Dr_Pepper Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 13 ώρες πριν, atrwtos είπε Εκανα μια επιστροφή λάπτοπ στις 13 Ιανουαρίου έτσι νόμιζα τουλάχιστον από amazon Ισπανίας... Είχα ενημέρωση την amazon να μην στείλουν το προϊόν και αυτοί είπαν οκ μην αγχώνεσαι θα ενημερωσουμε κούριερ κτλ....τίποτα...το δέμα ήρθε κανονικά...μου είπαν βέβαια αν έρθει να μην το δεχτώ για να σταλεί πίσω...οκ και έτσι έγινε εστάλη από Μαδρίτη με UPS στην Ελλάδα και έπειτα εδώ ανέλαβε η γενική ταχυδρομική ...όταν ήρθε ο κουριερ του είπα δεν τ δέχομαι κτλ έχω συνεννοηθεί με την εταιρεία και να σταλεί πισω...μου είπε οκ...σε επικοινωνία με την αμαζον μου είπαν οτι σήμερα 26 ιανουαριου δεν έχουν παραλάβει το δέμα... παίρνω τηλ στη γενική ταχυδρομική και μου λένε "α εδώ είναι δεν το έχουμε στείλη"..11 μέρες! εκεί μέσα για διακόσμηση το κρατησανε;;... τους εξήγησα να το στείλουν αμεσα αλλιώς δεν θα πάρω επιστροφή χρημάτων...θα το στείλουμε αύριο λένε και θα κάνει 20 μέρες μέχρι να πάει....αν δεν πάει σε αυτές τις 20 μέρες εκεί γιατί και η αμαζον μου είπε 25 μέρες ..και καθυστερηση παραπανω ποιος θα φταίει;;; Η amazon ή η γενική ταχυδρομική που δεν έστειλε το δέμα πίσω όταν έπρεπε...και τη γίνετε στη χειρότερη περίπτωση που μακάρι να πάνε όλα καλά αλλά μέχρι τώρα δεν πήγαν...που λόγω καθυστέρησης δεν λάβω τα χρήματα πίσω...κινούμαι νομικά; Τα χρήματα σου τα έχεις πάρει ήδη πίσω αν έκανες την συναλλαγή με χρεωστική απλά τράβα τα, όταν η γενική σου φέρει το λαπτοπ κράτησε το Αν δεν θες να κινηθείς έτσι απλά μην αγχώνεσαι ή θα λυθεί μόνο του το θέμα ή θα στο φέρουν και θα ζητήσεις κουπόνι δωρεάν επιστροφής και θα το στείλεις πίσω δεν χάνεις τα χρήματα σου.
mak3don Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Θα τα πάρεις τα χρήματα σου πίσω όμως πρέπει πρώτα να παραλάβει ο πωλητής/Amazon το προϊόν πίσω πρωτα Μόλις τώρα, mak3don είπε Θα τα πάρεις τα χρήματα σου πίσω όμως πρέπει πρώτα να παραλάβει ο πωλητής/Amazon το προϊόν πίσω πρωτα. Την επόμενη φορά που θες να ακυρώσεις κάτι που έστειλαν ήδη παρέλαβε το πρώτα άνοιξε το εξωτερικό χαρτόνι της αμαζον και 99% έχει δελτίο επιστροφής μέσα αν όχι επικοινώνησε μαζι τους και στο στέλνουν με Mail το εκτυπώνεις κλείνεις το χαρτόνι το κόλας πάνω στο προηγούμενο αυτοκόλλητο με τα στοιχεία αποστολής και το πηγενεις στο ταχυδρομείο από όπου περνεις και αποδεικτικό ότι το έστειλες πισω 1
atrwtos Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) . 5 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Τα χρήματα σου τα έχεις πάρει ήδη πίσω αν έκανες την συναλλαγή με χρεωστική απλά τράβα τα, όταν η γενική σου φέρει το λαπτοπ κράτησε το Αν δεν θες να κινηθείς έτσι απλά μην αγχώνεσαι ή θα λυθεί μόνο του το θέμα ή θα στο φέρουν και θα ζητήσεις κουπόνι δωρεάν επιστροφής και θα το στείλεις πίσω δεν χάνεις τα χρήματα σου. Αν περίμενα να λυθεί από μονο του ακόμα εδω θα ήταν (Συν Αθηνά και χείρα κίνει)...πάντως σήμερα που πήρα τηλ...εχει φυγει...για να δουμε θα ενημερώσω Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου 2022 από atrwtos
atrwtos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Τα λεφτά τα πήρα πίσω από Amazon ...αν δεν τους επερνα τηλ στη γενικη ταχυδρομικη να το στειλουν κλάφτα!..στο chat που μίλησα μου μέ έναν μου είπε ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να μου τα δώσουν πέρα από τις 26 Φεβρουαρίου. Μίλησα με 8 διαφορετικά άτομα ο καθένας έλεγε τα δικά του..θα τσεκάρω..θα περιμένετε ένα email από κάποιο άλλο τμήμα που περνούσανε 5 μέρες εργάσιμες και τίποτα. Έστειλα email και το πρόβλημά μου λύθηκε σε 4 μέρες...τους έστειλα τις αποδείξεις από UPS και γενική ταχυδρομική ...τους τα σπασα με λίγα λόγια...άλλα η δουλεία μου έγινε και φυσικά ποτέ μα ποτέ ξανά από amazon! μετά από 1,5 μήνα σχεδόν λύθηκε το πρόβλημα.
DrLo Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 26/1/2022 στις 5:50 ΜΜ, atrwtos είπε Εκανα μια επιστροφή λάπτοπ στις 13 Ιανουαρίου έτσι νόμιζα τουλάχιστον από amazon Ισπανίας... Είχα ενημέρωση την amazon να μην στείλουν το προϊόν και αυτοί είπαν οκ μην αγχώνεσαι θα ενημερωσουμε κούριερ κτλ....τίποτα...το δέμα ήρθε κανονικά...μου είπαν βέβαια αν έρθει να μην το δεχτώ για να σταλεί πίσω...οκ και έτσι έγινε εστάλη από Μαδρίτη με UPS στην Ελλάδα και έπειτα εδώ ανέλαβε η γενική ταχυδρομική ...όταν ήρθε ο κουριερ του είπα δεν τ δέχομαι κτλ έχω συνεννοηθεί με την εταιρεία και να σταλεί πισω...μου είπε οκ...σε επικοινωνία με την αμαζον μου είπαν οτι σήμερα 26 ιανουαριου δεν έχουν παραλάβει το δέμα... παίρνω τηλ στη γενική ταχυδρομική και μου λένε "α εδώ είναι δεν το έχουμε στείλη"..11 μέρες! εκεί μέσα για διακόσμηση το κρατησανε;;... τους εξήγησα να το στείλουν αμεσα αλλιώς δεν θα πάρω επιστροφή χρημάτων...θα το στείλουμε αύριο λένε και θα κάνει 20 μέρες μέχρι να πάει....αν δεν πάει σε αυτές τις 20 μέρες εκεί γιατί και η αμαζον μου είπε 25 μέρες ..και καθυστερηση παραπανω ποιος θα φταίει;;; Η amazon ή η γενική ταχυδρομική που δεν έστειλε το δέμα πίσω όταν έπρεπε...και τη γίνετε στη χειρότερη περίπτωση που μακάρι να πάνε όλα καλά αλλά μέχρι τώρα δεν πήγαν...που λόγω καθυστέρησης δεν λάβω τα χρήματα πίσω...κινούμαι νομικά; Έστω και καθηστεριμένα Η ΓΤ ταχυδρομική δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημά σου. Το θέμα σου είναι καθαρά μεταξύ "εσού" (υπάρχει τέτοια λέξη ;;;, εστω ναι) και του πωλητή. Ποτέ δεν υπήρξε καμία "δεσμευση" προς εσένα για επίτευξη χρόνων από τη ΓΤ. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2022 από DrLo
atrwtos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 24 λεπτά πριν, DrLo είπε Έστω και καθηστεριμένα Η ΓΤ ταχυδρομική δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημά σου. Το θέμα σου είναι καθαρά μεταξύ "εσού" (υπάρχει τέτοια λέξη ;;;, εστω ναι) και του πωλητή. Ποτέ δεν υπήρξε καμία "δεσμευση" προς εσένα για επίτευξη χρόνων από τη ΓΤ. Μάλιστα δηλ αν δεν έπερνα τηλ. και το κρατούσαν εκεί το δέμα για κανα μήνα και πήγαινε στην amazon νομίζεις ότι θα έπερνα λεφτα πίσω;;; αφού η άλλη η υππάλληλος το είπε ξεκάθαρα δεν υποχρεούμαστε μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία να σου καταβάλουμε τα χρήματα...ξεκάθαρα..
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 21 λεπτά πριν, atrwtos είπε Μάλιστα δηλ αν δεν έπερνα τηλ. και το κρατούσαν εκεί το δέμα για κανα μήνα και πήγαινε στην amazon νομίζεις ότι θα έπερνα λεφτα πίσω;;; αφού η άλλη η υππάλληλος το είπε ξεκάθαρα δεν υποχρεούμαστε μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία να σου καταβάλουμε τα χρήματα...ξεκάθαρα.. Κρατάνε συγκεκριμένες μέρες τα δε δέματα εκτός αν τους ζητήσεις εσύ να γίνει άμεση επιστροφή στον αποστολέα Για σκέψου τι πρόβλημα θα δημιουργούσε αν ότι δε μετά δεν παραλαμβάνει ο κόσμος 1-2 μέρες μετά τα στέλνανε πίσω στο αποστολέα
DrLo Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, atrwtos είπε Μάλιστα δηλ αν δεν έπερνα τηλ. και το κρατούσαν εκεί το δέμα για κανα μήνα και πήγαινε στην amazon νομίζεις ότι θα έπερνα λεφτα πίσω;;; αφού η άλλη η υππάλληλος το είπε ξεκάθαρα δεν υποχρεούμαστε μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία να σου καταβάλουμε τα χρήματα...ξεκάθαρα.. Δε ξέρω τι θα γινόταν . Αλλά αυτό θα ήταν θέμα δικό σου και του πωλητή. Εσύ με τη ΓΤ δεν έχεις καμία σχέση. Αν δεν έκανε καλά τη δουλειά της η ΓΤ μπορούσες να "κραξεις" των πωλητή , τύπου "οι συνεργάτες σας είναι άχρηστοι" ή να τους κάνεις παράπονα ότι η χρονική διάρκεια επιστροφής είναι παράλογη κλπ και αυτοί από κει και πέρα θα κριναν. Εσένα η ΓΤ ούτε σε ξέρει ούτε τη νοιάζεις. Πελατης της ΓΤ είναι ο πλήρης και μόνο σε αυτόν απολογείται. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2022 από DrLo
atrwtos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, DrLo είπε Δε ξέρω τι θα γινόταν . Αλλά αυτό θα ήταν θέμα δικό σου και του πωλητή. Εσύ με τη ΓΤ δεν έχεις καμία σχέση. Αν δεν έκανε καλά τη δουλειά της η ΓΤ μπορούσες να "κραξεις" των πωλητή , τύπου "οι συνεργάτες σας είναι άχρηστοι" ή να τους κάνεις παράπονα ότι η χρονική διάρκεια επιστροφής είναι παράλογη κλπ και αυτοί από κει και πέρα θα κριναν. Εσένα η ΓΤ ούτε σε ξέρει ούτε τη νοιάζεις. Πελατης της ΓΤ είναι ο πλήρης και μόνο σε αυτόν απολογείται. Καλά δεν το συνεχίζω...αλλά κρατάω αυτό "ούτε την νοιάζεις"..το μόνο που θα σου πω είναι ποτέ ξανά με Γενική ταχυδρομική! 23 ώρες πριν, Inuyasha είπε Κρατάνε συγκεκριμένες μέρες τα δε δέματα εκτός αν τους ζητήσεις εσύ να γίνει άμεση επιστροφή στον αποστολέα Για σκέψου τι πρόβλημα θα δημιουργούσε αν ότι δε μετά δεν παραλαμβάνει ο κόσμος 1-2 μέρες μετά τα στέλνανε πίσω στο αποστολέα 11 μέρες φίλε....πόσες τα κρατάνε;; και άλλες πόσες μέχρι την επιστροφή;;;...σκέψου τι πρόβλημα θα είχα αν δεν έπερνα την επιστροφή γιατί το ποσό δεν ήταν καθόλου μικρό..καλά όσο και να ήταν δηλ. απλά κατάλαβες τι θέλω να πω την διαδικασία. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2022 από atrwtos
DrLo Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 46 λεπτά πριν, atrwtos είπε Καλά δεν το συνεχίζω...αλλά κρατάω αυτό "ούτε την νοιάζεις"..το μόνο που θα σου πω είναι ποτέ ξανά με Γενική ταχυδρομική! Φυσικά να το κρατήσεις, θα σε βοηθήσει να συνειδητοποιήσεις πως λειτουργεί ο κόσμος. Μια επιχείρηση τη νοιάζει πρωτίστως ο πελάτης της, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, και στην προκειμένη περίπωση πελάτης της ΓΤ δεν είσαι εσύ, είναι ο πωλητής. Αντίστοιχα είναι ο πωλητής που τον νοιάζει τι πιστευουν οι πελάτες του, δηλαδή εσύ. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 Moderators Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2022 57 λεπτά πριν, atrwtos είπε Καλά δεν το συνεχίζω...αλλά κρατάω αυτό "ούτε την νοιάζεις"..το μόνο που θα σου πω είναι ποτέ ξανά με Γενική ταχυδρομική! 11 μέρες φίλε....πόσες τα κρατάνε;; και άλλες πόσες μέχρι την επιστροφή;;;...σκέψου τι πρόβλημα θα είχα αν δεν έπερνα την επιστροφή γιατί το ποσό δεν ήταν καθόλου μικρό..καλά όσο και να ήταν δηλ. απλά κατάλαβες τι θέλω να πω την διαδικασία. 15 εργάσιμες κρατάνε εδώ σε 4-5 καταστήματα που συνεργαζόμαστε στη δουλειά, σίγουρα θς υπάρχει κάποια νομοθεσία για αυτό που Ν; το ορίζει ελάχιστη παραμονή που ένα πακέτο θα μείνει στο ταχυδρομείο/courier πριν επιστραφεί στον αποστολέα δεν νομίζω να κάνουν του κεφαλιού τους 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα