arxyat Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Καλησπέρα σε όλους. Προσφάτως πέταξα με wizzair και κατά την παραλαβή των αποσκευών διαπίστωσα φθορές σε βρεφικό εξοπλισμό. Προσπάθησα να κάνω claim μέσω φόρμας αλλά μου ζήτησαν στοιχεία σε ασφαλές φάκελλο με κωδικό. Προσπαθώ να βρω mail από το costumer service τους αλλά χωρίς επιτυχία.. Για να μην χρεώνομαι άσκοπα με κλήσεις στα τηλέφωνα τους ξέρει κάποιος φίλος την διαδικασία από αυτή την εταιρία???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα