Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση ελαττωματικού Nvme


FateChanger

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

(συγγνώμη εαν post-αρω σε λάθος κατηγορία είμαι καινούργιος στο forum)

Πρόσφατα είχα θέμα με το pc bluescreens crashes καταλήγοντας ότι το θέμα ήταν ο M2 nvme (έφτασε σε σημείο να μην κάνουν install τα windows) τελικά στέλνω τον μ2 στο κατάστημα επειδή ήταν ακόμα σε εγγύηση το θέμα είναι ότι δεν είναι στα 2 χρόνια που είναι τα βασικά που δίνει και η ευρωπαϊκή ένωση αλλά είναι στα 5 χρόνια που δίνει ο κατασκευαστής (2και3 μήνες είμαι τώρα) σήμερα με ενημέρωσαν απο το κατάστημα ότι όντως είναι ελαττωματικός και ότι η μπορεί να γίνει αντικατάσταση ή Πίστωση Χρημάτων με την τωρινή τιμή του δίσκου αφαιρόντας επίσης τα έξοδα αποστολής (διότι έβαλα έξοδα παραλήπτη). Ρώτησα για επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας μου αλλά μου είπαν μόνο πίστωση καταστήματος κάνουν και με τα τωρινά λεφτά του δίσκου (68-4τα έξοδα αποστολής για τον έλεγχο) που εγώ τον είχα πάρει 113 μαζί με έξοδα αποστολής.

Οι ερωτήσεις

1) είναι νόμιμο να μου αλλάζει την τιμή του προϊόντος με την τωρινή?

2) να μην μου κάνει επιστροφή χρημάτων ενώ είναι ελαττωματικό?

3)Να μου αφαιρεί και χρήματα απο την πίστωση για έξοδα αποστολής ενώ είμαι στην εγγύηση και ήταν και ελαττωματικό(επειδή έψαξα είδα ότι απο την στιγμή που είναι ελαττωματικό τα έξοδα επιβάρυνσης για επισκευές η και αποστολής επιβαρύνουν τον πωλητή)?

*Να αναφερθεί ότι στο site του καταστήματος δεν είναι και διαθέσιμος ο ssd λέει παράδοση σε 30 μέρες αλλά επίσης ίσως αλλαζα εταιρία να πήγαινα σε κάποιον μεγαλύτερο για αυτό κάνω και το ποστ

**O ssd είναι ο Adata nvme xpg spectrix 512gb

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1) όχι. η εγγύηση τρέχει για την τιμή αρχικής αγοράς.

2) ναι. επειδή είναι και εκτός της βασικής θα μπορούσαν να σου τον γυρίσουν πίσω και να σου πουν αναλαμβάνεις ο ίδιος να μιλήσεις με κατασκευαστή.

3) τα έξοδα είναι δικά τους αν επέλεξες δικό τους τρόπο αποστολής. αν εσύ επέλεξες κουριερ επόμενης μέρας και τους χρέωσες 15ευρώ προφανώς και μπορύν να αρνηθούν και να καλύψουν μόνο ένα μέρος

Προτιμότερο είναι να μιλήσεις απευθείας με adata και να σου πουν εκείνοι τι προτείνουν και αν θα έρθουν σε συνεννόηση με το μαγαζί ή απευθείας μαζί σου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση!

Θα στείλω και ενα εμαιλ adata να δω τι παίζει και θα πάρω και ενα τηλ αύριο το πρωί στο ινστιτούτο του καταναλωτή να ρωτήσω και εκεί τι θα μου πουν μέχρι τώρα το αφήνω σε αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, FateChanger είπε

Ναι δεν αντιλέγω αλλά άμα αυτός το φέρει τον m2 σε 30 μέρες που λέει και στο site επειδή δεν είναι διαθέσιμος καλά Χριστούγεννα

Έχω την εντύπωση... χωρίς να εχω ασχοληθεί ιδιαίτερα... ότι από την στιγμή που σου προσφέρει αντικατάσταση  με ίδιο προϊόν τελειώνει η υποχρέωση του καταστήματος / εταιρείας σύμφωνα με τον νόμο.

Δεν είναι DOA  είναι κάλυψη εγγύησης μετά από 2+ χρόνια

Οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική λύση σου προσφέρει και οι όροι της  είναι στην διακριτική  ευχέρεια του προμηθευτή /καταστήματος  να σου την προσφέρει άλλα δεν είναι υποχρέωση σύμφωνα με τον νόμο. 

Επεξ/σία από teot
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά όπως είπα δεν τον έχει διαθέσιμο και εγω αντικατάσταση θα έλεγα να μου ερχόταν και κατευθείαν απλά πιστεύω οτι απο την στιγμή που δίνει 5 χρόνια εγγύησης στο site είναι αναγκασμένος να μου κάνει αντικατάσταση με ίδιο η παρόμοιο προϊόν ίδιας τιμής και όχι να μου κόβει τα λεφτά που έχει τώρα και καλά στο σαιτ δηλαδή αν αυτός το είχε 30 για προσφορά τι θα μου έδινε 30 ευρώ πίσω? Και ούτε καν να γυρίσει σε κάποια τράπεζα αλλά πίστωση του μαγαζιού που οποίο σαιτ και να κοίταξα δεν το λέει κανείς . Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο φίλος θέλει να γυρίσει στον προμηθευτή το μ2 με την απόδειξη αγοράς μου που ήταν στα 120 να πάρει τα λεφτά του πίσω και μετά από αυτά τα 120 να χρησιμοποιήσει τα μισά για να μου στείλει ενα δίσκο και να κρατήσει τα άλλα.

*Επίσης μου είχε τύχει να γυρίσω μητρική σε άλλο κατάστημα σχεδόν πάνω στα 2 χρόνια και μου επέστρεψαν ολόκληρο το ποσό χωρίς περικοπές που είναι και το σωστό

**Επίσης το ότι είναι πάνω από 2 χρόνια δεν σημαίνει δεν με καλύπτει κάποια εγγύηση από την στιγμή που έχω την εμπορική τον χρόνων που και ο ίδιος διαφημίζει στο σάιτ αλλά και συμφωνεί να ισχύει απο την στιγμή που το πουλάει γιατί δεν βρήκα πουθενά να λέει κάτι για την εμπορική στο σαιτ του 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν αποδέχεσαι την λύση του καταστήματος εφόσον μιλάμε για πάνω από 2 έτη που είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν μιλάς με Adata απευθείας. έστειλες τελικά το email;

τι σου απάντησαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, FateChanger είπε

Ναι αλλά όπως είπα δεν τον έχει διαθέσιμο και εγω αντικατάσταση θα έλεγα να μου ερχόταν και κατευθείαν απλά πιστεύω οτι απο την στιγμή που δίνει 5 χρόνια εγγύησης στο site είναι αναγκασμένος να μου κάνει αντικατάσταση με ίδιο η παρόμοιο προϊόν ίδιας τιμής και όχι να μου κόβει τα λεφτά που έχει τώρα και καλά στο σαιτ δηλαδή αν αυτός το είχε 30 για προσφορά τι θα μου έδινε 30 ευρώ πίσω? Και ούτε καν να γυρίσει σε κάποια τράπεζα αλλά πίστωση του μαγαζιού που οποίο σαιτ και να κοίταξα δεν το λέει κανείς . Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι ο φίλος θέλει να γυρίσει στον προμηθευτή το μ2 με την απόδειξη αγοράς μου που ήταν στα 120 να πάρει τα λεφτά του πίσω και μετά από αυτά τα 120 να χρησιμοποιήσει τα μισά για να μου στείλει ενα δίσκο και να κρατήσει τα άλλα.

*Επίσης μου είχε τύχει να γυρίσω μητρική σε άλλο κατάστημα σχεδόν πάνω στα 2 χρόνια και μου επέστρεψαν ολόκληρο το ποσό χωρίς περικοπές που είναι και το σωστό

**Επίσης το ότι είναι πάνω από 2 χρόνια δεν σημαίνει δεν με καλύπτει κάποια εγγύηση από την στιγμή που έχω την εμπορική τον χρόνων που και ο ίδιος διαφημίζει στο σάιτ αλλά και συμφωνεί να ισχύει απο την στιγμή που το πουλάει γιατί δεν βρήκα πουθενά να λέει κάτι για την εμπορική στο σαιτ του 

Διαβάζω  από αυτά που έγραψες...

"με ενημέρωσαν από το κατάστημα ότι όντως είναι ελαττωματικός και ότι η μπορεί να γίνει αντικατάσταση"

και σταματώ εδώ.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2021 στις 9:26 ΜΜ, greekfragma είπε

αν δεν αποδέχεσαι την λύση του καταστήματος εφόσον μιλάμε για πάνω από 2 έτη που είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν μιλάς με Adata απευθείας. έστειλες τελικά το email;

τι σου απάντησαν;

Έστειλα αλλά λογικά λόγο Σαββατοκύριακου δεν απάντησαν Λογικά απο εβδομάδα.

Στις 5/12/2021 στις 12:30 ΠΜ, teot είπε

Διαβάζω  από αυτά που έγραψες...

"με ενημέρωσαν από το κατάστημα ότι όντως είναι ελαττωματικός και ότι η μπορεί να γίνει αντικατάσταση"

και σταματώ εδώ.....

Ναι ρε φίλε μου καλέ και ξανά λεω ναι να γίνει αντικατάσταση από την στιγμή όμως που μου λέει 30 μέρες γιατί δεν είναι διαθέσιμος και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό απο εβδομάδα σε εβδομάδα και τα σχόλια περιμένω τον προμηθευτή να τον φέρει και είναι και γιορτές και κλείνουν και τις σχετικές δικαιολογίες δεν βλέπω να τον έχω φέτος και είναι και main drive του main pc μου.

Επεξ/σία από FateChanger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε αφού σου λένε για αντικατάσταση τότε ειναι εντάξει το μαγαζί. Απλά θα περιμένεις. Τι να κάνουμε τώρα;

Πάρε ένα φθηνό SSD για boot drive μέχρι να έρθει ο νέος nvme και θα είσαι ΟΚ. Που ειναι το πρόβλημα;

Μην ξεχνάς ότι είμαστε παγκοσμίως σε κατάσταση πανδημίας και υπάρχουν ελλείψεις και καθυστερήσεις.

Στην ζωή κάνουμε συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να έχεις "και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο". C'est la vie.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξυ οι ανθρωποι δε του ειπαν οτι θα κανει 30 μερες.

Υποθετει αυτος οτι επειδη εχουν το προιον στη σελιδα με εως 30 μερες,θα κανουν τοσο.

Κοινως παρτο αυγο και κουρεφτο.

Πες τους ανθρωπε μου σε ποσο καιρο θα μου εχετε αντικατασταση και ασε τα αλλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/12/2021 στις 2:54 ΠΜ, duffyduck είπε

Ρε φίλε αφού σου λένε για αντικατάσταση τότε ειναι εντάξει το μαγαζί. Απλά θα περιμένεις. Τι να κάνουμε τώρα;

Πάρε ένα φθηνό SSD για boot drive μέχρι να έρθει ο νέος nvme και θα είσαι ΟΚ. Που ειναι το πρόβλημα;

Μην ξεχνάς ότι είμαστε παγκοσμίως σε κατάσταση πανδημίας και υπάρχουν ελλείψεις και καθυστερήσεις.

Στην ζωή κάνουμε συμβιβασμούς. Δεν μπορείς να έχεις "και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο". C'est la vie.

Ναι ρε φίλε μου δεν είπα όχι στην αντικατάσταση αλλα ρώτησα πόσο νόμιμο είναι το

α) να δίνουν πίστωση στο κατάστημα μόνο και

β) να δίνουν το ποσο που έχει στο καταστημα τους τώρα και όχι οσο το αγόρασα 

και το "Μην ξεχνάς ότι είμαστε παγκοσμίως σε κατάσταση πανδημίας και υπάρχουν ελλείψεις και καθυστερήσεις." οχι δεν ισχυει γιατι αλλα καταστήματα τον εχουν στοκ και θα μπορουσα να των εχω σε 2 μερες και το "Δεν μπορείς να έχεις "και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο" " απλα θα κανανε πιστωση το ποσό θα πέρνανε και αυτοι πίσω τα χρηματα τους απο τον προμηθευτη και εγω τα λεφτά μου ωστε να αγοράσω τον δίσκο απο αλλού και θα ηταν ολοι χαρούμενοι και ναι συμφωνώ με το ¨Στην ζωή κάνουμε συμβιβασμούς' αλλα όχι να πέσουμε και θύμα επειδή αυτος θέλει να βγάλει λεφτά απο την εγγύση

Στις 7/12/2021 στις 12:39 ΜΜ, Dantε είπε

Εν τω μεταξυ οι ανθρωποι δε του ειπαν οτι θα κανει 30 μερες.

Υποθετει αυτος οτι επειδη εχουν το προιον στη σελιδα με εως 30 μερες,θα κανουν τοσο.

Κοινως παρτο αυγο και κουρεφτο.

Πες τους ανθρωπε μου σε ποσο καιρο θα μου εχετε αντικατασταση και ασε τα αλλα.

ε 1 εβδομάδα μου είπαν επειδή δεν τον έχουν σε στοκ αρα ανάλογα τον προμηθευτή και πόσο γρήγορα θα τον έχουν αυτοί

**Επίσης μου ζήτησαν και τα μεταφορικά που τους τον έστειλα πίσω και τα μεταφορίκα για τον νέο αρα 4+4 8ευρώ εξτρα για προιον σε εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πίστωση πρέπει να σου δώσουν το πόσο που πλήρωσες. Οτιδήποτε άλλο είναι απατεωνιά.

π.χ. αν έχεις μια RX580 8GB που την πήρες 170 ευρώ και τώρα χάλασε, αλλά είναι σε εγγύηση. Όταν σου κόψουν πιστωτικό θα σου κόψουν για τα 170 ή τα 400-500 ευρώ που κάνει τώρα?

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, duffyduck είπε

πίστωση πρέπει να σου δώσουν το πόσο που πλήρωσες. Οτιδήποτε άλλο είναι απατεωνιά.

π.χ. αν έχεις μια RX580 8GB που την πήρες 170 ευρώ και τώρα χάλασε, αλλά είναι σε εγγύηση. Όταν σου κόψουν πιστωτικό θα σου κόψουν για τα 170 ή τα 400-500 ευρώ που κάνει τώρα?

αν την καψεις ομως εντος εγγυησης ωστε να μη μπορουν να την επαναφερουν στη ζωη ειναι υποχρεωμενοι να σε δωσουν αλλη των ιδων δυνατοτητων. 🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...