Προς το περιεχόμενο

Είναι ασφαλής η lambdatek?


pcmasterrace123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα έψαχνα για gpu σε καλές τιμές και πέτυχα αυτή την σελίδα ,που έχει κάρτες σε καλύτερες τιμές από την Ελλάδα.

https://www.lambda-tek.gr/shop/

Φαίνεται sketchy να πω την αλήθεια

Έχει αγοράσει κανείς από αυτούς? Επίσης επειδη βρίσκονται στην Αγγλία θα πληρώσω τελωνείο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.2e4278d9ec61201ee3194bc9cde8e713.png

κοίτα.... Κάτι υπάρχει...

image.png.3d37a4d03b7b87c2c1a230d1a121cd01.png

αλλά είναι GB, οπότε έχεις και τελωνείο... Λένε ότι δέζονται και paypal....

Εγώ στη θέση σου μόνο και μόνο λόγω τελωνείο δεν θα το επιχειρούσα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, filip123go είπε

image.png.2e4278d9ec61201ee3194bc9cde8e713.png

κοίτα.... Κάτι υπάρχει...

image.png.3d37a4d03b7b87c2c1a230d1a121cd01.png

αλλά είναι GB, οπότε έχεις και τελωνείο... Λένε ότι δέζονται και paypal....

Εγώ στη θέση σου μόνο και μόνο λόγω τελωνείο δεν θα το επιχειρούσα....

Στην σελίδα του γράφει αυτό ομωςlambda.PNG.013eb54432c8fead4562b00f0cabf3b5.PNG

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχοντας παραγγείλει κουτί και μητρική απο αυτούς μπορώ να πώ ότι είναι αξιόπιστοι με Έλληνα εκπρόσωπο στο τηλέφωνο και σαφώς δεν έχει τελωνείο καθώς εμένα μου ήρθαν απο αποθήκη στην Πολωνία σαν να παρήγγειλα απο Ευρωπαικό άμαζον.Απλά η αποστολή κάνει περίπου 2 εβδομάδες και έρχεται με ups. Όλα καλά προχώρα άφοβα

Επεξ/σία από john9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην καλή περίπτωση απαράδεκτα ασυνεπείς , στην κακή απατεώνες. Δε μπορώ να απαντήσω ακόμα με 100% σιγουριά , γιατί περιμένω να παραλάβω παραγγελία που έκανα στις 5-5-2023 και στάλθηκε κατά δήλωσή τους στις 9-5-2023 , και είναι 19-5-2023 και δεν έχω παραλάβει και ακόμη χειρότερα δε γνωρίζω/ζουν αν και πότε θα παραλάβω. Επίσης αρνούνται να ακυρώσουν την παραγγελία γιατί "δεν έχουν ενημερωθεί από την UPS". Σε ερώτησή μου γιατί δεν τους παίρνουν τηλ. να μάθουν τι γίνεται . η απάντηση ήταν "δε λειτουργούμε έτσι σαν εταιρία , επικοινωνούμε μόνο με email , και τους έχουμε στείλει και δεν έχουν απαντήσει". 

Το πιθανότερο είναι να είναι απατεώνες. Σε κάθε περίπτωση μακριά. Ίσως να μην είναι τυχαίο ότι δεν στέλνουν με αντικαταβολή παρά μόνο με προχρέωση......... Πήγα να γλιτώσω 15 ευρώ και όπως δείχνει θα χάσω 112...... ΜΑΚΡΙΑ.

ScreenShot_20230519162759.jpeg

ScreenShot_20230519170924.jpeg

1770310118_.png.7dd245d1d3f68c80cac2d6da57925d26.png

Επεξ/σία από Buglocker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το δέμα αγνοείται και η UPS θέλει 48 ώρες τουλάχιστον για να το ψάξει, να τους πάρουν τηλέφωνο να τους πουν τι? Με την ίδια λογική, εσύ πήρες τηλέφωνο την UPS?

Επίσης για να ακυρωθεί η παραγγελία πρέπει να μην παραλάβεις. Αν αυτή τη στιγμή η UPS δε μπορεί να το πει ακόμα αυτό, πως θα ακυρωθεί?

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι της UPS, αυτή ναι να την κράξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 19/5/2023 στις 8:03 ΜΜ, l3ft3r1s είπε

Αν το δέμα αγνοείται και η UPS θέλει 48 ώρες τουλάχιστον για να το ψάξει, να τους πάρουν τηλέφωνο να τους πουν τι? Με την ίδια λογική, εσύ πήρες τηλέφωνο την UPS?

Επίσης για να ακυρωθεί η παραγγελία πρέπει να μην παραλάβεις. Αν αυτή τη στιγμή η UPS δε μπορεί να το πει ακόμα αυτό, πως θα ακυρωθεί?

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι της UPS, αυτή ναι να την κράξεις.

1) Σε επικοινωνία👈 που είχα με την UPS μου είπαν ότι "το δέμα έχει παραληφθεί από Αγγλία , πήγε Ολλανδία και έκτοτε αγνοείται". Μετά από αυτό άνοιξε "έρευνα" για να δει τι γίνεται με την αποστολή. 

2) Για να διασφαλίσω τα χρήματά μου και να μην ξαναχρησιμοποιηθεί η χρεωστική μου κάρτα για χρέωση από την Lamdatek , η τράπεζά μου (Πειραιώς) με συμβούλεψε :

-Να ακυρώσω την κάρτα

-Να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής ,

όπως και έκανα.

3) Η lamdatek με ενημέρωσε ότι το δέμα έχει παραδοθεί σε κάποια "ASPASIA DOUVITS" και μάλιστα μου έστειλαν με mail το αποδεικτικό που (υποτίθεται) ότι τους έστειλε η UPS. Δεν υπάρχει👈 τέτοιο όνομα στην διεύθυνση παράδοσης. Σε νέα εποικοινωνία μου με την UPS , μου είπε ότι "δεν υπάρχει αποδεικτικό παράδοσης , γιατί το πακέτο αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα κάποιος από τους 2 λέει ψέματα.

4) Τελικώς η lamdatek απεφάνθει ότι "το δέμα έχει χαθεί (σ.σ αυτό τους είπαν από την UPS , άρα δεν👈 είχε παραδοθεί όπως έλεγαν αρχικά.....) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας με πίστωση (σ.σ. στον λογαριασμό που αντιστοιχεί η χρεωστική κάρτα). 

5) Ρώτησα την τράπεζά μου πότε θα φανεί η πίστωση και μου είπαν ότι αυτοί χρειάζονται έως 3 εργάσιμες μέρες , αλλά αν έχει μεγαλύτερο όριο η τράπεζα της Lamdatek μπορεί να είναι και παραπάνω.

6) Σε νέα ενημέρωση από την Lamdatek μου είπαν ότι η επιστροφή δεν θα γίνει μέσω πίστωσης , αλλά μέσω της αμφισβήτησης συναλλαγής της τράπεζάς μου. Η τράπεζά μου μου είπε ότι μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 60 εργάσιμες μέρες για να γίνει αυτό. 

7) Τους πρότεινα να ακυρώσω την αμφισβήτηση συναλλαγής και να μου κάνουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το κόστος. Η τηλεφωνήτρια μου είπε "εγώ δε μπορώ να το μεταφέρω αυτό στο αφεντικό , στείλτε ένα email για να υπάρχει απόδειξη ότι το ζητήσατε...". Της είπα "δηλ. αν το μεταφέρατε εσείς δεν θα σας πίστευαν.....?". Λέει "πρέπει να στείλετε email". Της είπα ότι 26 μέρες μετά την παραγγελία δεν είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ άλλο με αυτό , και θα περιμένω 60 εργ. μέρες....

Με αυτά τα δεδομένα , όποιος θέλει παραγγέλνει. 🤣

Στις 19/5/2023 στις 10:24 ΜΜ, mcstefan7 είπε

Την παραγγελια σου την εχει η ups. Αυτοι θα τους ενημερωσουν τι εχει γινει και η εταιρια θα πραξει αναλογως.

1) Σε επικοινωνία👈 που είχα με την UPS μου είπαν ότι "το δέμα έχει παραληφθεί από Αγγλία , πήγε Ολλανδία και έκτοτε αγνοείται". Μετά από αυτό άνοιξε "έρευνα" για να δει τι γίνεται με την αποστολή. 

2) Για να διασφαλίσω τα χρήματά μου και να μην ξαναχρησιμοποιηθεί η χρεωστική μου κάρτα για χρέωση από την Lamdatek , η τράπεζά μου (Πειραιώς) με συμβούλεψε :

-Να ακυρώσω την κάρτα

-Να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής ,

όπως και έκανα.

3) Η lamdatek με ενημέρωσε ότι το δέμα έχει παραδοθεί σε κάποια "ASPASIA DOUVITS" και μάλιστα μου έστειλαν με mail το αποδεικτικό που (υποτίθεται) ότι τους έστειλε η UPS. Δεν υπάρχει👈 τέτοιο όνομα στην διεύθυνση παράδοσης. Σε νέα εποικοινωνία μου με την UPS , μου είπε ότι "δεν υπάρχει αποδεικτικό παράδοσης , γιατί το πακέτο αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα κάποιος από τους 2 λέει ψέματα.

4) Τελικώς η lamdatek απεφάνθει ότι "το δέμα έχει χαθεί (σ.σ αυτό τους είπαν από την UPS , άρα δεν👈 είχε παραδοθεί όπως έλεγαν αρχικά.....) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας με πίστωση (σ.σ. στον λογαριασμό που αντιστοιχεί η χρεωστική κάρτα). 

5) Ρώτησα την τράπεζά μου πότε θα φανεί η πίστωση και μου είπαν ότι αυτοί χρειάζονται έως 3 εργάσιμες μέρες , αλλά αν έχει μεγαλύτερο όριο η τράπεζα της Lamdatek μπορεί να είναι και παραπάνω.

6) Σε νέα ενημέρωση από την Lamdatek μου είπαν ότι η επιστροφή δεν θα γίνει μέσω πίστωσης , αλλά μέσω της αμφισβήτησης συναλλαγής της τράπεζάς μου. Η τράπεζά μου μου είπε ότι μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 60 εργάσιμες μέρες για να γίνει αυτό. 

7) Τους πρότεινα να ακυρώσω την αμφισβήτηση συναλλαγής και να μου κάνουν κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό το κόστος. Η τηλεφωνήτρια μου είπε "εγώ δε μπορώ να το μεταφέρω αυτό στο αφεντικό , στείλτε ένα email για να υπάρχει απόδειξη ότι το ζητήσατε...". Της είπα "δηλ. αν το μεταφέρατε εσείς δεν θα σας πίστευαν.....?". Λέει "πρέπει να στείλετε email". Της είπα ότι 26 μέρες μετά την παραγγελία δεν είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ άλλο με αυτό , και θα περιμένω 60 εργ. μέρες....

Με αυτά τα δεδομένα , όποιος θέλει παραγγέλνει. 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Buglocker Παραγγελίες είχα κάνει κι εγώ παλιότερα από τη Lambdatech κάποιους servers για λογαριασμό φίλου, χωρίς πρόβλημα. Στην περίπτωσή σου θα συμφωνήσω ότι η επικοινωνία δεν ήταν ιδανική και θα σημειώσω τα εξής:

1) Οι Λατίνοι έλεγαν το περίφημο «Verba volant, scripta manent». Το γραπτό αποτελεί τεκμηρίωση, και αποδεικνύει την επικοινωνία. Το να πεις εσύ προφορικά «Επιστρέψτε τα χρήματα κι ακυρώνω την αμφισβήτηση» δεν διασφαλίζει την Lambdatek, Σωστά σου είπαν ότι θα πρέπει να υπάρχει γραπτό αίτημα. Ομοίως και με την UPS. Το «πάρτε ένα τηλέφωνο τη UPS» δεν θα είχε κάποιο επιπλέον αποτέλεσμα, γιατί και πάλι ο τηλεφωνητής της UPS θα άνοιγε κατά πάσα πιθανότητα ένα ticket στο σύστημά τους, για να διερευνηθεί. Δεν θα ήταν ένα «Μήτσο, για κοίτα πίσω μπας κι έχουμε το δέμα του Χ».

2) Ο χρόνος από τότε που θα γίνει η επιστροφή χρημάτων εκ μέρους της Lambdatek μέχρι αυτά  να φανούν στην τράπεζά σου όντως μπορεί να είναι κάποιες μέρες. Αυτό συμβαίνει στις διατραπεζικές μεταφορές, και είναι το γνωστό «Valeur».

3) Από τη στιγμή που έκανες την αμφισβήτηση το θέμα «επιστροφή χρημάτων» έχει κλείσει γι'αυτούς, εκτός αν την αναιρέσεις. Γυρνάμε λοιπόν στο (1).

4) Σε παραγγελία δική μου (για άσχετα πράγματα) που διακίνησε η DHL μέσω Γερμανίας για να έλθουν σ'εμένα, συνέβη μία σύγκρουση (collision) αριθμών αποστολής με παλιότερη αποστολή, με αποτέλεσμα το δέμα μου να γίνεται μπαλάκι του πινγκ - πονγκ μεταξύ Λειψίας και Σινσινάτι, ΗΠΑ (πήγε τουλάχιστον 3 φορές). Τελικά μετά  από κουβέντα με την DHL κάποιος έστειλε ένα μήνυμα στο τμήμα των ΗΠΑ και ενημερώθηκε ο αριθμός αποστολής. Δεν λέω ότι συνέβη και σ'εσένα το ίδιο, αλλά είναι μία πολύ πιθανή εξήγηση και για την  ASPASIA DOUVITS, η οποία όντως μπορεί να φαίνεται στο σύστημά τους. Με τον ίδιο τρόπο εντόπισα κι εγώ το πρόβλημά μου και κατάφερα να σπάσω τη λούπα. Η DHL δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι ποτέ.
Σημείωση: Βάζοντας τον αριθμό αποστολής σου στο σύστημα της UPS δίνει ένα ωραιότατο «
Your investigation has been closed with a proof of delivery» στις 23/5, πριν τελικά γίνει «Claim in Progress» στη 1/6. Δεν μπορώ να δω λεπτομέρειες, αλλά μάλλον αυτό που έγινε στις 23/5 ήταν η κυρα - Ασπασία.

5) Για ευνόητους λόγους  ένα κατάστημα δεν θα προχωρήσει σε επιστροφή αν δεν έχει επιβεβαίωση από τον μεταφορέα ότι υφίσταται πρόβλημα.

6) Μία παραγγελία δεν ακυρώνεται άπαξ και έχει αποσταλεί.

Συνοπτικά, γνώμη μου είναι πως η UPS έκανε την πατάτα, και η Lambdatek, από τη στιγμή που ειδοποιήθηκε από εσένα για το περιστατικό έκανε τις αναγκαίες ενέργειες. Το κατάστημα τελειώνει πρακτικά το ζήτημα της παραγγελίας μόλις στείλει τα προϊόντα, και δεν κάθεται να παρακολουθήσει όλες τις αποστολές του. Αν περίμενες λίγο, μόλις λάμβαναν την τελική απάντηση της UPS θα σου έκαναν την επιστροφή  στην κάρτα. Προφανώς το λογιστήριό τους βρήκε την αμφισβήτηση όταν πήγε να κάνει την επιστροφή και σου έκαναν τη νέα ενημέρωση. Αν και δεν ξέρω πώς τους μίλησες στο τηλέφωνο, η αρχική απάντηση της Lambdatek δείχνει ότι μάλλον πήγες με τσαμπουκά, χωρίς να έχεις καταλάβει πλήρως τη διαδικασία.

 

Υ.Γ. Πρόσεχε λίγο περισσότερο τον καθαρισμό των screenshots σου. Αυτή τη στιγμή δίνεις δημόσια τον αριθμό αποστολής αλλά και αριθμό παραπεμπτικού ιατρικών εξετάσεων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/6/2023 στις 10:13 ΠΜ, Orestis_G είπε

@Buglocker Παραγγελίες είχα κάνει κι εγώ παλιότερα από τη Lambdatech κάποιους servers για λογαριασμό φίλου, χωρίς πρόβλημα. Στην περίπτωσή σου θα συμφωνήσω ότι η επικοινωνία δεν ήταν ιδανική και θα σημειώσω τα εξής:

1) Οι Λατίνοι έλεγαν το περίφημο «Verba volant, scripta manent». Το γραπτό αποτελεί τεκμηρίωση, και αποδεικνύει την επικοινωνία. Το να πεις εσύ προφορικά «Επιστρέψτε τα χρήματα κι ακυρώνω την αμφισβήτηση» δεν διασφαλίζει την Lambdatek, Σωστά σου είπαν ότι θα πρέπει να υπάρχει γραπτό αίτημα. Ομοίως και με την UPS. Το «πάρτε ένα τηλέφωνο τη UPS» δεν θα είχε κάποιο επιπλέον αποτέλεσμα, γιατί και πάλι ο τηλεφωνητής της UPS θα άνοιγε κατά πάσα πιθανότητα ένα ticket στο σύστημά τους, για να διερευνηθεί. Δεν θα ήταν ένα «Μήτσο, για κοίτα πίσω μπας κι έχουμε το δέμα του Χ».

2) Ο χρόνος από τότε που θα γίνει η επιστροφή χρημάτων εκ μέρους της Lambdatek μέχρι αυτά  να φανούν στην τράπεζά σου όντως μπορεί να είναι κάποιες μέρες. Αυτό συμβαίνει στις διατραπεζικές μεταφορές, και είναι το γνωστό «Valeur».

3) Από τη στιγμή που έκανες την αμφισβήτηση το θέμα «επιστροφή χρημάτων» έχει κλείσει γι'αυτούς, εκτός αν την αναιρέσεις. Γυρνάμε λοιπόν στο (1).

4) Σε παραγγελία δική μου (για άσχετα πράγματα) που διακίνησε η DHL μέσω Γερμανίας για να έλθουν σ'εμένα, συνέβη μία σύγκρουση (collision) αριθμών αποστολής με παλιότερη αποστολή, με αποτέλεσμα το δέμα μου να γίνεται μπαλάκι του πινγκ - πονγκ μεταξύ Λειψίας και Σινσινάτι, ΗΠΑ (πήγε τουλάχιστον 3 φορές). Τελικά μετά  από κουβέντα με την DHL κάποιος έστειλε ένα μήνυμα στο τμήμα των ΗΠΑ και ενημερώθηκε ο αριθμός αποστολής. Δεν λέω ότι συνέβη και σ'εσένα το ίδιο, αλλά είναι μία πολύ πιθανή εξήγηση και για την  ASPASIA DOUVITS, η οποία όντως μπορεί να φαίνεται στο σύστημά τους. Με τον ίδιο τρόπο εντόπισα κι εγώ το πρόβλημά μου και κατάφερα να σπάσω τη λούπα. Η DHL δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι ποτέ.
Σημείωση: Βάζοντας τον αριθμό αποστολής σου στο σύστημα της UPS δίνει ένα ωραιότατο «
Your investigation has been closed with a proof of delivery» στις 23/5, πριν τελικά γίνει «Claim in Progress» στη 1/6. Δεν μπορώ να δω λεπτομέρειες, αλλά μάλλον αυτό που έγινε στις 23/5 ήταν η κυρα - Ασπασία.

5) Για ευνόητους λόγους  ένα κατάστημα δεν θα προχωρήσει σε επιστροφή αν δεν έχει επιβεβαίωση από τον μεταφορέα ότι υφίσταται πρόβλημα.

6) Μία παραγγελία δεν ακυρώνεται άπαξ και έχει αποσταλεί.

Συνοπτικά, γνώμη μου είναι πως η UPS έκανε την πατάτα, και η Lambdatek, από τη στιγμή που ειδοποιήθηκε από εσένα για το περιστατικό έκανε τις αναγκαίες ενέργειες. Το κατάστημα τελειώνει πρακτικά το ζήτημα της παραγγελίας μόλις στείλει τα προϊόντα, και δεν κάθεται να παρακολουθήσει όλες τις αποστολές του. Αν περίμενες λίγο, μόλις λάμβαναν την τελική απάντηση της UPS θα σου έκαναν την επιστροφή  στην κάρτα. Προφανώς το λογιστήριό τους βρήκε την αμφισβήτηση όταν πήγε να κάνει την επιστροφή και σου έκαναν τη νέα ενημέρωση. Αν και δεν ξέρω πώς τους μίλησες στο τηλέφωνο, η αρχική απάντηση της Lambdatek δείχνει ότι μάλλον πήγες με τσαμπουκά, χωρίς να έχεις καταλάβει πλήρως τη διαδικασία.

 

Υ.Γ. Πρόσεχε λίγο περισσότερο τον καθαρισμό των screenshots σου. Αυτή τη στιγμή δίνεις δημόσια τον αριθμό αποστολής αλλά και αριθμό παραπεμπτικού ιατρικών εξετάσεων. 

1) Δεν τους έστειλα γραπτό αίτημα γιατί μου είπαν το απαράδεκτο ότι "στείλτε mail γιατί από εμένα (σ.σ. τον υπάλληλο) δεν θα το δεχτούν". Δηλ. ότι και καλά θα τους έλεγε ψέματα ο υπάλληλός τους.....

2) Το Valeur είναι λίγες εργάσιμες μέρες , 3 το πολύ για την τράπεζά μου (Πειραιώς). Η πίστωση όμως μέσω ακύρωσης της συναλλαγής λόγω "αμφισβήτησης συναλλαγής" πάει μέχρι 60 εργάσιμες.

3) Τους είπα να το αναιρέσω και δεν το δέχτηκαν (βλ. 1)

4) Όταν μίλησα με την UPS μου είπαν ότι "δεν έχει παραδοθεί η αποστολή σε κανέναν γιατί αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα είτε η UPS στέλνει πλαστά αποδεικτικά στην Lambda είτε η Lamda δημιούργησε πλαστό αποδεικτικό.

5) Σε επικοινωνία που είχα με την UPS και με την Lambda και οι δύο είπαν τελικά ότι η αποστολή χάθηκε από την Ολλανδία και μετά. Άρα γνωρίζουν πολύ καλά τι συνέβη γι' αυτό και λένε θα επιστρέψουν τα χρήματα.

6) Δηλ. τι ? Αν χαθεί με ευθύνη του αποστολέα ή του courier , χάνεις τα λεφτά σου ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Buglocker είπε

1) Δεν τους έστειλα γραπτό αίτημα γιατί μου είπαν το απαράδεκτο ότι "στείλτε mail γιατί από εμένα (σ.σ. τον υπάλληλο) δεν θα το δεχτούν". Δηλ. ότι και καλά θα τους έλεγε ψέματα ο υπάλληλός τους.....

2) Το Valeur είναι λίγες εργάσιμες μέρες , 3 το πολύ για την τράπεζά μου (Πειραιώς). Η πίστωση όμως μέσω ακύρωσης της συναλλαγής λόγω "αμφισβήτησης συναλλαγής" πάει μέχρι 60 εργάσιμες.

3) Τους είπα να το αναιρέσω και δεν το δέχτηκαν (βλ. 1)

4) Όταν μίλησα με την UPS μου είπαν ότι "δεν έχει παραδοθεί η αποστολή σε κανέναν γιατί αγνοείται από την Ολλανδία και μετά". Άρα είτε η UPS στέλνει πλαστά αποδεικτικά στην Lambda είτε η Lamda δημιούργησε πλαστό αποδεικτικό.

5) Σε επικοινωνία που είχα με την UPS και με την Lambda και οι δύο είπαν τελικά ότι η αποστολή χάθηκε από την Ολλανδία και μετά. Άρα γνωρίζουν πολύ καλά τι συνέβη γι' αυτό και λένε θα επιστρέψουν τα χρήματα.

6) Δηλ. τι ? Αν χαθεί με ευθύνη του αποστολέα ή του courier , χάνεις τα λεφτά σου ?

 

1, 3) Το "είπα" είναι η λέξη κλειδί. Εκεί πάει το γραπτό. Ναι, αν δεν υπάρχει γραπτό αίτημα από τον πελάτη, το "μου είπε ο πελάτης ότι..." δεν θα γίνει κατ'ανάγκην δεκτό, γιατί ο πελάτης μετά ας πούμε μπορεί να υποστηρίξει ότι δεν είπε κάτι τέτοιο.

4, 5) Δεν σου μίλησα για πλαστά αποδεικτικά. Όταν εγώ έψαξα στην DHL για το δέμα που αναφέρω στο προηγούμενο post έβλεπα παράδοση σε κάποιον Αμερικάνο. Δεν αποκλείεται η πρώτη απάντηση που έλαβε η Lambdatek από την UPS να έλεγε κάτι αντίστοιχο (την DOUVITS, εν προκειμένω) και το τελικό συμπέρασμα να βγήκε αργότερα μετά από επιπλέον ψάξιμο εκ μέρους της UPS. Από τη στιγμή που ο μεταφορέας (UPS) παραδέχτηκε την απώλεια του δέματος, το κατάστημα επιστρέφει τα χρήματα (και προφανώς αποζημιώνεται από την UPS).

6) Σου αναφέρω τι γίνεται με την ακύρωση. Ακύρωση σημαίνει "Έχω κάνει παραγγελία, αλλάζω γνώμη, και ενημερώνω τον πωλητή να μην τη διεκπεραιώσει". Άπαξ και ο πωλητής έχει διεκπεραιώσει και αποστείλει την παραγγελία, αυτή είναι ολοκληρωμένη, άρα δεν ακυρώνεται. Αυτό που μπορεί να γίνει, είναι επιστροφή, και όχι ακύρωση. Πάμε παρακάτω τώρα:  Το να χαθεί με ευθύνη αποστολέα σημαίνει ότι είτε δεν την έστειλε ποτέ (άρα δεν έχει στοιχεία μεταφοράς) ή ότι την έστειλε σε λάθος διεύθυνση (πράγμα που αποδεικνύεται από τα στοιχεία παραγγελίας σου), οπότε και σε αποζημιώνει το κατάστημα. Το να χαθεί με ευθύνη του courier, σημαίνει ότι κάποια στιγμή ο courier θα δηλώσει στο κατάστημα (μετά από ενέργειες του αγοραστή, συνήθως) ότι έχει απωλέσει το δέμα. Ο courier έχει αναλάβει υποχρέωση έναντι του καταστήματος να μεταφέρει τα προϊόντα (γι'αυτό το κόστος των μεταφορικών είναι στην απόδειξη του καταστήματος και δεν σου δίνει επιπλέον απόδειξη ο courier). Μόλις το κατάστημα έχει επιβεβαίωση ότι το δέμα όντως χάθηκε θα προχωρήσει στην επιστροφή, και θα τα βρει με τον courier. Τα λεφτά σου εννοείται πως δεν τα χάνεις, δεδομένου ότι δέμα δεν παρέλαβες, αλλά και το κατάστημα λογικό είναι να θέλει μία διασφάλιση.

Αν προσέξεις τη σημείωση που έχω βάλει στο προηγούμενο post, στις 23/5 το σύστημα της UPS λέει ότι η έρευνα (για το δέμα) έκλεισε με απόδειξη παράδοσης (Your investigation has been closed with proof of delivery), οπότε στις 23/5 η UPS είπε στη Lambdatek "Κοιτάξτε, έχουμε απόδειξη ότι το δέμα παραδόθηκε" και μετά, στη 1/6 πια, έχουμε το "Αίτημα σε εξέλιξη" (Claim in progress) όπου λογικά η Lambdatek τους ζητάει αποζημίωση για απώλεια δέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...