Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ανακαλεί 475.000 οχήματα Model 3 και Model S


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Λιγο να σκεφτοσουν οτι αυτο που περιγραφεις ειναι ακομα χειροτερο σεναριο απο αυτο που ειπα εγω και θα απεφευγες το παραπανω σχολιο...

Διοτι δειχνει οτι η συγκεκριμενη εταιρεια εχει μηδενικο QA (καλα γνωστο ειναι αυτο-χρονια τωρα, αλλωστε τα διαφορα ευτραπελα με ζωνες να λειπουν απο τη θεση του οδηγου, το δεξι φαναρι να το χουν τοποθετησει αριστερα και να μη το εχει παρει χαμπαρι κανεις, εχουν γινει πια memes στο internet). Μονο που εδω το ανυπαρκτο QA δεν ειναι τοσο αστειο. Διοτι το να ξεφευγουν προβληματικες παρτιδες στην παραγωγη στις οποιες ανοιγει το καπο, νομιζω οτι ολοι οι..."ορθολογιστες στα καλυτερα τους", μπορουν να ατιληφθουν τι σημαινει. Δεν ειμαι και πολυ σιγουρος βεβαια γιατι ο fanboyσμος συνηθως υπερισχυει της κοινης λογικης.

 

Εγώ θα έλεγα ότι όλο αυτό το ανάποδο δείχνει ότι υπάρχει quality assurance.  Η εταιρία έχει δει το πρόβλημα και τώρα προβαίνει σε λύσεις. Δεν είναι κάτι καινούργιο το να έχει περάσει κάτι απ' το QC και να βγάζει έπειτα πρόβλημα.

Καινούργιο είναι να αναλαμβάνει η εταιρία να το διοθρώσει αντί να αφήσει να περάσει η εγγύηση των ηλεκτρικών και να το κοπανήσει στον πελάτη.

Είδες εσύ την toyota να ανακαλεί τα aygo που καίνε λάδια ή την group vag με τα TFSI και τα FSI της;

Προσωπικά δεν βρίσκω ούτε άρθρο αλλά ούτε κάποια κοινότητα να παραπονιέται για το καπό που ανοίγει στον δρόμο.  Επίσης αυτό με τα φανάρια που λες φαίνεται εντελώς κουλό. Αν μπορείς να δώσε μου κάποια πηγή.
Όσον αφορά τις ζώνες πάλι δεν βρίσκω κάτι που να δείχνει ότι λείπουν. Το μόνο που βρήκα έίναι τα παρακάτω:

Fanboyσμός τουλάχιστον από μέρους μου δεν υπάρχει. Θες να την κράξουμε για παράδειγμα για τα πλαστικά των model 3 που καταχτυπάνε μετά από μερικά χιλιόμετρα και δεν κάνει τίποτα ; Δεν είναι όμως της παρούσης. Εδώ υπάρχει υπευθυνότητα και μακάρι να αποκτήσουν την ίδια λογική και οι υπόλοιπες εταιρίες.

8 ώρες πριν, butters είπε

Και το 1% πάντως αντιστοιχεί σε 3500 αυτοκίνητα. Δυστυχώς μου έχει συμβεί να ανοίξει καπό εν κινήσει με 70 km/h. Πολύ κακή φάση και όπως σηκώθηκε κόλλησε πάνω στο παρμπρίζ ακαριαία (το θρυμμάτισε). Είναι σοβαρό κατασκευαστικό λάθος όπως και να έχει. 

Σίγουρα και είναι. Στο έκανε με tesla ; Γιατί στην περίπτωση της Tesla πάντως δεν βρίσκω κάποιο καπό να έχει ανοίξει εν κινήσει. 

7 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι γράφω.... Ξαναδιάβασε και οταν καταλάβεις τα ξαναλέμε...

Η τέσλα και κάθε τέσλα δεν σου διαφημίζει οικολογία. Σου διαφημίζει αυτοκίνητα νεας τεχνολογίας με 0 ρύπους και σου παραδίδει αυτό που διαφημίζει... Τώρα το πως φτιάχνονται οι μπαταρίες κλπ δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Όλος ο κόσμος ξέρει πως φτιάχνονται. Δεν ειναι κάτι καινουργιο. 

Απο την άλλη η, πιο ξεφτιλισμένη εταιρεία όλων των εποχών, VW δεν προλαβαίνει να μετράει σκάνδαλα και σου διαφημίζει αυτοκίνητα diesel με Χ ρύπους και εν τέλει αυτά έχουν τους διπλάσιους, γιατι οι γερμαναράδες έβαζαν κρυφούς μηχανισμούς στα τεστ ρύπων... Μιλάμε για την ξεφτίλα...

Δεν είναι τίποτα γνωστό. Ανακρίβεια υπάρχει και από ανθρώπους που το παίζουν ειδήμονες και κάνουν επίκληση στην αυθεντία τους.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...Και όταν θα θέλεις να πας σε ένα χιονοδρομικό με μποτιλιάρισμα στον δρόμο η θέρμανση θα ξεζουμίζει τις μπαταρίες?? Η σε μια αντίστοιχη περίπτωση το κλιματιστικό σε καύσωνα? Δεν δηλώνω γνώστης ή fan των ηλεκτρικών οχημάτων, σε κάθε περίπτωση νομίζω πως μόνο προβλήματα θα έχουμε στο μέλλον με αυτήν την αλλαγή. Όπως και να το κάνεις, ότι και να πεις, δεν είναι το ίδιο με την βενζίνη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Εγώ θα έλεγα ότι όλο αυτό το ανάποδο δείχνει ότι υπάρχει quality assurance.  Η εταιρία έχει δει το πρόβλημα και τώρα προβαίνει σε λύσεις. Δεν είναι κάτι καινούργιο το να έχει περάσει κάτι απ' το QC και να βγάζει έπειτα πρόβλημα.

Καινούργιο είναι να αναλαμβάνει η εταιρία να το διοθρώσει αντί να αφήσει να περάσει η εγγύηση των ηλεκτρικών και να το κοπανήσει στον πελάτη.

Είδες εσύ την toyota να ανακαλεί τα aygo που καίνε λάδια ή την group vag με τα TFSI και τα FSI της;

Προσωπικά δεν βρίσκω ούτε άρθρο αλλά ούτε κάποια κοινότητα να παραπονιέται για το καπό που ανοίγει στον δρόμο.  Επίσης αυτό με τα φανάρια που λες φαίνεται εντελώς κουλό. Αν μπορείς να δώσε μου κάποια πηγή.
Όσον αφορά τις ζώνες πάλι δεν βρίσκω κάτι που να δείχνει ότι λείπουν. Το μόνο που βρήκα έίναι τα παρακάτω:

Fanboyσμός τουλάχιστον από μέρους μου δεν υπάρχει. Θες να την κράξουμε για παράδειγμα για τα πλαστικά των model 3 που καταχτυπάνε μετά από μερικά χιλιόμετρα και δεν κάνει τίποτα ; Δεν είναι όμως της παρούσης. Εδώ υπάρχει υπευθυνότητα και μακάρι να αποκτήσουν την ίδια λογική και οι υπόλοιπες εταιρίες.

 

 

Aν υπηρχε QA δεν θα χρειαζοντουσαν ανακλησεις. Οι ανακλησεις γινονται γιατι το QA απετυχε και αντιληφθηκαν το προβλημα πολυ αργοτερα, πιθανως απο πελατη.

Επισης δεν βλεπω το νοημα των συγκρισεων με αλλους κατασκευαστες. Ενω επισης το να καινε λαδια τα αμαξια δεν συνιστα αμεσο προβλημα ασφαλειας οπως το να ανοιγει το καπο εν κινησει. Ειναι δηλαδη και η συγκριση που κανεις αστοχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Σίγουρα και είναι. Στο έκανε με tesla ; Γιατί στην περίπτωση της Tesla πάντως δεν βρίσκω κάποιο καπό να έχει ανοίξει εν κινήσει. 

Δεν έχει σημασία με τι αμάξι το έκανε, ήταν λάθος του μηχανικού που έκλεισε το καπό και δεν τσέκαρε αν το έκλεισε σωστά. Λες ότι δεν βρίσκεις κάποιο καπό να έχει ανοίξει. Η είδηση σε αυτό αναφέρεται πάντως, ότι η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (NHTSA) και η Tesla συμφώνησαν για ανάκληση χιλιάδων οχημάτων λόγω αυτού του προβλήματος. Όταν είναι θέματα ασφαλείας οι ανακλήσεις γίνονται και προληπτικά (και καλά έκαναν και εν προκειμένω). 

Επεξ/σία από butters
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

Aν υπηρχε QA δεν θα χρειαζοντουσαν ανακλησεις. Οι ανακλησεις γινονται γιατι το QA απετυχε και αντιληφθηκαν το προβλημα πολυ αργοτερα, πιθανως απο πελατη.

Οκ. Δεν θα κάτσω τώρα να αναλύσω το QA όπως και να χει, καλή επιτυχία στην εύρεση του τέλειου κατασκευαστή σε προσιτή τιμή και όχι τύπου Bentley.

 

//=========TL;DR SECTION START===============

  • Ωπ τι; Μέχρι και εκεί(Bentley) γίνονται ανακλήσεις για καλώδια; Δεν ντρέπονται λίγο, τόσα λεφτά τους δίνουμε ! Θα πάω σε Ferrari
  • Αν είναι δυνατών ! Ανάκληση για διαρροή στα καύσιμα ; Lamborghini. Δεν αλλάζω ξανά ! 
  • Ανάκληση για γενικό έλεγχο και εκεί ; Beta tester με κάνουν; Να τα βράσω τα εκατομμύρια. Πάω για ελικόπτερο. Ένα Bell  202 είναι ότι πρέπει
  • Απίστευτο. Πάλι θα μείνω από όχημα!  Θα πάρω ένα παιχνίδι ελικόπτερο και θα κάθομαι σπίτι όλη μέρα. Δεν θα ξαναπάω πουθενά !
  • Έλεος ούτε ένα παιχνίδι δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε ;


//=========TL;DR SECTION END=================

59 λεπτά πριν, butters είπε

Δεν έχει σημασία με τι αμάξι το έκανε, ήταν λάθος του μηχανικού που έκλεισε το καπό και δεν τσέκαρε αν το έκλεισε σωστά. Λες ότι δεν βρίσκεις κάποιο καπό να έχει ανοίξει. Η είδηση σε αυτό αναφέρεται πάντως, ότι η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (NHTSA) και η Tesla συμφώνησαν για ανάκληση χιλιάδων οχημάτων λόγω αυτού του προβλήματος. Όταν είναι θέματα ασφαλείας οι ανακλήσεις γίνονται και προληπτικά (και καλά έκαναν και εν προκειμένω). 

Εκεί θέλω να καταλήξω. Δεν έχουμε φτάσει στο δια ταύτα όπου έχουν ανοίξει καπό εν κινήσει.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οφφτοπικ

-----------------------------------

ΗΠΑ- Κίνα: Η Tesla δέχεται έντονες επικρίσεις για το εκθεσιακό κέντρο στην Σιντζιάνγκ

Η Σιντζιάνγκ αποτελεί μια από τις βασικές αιτίες τριβής μεταξύ της Δύσης και της Κίνας τα τελευταία χρόνια, καθώς εμπειρογνώμονες του ΟΗΕ και οργανώσεις προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εκτιμούν ότι περισσότερο από ένα εκατομμύριο άνθρωποι, κυρίως Ουιγούροι και μέλη άλλων μουσουλμανικών μειονοτήτων, κρατούνται σε στρατόπεδα σε αυτή την επαρχία στη δυτική Κίνα.

------------------------------------

Οφφτοπικ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περάσανε στο ντούκου το θέμα με τους Takata, ζήτημα ασφαλείας που επηρέαζε τη μισή αυτοκινητοβιομηχανία, και βγάζουν χολή για... την καλωδιοταινία της Tesla. Insomnia, αθάνατο! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, jimmyl είπε

Οταν σε προηγουμενο θεμα που αφορουσε την Tesla , αυτο με το μεγαφωνο , εγραψα οτι η Tesla εχει γινει κωμωδια , ορισμενοι ετρεξαν να με ειρωνευτουν , ουτε μετοχες να ειχαν , το αυτοκινητο δεν ειναι ευκολη υποθεση , ποσο μαλλον οταν δεν εχεις και εμπειρια , εταιριες κολοσσοι στο χωρο και παλι κανουν γκελες

εε ναι όταν ο άνθρωπος φτιάχνει πύραυλο ανακυκλώσιμο θα δυσκολευτεί στο αυτοκίνητο.. σιγά την τεχνολογία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι στο 1%. Θα δοκιμάσω να κανονίσω inspection μέσω του app να δω αν θα έρθουν σπίτι ή αν πρέπει να πάω εκεί. Πάντως το ρίσκο φαίνεται εξαιρετικά μικρό και αστείο για τόση φασαρία.

tm3.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, v2020 είπε

Αχαχχαχαχαχχαχαχ  από ανακρίβεια σκίζεις ειδικά όταν πιανεις mazda nissan στο στόμα σου, ας μη μιλήσουμε για τη δηθενια των οικολογικών ηλεκτρικών αυτοκινητων

χαχας? https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Suzuki-and-Mazda-admit-faking-emissions-tests#:~:text=Mazda has been implicated for,found to have falsified data. 

 

Σου κάνει??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Tasosng είπε

Όταν καταλάβετε ότι ο Elon είναι η μεγαλύτερη απάτη όλων των εποχών εδώ θα είμαστε να τα κουβεντιάσουμε.

Εδώ είμαστε μια 5ετία τώρα αλλά αντί να πάει προς τα κάτω πάει προς τα πάνω στα πάντα, πωλήσεις, εταιρίες, ποιότητα, you name it. Γενικώς εκτίθεστε και δεν μαθαίνετε κιόλας. Συνεχίζετε να αφιερώνετε non-stop.

 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Εδώ είμαστε μια 5ετία τώρα αλλά αντί να πάει προς τα κάτω πάει προς τα πάνω στα πάντα, πωλήσεις, εταιρίες, ποιότητα, you name it. Γενικώς εκτίθεστε και δεν μαθαίνετε κιόλας. Συνεχίζετε να αφιερώνετε non-stop.

 

σσσςςς... ο Τάσος απο την Κερατέα ξέρει καλύτερα.. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...