Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, Nabuko said:

Στο τέλος έχει επιλογή "Λοιποί λόγοι" που συμπληρώνεις μόνος σου ότι δεν εμπίπτει στις ανωτέρω κατηγορίες.

Μόλις μίλησα με την Eurobank από περιέργεια. Το κοίταξε η εξυπηρετικότατη υπάλληλος και μου είπε ότι μπορούμε να κάνουμε στην περίπτωση μου αμφισβήτηση συναλλαγής και σας αιτιολογία να βάλουμε ότι δεν το παρέλαβα (παρόλο που το έχω παραλάβει). Μου είπε ότι γενικά είναι χρονοβόρα διαδικασία που μπορεί να πάρει και πάνω από μήνα αλλά επειδή εγώ πλήρωσα με πιστωτική σε δόσεις εξυπηρετούνται τα αιτήματα πιο γρήγορα (!). Θα τους δώσω λίγο ακόμα χρόνο και αλλιώς προχωράω σε καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και αμφισβήτηση συναλλαγής. 

  • Haha 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην τους δώσεις καθόλου χρόνο. Έχεις νομίζω μέχρι 40 ημέρες για αμφισβήτηση συναλλαγής. Κάνε τώρα όλες τις καταγγελίες που μπορείς έτσι ώστε να βγάλεις άκρη άμεσα. Με το κατάστημα ΔΕΝ πρόκειται να βγάλεις άκρη, ειδικά εάν είναι αυτό που φαντάζομαι. Μην περιμένεις τίποτα από το κατάστημα. Και μην αγοράζεις τίποτα από Ελλάδα όταν μπορείς να το αγοράσεις από amazon. Εδώ πρέπει να παλεύεις για τα αυτονόητα. Δεν σε σέβονται και νομίζουν ότι είναι μπανανία. 

Η αμφισβήτηση συναλλαγής είναι θέμα MasterCard/Visa, όχι θεμα τράπεζας, οπότε όλες έχουν τις ίδιες επιλογές και φυσικά μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής αφού παρέλαβες κατεστραμμένο προϊόν. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αίτημα υπαναχώρησης αν έγινε η σύμβαση από απόσταση (14 ημέρες, εάν όμως δεν στο έχουν γνωστοποιήσει μπορείς να κάνεις μέχρι και 1 χρόνο μετά). 

Επεξ/σία από efib
Δημοσ.
17 minutes ago, efib said:

Μην τους δώσεις καθόλου χρόνο. Έχεις νομίζω μέχρι 40 ημέρες για αμφισβήτηση συναλλαγής. Κάνε τώρα όλες τις καταγγελίες που μπορείς έτσι ώστε να βγάλεις άκρη άμεσα. Με το κατάστημα ΔΕΝ πρόκειται να βγάλεις άκρη, ειδικά εάν είναι αυτό που φαντάζομαι. Μην περιμένεις τίποτα από το κατάστημα. Και μην αγοράζεις τίποτα από Ελλάδα όταν μπορείς να το αγοράσεις από amazon. Εδώ πρέπει να παλεύεις για τα αυτονόητα. Δεν σε σέβονται και νομίζουν ότι είναι μπανανία. 

Η αμφισβήτηση συναλλαγής είναι θέμα MasterCard/Visa, όχι θεμα τράπεζας, οπότε όλες έχουν τις ίδιες επιλογές και φυσικά μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής αφού παρέλαβες κατεστραμμένο προϊόν. Επίσης, μπορείς να κάνεις και αίτημα υπαναχώρησης αν έγινε η σύμβαση από απόσταση (14 ημέρες, εάν όμως δεν στο έχουν γνωστοποιήσει μπορείς να κάνεις μέχρι και 1 χρόνο μετά). 

Πρόκειται για γνωστή αλυσίδα-τεχνικό πολυκατάστημα που εμπορεύεται και είδη σπιτιού. Δεν έχουν αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος και των χρημάτων μου αλλά πέρασαν 3 εβδομάδες με αμέτρητα  email και τηλέφωνα για να φτάσουμε την περασμένη Δευτέρα να μου πουν ότι ενημέρωσαν την μεταφορική να έρθει να το πάρει και στην 4η πλέον εβδομάδα η μεταφορική άφαντη. Θα περιμένω και αυτή την εβδομάδα και από Δευτέρα προχωράω στην διαδικασία γιατί και η υπομονή έχει τα όρια της. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, efib είπε

Καλή ιδέα. Θα το κοιτάξω εάν μπορώ να το κάνω.

 

3 ώρες πριν, vagos789 είπε

Οτι εγινε συναλλαγη μη εξουσιοδοτημενη; Οτι να ναι

 

Κανονικά μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση, και η αμφισβήτηση ΔΕΝ γίνεται μόνο για κλοπή κάρτας/μη εξουσιοδοτημένη αγορά κτλ. Ισχύει κανονικά και για χαλασμένο προϊόν 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, efib said:

. Και μην αγοράζεις τίποτα από Ελλάδα όταν μπορείς να το αγοράσεις από amazon. Εδώ πρέπει να παλεύεις για τα αυτονόητα. Δεν σε σέβονται και νομίζουν ότι είναι μπανανία. 

να δω να αγοραζουν κλιματιστικα απο amazon και αμα βγαλει βλαβη να το στειλουν εξωτερικο....επισης δεν ειναι ολα  fulfilled by amazon. καποιοι πετυχαν καλυτερη εξυπηρετηση απο skroutz plus διοτι αναλαμβανει και αυτο καποια πραγματα αντι να τρεχεις εσυ. επισης οπως ανεφερα και η hp πολωνιας εκανε 2 μηνες για επισκευη ενος λαπτοπ.

επισης για το οχι ξανα daikin να σου πω αν και το ξερεις οτι ειναι στην κορυφη μαζι με την toyotomi. και επισης εννοειται οτι η daikin δεν θα αλλαξει κατι ετσι στα τυφλα οταν ο τεχνικος δεν ειναι εξουσιοδοτημενος.δηλαδη αν ο τεχνικος εκανε βλακεια και εκαψε την πλακευα η daikin θα πει οτι ολα οκ? ειναι ενας εξτρα λογος που οσο ειμαστε στην εγγυηση προσπαθουμε καποια πραγματα να γινονται απο εξουσιοδοτημενους συνεργατες.

για την αμφισβητηση συναλλαγης οτι θα την κανει καποιος περα οτι θα αργησει δεν σημαινει οτι θα την κερδισει. εχω κανει και μην πω τι πηρα

επισης καποιες τραπεζες αν κανεις αμφισβητηση μπορει να σου κλειδωσουν την καρτα για ολο αυτο το χρονικο διαστημα.

 

επισης εχοντας κανει αρκετα rma και ελλαδα και εξωτερικο ,υπαρχουν καλες εταιρειες και κακες ασχετα με τη χωρα.

πχ η apc ,plextor ειχαν κορυφη  service ακομα και στην μπανανια.

Επεξ/σία από poulinos
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μιλάω για κλιματιστικο, μιλάω γενικά. Δεν απαιτείται να είναι εξουσιοδοτημένος από την Daikin και την κάθε Daikin για να κάνει την εγκατάσταση. Δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους της εγγύησης ότι πρέπει να είναι εξουσιοδοτημενος ,και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Τους ζήτησα 2 φορές ψυκτικό και με έγραψαν από την Daikin. Ούτε τα τηλέφωνα δεν σήκωναν, ούτε απαντούσαν στα email. 

Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα λάθος και προφανώς και δεν θα το αφήσω έτσι. Έχω μιλήσει με δικηγόρο από χθες και τα χρήματα μου θα τα πάρω διοτι βάσει νομοθεσίας μπορώ να το απαιτήσω.

Εάν φταίει ο ψυκτικός τότε σαφώς και θα στραφω εναντίον του.

Δεν με απασχολεί το τι είναι η Daikin, με απασχολεί το πώς έχουν φερθεί σε εμένα, και παίρνουν κάτω από την βάση. Σιγά μην κάτσω να υποκλίθω κιόλας που μου έκαναν την τιμή και μπήκε το χαλασμένο τους στον τοίχο μου. 

Έχω κάνει 2 φορές αμφισβήτηση συναλλαγής και δικαιώθηκα και τις 2 ( όταν η Aegean ακύρωσε πτήση και δεν έδωσε επιστροφή χρημάτων όπως ήταν υποχρεωμένη από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία), οπότε άσε να ξέρω εγώ καλύτερα τι συμβαίνει και τι μπορώ να διεκδικήσω.

Η κάρτα δεν κλειδώνει εάν κανείς αμφισβήτηση συναλλαγής. Μην τα λες αυτά και τα διαβάσει κάποιος και φοβηθεί.

Όποιος δεν θέλει να διεκδικήσει τα δικαιώματα του είναι δικό του προβλημα, αν και μάλλον πρόβλημα όλων είναι γιατί έτσι συνεχίζουν να κάνουν ο,τι γουστάρουν τα κάθε λογής μαγαζάκια.

Δημοσ.
4 hours ago, kax54638 said:

Μόλις μίλησα με την Eurobank από περιέργεια. Το κοίταξε η εξυπηρετικότατη υπάλληλος και μου είπε ότι μπορούμε να κάνουμε στην περίπτωση μου αμφισβήτηση συναλλαγής και σας αιτιολογία να βάλουμε ότι δεν το παρέλαβα (παρόλο που το έχω παραλάβει). Μου είπε ότι γενικά είναι χρονοβόρα διαδικασία που μπορεί να πάρει και πάνω από μήνα αλλά επειδή εγώ πλήρωσα με πιστωτική σε δόσεις εξυπηρετούνται τα αιτήματα πιο γρήγορα (!). Θα τους δώσω λίγο ακόμα χρόνο και αλλιώς προχωράω σε καταγγελία σε συνήγορο καταναλωτή και αμφισβήτηση συναλλαγής. 

τσεκαρε τι πεδια εχει και αν μπορεις να βαλεις εσυ τον λογο γιατι αυτη η αποψη δεν μου πολυγεμιζει το ματι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειπαμε οτι πρεπει να κανει ντε και καλα εγκατασταση εξουσιοδοτημένος τεχνικος της DAIKIN .

Ομως την διαγνωση και πιστοποιηση της βλαβης μονο αυτος μπορει.

Ειναι σαν πας πισω μια Mercentes στην αντιπροσωπια και να πεις οτι ειναι χαλασμενη και θελω να την αλλαξετε γιατι μου το ειπε ο μαστορας της γειτονιας μου.

Για να γινει αντικατασταση πρεπει να γραψει το σχετικο χαρτι πιστοποιημενος τεχνικος της εταιριας .-

Αυτος μονο μπορει να πει τι εχει ακριβως το μηχανημα. (Ειναι πλακετα? ,εκανε λαθος ο εγκαταστατης?) 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, efib said:

Δεν μιλάω για κλιματιστικο, μιλάω γενικά. Δεν απαιτείται να είναι εξουσιοδοτημένος από την Daikin και την κάθε Daikin για να κάνει την εγκατάσταση. Δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους της εγγύησης ότι πρέπει να είναι εξουσιοδοτημενος ,και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Τους ζήτησα 2 φορές ψυκτικό και με έγραψαν από την Daikin. Ούτε τα τηλέφωνα δεν σήκωναν, ούτε απαντούσαν στα email. 

Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα λάθος και προφανώς και δεν θα το αφήσω έτσι. Έχω μιλήσει με δικηγόρο από χθες και τα χρήματα μου θα τα πάρω διοτι βάσει νομοθεσίας μπορώ να το απαιτήσω.

Εάν φταίει ο ψυκτικός τότε σαφώς και θα στραφω εναντίον του.

