Moderators matrixxx Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Νομιζω πως βιαζεσαι πολυ για παμπλικ, δεν το βλεπουμε να συμβαινει σε 2-3 ωρες. Για Δευτερα υπολογιζω το ακυρο. Ισως και αργοτερα βεβαια, αν και επειδη ειναι μαζικο το "κακο" πιθανοτατα θα ερθει Δευτερα, δεν θα αργησει. 1
TheoAlex50 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Θα γίνει ότι έγινε πριν κάτι εβδομάδες με παρόμοιου στυλ προϊόν. Ακύρωση και αναμονή του refund. 1
Rattlehead Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2022 50 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε Θα γίνει ότι έγινε πριν κάτι εβδομάδες με παρόμοιου στυλ προϊόν. Ακύρωση και αναμονή του refund. Δεν θα περιμένω το refund. Dispute στο PayPal με αιτιολογία και μια ωραία καταγγελία συνήγορο καταναλωτη 3
VagTz Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Rattlehead είπε Δεν θα περιμένω το refund. Dispute στο PayPal με αιτιολογία και μια ωραία καταγγελία συνήγορο καταναλωτη Μπορείς να καταφέρεις κάτι παραπανω μέσω του dispute στη PayPal από το να πάρεις τα χρήματα σου πίσω σε τέτοιες περιπτώσεις ?
Rattlehead Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, VagTz είπε Μπορείς να καταφέρεις κάτι παραπανω μέσω του dispute στη PayPal από το να πάρεις τα χρήματα σου πίσω σε τέτοιες περιπτώσεις ? Το ίδιο αποτέλεσμα, τα λεφτά πίσω θα πάρεις αλλά αν στο λόγο του dispute πεις ότι οι λεβέντες συσσωρευουν τα λεφτά μας χωρίς απόθεμα προϊόντος και τους στείλεις και το ακυρωτικο mail του public και δούνε ότι γίνεται επαναλαμβανόμενα, σίγουρα δεν θα κάνουν τα στραβά μάτια. Δεν είναι Ελληνες Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2022 από Rattlehead
ipal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 6 ώρες πριν, carolosjk είπε Δε με αφήνει να διαλέξω κανέναν τρόπο πληρωμής πλέον. Δεν επιλέγεται κανένας ότι και να πατήσω για κάποιο λόγο. Καλύτερα ίσως. Κρίμα να τους δανείσω 51€ για λίγες μέρες Εμένα με αφήνει να πάω ως πληρωμή κανονικά . Βέβαια δε με ενδιαφέρουν και έτσι δε προχώρησα.
spacestar Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Τα ακουστικά είναι πολύ καλά, τα έχω 1,5 χρόνο. Πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας, αξιοπρεπής ήχος και καθαρές συνομιλίες στη διάρκεια της άθλησης. Σαν αρνητικά θα έλεγα το δύσκολο on/off (δεν κάνει κάποιον ήχο για να καταλάβεις αν ειναι on ή off) και τα buds που φεύγουν συνέχεια όταν τα έχω αποθηκευμένα σε κάποια τσάντα. Γι αυτό καλύτερα σε θήκη, για να μην τα χάσετε.
VagTz Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Rattlehead είπε Το ίδιο αποτέλεσμα, τα λεφτά πίσω θα πάρεις αλλά αν στο λόγο του dispute πεις ότι οι λεβέντες συσσωρευουν τα λεφτά μας χωρίς απόθεμα προϊόντος και τους στείλεις και το ακυρωτικο mail του public και δούνε ότι γίνεται επαναλαμβανόμενα, σίγουρα δεν θα κάνουν τα στραβά μάτια. Δεν είναι Ελληνες Τι θα κάνουν δηλαδή ? Μου έχει συμβεί πολλές φορές να φάω άκυρο σε προσφορές αλλά δεν το έχω ψάξει ποτέ παραπάνω Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2022 από VagTz
d_gkal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Τζάμπα θα ασχοληθειτε με καταγγελία στον συνήγορο. Σε αντίστοιχη περιπτωση δώσανε 15% έκπτωση σε επόμενη αγορά ΑΛΛΑ ποτε δε στείλανε το κουπόνι............... Εντελώς μαγαζάκι το πορτοκαλοκόκκινο πανηγύρι.... 2
XghosT7 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 4 ώρες πριν, d_gkal είπε Τζάμπα θα ασχοληθειτε με καταγγελία στον συνήγορο. Σε αντίστοιχη περιπτωση δώσανε 15% έκπτωση σε επόμενη αγορά ΑΛΛΑ ποτε δε στείλανε το κουπόνι............... Πριν την καταγγελία στον συνήγορο / προστασία του καταναλωτή θα ήταν καλύτερο να σταλθεί ένα μήνυμα στην φόρμα εποικοινωνίας που έχουν στην ιστοσελιδά τους. Εγώ το έχω κάνει 2 φορές και βγήκα κερδισμένος (μου στείλανε τα προιόντα στην πολύ χαμηλή τιμή και όχι εκπτωτικό κουπόνι). Άργησαν ~20 μέρες να απαντήσουν όμως. Πιστέυω παίζει ρόλο το κείμενο που θα γράψεις. 1
d_gkal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2022 Επικοινώνησα μαζί τους στο messenger (facebook) Φαντάζομαι ειτε στη φορμα επικοινωνίας ειτε στο facebook ίδια απάντηση θα έπαιρνα. Ακολουθεί ιστορικό ανταλλαγής μηνυμάτων, οπου και ΔΕΝ προχώρησαν σε καταγγελία (αν και σκέφτομαι να κανω έτσι για να περνάει η ωρα) Εγώ: "Αριθμός παραγγελίας"-έχει να κανει με τα xiaomi ακουστικά πριν κάνα 2μηνο Πότε θα παραλάβω? Ευχαριστώ Μαγαζάκι: Καλησπέρα σας, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Εγώ: Τι εννοείτε ακυρώθηκε? Μαγαζάκι: Λάβαμε ενημέρωση του εμπορικού μας τμήματος πως η τιμή του προϊόντος ήταν εσφαλμένη. Σύμφωνα με τους όρους αγορών, στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Εγώ: Το έχετε κάνει συνήθειο εσείς εκεί πέρα αυτό έτσι? Το να ακυρώνετε παραγγελίες λόγω και καλά λάθους τιμής. Μπράβο σας. Μαγαζάκι: Λυπούμαστε για την αναστάτωση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις