Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Νομιζω πως βιαζεσαι πολυ για παμπλικ, δεν το βλεπουμε να συμβαινει σε 2-3 ωρες.

Για Δευτερα υπολογιζω το ακυρο. Ισως και αργοτερα βεβαια, αν και επειδη ειναι μαζικο το "κακο" πιθανοτατα θα ερθει Δευτερα, δεν θα αργησει.

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Θα γίνει ότι έγινε πριν κάτι εβδομάδες με παρόμοιου στυλ προϊόν. Ακύρωση και αναμονή του refund. 

Δεν θα περιμένω το refund. Dispute στο PayPal με αιτιολογία και μια ωραία καταγγελία συνήγορο καταναλωτη

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Rattlehead είπε

Δεν θα περιμένω το refund. Dispute στο PayPal με αιτιολογία και μια ωραία καταγγελία συνήγορο καταναλωτη

Μπορείς να καταφέρεις κάτι παραπανω μέσω του dispute στη PayPal από το να πάρεις τα χρήματα σου πίσω σε τέτοιες περιπτώσεις ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, VagTz είπε

Μπορείς να καταφέρεις κάτι παραπανω μέσω του dispute στη PayPal από το να πάρεις τα χρήματα σου πίσω σε τέτοιες περιπτώσεις ? 

Το ίδιο αποτέλεσμα, τα λεφτά πίσω θα πάρεις αλλά αν στο λόγο του dispute πεις ότι οι λεβέντες συσσωρευουν τα λεφτά μας χωρίς απόθεμα προϊόντος και τους στείλεις και το ακυρωτικο mail του public και δούνε ότι γίνεται επαναλαμβανόμενα, σίγουρα δεν θα κάνουν τα στραβά μάτια. Δεν είναι Ελληνες

Επεξ/σία από Rattlehead
Δημοσ.
6 ώρες πριν, carolosjk είπε

Δε με αφήνει να διαλέξω κανέναν τρόπο πληρωμής πλέον. Δεν επιλέγεται κανένας ότι και να πατήσω για κάποιο λόγο. Καλύτερα ίσως. Κρίμα να τους δανείσω 51€ για λίγες μέρες

Εμένα με αφήνει να πάω ως πληρωμή κανονικά . Βέβαια δε με ενδιαφέρουν και έτσι δε προχώρησα.

Δημοσ.

Τα ακουστικά είναι πολύ καλά, τα έχω 1,5 χρόνο. Πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας, αξιοπρεπής ήχος και καθαρές συνομιλίες στη διάρκεια της άθλησης. Σαν αρνητικά θα έλεγα το δύσκολο on/off (δεν κάνει κάποιον ήχο για να καταλάβεις αν ειναι on ή off) και τα buds που φεύγουν συνέχεια όταν τα έχω αποθηκευμένα σε κάποια τσάντα. Γι αυτό καλύτερα σε θήκη, για να μην τα χάσετε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Rattlehead είπε

Το ίδιο αποτέλεσμα, τα λεφτά πίσω θα πάρεις αλλά αν στο λόγο του dispute πεις ότι οι λεβέντες συσσωρευουν τα λεφτά μας χωρίς απόθεμα προϊόντος και τους στείλεις και το ακυρωτικο mail του public και δούνε ότι γίνεται επαναλαμβανόμενα, σίγουρα δεν θα κάνουν τα στραβά μάτια. Δεν είναι Ελληνες

Τι θα κάνουν δηλαδή ? Μου έχει συμβεί πολλές φορές να φάω άκυρο σε προσφορές αλλά δεν το έχω ψάξει ποτέ παραπάνω 

Επεξ/σία από VagTz
Δημοσ.

Τζάμπα  θα ασχοληθειτε με καταγγελία στον συνήγορο. 

Σε αντίστοιχη περιπτωση δώσανε 15% έκπτωση σε επόμενη αγορά ΑΛΛΑ ποτε δε στείλανε το κουπόνι...............

Εντελώς μαγαζάκι το πορτοκαλοκόκκινο πανηγύρι....

 

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, d_gkal είπε

Τζάμπα  θα ασχοληθειτε με καταγγελία στον συνήγορο. 

Σε αντίστοιχη περιπτωση δώσανε 15% έκπτωση σε επόμενη αγορά ΑΛΛΑ ποτε δε στείλανε το κουπόνι...............

Πριν την καταγγελία στον συνήγορο / προστασία του καταναλωτή θα ήταν καλύτερο να σταλθεί ένα μήνυμα στην φόρμα εποικοινωνίας που έχουν στην ιστοσελιδά τους. Εγώ το έχω κάνει 2 φορές και βγήκα κερδισμένος (μου στείλανε τα προιόντα στην πολύ χαμηλή τιμή και όχι εκπτωτικό κουπόνι). Άργησαν ~20 μέρες να απαντήσουν όμως. Πιστέυω παίζει ρόλο το κείμενο που θα γράψεις. 

  • Sad 1
Δημοσ.

Επικοινώνησα μαζί τους στο messenger (facebook) 

Φαντάζομαι ειτε στη φορμα επικοινωνίας ειτε στο facebook ίδια απάντηση θα έπαιρνα. 

Ακολουθεί ιστορικό ανταλλαγής μηνυμάτων, οπου και ΔΕΝ προχώρησαν σε καταγγελία (αν και σκέφτομαι να κανω έτσι για να περνάει η ωρα)

Εγώ: 

"Αριθμός παραγγελίας"-έχει να  κανει με τα xiaomi ακουστικά πριν κάνα 2μηνο

Πότε θα παραλάβω? 
Ευχαριστώ

 

Μαγαζάκι: 

Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

 

Εγώ: 

Τι εννοείτε ακυρώθηκε?

 

Μαγαζάκι: 

Λάβαμε ενημέρωση του εμπορικού μας τμήματος πως η τιμή του προϊόντος ήταν εσφαλμένη. Σύμφωνα με τους όρους αγορών, στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα.

 

Εγώ: 

Το έχετε κάνει συνήθειο εσείς εκεί πέρα αυτό έτσι? Το να ακυρώνετε παραγγελίες λόγω και καλά λάθους τιμής.

Μπράβο σας. 

 

Μαγαζάκι: 

Λυπούμαστε για την αναστάτωση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...