Dr_Pepper Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Λοιπόν όσο αφορά την διαδικασία επιστροφής/εγγύηση για προϊόντα βλέπω πχ την ευρωπαϊκή οδηγία να λέει "Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή" Αλλά ποιο ειναι αυτό το εύλογο χρονικό διάστημα; Ρωτάω γιατί αρχές Ιανουαρίου έκανα αγορά μέσω skroutz (όχι απλά απο skroutzομάγαζο αλλά την επιλογή του να αγοράσεις μέσω του site τους και αναλαμβάνουν αυτοί και καλά την παράδοση) ενος ποντικιού razer το οποίο βγήκε ελαττωματικό. Ξεκίνησα την διαδικασία επιστροφής που έχουν στο skroutz 5/01/22 και τελικά στείλανε κούριερ 11/01/22 να το παραλάβει έκτοτε κοντεύει να περάσει μήνας και βάσει του status που δείχνουν στον λογαριασμό skroutz που έχω δεν έχει φτάσει καν στο κατάστημα... Και ρωτάω εγώ τι θεωρείται ως εύλογο χρονικό διάστημα για αντικατάσταση; 1μήνας; 2; 3;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2022 Δεν ξέρω τι θεωρείται εύλογο διάστημα, όμως νομίζω το καλύτερο -αν δεν έχει γίνει ήδη- είναι μια επικοινωνία με το skroutz. Και για το χρόνο αντικατάστασης, και για το λόγο που εμφανίζεται το αντικείμενο ως μη παραδοθέν στο κατάστημα. Ό,τι και να απαντήσουμε στο ερώτημα του εύλογου διαστήματος εδώ, η γνώμη του καθενός είναι. Προσωπικά, το διάστημα μου φαίνεται μεγάλο. 2
Dr_Pepper Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Έχουν συμβεί τηλεφωνικές επικοινωνίες καθώς και με email αλλά άκρη δεν βρέθηκε ο εκπρόσωπος στο τηλέφωνο μάλιστα έφτασε στο σημείο να μου πει ότι (όταν του είπα εν ολίγης κάτι του τύπου "πέρασε τόσος καιρός και ακόμη δεν το στείλατε στο κατάστημα, δεν γίνεται να ενημερώσετε τον αρμόδιο υπάλληλο να προωθήσει το θέμα;" ) "Ακόμη και να βάλω υποσημείωση εγώ δεν θα γίνει κάτι γιατί το σύστημα μας δεν κάνει εξαιρέσεις στην προώθηση πακέτων ακόμη και αν ειναι αρκετά καθυστερημένα" Είναι πάντως μεγάλη ταλαιπωρία και πραγματικά το να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω δεν θα με ικανοποιήσει απλά θα μικρύνει την ζημιά που ήδη έχει συμβεί. Είμαι σε χωριό της καστοριάς μακριά απο την πόλη (όχι πως στην πόλη ακόμη και με QR code απο rapid που δεν θέλω να πάω να βγάλω είμαι απομονωμένος στην μονοκατοικία μου και θα συνεχίσω έτσι ώσπου να καταλαγιάσει το θέμα με την πανδημία, δεν πρόκειται να βρώ άμεσα διαθέσιμο ποντίκι της προκοπής) Χάλασε το ποντίκι (όχι εντελώς αλλά ειναι αρκετά δύσχρηστο πια πχ κάνει 2πλά και τριπλά clicks όταν πατάς μια φορά ή δεν κάνει καθόλου click όταν το πατάς) απο ένα σύστημα που έχω (έχω πάνω απο 1 PC ) αρχές Δεκεμβρίου. Κάνω πρώτη παραγγελία μέσω skroutz αρχές Δεκεμβρίου (δεν ξέρω τι με έπιασε συνήθως πάω amazon ebay για να αποφύγω ακριβώς τέτοιες ταλαιπωρίες... ) η παραγγελία φαίνεται να "τρέχει" και τελικά μετά απο 3 βδομάδες θυμήθηκαν πως τελικά δεν γίνεται να παραδώσουν το ποντίκι γιατι δεν το είχε ο πωλητής ... (αυτό επαναλαμβάνω το κατάλαβαν μετά απο 3 βδομάδες και ενώ εγώ ρωτούσα για το γιατί καθυστερεί στο ενδιάμεσο) και μου δώσαν τα χρήματα μου πίσω γιατί δεν έβρισκαν άλλο... Εν το μεταξύ ψέμα στο skroutz υπήρχε το ίδιο ακριβώς διαθέσιμο σε 2 με 4 εργάσιμες (σύμφωνα με τον πωλητή) απλά το κόστος ήταν καμιά 4-5 ευρώ παραπάνω (σε ποντίκι κόστους 50 ευρώ που με είχανε να το περιμένω 3 βδομάδες) Το λέω αυτό γιατί το να σου δώσουν τα χρήματα σου πίσω δεν ειναι "εντάξει" ειναι απλά το τελευταίο πιο τεμπέλικο πράγμα που μπορείς να κάνεις για να μην σε μηνύσει ο άλλος (όχι ότι πάλι δεν μπορεί αλλά τέσπα μειώνεις το βασικό παράγοντα στην συναλλαγή που ειναι η πληρωμή) Έτυχε και είχα χρήματα (γιατί αν δεν είχα θα έπρεπε να περιμένω γύρο στις 4+ μέρες για να εμφανιστεί η επιστροφή στην κάρτα μου) και παράγγειλα αυτό του OP πιο πάνω αρχές Ιανουαρίου μου το στέλνουν και βγαίνει ελαττωματικό κάνω όπως αναφέρω αίτηση για αντικατάσταση 5 του μήνα και ακόμη δεν το έχει παραλάβει ο πωλητής (βάσει του status της αντικατάστασης στο srkoutz.gr ) Είμαι δηλαδή απο τον Δεκέμβρη ουσιαστικά χωρίς ανταλλακτικό ποντίκι και ταλαιπωρούμε (κάνοντας τράμπα βάζε βγάζε ποντίκια απο άλλα συστήματα που ειναι πιο κουραστικό απόσο ακούγετε γιατί το σύστημα που δεν έχει λειτουργικό ποντίκι ειναι εκτός σπιτιού σε άλλο χώρο οπότε θα πρέπει να θυμάμαι να κουβαλάω ποντίκι μαζί μου κάθε φορά που πάω εκει δηλαδή καθημερινά) και προβλέπω η βαλίτσα θα κρατήσεις σίγουρα άλλη μια βδομάδα το λιγότερο για να μου πούνε στο τέλος δεν θα σου δώσουμε ποντίκι πάρε τα λεφτά σου πίσω.... Χάλια εξυπηρέτηση. Για να σας δώσω ένα contrast αγόρασα απο το amazon.de μητρική σχεδόν 500 ευρώ έβγαλε ένα ελαττωματάκι μετά απο 1,5 χρόνο μίλησα στο live chat μέσα σε 1 λεπτό 10 το βράδυ ή κάπου εκει βγήκε εκπρόσωπος (υπόψιν το τηλέφωνο επικοινωνίας καθώς και το email αλλά ειδικά το τηλέφωνο στο skroutz το έχουν πολύ καλά κριμένο μάλλον για να μην εξυπηρετούν) και έστειλε καινούργια του κουτιού μητρική την επόμενη μέρα της συνομιλίας δωρεάν. Πριν κάν στείλω πίσω την ελαττωματική δηλαδή! ( μου δώσανε και κουπόνι δωρεάν επιστροφής της ελαττωματικής) Βέβαια στους όρους (καθώς με ενημέρωσε και στο live chat) αν δεν φαινόταν στο tracking code ότι η ελαττωματική δεν έφυγε απο την DHL σε ημερομινία το πολύ 30 ημέρες απο αυτήν που εκδόθηκε το κουπόνι τότε θα μου χρέωναν την καινούργια. Και δηλαδή παρέλαβα σε 3,4 μέρες αντικατάσταση καινούργια του κουτιού χωρίς να χρειαστεί να μείνω χωρίς PC (χρησιμοποιώντας την ελαττωματική στο μεσοδιάστημα των 3,4 ημερών) Και στην ελλάδα για 50 ευρώ ποντίκι παλεύω απο τον Δεκέμβριο ................ 1
duende Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 συγκρινεις τωρα αμαζον με σκρουτζ...προσπαθουν να το "παιξουν" ετσι, αλλα δε βλεπω κανενα νοημα να αγοραζεις με μεσαζοντα το σκρουτζ αν η υποστηριξη ειναι τετοια 1
forgotten Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 2/2/2022 στις 8:43 ΠΜ, Snoob είπε Δεν ξέρω τι θεωρείται εύλογο διάστημα, όμως νομίζω το καλύτερο -αν δεν έχει γίνει ήδη- είναι μια επικοινωνία με το skroutz. Και για το χρόνο αντικατάστασης, και για το λόγο που εμφανίζεται το αντικείμενο ως μη παραδοθέν στο κατάστημα. Ό,τι και να απαντήσουμε στο ερώτημα του εύλογου διαστήματος εδώ, η γνώμη του καθενός είναι. Προσωπικά, το διάστημα μου φαίνεται μεγάλο. μου εχει τυχει αντικατασταση λαπτοπ dead σε 1 μηνα να περιμενω 4 μηνες για αντικατασταση του απο hp, και αξιας 2300ε απο την αλλη πλευρα evga σε καρτα γραφικων 2000ε 2 ετων αντικατασταση σε 20 μερες. προσωπικως εχω αρχισει λιστα επιλεκτεων προμηθευτων για τις αγορες μου σε ηλεκτρονικα. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2022 από forgotten
Dr_Pepper Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2022 31 λεπτά πριν, forgotten είπε μου εχει τυχει αντικατασταση λαπτοπ dead σε 1 μηνα να περιμενω 4 μηνες για αντικατασταση του απο hp, και αξιας 2300ε απο την αλλη πλευρα evga σε καρτα γραφικων 2000ε 2 ετων αντικατασταση σε 20 μερες. προσωπικως εχω αρχισει λιστα επιλεκτεων προμηθευτων για τις αγορες μου σε ηλεκτρονικα. Καλά αυτό με την HP νομίζω θα έτυχε ή κάποιο μπέρδεμα γιατί ειναι πολύ μεγάλη εταιρία για να πεις πχ δεν είχαν απόθεμα ή δεν ξέρουν πως να στέλνουν κάτι αν και έχω χρόνια να ασχοληθώ με την εταιρία απλά λόγω μεγέθους φαντάζομαι πως δεν θα έπαιξε ματσακονιά επίσης άλλο RMA άλλο retail customer support. Γιατί πχ ένα κατάστημα μπορεί να πάρει τα λεφτά πίσω για παράδειγμα απο επιστροφή σε 2 μήνες (πχ η εταιρία να του στέλνει λεφτά για τέτοια ανα κύκλους ή όταν φτάσουν τις Χ επιστροφές για λόγους logistics) αλλά εσένα τον πελάτη οφείλει να σε αποζημιώσει σύντομα. Αλλιώς δεν θα αγοράζαμε απο καταστήματα/retailers αλλά κατευθείαν απο τα εργοστάσια. 1 ώρα πριν, duende είπε συγκρινεις τωρα αμαζον με σκρουτζ...προσπαθουν να το "παιξουν" ετσι, αλλα δε βλεπω κανενα νοημα να αγοραζεις με μεσαζοντα το σκρουτζ αν η υποστηριξη ειναι τετοια Έλα ντε και σκεφτόμουν να βάλω συνδρομή για δωρεάν μεταφορικά αλλά μετα απο τέτοια εμπειρία θα το σκεφτώ διπλά και τρίδιπλα αν το κάνω. Αν και φυσικά δεν περιμένω να φτάσουν την άμαζον στην εξυπηρέτηση (όχι πως δεν θα μπορούσαν πχ 11 το έστειλα 13 το παραλάβανε ας ελέγχανε 14 εκει ότι ειναι ελαττωματικό και ας μου στέλνανε κατευθείαν άλλο και θα βγάζανε μετά την άκρη εσωτερικά ) Αλλά οκ έχεις έναν πελάτη του έριξες φόλα στην 1η παραγγελία έχοντας τον στο περίμενε για 3 βδομάδες στα καπάκια του στέλνεις άλλη και βαίνει ελαττωματικό και περνάει τόσος καιρός και τον γράφεις στα @@ σου... ε οκ και λίγο φιλότιμο... δηλαδή ο άλλος μου είπε στο τηλέφωνο "και να το βάλω σαν σημείωση να διευθετηθεί δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα