεις παρόμοιο πρόβλημα;;ο λογαριασμός είναι επαγγελματικός και βάζω τακτικά χορηγούμενες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Γεια σας παιδιά ,

  • Θέλω την βοήθεια σας όποιος γνωρίζει. Εκανα μια προώθηση δημοσίευσης για 24 ωρες με κόστος γύρω στα 3€ ,λιγο πριν περάσουν 24 ωρες αποφασισα να διαγραψω την προωθηση.Πηγα λοιπον εκει που λεει πληρωμές και διαφημίσεις κατι τέτοιο και πλήρωσα 2,10€ αν θυμαμαι καλα ,οτι εκκρεμούσε για την προώθηση που ειχα κανει και μετα αφαιρώ τα στοιχεία της κάρτας μου . Μπαίνοντας ξανα μετα απο κάποιες ωρες στο πληρωμές και διαφημίσεις βλέπω οτι λεει τρέχον υπόλοιπο 0,01 λεπτο του € θα χρεωθεί στις 12 νοεμβριου 2022 , δεν ξερω ξαφνικά απο που προεκυψε το ποσο αυτο , δεν ειχα κανει αλλη προωθηση ουτε κατι αλλο.Μετετρεψα το λογαριασμο μου μετα απο επαγγελματικο σε προσωπικο διοτι φοβηθηκα μην αρχισει να με χρεωνει και εγω δεν ξερω τι .Η ερώτηση είναι η εξής , θα εχω καποιο προβλημα ?εφοσον δεν εχω στοιχεία της καρτας μου μεσα και ουτε εχω σκοπο να ξανα μετρατρεψω το λογαριασμο σε εππαγελματικο. Θα εχω καποιο θεμα να με χρεώνουν και μια στιγμή να εχω κανενα προβλημα? Δεν εχω ασχοληθει ξανα με αυτα και εχω λιγακι αγχωθεί . ευχαριστώ εκ των προτερων .
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 14/10/2022 στις 7:28 ΜΜ, kaiti_23 είπε

Γεια σας παιδιά ,

  • Θέλω την βοήθεια σας όποιος γνωρίζει. Εκανα μια προώθηση δημοσίευσης για 24 ωρες με κόστος γύρω στα 3€ ,λιγο πριν περάσουν 24 ωρες αποφασισα να διαγραψω την προωθηση.Πηγα λοιπον εκει που λεει πληρωμές και διαφημίσεις κατι τέτοιο και πλήρωσα 2,10€ αν θυμαμαι καλα ,οτι εκκρεμούσε για την προώθηση που ειχα κανει και μετα αφαιρώ τα στοιχεία της κάρτας μου . Μπαίνοντας ξανα μετα απο κάποιες ωρες στο πληρωμές και διαφημίσεις βλέπω οτι λεει τρέχον υπόλοιπο 0,01 λεπτο του € θα χρεωθεί στις 12 νοεμβριου 2022 , δεν ξερω ξαφνικά απο που προεκυψε το ποσο αυτο , δεν ειχα κανει αλλη προωθηση ουτε κατι αλλο.Μετετρεψα το λογαριασμο μου μετα απο επαγγελματικο σε προσωπικο διοτι φοβηθηκα μην αρχισει να με χρεωνει και εγω δεν ξερω τι .Η ερώτηση είναι η εξής , θα εχω καποιο προβλημα ?εφοσον δεν εχω στοιχεία της καρτας μου μεσα και ουτε εχω σκοπο να ξανα μετρατρεψω το λογαριασμο σε εππαγελματικο. Θα εχω καποιο θεμα να με χρεώνουν και μια στιγμή να εχω κανενα προβλημα? Δεν εχω ασχοληθει ξανα με αυτα και εχω λιγακι αγχωθεί . ευχαριστώ εκ των προτερων .

Καλησπερα ειχα το ιδιο προβλημα τελικα τι εγινε;; Να ξερω τι θα μου συμβει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
  • 4 μήνες μετά...
On 29/11/2021 at 01:36, rafinos said:

Γεια σας παιδιά,

πήγα να κάνω προώθηση μια δημοσίευσή μου και είχα το εξής πρόβλημα:
Κατά την προσπάθεια πληρωμής δεν μπορούσε να γίνει επιβεβαίωση της revolut κάρτας μου. Για την ακρίβεια μου ερχόταν ενημέρωση στο app της revolut αλλά, ήταν ένα απλό notification και δεν ήταν από τα notification του τύπου επιβεβαίωση ή άρνηση. 
Το δοκίμασα πολλές φορές μέχρι που έσβησα την δημοσίευση και την ξαναέκανα (μην ψάχνετε λογική πίσω από αυτό) μήπως και αυτή τη φορά λειτουργήσει. Αυτή τη φορά βρέθηκα αντιμέτωπος με άλλο πρόβλημα. Με το που πατάω «Προώθηση Δημοσίευσης» μου βγάζει μήνυμα πως «Εκκρεμεί ανεξόφλητη πληρωμή». Αφού δοκίμασα να πληρώσω με την Revolut (αν και η αλήθεια είναι πως δεν υπήρχε κάτι να πληρώσω καθώς η προώθηση δεν έγινε ποτέ) και απέτυχε... είπα να δοκιμάσω να πληρώσω μέσω paypal. Πλέον με το που δίνω το οκ με το paypal με μεταφέρει σε ένα facebook page που αναφέρει "Αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν". 

Να αναφέρω ότι ο λογαριασμός είναι επαγγελματικός και τελικά την προώθηση την έκανα μέσω του browser και του facebooks ads manager, ωστόσο το πρόβλημα μέσω του instagram app για Android παραμένει. 

Έχει συναντήσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Αν ναι πως το έλυσε;

Υπάρχει κάποιος νορμάλ τρόπος να επικοινωνήσω μαζί τους; Βρήκα κάνα δυο περιπτώσεις που μπορείς να του στείλεις μήνυμα, αλλά ακόμα και τότε έλαβα αυτοματοποιημένο μήνυμα που εν μέρει μου έλεγε ότι δεν θα λάβεις απάντηση από άνθρωπο με την καμία. Γίνεται να μην έχουν livechat για ζητήματα που αφορούν το «διαφημιστικό» του θέματος με το οποίο βγάζουν άμεσα λεφτά και όχι έμμεσα όπως η πώληση πληροφοριών σε τρίτους; 

Live chat META support έχουν μόνο κάτι διαφημιστικές εταιρίες απ όσο ξέρω. 

 

Θα μάθω λεπτομέρειες  και θα ενημερώσω σε μερικές ώρες γιατί κοιμάται ο κολλητός που δουλεύει σε μια εταιρία απ αυτές και έχει καθημερινή επικοινωνία με το support τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...