Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, revolver1990 είπε

A hole is a hole θα πω εγώ. 

Πέρα από την πλάκα αν είναι να δώσεις 25k για το μόκα ή το Yaris cross και 27-28 για το 2008 Ε μαζεύεις άλλα 5-7 χιλιάρικα και παίρνεις κάνα avenger ή περιμένεις για το ex30.

Και μετά λες αφού μάζεψα για το Avenger, δεν δίνω άλλα 5000 να πάρω το Ioniq / X1;

Και αφού τα μαζέψεις, ε, δεν δίνουμε το κατιτίς παραπάνω να πάρουμε X3 / CR-V; 😁

Το θέμα είναι να ξέρεις τι ανάγκες έχεις και αν καλύπτονται, αν όχι τότε απλά δεν αγοράζεις τίποτα μέχρι να έχεις τα μπικικίνια.

49 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Ατυχές παράδειγμα θεωρώ, αλλά μπορείς να το αναλύσεις λίγο σε παρακαλώ;

Να πάρουμε τις βασικές εκδόσεις;

Καμία σχέση π.χ. το Yaris Cross Hybrid Active (23.230€) με το C3 Aircross Feel Pack (19.900€);

Το ένα είναι υβριδικό, το άλλο δεν είναι.

Το ένα είναι 1500 κυβικά με κατανάλωση πόλης 4.4 l/100km, το άλλο 1200 τούρμπο με κατανάλωση 5.9 l/100km.

Το ένα είναι Toyota και το άλλο Citroen, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στο θέμα των ηλεκτρικών.

Αλλά εντάξει μωρέ, mini crossover το ένα mini crossover και το άλλο, το ίδιο είναι. 😏

Το C3 θα το έπαιρνα μόνο αν άνηκα σε πολύ ειδική κατηγορία αγοραστών, που κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός κύκλου πόλης και ταυτόχρονα χρειάζονται όσο περισσότερο χώρο αποσκευών γίνεται σε αυτή την κατηγορία.

Πιστεύω το γεγονός πως το ένα είναι μόνο προπαραγγελία με λίστα αναμονής μηνών ενώ το άλλο ετοιμοπαράδοτο δεν είναι μόνο θέμα κακής οργάνωσης των αντιπροσωπείων... 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, tarantules είπε

Αφού υπάρχουν κορόϊδα που το δέχονται καλά τους κάνουν

Εσυ μπορεις να περιμένεις μεχρι να υπάρξει επάρκεια, δηλαδή 3-4 χρόνια και να το πληρώσεις απο 20κ 30κ

...και άσε τα άλλα τα  κορόιδα να δώσουν 500 -600€ παραπάνω 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Narayan είπε

Και μετά λες αφού μάζεψα για το Avenger, δεν δίνω άλλα 5000 να πάρω το Ioniq / X1;

Και αφού τα μαζέψεις, ε, δεν δίνουμε το κατιτίς παραπάνω να πάρουμε X3 / CR-V; 😁

Το θέμα είναι να ξέρεις τι ανάγκες έχεις και αν καλύπτονται, αν όχι τότε απλά δεν αγοράζεις τίποτα μέχρι να έχεις τα μπικικίνια.

Το ένα είναι υβριδικό, το άλλο δεν είναι.

Το ένα είναι 1500 κυβικά με κατανάλωση πόλης 4.4 l/100km, το άλλο 1200 τούρμπο με κατανάλωση 5.9 l/100km.

Το ένα είναι Toyota και το άλλο Citroen, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στο θέμα των ηλεκτρικών.

Αλλά εντάξει μωρέ, mini crossover το ένα mini crossover και το άλλο, το ίδιο είναι. 😏

Το C3 θα το έπαιρνα μόνο αν άνηκα σε πολύ ειδική κατηγορία αγοραστών, που κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός κύκλου πόλης και ταυτόχρονα χρειάζονται όσο περισσότερο χώρο αποσκευών γίνεται σε αυτή την κατηγορία.

Πιστεύω το γεγονός πως το ένα είναι μόνο προπαραγγελία με λίστα αναμονής μηνών ενώ το άλλο ετοιμοπαράδοτο δεν είναι μόνο θέμα κακής οργάνωσης των αντιπροσωπείων... 

 

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ισχύει καθολικά. Αν πχ ο άλλος έχει τις υποδομές τον συμφέρει το ηλεκτρικό.

Ας πούμε ότι κάνει 10000 χιλιόμετρα την χρονιά (όσο περισσότερα κάνεις τόσο μεγαλώνει η ψαλίδα):

Με το yaris cross που έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στα 4.4λ θα πληρώσει 880 ευρώ την χρονιά

Με το avenger πχ έχει 51kwh μπαταρία και ισχυρίζονται range στα 400κμ αλλά ας πούμε 350 γιατί θα οδηγείς και χειμώνα και πάντα υπερβάλλουν και λίγο.

Επομένως με κόστος 0,2 ευρώ ανά kwh στο σπίτι θα σου κοστίζει ~290 ευρώ την χρονιά.

Αν φορτίζεις μόνο σε σταθμούς το μέγιστο κόστος θα είναι 0,6 ευρώ ανά Kwh(είναι από 0,42 έως 0,6 με προοπτική να πέσει). Επομένως 875 ευρώ. 

Φυσικά έχεις και άλλες μειώσεις όπως κανένα τέλος κυκλοφορίας, μειωμένα έξοδα service κτλ.

Βέβαια από την άλλη κάθε χρόνο θα έχεις και ένα degredation της μπαταρίας κάπου στο 1%-1,5% που όμως στα έξοδα καλύπτεται από τα τέλη και το service που γλυτώνεις.

Όπως βλέπεις σε 10 χρόνια ακόμα και με το yaris cross που είναι το πιο οικονομικό ερχόμαστε στα ίδια για να μην μιλήσουμε για μοντέλα που καίνε 6-7 λίτρα σε ίδια ή υψηλότερη τιμή.

Επίσης , δεν γνωρίζουμε για την μεταπωλητική αξία του αμαξιού...σε 10 χρόνια μπορεί το yaris να αξίζει πολλά ή και τίποτα μιας και θα έχουν απαγορευτεί τα εσωτερικής καύσης. 

10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εσυ μπορεις να περιμένεις μεχρι να υπάρξει επάρκεια, δηλαδή 3-4 χρόνια και να το πληρώσεις απο 20κ 30κ

...και άσε τα άλλα τα  κορόιδα να δώσουν 500 -600€ παραπάνω 😁

Ισχύει, ζούμε περίεργες εποχές. Σε 3-4 χρόνια μπορεί να βλέπεις το ignis στα 25κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Narayan είπε

Και μετά λες αφού μάζεψα για το Avenger, δεν δίνω άλλα 5000 να πάρω το Ioniq / X1;

Και αφού τα μαζέψεις, ε, δεν δίνουμε το κατιτίς παραπάνω να πάρουμε X3 / CR-V; 😁

Το θέμα είναι να ξέρεις τι ανάγκες έχεις και αν καλύπτονται, αν όχι τότε απλά δεν αγοράζεις τίποτα μέχρι να έχεις τα μπικικίνια.

Το ένα είναι υβριδικό, το άλλο δεν είναι.

Το ένα είναι 1500 κυβικά με κατανάλωση πόλης 4.4 l/100km, το άλλο 1200 τούρμπο με κατανάλωση 5.9 l/100km.

Το ένα είναι Toyota και το άλλο Citroen, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στο θέμα των ηλεκτρικών.

Αλλά εντάξει μωρέ, mini crossover το ένα mini crossover και το άλλο, το ίδιο είναι. 😏

Το C3 θα το έπαιρνα μόνο αν άνηκα σε πολύ ειδική κατηγορία αγοραστών, που κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός κύκλου πόλης και ταυτόχρονα χρειάζονται όσο περισσότερο χώρο αποσκευών γίνεται σε αυτή την κατηγορία.

Πιστεύω το γεγονός πως το ένα είναι μόνο προπαραγγελία με λίστα αναμονής μηνών ενώ το άλλο ετοιμοπαράδοτο δεν είναι μόνο θέμα κακής οργάνωσης των αντιπροσωπείων... 

 

Σωστά, το σημαντικότερο είναι να ξέρεις τις πραγματικές σου ανάγκες και με βάση αυτές να καταλήξεις. Προσωπικά είμαι στην κατηγορία που ανάφερεις (εκτός κύκλου πόλης, αποφεύγω να μπαίνω στο κέντρο της Αθήνας ή στην Αθήνα γενικότερα σε ώρες αιχμής, δουλεύω remotely και θέλω χώρους και άνεση).

Αν ήμουν εντός Αθηνών δεν το συζητώ, το αυτόματο κιβώτιο και η κατανάλωση του υβριδικού συμφέρουν παρά πολύ αν συγκρίνουμε το YC Hybrid και το C3 AC χειροκίνητο.

Αλλά... πέρα από την ανοιχτή τιμή, τις συνεχόμενες αυξήσεις και τον χρόνο αναμονής, θα σου θέσω τα εξής δεδομένα που καθιστούν τα θετικά του Toyota σε αμφισβήτηση: (Ξανατονίζω ότι και εγώ το Toyota είχα ως πρώτη επιλογή και το C3 AC Feel pack είναι σε καλοκαιρινή προσφορά)

Αν βάλεις τα νούμερα κάτω και υπολογίσεις ότι το YC Hybrid καίει 4.5L/100km ενώ το άλλο 6.5L, μιλάμε για μέσο όρο πάντα, έχουμε μια διαφορά 2L /100km "ισόβια". Αυτό το "ισόβια" δεν το γνωρίζουμε ακόμα γιατί όσο περνάει ο καιρός και φθίνει η μπαταρία μπορεί ο μέσος όρος κατανάλωσης να αυξηθεί.

Από εκεί και πέρα αν υποθέσουμε ότι η βενζίνη κοστίζει 2€ το λίτρο, εξοικονομείς:

  • 2L * 2€  = 4€ κάθε 100km
  • 4€ * 10 = 40€ κάθε 1000 χλμ
  • 40€ * 10  = 400 € κάθε 10.000 χλμ (χοντρικά ανά έτος)

Άρα σε 10 έτη θα έχεις εξοικονομήσει 4 χιλ. Σωστά; Να προσθέσω και τα 85€ τέλη κυκλοφορίας / έτος του C3 AC επί 10 έτη  850€. Άρα στην 10ετία εξοικονομείς 5 χιλ χοντρικά από την κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας.

Την μπαταρία όμως στα 10 χρόνια δεν θα πρέπει να την αλλάξεις; Να μην πω νωρίτερα. Μας εγγυάται κανείς ότι η μπαταρία θα είναι φθήνη; Όχι, για Toyota μιλάμε. Πέρα από αυτό τα service ενός υβριδικού/ηλεκτρικού θα είναι σίγουρα ακριβότερα από ενός απλού βενζινόκινητου.

Εν κατακλείδι, τα θετικά του υβριδικού ίσως και να μην είναι τόσο θετικά τελικά όταν υπάρχει αυτή η διαφορά τιμής αγοράς. Ή θα τα δώσεις στου τόκους, ή στην βενζίνη πολύ πιο μακροπρόθεσμα.

Επεξ/σία από TomCollins
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, revolver1990 είπε

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά δεν ισχύει καθολικά. Αν πχ ο άλλος έχει τις υποδομές τον συμφέρει το ηλεκτρικό.

Ας πούμε ότι κάνει 10000 χιλιόμετρα την χρονιά (όσο περισσότερα κάνεις τόσο μεγαλώνει η ψαλίδα):

Με το yaris cross που έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στα 4.4λ θα πληρώσει 880 ευρώ την χρονιά

Με το avenger πχ έχει 51kwh μπαταρία και ισχυρίζονται range στα 400κμ αλλά ας πούμε 350 γιατί θα οδηγείς και χειμώνα και πάντα υπερβάλλουν και λίγο.

Επομένως με κόστος 0,2 ευρώ ανά kwh στο σπίτι θα σου κοστίζει ~290 ευρώ την χρονιά.

Αν φορτίζεις μόνο σε σταθμούς το μέγιστο κόστος θα είναι 0,6 ευρώ ανά Kwh(είναι από 0,42 έως 0,6 με προοπτική να πέσει). Επομένως 875 ευρώ. 

Φυσικά έχεις και άλλες μειώσεις όπως κανένα τέλος κυκλοφορίας, μειωμένα έξοδα service κτλ.

Βέβαια από την άλλη κάθε χρόνο θα έχεις και ένα degredation της μπαταρίας κάπου στο 1%-1,5% που όμως στα έξοδα καλύπτεται από τα τέλη και το service που γλυτώνεις.

Όπως βλέπεις σε 10 χρόνια ακόμα και με το yaris cross που είναι το πιο οικονομικό ερχόμαστε στα ίδια για να μην μιλήσουμε για μοντέλα που καίνε 6-7 λίτρα σε ίδια ή υψηλότερη τιμή.

Επίσης , δεν γνωρίζουμε για την μεταπωλητική αξία του αμαξιού...σε 10 χρόνια μπορεί το yaris να αξίζει πολλά ή και τίποτα μιας και θα έχουν απαγορευτεί τα εσωτερικής καύσης. 

Ισχύει, ζούμε περίεργες εποχές. Σε 3-4 χρόνια μπορεί να βλέπεις το ignis στα 25κ.

Εγω το yaris με κλειστή τιμη το 21 παρελαβα το 22 με 18κ και σήμερα εχει κοντά στα 20κ, σε λιγότερο απο δυο χρόνια δηλαδή 😁

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Σωστά, το σημαντικότερο είναι να ξέρεις τις πραγματικές σου ανάγκες και με βάση αυτές να καταλήξεις. Προσωπικά είμαι στην κατηγορία που ανάφερεις (εκτός κύκλου πόλης, αποφεύγω να μπαίνω στο κέντρο της Αθήνας ή στην Αθήνα γενικότερα σε ώρες αιχμής, δουλεύω remotely και θέλω χώρους και άνεση).

Αν ήμουν εντός Αθηνών δεν το συζητώ, το αυτόματο κιβώτιο και η κατανάλωση του υβριδικού συμφέρουν παρά πολύ αν συγκρίνουμε το YC Hybrid και το C3 AC χειροκίνητο.

Αλλά... πέρα από την ανοιχτή τιμή, τις συνεχόμενες αυξήσεις και τον χρόνο αναμονής, θα σου θέσω τα εξής δεδομένα που καθιστούν τα θετικά του Toyota σε αμφισβήτηση: (Ξανατονίζω ότι και εγώ το Toyota είχα ως πρώτη επιλογή και το C3 AC Feel pack είναι σε καλοκαιρινή προσφορά)

Αν βάλεις τα νούμερα κάτω και υπολογίσεις ότι το YC Hybrid καίει 4.5L/100km ενώ το άλλο 6.5L, μιλάμε για μέσο όρο πάντα, έχουμε μια διαφορά 2L /100km "ισόβια". Αυτό το "ισόβια" δεν το γνωρίζουμε ακόμα γιατί όσο περνάει ο καιρός και φθίνει η μπαταρία μπορεί ο μέσος όρος κατανάλωσης να αυξηθεί.

Από εκεί και πέρα αν υποθέσουμε ότι η βενζίνη κοστίζει 2€ το λίτρο, εξοικονομείς:

  • 2L * 2€  = 4€ κάθε 100km
  • 4€ * 10 = 40€ κάθε 1000 χλμ
  • 40€ * 10  = 400 € κάθε 10.000 χλμ (χοντρικά ανά έτος)

Άρα σε 10 έτη θα έχεις εξοικονομήσει 4 χιλ. Σωστά; Να προσθέσω και τα 85€ τέλη κυκλοφορίας / έτος του C3 AC επί 10 έτη  850€. Άρα στην 10ετία εξοικονομείς 5 χιλ χοντρικά από την κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας.

Την μπαταρία όμως στα 10 χρόνια δεν θα πρέπει να την αλλάξεις; Να μην πω νωρίτερα. Μας εγγυάται κανείς ότι η μπαταρία θα είναι φθήνη; Όχι, για Toyota μιλάμε. Πέρα από αυτό τα service ενός υβριδικού/ηλεκτρικού θα είναι σίγουρα ακριβότερα από ενός απλού βενζινόκινητου.

Εν κατακλείδι, τα θετικά του υβριδικού ίσως και να μην είναι τόσο θετικά τελικά όταν υπάρχει αυτή η διαφορά τιμής αγοράς. Ή θα τα δώσεις στου τόκους, ή στην βενζίνη πολύ πιο μακροπρόθεσμα.

Τα ηλεκτρικά έχουν λιγότερα service στατιστικά σε σχέση με τα συμβατικά. Επίσης, σχεδόν όλες οι εταιρίες δίνουν εγγύηση μπαταρίας  160.000 κμ που αντικειμενικά τα κάνεις σε 10-15 χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει ότι μετά θα πάει στο 0% ή δεν θα μπορείς να οδηγήσεις. 

Επίσης, στα υβριδικά γλυτώνεις και σέρβις στα μηχανικά μέρη αφού λόγω της μπαταρίας χρησιμοποιούνται λιγότερο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

Το ένα είναι υβριδικό, το άλλο δεν είναι.

Το ένα είναι 1500 κυβικά με κατανάλωση πόλης 4.4 l/100km, το άλλο 1200 τούρμπο με κατανάλωση 5.9 l/100km.

Το ένα είναι Toyota και το άλλο Citroen, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στο θέμα των ηλεκτρικών.

Αλλά εντάξει μωρέ, mini crossover το ένα mini crossover και το άλλο, το ίδιο είναι. 😏

Το C3 θα το έπαιρνα μόνο αν άνηκα σε πολύ ειδική κατηγορία αγοραστών, που κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός κύκλου πόλης και ταυτόχρονα χρειάζονται όσο περισσότερο χώρο αποσκευών γίνεται σε αυτή την κατηγορία.

Πιστεύω το γεγονός πως το ένα είναι μόνο προπαραγγελία με λίστα αναμονής μηνών ενώ το άλλο ετοιμοπαράδοτο δεν είναι μόνο θέμα κακής οργάνωσης των αντιπροσωπείων... 

 

Συγγνώμη κιόλας αλλά νιώθω ότι κανεις σύγκριση στα χαρτιά μόνο, γιατί αν μπεις μέσα και στα 2 αμάξια θα καταλάβεις και παραπάνω διαφορές. Να σημειώσω μόνο ότι το ταξίδι και η καθημερινή χρήση δεν είναι μόνο η κατανάλωση…

Επεξ/σία από thanasis00
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Σωστά, το σημαντικότερο είναι να ξέρεις τις πραγματικές σου ανάγκες και με βάση αυτές να καταλήξεις. Προσωπικά είμαι στην κατηγορία που ανάφερεις (εκτός κύκλου πόλης, αποφεύγω να μπαίνω στο κέντρο της Αθήνας ή στην Αθήνα γενικότερα σε ώρες αιχμής, δουλεύω remotely και θέλω χώρους και άνεση).

Αν ήμουν εντός Αθηνών δεν το συζητώ, το αυτόματο κιβώτιο και η κατανάλωση του υβριδικού συμφέρουν παρά πολύ αν συγκρίνουμε το YC Hybrid και το C3 AC χειροκίνητο.

Με αυτές τις ανάγκες, και θεωρώντας πως μόνο αυτές οι δύο επιλογές υπάρχουν, τότε ναι το C3 δεν είναι άσχημο σαν λύση δεδομένου πως είναι και ετοιμοπαράδοτο. Προσωπικά δεν θα έπαιρνα crossover γενικά αλλά αν έπαιρνα, θα κοίταγα πρώτα και Nissan Juke, Skoda Kamiq, Hyundai Kona (μια κατηγορία επάνω).

20 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Αν βάλεις τα νούμερα κάτω και υπολογίσεις ότι το YC Hybrid καίει 4.5L/100km ενώ το άλλο 6.5L, μιλάμε για μέσο όρο πάντα, έχουμε μια διαφορά 2L /100km "ισόβια". Αυτό το "ισόβια" δεν το γνωρίζουμε ακόμα γιατί όσο περνάει ο καιρός και φθίνει η μπαταρία μπορεί ο μέσος όρος κατανάλωσης να αυξηθεί.

Όχι μπορεί, σίγουρα θα αυξηθεί. Το θέμα είναι πως θα έχει αύξηση και ο κινητήρας του C3 λόγω καταπόνησης.

22 λεπτά πριν, TomCollins είπε

Από εκεί και πέρα αν υποθέσουμε ότι η βενζίνη κοστίζει 2€ το λίτρο, εξοικονομείς:

  • 2L * 2€  = 4€ κάθε 100km
  • 4€ * 10 = 40€ κάθε 1000 χλμ
  • 40€ * 10  = 400 € κάθε 10.000 χλμ (χοντρικά ανά έτος)

Άρα σε 10 έτη θα έχεις εξοικονομήσει 4 χιλ. Σωστά; Να προσθέσω και τα 85€ τέλη κυκλοφορίας / έτος του C3 AC επί 10 έτη  850€. Άρα στην 10ετία εξοικονομείς 5 χιλ χοντρικά από την κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας.

Την μπαταρία όμως στα 10 χρόνια δεν θα πρέπει να την αλλάξεις; Να μην πω νωρίτερα. Μας εγγυάται κανείς ότι η μπαταρία θα είναι φθήνη; Όχι, για Toyota μιλάμε. Πέρα από αυτό τα service ενός υβριδικού/ηλεκτρικού θα είναι σίγουρα ακριβότερα από ενός απλού βενζινόκινητου.

Πρώτον, από που προκύπτει πως η συντήρηση ενός υβριδικού είναι ακριβότερη από ενός συμβατικού; Ενός ηλεκτρικού πάντως σίγουρα θα είναι φθηνότερη καθώς δεν έχει κινούμενα μέρη.

Δεύτερον, δεν είναι σίγουρο πως θα χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία, μπορεί απλά να έχει μειωμένη χωρητικότητα. Ωστόσο η Toyota δίνει για το τρέχον έτος δωρεάν επέκταση εγγύησης 11 ετών για αντικατάσταση της μπαταρίας, αν τυχόν παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα σε αυτή την περίοδο.

https://www.toyota.gr/buy-and-offers/offers/hybrid-promo

Τρίτον, αν έχεις σκοπό να αλλάξεις αυτοκίνητο στην δεκαετία, υπολόγισε και ποιό από τα δύο θα έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης. Απλά δες πόσο πωλούνται τα μεταχειρισμένα Citroen δεκαετίας με τα αντίστοιχα μοντέλα της Toyota και θα καταλάβεις.

16 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Συγγνώμη κιόλας αλλά νιώθω ότι κανεις σύγκριση στα χαρτιά μόνο, γιατί αν μπεις μέσα και στα 2 αμάξια θα καταλάβεις και παραπάνω διαφορές. Να σημειώσω μόνο ότι το ταξίδι και η καθημερινή χρήση δεν είναι μόνο η κατανάλωση…

Θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος, για να καταλάβουμε κι εμείς οι υπόλοιποι τι είναι αυτό που κάνει τόσο κακό το εσωτερικό του Yaris Cross, ή τόσο καλό το εσωτερικό του C3 Aircross...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, NikosKallithea said:

Εσυ μπορεις να περιμένεις μεχρι να υπάρξει επάρκεια, δηλαδή 3-4 χρόνια και να το πληρώσεις απο 20κ 30κ

...και άσε τα άλλα τα  κορόιδα να δώσουν 500 -600€ παραπάνω 😁

Όπως είπαν και άλλοι πριν από εμένα , έχουν παραγγείλει με κλειδωμένη τιμή.Εσύ πήγαινε και πλήρωσέ το  βαπορίσιο το αμάξι σου αφού σε γλεντάει καλά η αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά να προσθέσω, και θα το κλείσω εδώ, ότι αν ο μέσος αγοραστής πάει να πάρει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση με 5.000€ προκαταβολή και δεδομένου ότι θέλει μηνιαία δόση ~300€, έχουμε τα παρακάτω δεδομένα:

Toyota YC Hybrid Active @ 23.320€ (σε ένα χρόνο σίγουρα θα έχει πάρει 500-1000€ παραπάνω)

Screenshot_1.png.59ac6da6fd148b5442fd2c2d4de8da33.png

Citroen C3 Aircross Feel Pack @ 19.900€

Screenshot_2.png.2c15d1c34920dbb92630c232835502a9.png

 

Στην περίπτωση του YC Hybrid Active οι τόκοι είναι το διπλάσιο ποσό λόγω υψηλότερου επιτοκίου και μεγαλύτερης διάρκειας.

Τώρα αν έχει ζεστά 23k μετρητά ή 10-12k προκαταβολή αλλάζει το θέμα, αλλά ήθελα να εστιάσω στην κατάσταση του μέσου αγοραστή.

Τα συμπεράσματα δικά σας!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Narayan είπε

Θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος, για να καταλάβουμε κι εμείς οι υπόλοιποι τι είναι αυτό που κάνει τόσο κακό το εσωτερικό του Yaris Cross, ή τόσο καλό το εσωτερικό του C3 Aircross...

Θα πω το πιο βασικό ότι οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι τραγικά μικροί στο Yaris cross, με 2 ενήλικες να κάθονται οριακά άνετα και τα γόνατα να φτάνουν στο μπροστινό κάθισμα (αν είσαι 1.80), τρίτος δε χωράει. Τα παράθυρα πίσω είναι αρκετά μικρά και νιώθεις λίγο ότι δεν βλέπεις καλά έξω. Και στις μπροστινές θέσεις νιώθεις αρκετά κλειστοφοβικό τον χώρο (ότι το ταμπλό είναι πολύ κοντά σου), με ελάχιστο χώρο γύρω από το κεφάλι σου (κυρίως στη πλευρά τη συνοδηγού). Τα καθίσματα μέτρια σε άνεση, πορτ μπαγκαζ με άβολα πλαστικά εξογκώματα γύρω γύρω. Αν μπεις πρώτα σε ένα C3 Aircross και μετά στο Yaris Cross θα τα παρατηρήσεις. Αν δε μπεις ποτέ στο aircross εννοείται ότι θα σου φανεί μια χαρά το Yaris γιατί δε θα έχεις μέτρο σύγκρισης.

Σημειωνω ότι κάποια από τα παραπάνω κριτήρια είναι υποκειμενικά για τον καθένα, αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται και για την άνεση εκτός από τη κατανάλωση, τα λαμβάνει υπόψη διαφορετικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 hours ago, thanasis00 said:

Θα πω το πιο βασικό ότι οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι τραγικά μικροί στο Yaris cross, με 2 ενήλικες να κάθονται οριακά άνετα και τα γόνατα να φτάνουν στο μπροστινό κάθισμα (αν είσαι 1.80), τρίτος δε χωράει. Τα παράθυρα πίσω είναι αρκετά μικρά και νιώθεις λίγο ότι δεν βλέπεις καλά έξω. Και στις μπροστινές θέσεις νιώθεις αρκετά κλειστοφοβικό τον χώρο (ότι το ταμπλό είναι πολύ κοντά σου), με ελάχιστο χώρο γύρω από το κεφάλι σου (κυρίως στη πλευρά τη συνοδηγού). Τα καθίσματα μέτρια σε άνεση, πορτ μπαγκαζ με άβολα πλαστικά εξογκώματα γύρω γύρω. Αν μπεις πρώτα σε ένα C3 Aircross και μετά στο Yaris Cross θα τα παρατηρήσεις. Αν δε μπεις ποτέ στο aircross εννοείται ότι θα σου φανεί μια χαρά το Yaris γιατί δε θα έχεις μέτρο σύγκρισης.

Σημειωνω ότι κάποια από τα παραπάνω κριτήρια είναι υποκειμενικά για τον καθένα, αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται και για την άνεση εκτός από τη κατανάλωση, τα λαμβάνει υπόψη διαφορετικά. 

Αν το yaris cross ειναι ετσι, που να μπεις στο aygo δηλαδη...

Εγω εχω καταευχαριστηθει, ως οδηγος, το aygo. Αλλα αν ξερεις τι συμβιβασμους αγοραζεις οταν αγοραζεις ενα αμαξι, νομιζω δεν υπαρχει απογοητευση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...