{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Τρελή δουλειά για super graphs και το immersion από το παράθυρο με τα σπαθιά να clipping. Αφού έβαλες ρε φιλε physics στο cloak, βάλε και στα swords/scabbards, 100 ώρες την πλάτη της θα βλέπουμε. Αναφορά σε κείμενο CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown wasn’t Witcher 4 gameplay, but a tech demo set in The Witcher 4 world. “This is a tech demo, and a first look at the cutting-edge technology powering The Witcher 4 – but not The Witcher 4 itself,” a spokesperson told VGC. “It showcases the powerful foundation we’re building in close collaboration with Epic Games to push open-world design further than ever before and the core systems and features we’re developing using Unreal Engine 5. “We’re really proud of this early milestone and excited to give you a sneak peek at some of the cool tech like UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer and FastGeo Streaming that are helping shape the future of The Witcher.” https://www.videogameschronicle.com/news/witcher-4-tech-demo-shows-the-game-running-at-60-fps-with-ray-tracing-on-base-ps5/ Επεξ/σία 4 Ιουνίου από {TDi}Dj2k..infc
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Πολύ φοβάμαι ότι θα την πατήσουν όπως με το CP 2077 όπου δεν έπρεπε να κυκλοφορήσει για X1/PS4 γιατί δεν το σήκωναν τεχνικά, αλλά ίσως πετύχουν πολύ καλό scalability λόγω UE 5. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν την δικιά τους REDEngine. Κατά τα άλλα νομίζω το ''άγχος'' μας θα πρέπει να είναι αν θα το κάνουν πωρωτικό σαν το TW3 μιας και πολλοί devs του τότε έφυγαν από την εταιρεία. Με το Phantom Liberty έδειξαν ότι το έχουν ακόμα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου από Psycho_Warhead
noFEARgr Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, {TDi}Dj2k..infc said: Τρελή δουλειά για super graphs και το immersion από το παράθυρο με τα σπαθιά να clipping. Αφού έβαλες ρε φιλε physics στο cloak, βάλε και στα swords/scabbards, 100 ώρες την πλάτη της θα βλέπουμε. https://www.videogameschronicle.com/news/witcher-4-tech-demo-shows-the-game-running-at-60-fps-with-ray-tracing-on-base-ps5/ Βρε συ που είδες clipping ; Επίτηδες κοιτούσα την καπα μαζί με τα σπαθιά για να δω πως θα είναι και δεν είδα τίποτα, ίσα ίσα που είχαν συμπεριφορά δύο διαφορετικών objects και ανάλογα το animation αλληλεπιδρουν μεταξύ τους ακομα και όταν ήταν πάνω στο άλογο Τώρα σε συγκεκριμένο frame και συγκεκριμένο animation ίσως να έγινε αλλά edge cases πάντα θα υπάρχουν Επεξ/σία 4 Ιουνίου από noFEARgr 1
D.Luffy Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Το μόνο σίγουρο είναι ότι στη CDPR είναι πολύ συντηρητικοί αυτή τη φορά και επισημαίνουν ότι πρόκειται για tech tools και όχι για final game... Σε αντίθεση με τις παπάτζες που έλεγαν αρχικά και το gaslighting για το W3 ότι και καλά απλά άλλαξε η ώρα της ημέρας 🤣 στο final game σε σχέση με τα trailers και δεν έγινε πουθενά downgrade. Επεξ/σία 4 Ιουνίου από D.Luffy 1
noFEARgr Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Στο pc πιστεύω ετσι θα δείχνει η και καλύτερο Αμφιβάλω για το base ps5 και με 60 fps πάντως 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Δεν ξεχνάμε. Κάποια στιγμή είπαν ότι τα παρακάτω εφέ για να τρέξουν σωστά θέλουν DX12 renderer και ότι δεν ήταν εφικτό αυτό εκείνη την περίοδο. 1
7nisiotis Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 2 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said: CD Projekt Red has confirmed to VGC that what was shown wasn’t Witcher 4 gameplay, but a tech demo set in The Witcher 4 world. Θυμηθείτε το παρελθόν. No Pre order 2 1
nikos5800 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Θυμηθείτε το παρελθόν. No Pre order Διαφορετικό art θα έλεγα γιατί ούτε το Witcher 3 enhanced edition δεν έχει φτάσει τα γραφικά του 2013 trailer👍
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 3 ώρες πριν, noFEARgr είπε Βρε συ που είδες clipping ; Επίτηδες κοιτούσα την καπα μαζί με τα σπαθιά για να δω πως θα είναι και δεν είδα τίποτα, ίσα ίσα που είχαν συμπεριφορά δύο διαφορετικών objects και ανάλογα το animation αλληλεπιδρουν μεταξύ τους ακομα και όταν ήταν πάνω στο άλογο Τώρα σε συγκεκριμένο frame και συγκεκριμένο animation ίσως να έγινε αλλά edge cases πάντα θα υπάρχουν Δεν γουστάρω καθόλου το clipping, και με το που είδα την κάπα το ένιωσα. Κάνουν clipping οι μύτες από τις θήκες και οι χειροφυλακτήρες των σπαθιών. Τουλάχιστον επανέφεραν τη universal θήκη από το δεύτερο παιχνίδι και τα σπαθιά δεν αιωρούνται απλά στην πλάτη — κάτι είναι κι αυτό. Βασικά ναι, τα physics είναι ΟΚ, το πρόβλημα ήταν το collision. Το Shadow of Mordor το είχε λύσει αυτό το θέμα, δύσκολα έβλεπες clipping. Βέβαια εκεί υπήρχε μόνο ένα outfit, αλλά στο tech demo ρε φίλε clipping; Ντροπή!
7nisiotis Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) BEFORE NOW IMPROVED ΤΩΡΑ αποτυπώνεται σωστά. Κλασική ανατολική Ευρώπη. Σλαβική υπεροχή. Κλασική Πόλκα. Το αραιό μαλλί, τα ανασηκωμένα ζυγωματικά και το θερμό, καθηλωτικό βλέμμα. Επεξ/σία 4 Ιουνίου από 7nisiotis 1
Πέτρος Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε Reported. Please permaban και ξύλο. Πολύ ξύλο. εδιτ: @panagiotis54, το πήρες στα σοβαρά ενώ γελάω στο δικό σου μήνυμα? Επεξ/σία 4 Ιουνίου από Πέτρος 1 1 2
corr8 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε BEFORE Νομιζω οτι λιγο πιο ωραια δειχνει εδω, τα κιτρινα 'witcher' ματια πολυ καλυτερα στο "before". Στο νεο τρειλερ που ειδαμε το αφαιρεσαν το κιτρινο χρωμα... η το μειωσαν υπερβολικα που δεν φαινεται ευκολα. Φανταζομαι μεχρι να βγει το παιχνιδι θα κανουν και αλλες αλλαγες στο μοντελο της Σιρι. Εχει να περασει απο πολλες μεταμορφωσεις 😄
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα