Προς το περιεχόμενο

Η Tesla ανακαλεί 475.000 οχήματα Model 3 και Model S


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Dts_Dimensions είπε

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...Και όταν θα θέλεις να πας σε ένα χιονοδρομικό με μποτιλιάρισμα στον δρόμο η θέρμανση θα ξεζουμίζει τις μπαταρίες?? Η σε μια αντίστοιχη περίπτωση το κλιματιστικό σε καύσωνα? Δεν δηλώνω γνώστης ή fan των ηλεκτρικών οχημάτων, σε κάθε περίπτωση νομίζω πως μόνο προβλήματα θα έχουμε στο μέλλον με αυτήν την αλλαγή. Όπως και να το κάνεις, ότι και να πεις, δεν είναι το ίδιο με την βενζίνη...

Δεν υπάρχει λύση σε αυτά που αναφέρεις, ενδεικτικά στις ΜΕΚ το ποιο άχρηστο στοιχείο τους όπου είναι η παραγόμενη θερμότητα, το χρησιμοποιούμε με την ψύκτρα του καλοριφέρ για να ζεστάνουμε την καμπίνα να ξεθαμπώσουμε τα κρύσταλλα κοκ....

Δεν μπορεί ούτε η tesla και φυσικά καμία εταιρεία να ξανά εφεύρει τους κανόνες τις φυσικής, όλοι οι συσσωρευτές επηρεάζονται από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος και επειδή οτιδήποτε χρειάζεται κάποια μορφή ενέργειας για να δουλέψει οτι καταναλώσεις έχει το αυτοκίνητο ραδιόφωνο, κλιματισμός, παράθυρα, θέρμανση κοκ αναγκαστικά θα πάει να τα πάρει από τις μπαταρίες να την τραβήξει....

Για οδηγική απόλαυση μην μιλήσω....εκεί που το μυαλό σου στην εθνική με 200-220 είναι μη δεις κανένα φάρο να κοιτάς την οθόνη μήπως ξεφορτισε...ή αν είσαι σε κάποια νυχτερινή έξοδο και θελήσεις με την παρέα σου να αλητέψεις λίγο παραπάνω ή να πας στο σπίτι μιας κοπέλας που γνώρισες ΟΧΙ δεν δεν ήταν προγραμματισμένο θες φορτιστή, δηλαδή φαντάσου φάση για να πας κάπου να πρέπει να προγραμματίζεις waypoints λες και έχεις μαχητικό που παει αποστολή βομβαρδισμού, όλη η φάση προσθέτει ΤΕΡΑΣΤΙΟ άγχος στην κατοχή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στα σοβαρά

Και κάτι σημαντικό όπου δεν δίνουν σημασία πολλοί είναι πως η μεταπωλιτική αξία των αυτοκινήτων αυτών είναι μηδενική, το wear των μπαταριών δεν θα το αποφύγει κανείς, οπότε αν στην 10ετία το δώσει κάποιος 7-10,000€ και θέλει άλλα 20,000€ για αντικατάσταση μπαταριών......οκκ μπορεί να βρεθεί κάποιος,,,,,

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, itanium είπε

Δεν υπάρχει λύση σε αυτά που αναφέρεις, ενδεικτικά στις ΜΕΚ το ποιο άχρηστο στοιχείο τους όπου είναι η παραγόμενη θερμότητα, το χρησιμοποιούμε με την ψύκτρα του καλοριφέρ για να ζεστάνουμε την καμπίνα να ξεθαμπώσουμε τα κρύσταλλα κοκ....

Δεν μπορεί ούτε η tesla και φυσικά καμία εταιρεία να ξανά εφεύρει τους κανόνες τις φυσικής, όλοι οι συσσωρευτές επηρεάζονται από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος και επειδή οτιδήποτε χρειάζεται κάποια μορφή ενέργειας για να δουλέψει οτι καταναλώσεις έχει το αυτοκίνητο ραδιόφωνο, κλιματισμός, παράθυρα, θέρμανση κοκ αναγκαστικά θα πάει να τα πάρει από τις μπαταρίες να την τραβήξει....

Για οδηγική απόλαυση μην μιλήσω....εκεί που το μυαλό σου στην εθνική με 200-220 είναι μη δεις κανένα φάρο να κοιτάς την οθόνη μήπως ξεφορτισε...ή αν είσαι σε κάποια νυχτερινή έξοδο και θελήσεις με την παρέα σου να αλητέψεις λίγο παραπάνω ή να πας στο σπίτι μιας κοπέλας που γνώρισες ΟΧΙ δεν δεν ήταν προγραμματισμένο θες φορτιστή, δηλαδή φαντάσου φάση για να πας κάπου να πρέπει να προγραμματίζεις waypoints λες και έχεις μαχητικό που παει αποστολή βομβαρδισμού, όλη η φάση προσθέτει ΤΕΡΑΣΤΙΟ άγχος στην κατοχή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στα σοβαρά

Και κάτι σημαντικό όπου δεν δίνουν σημασία πολλοί είναι πως η μεταπωλιτική αξία των αυτοκινήτων αυτών είναι μηδενική, το wear των μπαταριών δεν θα το αποφύγει κανείς, οπότε αν στην 10ετία το δώσει κάποιος 7-10,000€ και θέλει άλλα 20,000€ για αντικατάσταση μπαταριών......οκκ μπορεί να βρεθεί κάποιος,,,,,

μάλιστα,  ο μεσος οδηγος παει με 200 (?!) κ αν θες να πας στο σπιτι της κοπελας που γνώρισες δε θα μπορείς γτ μολις μπεις μεσα θα θες φορτιση  κ δε θα σε φτασει κ κλίνοντας  το άλλο το σημανικο είναι ότι δεν θα εχει μεταπολιτική αξια , ωραια

καλα για το 200 220 στην εθνική δε θα αναλύσω (ίσως είμαι κολόγερος κ παω πολύ βαριά 130 140) , ποσο μαλλον για οδήγικη απόλαυση σε κάποιον που πιθανότατα δεν εχει μπει  καν μέσα ,  θα σου πω ομως οτι το δικο μου  εχει αυτονομία περίπου 400 Km σε ταξίδι κ με clima 340  k στη πολη 540 , αλλα πες ρε αδερφε δε μου φθάνει η αυτονομία να αλητέψω , αν γνώριζα γκομενακι που άξιζε το κοπο θα της ελεγα να παμε σπιτι της να βαλω το βυσμα μου στη πριζα της να κοβα κ αντίδραση, σιγά μην έψαχνα φορτιστή.

τωρα για το συμαντικο επειδή ολοι έχουμε μια γνωμη καλο είναι να τσεκάρουμε καποια πράγματα κ αυτή τη στιγμή τα μεταχειρισμένα 2-3 ετων πωλούνται σχεδον ιδια τιμη με τα καινούργια  , οσο για τη μπαταρια επειδή δεν εκανες το κοπο να διαβασεις πιο πισω οπως  ξανα  έγραψα κανει το πολύ 11-12κ εαν αλαχθει ΟΛΟ το συστημα  ΣΗΜΕΡΑ κ οχι 20. Σε 10 χρονια δε ξερω αλλα σίγουρα λιγότερα

καλή συνέχεια 

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μπορει σημερα να μην ειναι και τοσο ελκυστικα, αλλα σε 5-10 χρονια σιγουρα θα εχει αλλαξει το τοπιο. Τοτε ισως να μπορεσουμε και εμεις οι κοινοι θνητοι να παρουμε και εμεις ενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasosng είπε

Όταν καταλάβετε ότι ο Elon είναι η μεγαλύτερη απάτη όλων των εποχών εδώ θα είμαστε να τα κουβεντιάσουμε.

Η προσεδάφιση των πυραύλων έγινε σε studio. Μου το έχει πει γνωστός συγγενή φίλου μου που δουλεύει σε Λευκό Οίκο και Πεντάγωνο !

25 λεπτά πριν, sndev είπε

 αν γνώριζα γκομενακι που άξιζε το κοπο θα της ελεγα να παμε σπιτι της να βαλω το βυσμα μου στη πριζα της να κοβα κ αντίδραση, σιγά μην έψαχνα φορτιστή.

Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα !!!! 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, jimgeroul είπε

εε ναι όταν ο άνθρωπος φτιάχνει πύραυλο ανακυκλώσιμο θα δυσκολευτεί στο αυτοκίνητο.. σιγά την τεχνολογία...

Θα εμπαινες στον πυραυλο που φταχνει να πας μια βολτα , μαλλον οχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Η προσεδάφιση των πυραύλων έγινε σε studio. Μου το έχει πει γνωστός συγγενή φίλου μου που δουλεύει σε Λευκό Οίκο και Πεντάγωνο !

Είσαι πολύ αστείος. Κάτσε να σου στείλω κάτι να γελάσεις με την ψυχή σου.
https://www.elonmusk.today/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sndev είπε

μάλιστα,  ο μεσος οδηγος παει με 200 (?!) κ αν θες να πας στο σπιτι της κοπελας που γνώρισες δε θα μπορείς γτ μολις μπεις μεσα θα θες φορτιση  κ δε θα σε φτασει κ κλίνοντας  το άλλο το σημανικο είναι ότι δεν θα εχει μεταπολιτική αξια , ωραια

καλα για το 200 220 στην εθνική δε θα αναλύσω (ίσως είμαι κολόγερος κ παω πολύ βαριά 130 140) , ποσο μαλλον για οδήγικη απόλαυση σε κάποιον που πιθανότατα δεν εχει μπει  καν μέσα ,  θα σου πω ομως οτι το δικο μου  εχει αυτονομία περίπου 400 Km σε ταξίδι κ με clima 340  k στη πολη 540 , αλλα πες ρε αδερφε δε μου φθάνει η αυτονομία να αλητέψω , αν γνώριζα γκομενακι που άξιζε το κοπο θα της ελεγα να παμε σπιτι της να βαλω το βυσμα μου στη πριζα της να κοβα κ αντίδραση, σιγά μην έψαχνα φορτιστή.

τωρα για το συμαντικο επειδή ολοι έχουμε μια γνωμη καλο είναι να τσεκάρουμε καποια πράγματα κ αυτή τη στιγμή τα μεταχειρισμένα 2-3 ετων πωλούνται σχεδον ιδια τιμη με τα καινούργια  , οσο για τη μπαταρια επειδή δεν εκανες το κοπο να διαβασεις πιο πισω οπως  ξανα  έγραψα κανει το πολύ 11-12κ εαν αλαχθει ΟΛΟ το συστημα  ΣΗΜΕΡΑ κ οχι 20. Σε 10 χρονια δε ξερω αλλα σίγουρα λιγότερα

καλή συνέχεια 

θα ξεκινήσω ανάποδα.

1/τα μεταχειρισμένα πωλούνται τόσο γιατί δεν υπάρχουν καινούργια αυτοκίνητα για αγορά ενώ παράλληλα ένα μοντέλο του 2019 πωλείται καινούργιο ακριβότερα τώρα από ότι 2χρόνια πριν. αυτό προσθέτει αξία στα μεταχειρισμένα.

2/με τα 400 χλμ αυτονομία σε προκαλώ να πας 3 ημέρες στην Βυτίνα - Δημητσάνα - Στεμνίστα - χιονοδρομικό. τι αυτονομία έχεις; ή να πας Λίμνη Πλαστήρα. θα έχεις ΄΄ζουμί'' να γυρίσεις πίσω;

τα ηλεκτρικά είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να έρθει το υδρογόνο το οποίο και θα μείνει και δεν είναι έτοιμο ακόμη. είναι μία μπούρδα με περιτύλιγμα οικολογικό (που δεν είναι σε καμία περίπτωση) για να πουλήσουν πανάκριβα αυτοκίνητα και innovation. εγώ αυτοκίνητο να αγοράσω που θα πρέπει να κάνω στάσεις σε ταξίδι για να το φορτίσω ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ δεν αγοράζω, όπως και δεν θα αγοράσει και η πλειοψηφία του κόσμου.

αφού είσαι κάτοχος ηλεκτρικού, επίτρεψέ μου μία μόνο ερώτηση. Μένεις σε μονοκατοικία, σωστά; ή τουλάχιστον έχεις δικό σου χώρο για να αφήνεις το αυτοκίνητο το βράδυ. όσοι μένουν σε παλιές γειτονιές με μικρούς δρόμους, θα πρέπει να πληρώνουν για να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους. και πίστεψέ με, δεν θα είναι τόσο φτηνά

https://www.newsauto.gr/electric/300-chlm-stin-ethniki-me-ena-ilektriko-ginete/

https://www.4troxoi.gr/perivallon/dokimes-paroysiaseis/taxidi-me-ev/

από το δεύτερο άρθρο έχουμε

Για κάθε pit stop στους υφιστάμενους ταχυφορτιστές των ελληνικών ΕΟ, υπολογίστε κοντά στα 45-50 λεπτά αναμονής για κάθε 200 χλμ. διαδρομής (πάντα με έναν μετρημένο τρόπο οδήγησης), με αντίστοιχο κόστος 15-20 ευρώ. Όσο για το συνολικό κόστος του ταξιδιού μας, ξοδέψαμε 102 ευρώ για τις πέντε ενδιάμεσες φορτίσεις, που μας εξασφάλισαν επιπλέον 900 χλμ. αυτονομίας, ποσό που με την τρέχουσα τιμή του πετρελαίου κίνησης αντιστοιχεί σε κατανάλωση 8,5 λίτρων/100 χλμ. ενός αυτοκινήτου ντίζελ.

μιλάμε για οικονομία τα ηλεκτρικά και όχι αστεία έτσι; και για άνετη οδήγηση, να υπολογίζεις την ενέργεια λες και είσαι στο Απόλλο 13 και να κλείνεις κάθε περιφεριακό σύστημα μήπως και γλυτώσεις κάποια φόρτιση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, james01gr είπε

θα ξεκινήσω ανάποδα.

1/τα μεταχειρισμένα πωλούνται τόσο γιατί δεν υπάρχουν καινούργια αυτοκίνητα για αγορά ενώ παράλληλα ένα μοντέλο του 2019 πωλείται καινούργιο ακριβότερα τώρα από ότι 2χρόνια πριν. αυτό προσθέτει αξία στα μεταχειρισμένα.

2/με τα 400 χλμ αυτονομία σε προκαλώ να πας 3 ημέρες στην Βυτίνα - Δημητσάνα - Στεμνίστα - χιονοδρομικό. τι αυτονομία έχεις; ή να πας Λίμνη Πλαστήρα. θα έχεις ΄΄ζουμί'' να γυρίσεις πίσω;

τα ηλεκτρικά είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να έρθει το υδρογόνο το οποίο και θα μείνει και δεν είναι έτοιμο ακόμη. είναι μία μπούρδα με περιτύλιγμα οικολογικό (που δεν είναι σε καμία περίπτωση) για να πουλήσουν πανάκριβα αυτοκίνητα και innovation. εγώ αυτοκίνητο να αγοράσω που θα πρέπει να κάνω στάσεις σε ταξίδι για να το φορτίσω ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ δεν αγοράζω, όπως και δεν θα αγοράσει και η πλειοψηφία του κόσμου.

αφού είσαι κάτοχος ηλεκτρικού, επίτρεψέ μου μία μόνο ερώτηση. Μένεις σε μονοκατοικία, σωστά; ή τουλάχιστον έχεις δικό σου χώρο για να αφήνεις το αυτοκίνητο το βράδυ. όσοι μένουν σε παλιές γειτονιές με μικρούς δρόμους, θα πρέπει να πληρώνουν για να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους. και πίστεψέ με, δεν θα είναι τόσο φτηνά

https://www.newsauto.gr/electric/300-chlm-stin-ethniki-me-ena-ilektriko-ginete/

https://www.4troxoi.gr/perivallon/dokimes-paroysiaseis/taxidi-me-ev/

από το δεύτερο άρθρο έχουμε

Για κάθε pit stop στους υφιστάμενους ταχυφορτιστές των ελληνικών ΕΟ, υπολογίστε κοντά στα 45-50 λεπτά αναμονής για κάθε 200 χλμ. διαδρομής (πάντα με έναν μετρημένο τρόπο οδήγησης), με αντίστοιχο κόστος 15-20 ευρώ. Όσο για το συνολικό κόστος του ταξιδιού μας, ξοδέψαμε 102 ευρώ για τις πέντε ενδιάμεσες φορτίσεις, που μας εξασφάλισαν επιπλέον 900 χλμ. αυτονομίας, ποσό που με την τρέχουσα τιμή του πετρελαίου κίνησης αντιστοιχεί σε κατανάλωση 8,5 λίτρων/100 χλμ. ενός αυτοκινήτου ντίζελ.

μιλάμε για οικονομία τα ηλεκτρικά και όχι αστεία έτσι; και για άνετη οδήγηση, να υπολογίζεις την ενέργεια λες και είσαι στο Απόλλο 13 και να κλείνεις κάθε περιφεριακό σύστημα μήπως και γλυτώσεις κάποια φόρτιση...

Είσαι offtopic αλλά αυτό συμβαίνει κάθε φορά που το θέμα είναι Xiaomi, Apple ή Tesla οπότε ας απαντήσω

Αν πηγαίνεις μια φορά την εβδομάδα 3ήμερο μην πάρεις ηλεκτρικό. Ωστόσο γι αυτόν που έχει θέση parking και η δουλειά του είναι 20-50 χιλιόμετρα μακρυά είναι ότι πρέπει έστω και κάποιο μοντέλο της Honda που βγαίνει κάπου στα 20000.  Ένα ταξιδάκι στο τσακίρ κέφι ας βγει και λίγο παραπάνω, δεν χάλασε ο κόσμος αν έχεις γλιτώσει από service και καθημερινά καύσιμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Είσαι offtopic αλλά αυτό συμβαίνει κάθε φορά που το θέμα είναι Xiaomi, Apple ή Tesla οπότε ας απαντήσω

Αν πηγαίνεις μια φορά την εβδομάδα 3ήμερο μην πάρεις ηλεκτρικό. Ωστόσο γι αυτόν που έχει θέση parking και η δουλειά του είναι 20-50 χιλιόμετρα μακρυά είναι ότι πρέπει έστω και κάποιο μοντέλο της Honda που βγαίνει κάπου στα 20000.  Ένα ταξιδάκι στο τσακίρ κέφι ας βγει και λίγο παραπάνω, δεν χάλασε ο κόσμος αν έχεις γλιτώσει από service και καθημερινά καύσιμα.

τα οποια οτι γλιτωσεις θα τα πληρωσεις κ με το παραπανω οταν χρειαστει να αλλαξεις μπαταριες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, manolis940 said:

έστω και κάποιο μοντέλο της Honda που βγαίνει κάπου στα 20000.

Ελπίζω μέχρι το 2030 να έχει βελτιωθεί η  κατάσταση με τις τιμές, γιατί με τέτοια "κατώτατη" στην Ελλάδα θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.

Η τρέχουσα κατάσταση πάντως δεν είναι καλή, διότι πέρα από το ύψος της τιμής, πονάει αρκετά ότι τα μοντέλα στην έκδοση βενζίνης κάνουν σχεδόν τα μισά, καθώς κι ότι είναι ψιλό FUGLY...

Δεν εννοώ για Tesla ασφαλώς ή συγκεκριμένα για Honda.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, james01gr είπε

θα ξεκινήσω ανάποδα.

1/τα μεταχειρισμένα πωλούνται τόσο γιατί δεν υπάρχουν καινούργια αυτοκίνητα για αγορά ενώ παράλληλα ένα μοντέλο του 2019 πωλείται καινούργιο ακριβότερα τώρα από ότι 2χρόνια πριν. αυτό προσθέτει αξία στα μεταχειρισμένα.

2/με τα 400 χλμ αυτονομία σε προκαλώ να πας 3 ημέρες στην Βυτίνα - Δημητσάνα - Στεμνίστα - χιονοδρομικό. τι αυτονομία έχεις; ή να πας Λίμνη Πλαστήρα. θα έχεις ΄΄ζουμί'' να γυρίσεις πίσω;

τα ηλεκτρικά είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να έρθει το υδρογόνο το οποίο και θα μείνει και δεν είναι έτοιμο ακόμη. είναι μία μπούρδα με περιτύλιγμα οικολογικό (που δεν είναι σε καμία περίπτωση) για να πουλήσουν πανάκριβα αυτοκίνητα και innovation. εγώ αυτοκίνητο να αγοράσω που θα πρέπει να κάνω στάσεις σε ταξίδι για να το φορτίσω ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ δεν αγοράζω, όπως και δεν θα αγοράσει και η πλειοψηφία του κόσμου.

αφού είσαι κάτοχος ηλεκτρικού, επίτρεψέ μου μία μόνο ερώτηση. Μένεις σε μονοκατοικία, σωστά; ή τουλάχιστον έχεις δικό σου χώρο για να αφήνεις το αυτοκίνητο το βράδυ. όσοι μένουν σε παλιές γειτονιές με μικρούς δρόμους, θα πρέπει να πληρώνουν για να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους. και πίστεψέ με, δεν θα είναι τόσο φτηνά

https://www.newsauto.gr/electric/300-chlm-stin-ethniki-me-ena-ilektriko-ginete/

https://www.4troxoi.gr/perivallon/dokimes-paroysiaseis/taxidi-me-ev/

από το δεύτερο άρθρο έχουμε

Για κάθε pit stop στους υφιστάμενους ταχυφορτιστές των ελληνικών ΕΟ, υπολογίστε κοντά στα 45-50 λεπτά αναμονής για κάθε 200 χλμ. διαδρομής (πάντα με έναν μετρημένο τρόπο οδήγησης), με αντίστοιχο κόστος 15-20 ευρώ. Όσο για το συνολικό κόστος του ταξιδιού μας, ξοδέψαμε 102 ευρώ για τις πέντε ενδιάμεσες φορτίσεις, που μας εξασφάλισαν επιπλέον 900 χλμ. αυτονομίας, ποσό που με την τρέχουσα τιμή του πετρελαίου κίνησης αντιστοιχεί σε κατανάλωση 8,5 λίτρων/100 χλμ. ενός αυτοκινήτου ντίζελ.

μιλάμε για οικονομία τα ηλεκτρικά και όχι αστεία έτσι; και για άνετη οδήγηση, να υπολογίζεις την ενέργεια λες και είσαι στο Απόλλο 13 και να κλείνεις κάθε περιφεριακό σύστημα μήπως και γλυτώσεις κάποια φόρτιση...

είσαι οντος εκτος θεματος κ σωστα σου απαντησε ο @manolis940 αλλά θα σου δωσω απο τη δικη μου οπτική  σα κατοχος μια πιο αναλυτική απάντηση
 

Spoiler

 

1. ναι δε θα διαφωνήσω, αλλα οπως καταλαβαινεις μπορω να μιλησω για το τι συμβαινει τωρα χθες κ το προηγουμενο ετος και δε μπορεις να γυρισεις τη πλατη στη τωρινη πραγματικοτητα που ειναι πολυ συγκεκριμένη. τώρα αν σε 5 χρονια 10 κοστιζουν το 1/2 η ουτε το 1/20το δε το ξερω. λογικά πρεπει να χασει αξια αλλα ποιο αμαξι δεν εχανε στις νορμαλ εποχες? παντως όπως παει όμως η δουλειά ήδη μπαίνεις στο 3το χρόνο που θα χει ιδια σχεδόν τιμη με καινούριο κ ένα μεγάλο ποσοστο να ξέρεις αλλάζει στη 5ετια.

2. φυσικα και οχι ! θα θέλω φόρτιση όταν φθάσω γτ θα χω υπόλοιπο 30%. ναι και? εκει πρίζες δεν εχει? θα στο πω απλα , στους φορτιστές του βασιλόπουλου 1 ωρα φόρτιση δίνει κοντά 100km, δλδ το να κάτσω να φαω κ να χει κάποιο φορτιστή εκει γυρω 1 2 ωρες δε θα φθάσει ? να στο πω παλι ακομα πιο απλα , θα ψαξω να βρω κατάλυμα με πριζα κ ακομα καλυτερα με φορτιστη. 8 ωρες που κοιμάμαι θα παρω 150 κμ σε απλη πριζουλα που βαζουν τη τοστιερα k ξερεις δε χρειάζεται να σε στο 100%. Αν χρειαστει δοξα το θεο στο γυρισμο στην εθνικη εχει πολλους ταχυφορτιστες να παρω αλλα 100km οσο κανω ενα τσιγαρο κ ξεμουδιαζω. Γενικα η φιλοσοφια της ηλεκτροκίνησης είναι πολυ διαφορετικη.

Αν τωρα εσυ το κανεις αυτο καθε ΣΚ ε οχι ακόμα μη πας σε τεσλα (για τεσλα μιλαω συγκεκριμένα στα άλλα ηλεκτρικα ισχυουν  αλλα πραγματα κ αλλες αυτονομίες. ). να ξερεις επειδή εχω δει πολλά poll σε ομάδες η συντριπτική πλειοψηφια κανει τετοιες εξορμισεις απο 1-4 φορες το χρόνο ΒΑΡΙΑ

 

τα ηλεκτρικά  δε ξερω αν ειναι μεταβατικο σταδιο  αλλα η γνωμη μου είναι οτι το υδρογόνο είναι πολύ δύσκολο διαχειρησιμο ΕΝΤΟΣ πολεων πιο πολύ το βλέπω καποια ενδιάμεση λύση του τυπου κοντινές αποστασεις ηλεκτρικο μεγαλες αποσπάσεις υδρογόνο αλλα αυτο αυτο ειναι αποψη μου κ τη βλεπω μετα απο 10ετια+. Δε παιζει να περιμενω τις οποιες εξελιξεις τοσο πολυ. το καθε αμαξι δε θα το παντρευτω. 

οσο για μπουρδες θα το δείξει ο χρόνος , για οικολογικο σιγουρα ειναι αλλα παλι δε με απασχολει να σε σιγουρος ειναι πολλοι λίγοι που το κάνουν για οικολογια (ετσι πληροφορικά ενα ηλεκτρικο σε 12000 Km εχει σβησει το αποτυπωμα ανθρακα https://inews.co.uk/news/electric-cars-are-less-green-to-make-than-petrol-but-make-up-for-it-in-less-than-a-year-new-analysis-reveals-1358315 του κ μην ακουσω για μπαταρίες γτ στο 98% των περιπτώσεων επειδη δεν ειναι χαλασμένες αλλα με λιγότερη χωρητικότητα  πανε σε εργοστασια για αλλες λειτουργιας αποθήκευσης ρευματος η ανακυκλώνονται (απο τα σιτε που διαβαζεις https://www.newsauto.gr/news/vw-anakiklosi-batarion-sto-95-video/)

ξερω πολυ καλα ποσο ειναι η φόρτιση εκτος , για την ακρίβεια ειναι λιγοοο πιο φθηνή απο diesel αλλα κ παλι ειναι πιο φθηνη, οποτε? και επειδή μίλησες για κοστος ταξιδιου κ μπλα μπλα μπορω να σου πω δεν εχω service σηματα μπλα μπλα μπλα αλλα οχι το κερδος σε οχηματα της τεσλα ειναι η συνολικη εμπειρια το οποιο δεν βγαινει σε κόστος. Δε μπορει κανενας να σου δωσει να καταλαβεις πως ειναι να εχει κίνηση σε φαση πρωτη δευτερα κ εσυ να εισαι αραχτος μονο αν οδηγησεις θα το καταλαβεις. και δεν μιλαω για ταχυτητες επιτανχυσεις κλαιν πολλα αμαξια μπορουν να το εχουν αλλα θελω οταν κανεις/κανετε συγκριση καυσιμου καταναλωσης κτλ κ συγκρινετε καποιο τεσλα των 490 hp να το συγκρινεται με ενα παρόμοιο θερμικο κ οχι ποσο καιει το opel corsa1600cc 120 hp.

 

α κ που εισαι.. επειδη λες για απολο κ να κλείνεις πηγες ρεύματος, οχι δε χρειαζεται να κλεισεις τπτ οταν λεω βγαζει 350-400 km αυτονομια εννοω με τα παντα ολα στα 120 -130 km/h , αν δεν εχω κλιμα κ το βαλω σε chill mode οδηγησης κ παω με 110km/h παει ανετα 500+(ξαναλέω το model 3 LR αυτο οχι το ID3 οχι το leaf κτλ). αν θες σου ανεβάζω κ στατιστικά κατανάλωσης για να δεις ποσο υπερβολή παιφτει. 

τωρα απο εκει κ περα περαν ολων αυτων η αποψη μου ειναι οτι ΑΚΟΜΑ για την ΕΛΛΑΔΑ δεν ειναι για ολους. κάποιος πρεπει να παει πολυ συνηδητοποιημενα στην ηλεκτροκίνηση οχι γτ δε θα χει να παει στο γκομενακι οπως εγραψε ο παραπανω αλλα γτ θελει ΧΡΟΝΟ η φορτιση στη καθημερινοτητα εαν δε το κανεις βραδυ σπιτι σου κ ΚΥΡΙΩς προγραματισμο. 

το προβλημα παρκινκ φόρτιση σπιτι ειναι πολυ συμαντικο κ στην ελλαδα απλα ΔΕΝ ειναι εφικτο για τεραστιο ποσοστο για αθηναιους/θεσσαλονικης. 

δεν υπαρχουν ακομα σωστες υποδομες στους δρομους

προσωπικά πριν αγορασω εκατσα κ υπολογισα ποσα km κανω κ που τα κανω. με το συκεκριμενο οχημα θελω 1 φορα τη βδομαδα φορτιση απο το 20 εως το 80% στους ταχυφορτιστες, οποτε παω βολτα golden hall ψωνια φαι φορτιζω εκει μεσα σε 1 ωρα κ τέλος (ναι οι ταχυφορτιστες της τεσλα είναι παλι αλλη φάση απο αυτη που περιγράφουν τα σίτε για τις απειρες ωρες)  (30 λεπτά απο το 28 στο 80% με ανοιχτο κλιμα κ θερμενομενα καθισματα οπως βλέπεις γτ ο κοσμος δε ξερει οτι η κατανάλωση ειναι με αντλία θερμότητας με αποτέλεσμα να μην καιει τοσο τραγικα οσο καινε τα θερμικά στο αντίστοιχο mode ). (πληρώνεις κ αυτα τα καλα  μες τη τιμη του "ακριβού") 

 

image.png.7217051fa8468123b45454f19ae1fc92.png

 

 

 

 

Spoiler

 

ας σου δειξω κ ενα γραφήμα με καταναλώσεις φορτίσεις κοστολόγια κτλ τελευταιο 15 ημερο δεκεμβριου  

image.png.46827573f0b6899224ba8be85445bac5.png

940 κμ 

16,7 kw /100 km σε καθαρή κατανάλωση ηλεκτροκινητήρων 

24,9 kw /100 km Μικτο μαζι θερμανση netflix παιχνιδια ακομα κ σε στάση

η μπαταρία ειναι 82kw αρα μικτο μπορω να κανω 330km (πρόσεχε, τεραστιος χρόνος απο αυτό το 24,9 το αμαξι έτρωγε μπαταρια  σε sentry mode κ αλλες  χαζομαρες οσο περιμενα τη γυναικα σε ψωνια οπως netflix κ games κτλ που σε ταξιδι δεν υπάρχουν οποτε παει καπου στα 400 δοκιμασμένο) αλλιως πολη 570 κμ 

image.png.764ef8fbce113d977ed818d7701e69fd.png 

 

 

βλεπεις μιλάω με νουμερα κ οχι γενικότητες αρθων που διάβασα καπου απο κάποιον που απλα δοκιμασε 1 ημερα κατι κ ειπε να γραψει κατι το οποιο θα χει κ λιιιγο clickbate. 

 

Spoiler

 

 για να το κλείσω γτ είναι κουραστικο να προσπαθείς να πεις κατι σωστά γραπτά οσο κ αν εχει ενδιαφερον να εχεις ανταπάντηση τα ηλεκτρικά είναι τελειως άλλη φαση κ ναι δεν ειμαστε έτοιμοι σαν λαος ακόμα να το κατανοήσουμε ουτε να το στηριξουμε κ δεν ειναι θεμα οικολογίας κλαιν μαιν , κ τελειως προσωπικη μου γνωμη πλην των τεσλα θεωρώ οτι κανενα αλλο ηλεκτρικο δεν αξιζει χρηματα του σημερα με βάση αυτα που προσφέρει συγκριτικά με ιδιας κατηγορίας θερμικά κ εδω αυτα που λεω ειναι καθαρά για τα τεσλα.

τα εμποδια στην ηλεκτροκινηση γενικα  ειναι συμαντικά αλλα για συγκεκριμένες κατηγοριες ανθρωπων απο την αλλη ομως οχι για ολους. ο καθένας πρέπει να κρίνει βαση τις συνηθείες του.

 

4 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

τα οποια οτι γλιτωσεις θα τα πληρωσεις κ με το παραπανω οταν χρειαστει να αλλαξεις μπαταριες

ειναι σαν να λεμε οτι θα αλαξεις κινητήρα, εστω οτι αλαζες ποσο θα κόστιζε? γτ σε 10 ετη μια μπαταρια παιζει να κανει κατω απο 5κ (Τωρα κανει 12) κ αυτο ΑΝ  χρειαστεί οποτε μη λεμε οτι νανε

4 ώρες πριν, Thresh είπε

Ελπίζω μέχρι το 2030 να έχει βελτιωθεί η  κατάσταση με τις τιμές, γιατί με τέτοια "κατώτατη" στην Ελλάδα θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.

Η τρέχουσα κατάσταση πάντως δεν είναι καλή, διότι πέρα από το ύψος της τιμής, πονάει αρκετά ότι τα μοντέλα στην έκδοση βενζίνης κάνουν σχεδόν τα μισά, καθώς κι ότι είναι ψιλό FUGLY...

Δεν εννοώ για Tesla ασφαλώς ή συγκεκριμένα για Honda.

λογικα θα βελτιωθεί αλλα μεσω επιδοτήσεων, ήδη στη κυπρο σου επιστρέφουν 10000 στην  αγορά ηλεκτρικού ενω ελλαδα ειναι 5000 κ γερμανια νομίζω 7000. επισης το ολο κοστος ειναι οι μπαταριες κ θα πεσει αφου αλλάζει συνεχεια η τεχνολογία. πχ στο δικο μου ηρθε με νεα εκδοση της lg k σε 1 με 2 ετη θα εχει παλι νεα έκδοση με πολαπλασια αυτονομια οποτε ολο κ θα συμπιέζεται το κοστος εστω κ στης παλιότερης τεχνολογίας

πρακτικά  περαν των χρημάτων το προβλημα σε εμας σαν χωρα ειναι οι υποδομες περισσοτερο κ μετα η νοοτροπια.

τα βενζινοκινητα καλος η κακος σε μια 5ετια θα πονανε σταδιακα ολο κ πιο πολυ.. σε συνεργάτη με στολο οχημάτων που ειχαμε μια κουβεντα μου ειπε οτι με τους νεους νομους τον υποχρεώνει το κρατος απο το 2024 η 25 δε θυμαμαι το 1/3 του στολου να ειναι ηλεκτρικο αλλιως χανει απαλαγες απο τα παγια  απο τα υπολοιπα θερμικα. πρακτικα εμεσα θα αναγκαστουμε να παμε σε νεα οχηματα κ οχι θερμικα κ το τε το φθηνο θα ειναι πιο ακριβο. Γενικα βλεπω να γινεται σαν το εμβολιο θα σε αναγκασουν πλαγια με τροπους κυρίως οικονομικής αφαίμαξης να πας σε ηλεκτρικο.

PS: Η τελευταία φωτo ειναι απάντηση στον πιο προηγούμενο αλλά  αρνειτε να σβηστεί για κάποιο λογο 

 

image.png

Επεξ/σία από sndev
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, sndev είπε

ειναι σαν να λεμε οτι θα αλαξεις κινητήρα, εστω οτι αλαζες ποσο θα κόστιζε? γτ σε 10 ετη μια μπαταρια παιζει να κανει κατω απο 5κ (Τωρα κανει 12) κ αυτο ΑΝ  χρειαστεί οποτε μη λεμε οτι νανε

η tesla λεει 8 χρονια ,προφανως σε ιδανικες καταστασεις κ με αριστη μεταχειριση κ φορτισεις

βαλε 4-6 για να εισαι μεσα στην πραγματικοτητα

εγω διαβασα για 20χιλ ευρω το κοστος αντικαταστασης σε προσφατο αρθρο ,οποτε κανε τις πραξεις κ δες αν συμφερει η οχι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

η tesla λεει 8 χρονια ,προφανως σε ιδανικες καταστασεις κ με αριστη μεταχειριση κ φορτισεις

βαλε 4-6 για να εισαι μεσα στην πραγματικοτητα

εγω διαβασα για 20χιλ ευρω το κοστος αντικαταστασης σε προσφατο αρθρο ,οποτε κανε τις πραξεις κ δες αν συμφερει η οχι 

20Κ;;;; Εδώ πάντως δείχνει αρκετά μικρότερο κόστος (5000$-7000$):
 

https://amatosautobody.com/tesla-model-3-maintenance-warranty-and-battery-replacement-costs/

Πόσο θα κρατήσει η μπαταρία; Στο model X που έχουμε αρκετά ιστορικά δεδομένα πλέον σε 200Κ miles η μπαταρία έχει πέσει κατά 15% πράγμα που σημαίνει με normal οδήγηση μπορείς να φτάσεις και τα 15 χρόνια με την ίδια μπαταρία! Η μπαταρία του model 3 μπορεί να ξεπεράσει τα 20. Οι αντλίες πετρελαίου, βενζίνης αλλά και οι κινητήρες συνήθως βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα πριν τα φτύσουν ή χρειαστούν κάποια επισκευή η οποία θα είναι σίγουρα τετραψήφια

https://www.hotcars.com/this-is-how-long-a-tesla-model-3s-battery-will-last-and-when-tesla-will-pay-for-the-replacement/

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, manolis940 είπε

20Κ;;;; Εδώ πάντως δείχνει αρκετά μικρότερο κόστος (5000$-7000$):
 

https://amatosautobody.com/tesla-model-3-maintenance-warranty-and-battery-replacement-costs/

Πόσο θα κρατήσει η μπαταρία; Στο model X που έχουμε αρκετά ιστορικά δεδομένα πλέον σε 200Κ miles η μπαταρία έχει πέσει κατά 15% πράγμα που σημαίνει με normal οδήγηση μπορείς να φτάσεις και τα 15 χρόνια με την ίδια μπαταρία! Η μπαταρία του model 3 μπορεί να ξεπεράσει τα 20. Οι αντλίες πετρελαίου, βενζίνης αλλά και οι κινητήρες συνήθως βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα πριν τα φτύσουν ή χρειαστούν κάποια επισκευή η οποία θα είναι σίγουρα τετραψήφια

https://www.hotcars.com/this-is-how-long-a-tesla-model-3s-battery-will-last-and-when-tesla-will-pay-for-the-replacement/

Το βλέπω για αρκετά περισσότερο από τα $5-7Κ. Ειδικά αν βάλουμε τα ακριβά ασφάλιστρα (για τους εργαζομένους) και VAT της Ευρώπης:

https://www.findmyelectric.com/blog/tesla-battery-replacement-cost-explained/

"Why is this nowhere near the $5,000-$7,000 quoted by Musk in 2019 (and picked up by Google whenever someone asks what a Model 3 battery costs)? Well, he clarified that the $5,000-$7,000 was per module, not per battery pack. The battery pack on the Model 3 is made up of 4 modules, so the estimated price for a pack replacement is a whopping $20,000-$28,000. Makes $13,500 sound pretty good, doesn’t it?"

Διαβάστε και το άρθρο. Έχει αρκετή πληροφορία.

 

Επεξ/σία από skritikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πολλοστή φορα αν τώρα παω να αλλάξω ολο το σύστημα  μπαταρίας στο model 3  επίσημα  με τα εργατικα ειναι σχεδον 12κ τελικη τιμή. Εχω κανει επίσημη ερώτηση πριν αγοράσω το model 3 γτ ειχα τις ιδιες αμφιβολίες σαν κ εσας ακούγοντας κ διαβαζοντας το καθένα. 

ξεκολλάτε με το θέμα μπαταρίας εχεις 8 χρονια εγγύηση κ αν πέσεις κάτω από 85% σε αυτό το διάστημα στην αλλάζουν free.

Να σας πω ακομα ενα στατιστικο. Με τη τεσλα επειδη τα πάντα υπάρχουν σε log οπότε βγαίνουν μακροχρόνια συμπεράσματα οι μπαταρίες (οι παλιότερες format 1865 ιοντων λιθιου ) στα 300.000 km ειναι σχεδόν πανω απο 85% χωρητικότητας

ταρίφες είστε για 300κ κμ? h στα 300 κ δε θα θέλατε κινητήρα? 

συγκεκριμένα το πρώτο χρόνο χανουν περίπου 5% κ μετα άλλο ένα 5 % εως τα 200κ κμ. Δλδ 10% στα 200.000 κμ

το κόστος ειναι πολυ σχετικο για να μιλαμε μετα απο 10 χρονια.

Αυτο που προσπαθω να πω στο νημα με τοσες αναλυσεις ειναι οτι μην ειστε απολυτοι . Μην ακουτε το κοντο κ το μακρυ του καθενος η πραγματικοτητα ειναι καπου στη μεση. 

καντε την ερευνα σας κ στις 2 πλευρές αποψεων κ αποφασίστε μονοι σας εαν κ εφοσον θέλετε να αλλάξετε αμάξι αν σας εξυπηρετεί κάποιο ηλεκτρικο, ρωτηστε τη γνωμη κατόχων ψαχτειτε  με τη καθημερινότητα σας ,  αλλα μην ισοπεδώνετε τα πάντα κάποιος λογος θα υπάρχει που ξεπουλάνε κ ολες οι αυτοβιομηχανιες γυρνάνε στα ηλεκτρικά. 

Τωρα να λεμε το 1% των ταδε ποσοστών δεν ανοίγει το καπό η η κάμερα κανει πουλάκια είναι να χρυσώνουμε το χαπι επειδή δεν έχουμε τη δυνατότητα να το αποκτήσουμε. να πούμε για το ελεεινο δυκτιο ταχυφορτιστων στα βαλκάνια κ να σταθούμε ουσιαστικά κομμάτια οπως οτι το fsd μπορεί να σκοτώσει σε ελαφρόμυαλους οδηγούς (οπως κ να σωσει απο την αλλη) ούτε λογος ,  στο να κράξουμε χωρίς να φιλτράρουμε καποια πράγματα  στο clickbate τιτλο iphone tesla samsung android του καθένα πρώτοι είμαστε

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...