Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

στις 27/1 έκανα μια αγορά από μια μεγάλη και γνωστή αλυσίδα καταστημάτων. Η αγορά αφορούσε καυσόξυλα. Όταν έγινε η παραγγελία, "έτρεχε" προσφορά καταστήματος, <δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 ευρώ> οπότε αγοράστηκαν τα ανάλογα τεμάχια (8) ώστε να συμπληρωθεί το ποσό και να μην υπάρξει επιβάρυνση μεταφορικών.

Να σημειώσω πως για να ολοκληρωθεί η παραγγελία, προπληρώθηκε μέσω κάρτας. Στις 5/2 με ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως η παραγγελία ακυρώθηκε και ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα, ενώ όταν ζήτησα τον λόγο μου είπαν ότι τα ξύλα δεν υπάρχουν. Παράλληλα έλαβα και email της ακύρωσης της παραγγελίας, χωρίς να αναφέρεται ο λόγος μέσα σε αυτό.

Εχτές, στις 6/2 ξαναμπήκα στο site του καταστήματος, το προϊόν δείχνει κανονικά διαθέσιμο(με αρκετή διαθεσιμότητα καθώς αναφέρονται τα διαθέσιμα τεμάχια) , μπαίνει κανονικά στο καλάθι ενώ η "εκτίμηση" των μεταφορικών που μου δόθηκε ήταν στα 16 ευρώ.

Έχω στείλει "παράπονα" στα κεντρικά ενώ παράλληλα έχω ζητήσει γνώμη από το 1520.gov.gr

Εκτός από το ηθικό του θέματος, προκύπτει κάποιο νομικό;

Καλύπτομαι κάπως απέναντι σε τέτοια αντιμετώπιση;

Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία και γνώση επί τέτοιων θεμάτων;

Πως πρέπει να κινηθώ , σε περίπτωση που αδιαφορήσουν και δεν επικοινωνήσουν μαζί μου;

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Επεξ/σία από nickol-us
Δημοσ.

Τελικά μαλλον τα δωρεαν μεταφορικα δεν ισχυαν για ογκώδη/βαρια ειδη... Φυσικα δεν υπηρχε η αντιστοιχη επισημανση πουθενα (σε αντιθεση με το "αντιπαλο" καταστημα που το επισημαινει ρητά στους όρους αποστολής... Εγω ηθελα να παραγγειλω 2-3 παλέτες πραγματα (~1500€) και επειδη την ψιλιαστηκα τη δουλειά πηρα πρωτα τηλεφωνο και μου τα μασαγανε χωρις σαφη απαντηση, οποτε δε μπηκα στη διαδικασία καν να το δοκιμασω και να εκνευριστώ...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Τελικά μαλλον τα δωρεαν μεταφορικα δεν ισχυαν για ογκώδη/βαρια ειδη... Φυσικα δεν υπηρχε η αντιστοιχη επισημανση πουθενα (σε αντιθεση με το "αντιπαλο" καταστημα που το επισημαινει ρητά στους όρους αποστολής... Εγω ηθελα να παραγγειλω 2-3 παλέτες πραγματα (~1500€) και επειδη την ψιλιαστηκα τη δουλειά πηρα πρωτα τηλεφωνο και μου τα μασαγανε χωρις σαφη απαντηση, οποτε δε μπηκα στη διαδικασία καν να το δοκιμασω και να εκνευριστώ...

Οπότε έτσι όπως φαίνεται δεν είμαι ο μόνος.

Ξέρεις, αν με είχαν ενημερώσει 1-2 μέρες από την παραγγελία, δεν θα με ενοχλούσε το ίδιο, όμως 8 μέρες μετά, τις ημέρες δηλαδή που περίμενα να παραλάβω και με τον τρόπο που έγινε (δεν υπάρχουν ενώ είναι διαθέσιμα) στραβωσα αρκετά...

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Οπότε έτσι όπως φαίνεται δεν είμαι ο μόνος.

Ξέρεις, αν με είχαν ενημερώσει 1-2 μέρες από την παραγγελία, δεν θα με ενοχλούσε το ίδιο, όμως 8 μέρες μετά, τις ημέρες δηλαδή που περίμενα να παραλάβω και με τον τρόπο που έγινε (δεν υπάρχουν ενώ είναι διαθέσιμα) στραβωσα αρκετά...

Και παλι καλα να λες, στο περσινο Lockdown ειχα παραγγειλει καποια πραγματα επειγοντα υποτιθεται ετοιμοπαραδοτα και μετα απο 25 (!) ημέρες μου εστειλαν 6 τριμετρα ξυλινα καδρονια και ενα πολυμετρο (που δεν ειχα παραγγειλει), και εφαγα αλλον ενα μηνα να βγαλω ακρη και να παρω οτι παρηγγειλα (ειχε τελειωσει πλεον το Lockdown).

Γενικα δε το εχουν... Αυτοι εχασαν, πηγα εδωσα τα ιδια λεφτα σε ενα συνοικιακο μαγαζι, πηρα αυτα που ήθελα και το χαρηκα πολυ παραπανω και ας χρεωθηκα μεταφορικα...

Δημοσ.

Πάντως γενικότερα τα "μεγαλομάγαζα" δεν "το ΄χουν" στα θέματα αποστολών. Όσο μπορείς να πας από εκεί και να πάρεις ότι χρειάζεσαι είναι μια χαρά. Αν χρειαστείς όμως αποστολή αρχίζει και μπλέκει αρκετά το πράγμα.

Εκείνο δε που προσωπικά με διαολίζει είναι η τάση που έχουν στο όποιο θέμα παρουσιαστεί να πετάνε το "μπαλάκι" στην μεταφορική και να διαχωρίζουν τη θέση τους αφού "είναι θέμα μεταφορέα". Το οποίο και θα δεχόμουν αν επέλεγα εγώ τον μεταφορέα. Αφού όμως είναι δική τους επιλογή/συνεργασία δεν δέχομαι στο όποιο θέμα να πρέπει εγώ να ψάχνω στα τηλέφωνα και να κυνηγάω τον Α ή τον Β.

  • Like 1
Δημοσ.

και το νου σας με τα μεταφορικά , πολλά μαγαζιά γράφουν την τιμή μεταφορικών μέχρι την μεταφορική στην πόλη τους και απο εκεί και μετά είναι άλλο καπέλο της μεταφορικής στην πόλη σας

είχα στείλει στο skroutz και έκανε σε κάποια διόρθωση

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Και γιατί δεν μπορούμε να μάθουμε την αλυσίδα; Φοβάσαι μη σου κάνουν μήνυση;

Για να είμαι ειλικρινής κι εγώ δεν καταλαβαίνω αυτή τη μυστικοπάθεια (όχι του ts αλλά τη γενικότερη τάση που υπάρχει) όταν η ιστορία που παρατίθεται είναι πραγματική και, όπως προφανώς στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν και στοιχεία (δελτίο παραγγελίας, ακυρωτική απάντηση, εμφανής διαθεσιμότητα, κλπ)

Δημοσ.

Βασικά το νόημα του νήματος δεν είναι να "εκθέσω" το κατάστημα αλλά να δω πως μπορώ να προφυλαχτώ από τέτοιες κακές διαχειρίσεις.

Έχω έρθει σε επικοινωνία με το κατάστημα αλλά και το 1520 και περιμένω ενημέρωση. Αν νιώσω οτι είναι ηθικά σωστό να αναφέρω το όνομα της επιχείρησης θα το κάνω. Για την ώρα περιμένω να δω αν προσπαθήσουν να διορθώσουν το λάθος τους

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...