Προς το περιεχόμενο

Apple: Χωρίς Apple Watch στον καρπό τους, κάποιοι άνθρωποι θα πέθαιναν αβοήθητοι


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Πριν γεμίσετε το τοπικ με αμπελοσοφίες και ...χαζαμάρες, καλό θα ήταν πρώτα να δείτε το ίδιο το σποτάκι ώστε να καταλάβετε τι λέει και τι δεν λέει η Apple σε αυτό! Τα υπόλοιπα συμπεράσματα είναι για λόγους ψυχοθεραπείας!

Καλή χρονιά με υγεία! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, tsarouc είπε

Το δικό μου έχει αυτονομία 1 μήνα φίλε μου. Δεν έχει δυνατότητα κλήσεων αλλά το Huawei Watch GT3 έχει και esim ... και τα πάντα και με όλα ενεργά κρατάει 2 βδομάδες... Το watch7 της απλ με ένα ψάξιμο λέει 18 ώρες... χαχαχαχαχα

 Ποιο είναι το παρατράγουδο ακριβώς δεν μας λες. 

Εσύ είσαι το παρατράγουδο - νόμιζα πως το είχες καταλάβει.

Το δικό σου από τη στιγμή που δεν έχει δυνατότητα κλήσεων, βγαίνει από τη κουβέντα.

Το GT3 επίσης δεν είναι συγκρίσιμο και καλό θα ήταν να διαβάζεις τα ψιλά γράμματα στη σελίδα του μοντέλου όπου αναφέρει ξεκάθαρα για την αυτονομία πως:

Αναφορά σε κείμενο
  1. Based on results from HUAWEI lab tests. The actual usage may vary depending on product differences, user habits, and environment variables.
    HUAWEI WATCH GT 3 46 mm:
    The battery can last for 14 days in the following situations: 30 minutes of Bluetooth calling every week, 30 minutes of music playing every week, heart rate monitoring enabled, HUAWEI TruSleep™ enabled for sleeping, 90 minutes of working out every week (GPS enabled), message notifications enabled (50 SMS messages, 6 calls, and 3 alarms a day), screen is turned on 200 times a day.
    The battery can last for 8 days in the following situations: 30 minutes of Bluetooth calling every week, 30 minutes of music playing every week, heart rate monitoring enabled, HUAWEI TruSleep™ enabled for sleeping, stress monitoring enabled, 180 minutes of working out every week (GPS enabled), message notifications enabled (50 SMS messages, 6 calls, and 3 alarms a day), screen is turned on 30 minutes a day.
    HUAWEI WATCH GT 3 42 mm:
    The battery can last for 7 days in the following situations: 30 minutes of Bluetooth calling every week, 30 minutes of music playing every week, heart rate monitoring enabled, HUAWEI TruSleep™ enabled for sleeping, 90 minutes of working out every week (GPS enabled), message notifications enabled (50 SMS messages, 6 calls, and 3 alarms a day), screen is turned on for 200 times a day.
    The battery can last for 4 days in the following situations: 30 minutes of Bluetooth calling every week, 30 minutes of music playing every week, heart rate monitoring enabled, HUAWEI TruSleep™ enabled for sleeping, stress monitoring enabled, 180 minutes of working out every week (GPS enabled), message notifications enabled (50 SMS messages, 6 calls, and 3 alarms a day), screen is turned on 30 minutes a day.

Η Apple λέει 18 ώρες κι όντως έτσι είναι στη πραγματικότητα - όχι σε εργαστηριακές δοκιμές (με AWD).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billdanos είπε

Πριν γεμίσετε το τοπικ με αμπελοσοφίες και ...χαζαμάρες, καλό θα ήταν πρώτα να δείτε το ίδιο το σποτάκι ώστε να καταλάβετε τι λέει και τι δεν λέει η Apple σε αυτό! Τα υπόλοιπα συμπεράσματα είναι για λόγους ψυχοθεραπείας!

Καλή χρονιά με υγεία! :) 

Κάτσε για να καταλάβω, την “λες” στον συνάδελφο σου και συντάκτη του άρθρου?

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
29 minutes ago, AtiX said:

Κάτσε για να καταλάβω, την “λες” στον συνάδελφο σου και συντάκτη του άρθρου?

Νομίζω πως έγραψα κάτι με πολύ απλές, κατανοητές και ελληνικές λέξεις και δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δούμε και επίσημα τι λέει ο κατασκευαστής σχετικά με τις heart monitor λειτουργίες για αυτό το θαυματουργό προϊόν που θεραπεύει και σώζει....

https://support.apple.com/en-us/HT208931

Και μια ανάλυση σχετική με την Atrial Fibrillation (κολπική μαρμαρυγή) και το Apple watch: https://www.webmd.com/heart/news/20210907/smartwatch-afib-what-to-do

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, billdanos είπε

Νομίζω πως έγραψα κάτι με πολύ απλές, κατανοητές και ελληνικές λέξεις και δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση.

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι στην προσπάθεια να την “πεις” σε όσους δεν συμφωνούν με την δίκη σου άποψη περί διαφημιστικών τακτικών, εκθέτεις τον αρθρογράφο που τυχαίνει να είναι συνάδελφος σου και δουλεύετε μαζί, τότε τι να πω… 

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, AtiX είπε

Αν δεν καταλαβαίνεις ότι στην προσπάθεια να την “πεις” σε όσους δεν συμφωνούν με την δίκη σου άποψη περί διαφημιστικών τακτικών, εκθέτεις τον αρθρογράφο που τυχαίνει να είναι συνάδελφος σου και δουλεύετε μαζί, τότε τι να πω… 

Μη προσπαθείς περισσότερο. Προφανώς ο αρθρογράφος βρίσκεται στο απυρόβλητο αν και μάλλον, όλα έχουν γίνει εξεπίτηδες στη φάση του "ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, Hellenicsun said:

Μη προσπαθείς περισσότερο. Προφανώς ο αρθρογράφος βρίσκεται στο απυρόβλητο αν και μάλλον, όλα έχουν γίνει εξεπίτηδες στη φάση του "ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ"

Μην ψάχνεις για "δράκους" εκεί που δεν υπάρχουν! Το συγκεκριμένο άρθρο έπαιξε και σε μεγάλα sites και εδώ προστέθηκε μια μετάφρασή του.

Το δικό μου "θέμα" στην όλη ιστορία έχει να κάνει με το αν πραγματικά είδατε όλοι το spot ή απλά μένετε κάθε φορά στους τίτλους και στις περιγραφές, υιοθετώντας τα "αβάδιστα"... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Hellenicsun είπε

Μη προσπαθείς περισσότερο. Προφανώς ο αρθρογράφος βρίσκεται στο απυρόβλητο αν και μάλλον, όλα έχουν γίνει εξεπίτηδες στη φάση του "ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ"

Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις λόγο της φύσης της και του τρόπου που πουλάει το προϊόν…

τα περισσότερα άρθρα που αναφέρονται σε αυτήν σχολιάζουν την προσπάθεια δημιουργίας φόβου και πως μαγικά ένα ρολόι μπορεί να σώσει την ζωή σου…

Δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τέτοιου είδους διαφημίσεις δεν πρέπει να είναι ανεκτές από κανέναν…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, AtiX είπε

Από τα σιχαμερότερα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει μια οποιαδήποτε εταιρία για τα προϊόντα της… αναρωτιέμαι πως πήρε οκ από την διοίκηση, ντροπή!

Καθόλου σιχαμερό, αρκετά εύστοχο marketing που απλά παρουσιάζει μια αλήθεια. Ο κόσμος ήταν σε έκτακτη ανάγκη και βρήκε τρόπο να καλέσει τη γραμμή έκτακτης ανάγκης από το ρολόι. Η μια κιόλας ήταν σε ένα αναποδογυρισμένο αμάξι και δεν θα μπορούσε καν να φτάσει το κινητό της. 

Επίσης δεν νομίζω κανένας μετά από αυτό το βίντεο να έτρεξε να αγοράσει τυφλά το smartwatch. Καλά στην Ελλάδα και να το πάρεις αν καλέσεις το ΕΚΑΒ θα έρθει μετά από 1 ώρα στην καλύτερη.

 

Πάντως, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple προσπαθεί να «πουλήσει φόβο» εισχωρώντας σε μια αγορά που μέχρι τώρα ήταν περισσότερο γνωστός ο τομέας των Ασφαλίσεων.

Θα μπορούσε κανείς να μου εξηγήσει πως οι ασφάλειες πουλάνε φόβο και έχουν σχέση με το gadget που σου παρέχει μια ευκολία στο να βγάλεις κλήση από το τηλέφωνο σου ή να δει ότι είσαι σε κατάσταση ανάγκης από ανίχνευση πτώσης ή από τους καρδιακούς παλμούς; Πουλάνε οι ασφαλιστικές ειδικά health monitors που κάνουν αυτή τη δουλειά σε πακέτο ασφάλειας; Θα καλέσει κανένας την ασφαλιστική του αν πέσει και χτυπήσει κατά τη διάρκεια πεζοπορίας;

 

Αυτά που σου δείχνει σήμερα η apple τα έχω σαν functionality για Incident detection εδώ και χρόνια στις garmin συσκευές μου. Δεν πουλάνε φόβο, την αλήθεια λένε. Ακόμα καλύτερα αν μπορούν να βρουν τρόπο να τα κάνουν να δουλεύουν και πιο σωστά για να σώζονται ζωές και να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

Επεξ/σία από agent_smith
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βγάζω ένα προϊόν που το φοράς στερεωμένο στο χέρι σου και μεταξύ άλλων μπορείς να πραγματοποιείς και τηλεφωνικές κλήσεις (είτε αυτόνομα σε χώρες που υπάρχει δυνατότητα ξεχωριστής esim, είτε μέσω του τηλεφώνου αν αυτό βρίσκεται εντός της εμβέλειας του bt). 

Βγάζω ένα σποτ που το μόνο που δείχνει είναι ηχητικά αποσπάσματα από ανθρώπους που κάλεσαν σε βοήθεια (και την έλαβαν) σε περιπτώσεις που είχαν κάποιο ατύχημα και δεν μπορούσαν να έχουν το κινητό δίπλα τους. Και το μόνο που λέει στο τέλος το σποτ, ειναι πως αυτοί οι άνθρωποι έλαβαν βοήθεια άμεσα μέσα από το apple watch που φορούσαν στο χέρι τους. Sorry, αλλά αν αυτό κάποιοι το θεωρείτε μη ανεκτό και πως κάποιος προσπαθεί να σας φοβίσει, το πρόβλημά σας ειναι γενικότερο και δεν έχει να κάνει με το αν η συσκευή είναι καλή ή όχι... 

Το ότι μπορώ να έχω πρόσβαση στο τηλέφωνο μου φορώντας το ρολόι κάθε άλλο παρά σαν υπερβολή ή περιττό το βλέπω, όπως και το να μου στείλει μια ειδοποίηση πως ενώ κοιμόμουν παρουσίασα ξαφνικά 170-180 παλμούς σε κατάσταση ηρεμίας και για μεγάλο χρονικό διάστημα ή ακόμη και οταν ανιχνεύσει μια απότομη πτώση και στη συνέχεια "δει" πως δεν κινούμαι, θα αρχίσει πρώτα να εκπέμπει έναν ήχο μέχρι να πατήσω πως είμαι οκ ενώ διαφορετικά θα καλέσει στη συνεχεια αυτόματα για βοήθεια τους αριθμούς που έχω δηλώσει! 

Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν έχουν απολύτως καμία σημασία αν ο βασικός στόχος ορισμένων είναι να "κράξουν" απλά τη σιχαμερή Apple που μαζεύει τα λεφτά του κοσμάκη (3 τρις έφτασε χθες)... :) 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις λόγο της φύσης της και του τρόπου που πουλάει το προϊόν…

τα περισσότερα άρθρα που αναφέρονται σε αυτήν σχολιάζουν την προσπάθεια δημιουργίας φόβου και πως μαγικά ένα ρολόι μπορεί να σώσει την ζωή σου…

Δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τέτοιου είδους διαφημίσεις δεν πρέπει να είναι ανεκτές από κανέναν…

Διαφωνώ για δύο λόγους: αφενός, κάπως πρέπει να γίνουν γνωστά τ' αποτελέσματα χρήσης κάποιων λειτουργιών και πολλές φορές advetorials δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικά ενώ μια ξεχωριστή διαφήμιση που αφορά συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι πιο στοχευμένη κι αφετέρου οι παραπάνω δυνατότητες υπάρχουν/ προσφέρονται για καταστάσεις που είναι απολύτως πιθανό το να συμβούν - ασχέτως του ποσοστού πιθανότητας.

Διαφορετικά, να κατηγορήσουμε και τις βιομηχανίες αυτοκινήτων για όλα εκείνα τα συστήματα ασφαλείας που διαφημίζουν, τις ασφαλιστικές (λες και δε τις χρειάστηκε ποτέ κανείς) μα και κάθε άλλη εταιρία που ασχολείται με παροχή υπηρεσίας ή προϊόντος που αφορά την ασφάλεια, την αποτροπή, τη προετοιμασία (για..) κι εν τελεί την αντιμετώπιση ενός γεγονότος που επιφέρει υλική ζημιά ή/και κίνδυνο στην υγεία μας.

Γενικά, κάθε ένας που θα προσφέρει κάτι νέο κι επαναστατικό που αφορά στη προστασία ζωής και περιουσίας να τον κατηγορούμε για τρομολαγνία κι επένδυση στον φόβο.

Κάπου ώπα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, agent_smith είπε

Καθόλου σιχαμερό, αρκετά εύστοχο marketing που απλά παρουσιάζει μια αλήθεια. Ο κόσμος ήταν σε έκτακτη ανάγκη και βρήκε τρόπο να καλέσει τη γραμμή έκτακτης ανάγκης από το ρολόι. Η μια κιόλας ήταν σε ένα αναποδογυρισμένο αμάξι και δεν θα μπορούσε καν να φτάσει το κινητό της. 

 

5 λεπτά πριν, billdanos είπε

Και το μόνο που λέει στο τέλος το σποτ, ειναι πως αυτοί οι άνθρωποι έλαβαν βοήθεια άμεσα μέσα από το apple watch που φορούσαν στο χέρι τους. Sorry, αλλά αν αυτό κάποιοι το θεωρείτε μη ανεκτό και πως κάποιος προσπαθεί να σας φοβίσει, το πρόβλημά σας ειναι γενικότερο και δεν έχει να κάνει με το αν η συσκευή είναι καλή ή όχι... 

Δηλαδή θα θεωρούσατε λογικό να βγει η τάδε εταιρία που φτιάχνει κινητά, η τάδε εταιρία που παρέχει δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που έχει ενσωματώσει τηλεφωνικές συσκευές στα μοντέλα της ή το ακόμα χειρότερο να βλέπατε διαφήμιση εταιρίας ταξί να διαφημίζει πως έσωσε τους πελάτες της από σίγουρο θάνατο μόνο και μόνο επειδή επέλεξαν αυτήν και όχι κάποια άλλη?????

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Hellenicsun είπε

Διαφωνώ για δύο λόγους: αφενός, κάπως πρέπει να γίνουν γνωστά τ' αποτελέσματα χρήσης κάποιων λειτουργιών και πολλές φορές advetorials δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικά ενώ μια ξεχωριστή διαφήμιση που αφορά συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι πιο στοχευμένη κι αφετέρου οι παραπάνω δυνατότητες υπάρχουν/ προσφέρονται για καταστάσεις που είναι απολύτως πιθανό το να συμβούν - ασχέτως του ποσοστού πιθανότητας.

Διαφορετικά, να κατηγορήσουμε και τις βιομηχανίες αυτοκινήτων για όλα εκείνα τα συστήματα ασφαλείας που διαφημίζουν, τις ασφαλιστικές (λες και δε τις χρειάστηκε ποτέ κανείς) μα και κάθε άλλη εταιρία που ασχολείται με παροχή υπηρεσίας ή προϊόντος που αφορά την ασφάλεια, την αποτροπή, τη προετοιμασία (για..) κι εν τελεί την αντιμετώπιση ενός γεγονότος που επιφέρει υλική ζημιά ή/και κίνδυνο στην υγεία μας.

Γενικά, κάθε ένας που θα προσφέρει κάτι νέο κι επαναστατικό που αφορά στη προστασία ζωής και περιουσίας να τον κατηγορούμε για τρομολαγνία κι επένδυση στον φόβο.

Κάπου ώπα.

Φίλε μου και με αφορμή έχεις δει καμία διαφήμιση αυτοκινήτων να αναφέρει πόσοι γλύτωσαν επειδή οδηγούσαν το αυτοκίνητο της διαφήμισης??? Έχεις δει καμία διαφήμιση να έχει πραγματικούς διαλόγους διασωστών μετά από το ατύχημα και μετά να σου κιτσάρουν και την μάρκα αυτοκινήτου???

προσωπικά καμία… 

σκέψου μόνο αυτό…

Πόσο θα σε ενοχλούσε αν έβλεπες μια τέτοια διαφήμιση…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AtiX είπε

Φίλε μου και με αφορμή έχεις δει καμία διαφήμιση αυτοκινήτων να αναφέρει πόσοι γλύτωσαν επειδή οδηγούσαν το αυτοκίνητο της διαφήμισης??? Έχεις δει καμία διαφήμιση να έχει πραγματικούς διαλόγους διασωστών μετά από το ατύχημα και μετά να σου κιτσάρουν και την μάρκα αυτοκινήτου???

προσωπικά καμία… 

σκέψου μόνο αυτό…

Πόσο θα σε ενοχλούσε αν έβλεπες μια τέτοια διαφήμιση…

Εγώ βασικά - ειδικά στην Ελλάδα - πολύ θα ήθελα να έδειχναν τη πραγματικότητα οι διαφημίσεις μπας και σωθεί κανένας ηλίθιος (..και μαζί του όσοι δε του φταίνε) από αυτούς που πιάνουν τιμόνι καθημερινά .

..κι ας έλεγε στο τέλος τη τάδε μάρκα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...