Δεν με απασχολεί το τι είναι η Daikin, με απασχολεί το πώς έχουν φερθεί σε εμένα, και παίρνουν κάτω από την βάση. Σιγά μην κάτσω να υποκλίθω κιόλας που μου έκαναν την τιμή και μπήκε το χαλασμένο τους στον τοίχο μου. 

Έχω κάνει 2 φορές αμφισβήτηση συναλλαγής και δικαιώθηκα και τις 2 ( όταν η Aegean ακύρωσε πτήση και δεν έδωσε επιστροφή χρημάτων όπως ήταν υποχρεωμένη από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία), οπότε άσε να ξέρω εγώ καλύτερα τι συμβαίνει και τι μπορώ να διεκδικήσω.

Η κάρτα δεν κλειδώνει εάν κανείς αμφισβήτηση συναλλαγής. Μην τα λες αυτά και τα διαβάσει κάποιος και φοβηθεί.

Όποιος δεν θέλει να διεκδικήσει τα δικαιώματα του είναι δικό του προβλημα, αν και μάλλον πρόβλημα όλων είναι γιατί έτσι συνεχίζουν να κάνουν ο,τι γουστάρουν τα κάθε λογής μαγαζάκια.

παμε ενα ενα.

εκανα αμφισβητηση συναλλαγης νομιζω ηταν πειραιως και με ενημερωσαν οτι η καρτα θα κλειδωθει. αυτη ηταν η ενημερωση τους. οτι μου ειπαν σου λεω. δεν σημαινει οτι το κανουν ουτε ολες οι τραπεζες ουτε δεν ξερω τι. Δεν με ενοιαζε καν γιατι ειχα εναλλακτικη με καρτα αλλης τραπεζας.

Ουτε σου ειπα οτι δεν θα δικαιωθεις. Σου ειπα οτι εγω δεν δικαιωθηκα παντως. και πολλες φορες ακομα και να δικαιωθεις  θα αργησει. Πολλα καταστηματα θα σου πουν οτι το αιτημα σου εχει παει στο service της αντιπροσωπειας και πετανε το μπαλακι σε αυτους. Τεχνικος της daikin θα κανει τον ελεγχο και οχι το καταστημα.οποτε και το καταστημα δεν θα αλλαξει το προιον αν δεν παρει το οκ απο τον τεχνικο της daikin. Το να στο αλλαξουν στα τυφλα οπως ειδες εφαγες πορτα και θα πρεπει να το κυνηγησεις. Μπορεις να το κυνηγησεις να παρεις πισω τα λεφτα σου εφοσον εχεις βαλει ηδη αλλο κλιματιστικο αλλα παλι θα αργησει αλλο τοσο αν μπλεξεις με δικηγορους.

Επισης το καταστημα θα μιλησει με την αντιπροσωπεια.δεν ειναι δικη τους η αποφαση. Και δεν σημαινει οτι εισαι υποχρεωμενη παντα να μπλεξεις με το καταστημα.δεν το λεω μονο για τωρα αλλα γενικα. Πολλες φορες εχω παρακαμψει τα καταστηματα γιατι απλα ειναι waste of time και εχω μιλησει κατευθειαν με αντιπροσωπεια. apc, toshiba κτλ. Πολλες φορες το να απευθυνθεις στο καταστημα απλα κανεις το γυρο του κοσμου και καθυστερεις μια ηδη χρονοβορα διαδικασια γιατι θα περιμενεις το καταστημα να το στειλει στην αντιπροσωπεια ή στο service οταν μπορεις να το κανεις εσυ σε μιση μερα (αν εχεις ορεξη).

παμε και στο τελευταιο. δεν ειπε κανεις να μην διεκδικησεις τα δικαιωματα σου αλλα το να περιμενεις οτι το καταστημα θα το παρει πισω χωρις να εχει γινει τεχνικος ελεγχος απο καποιον ...... Εκτος αν γυριζε οπως ηταν ολο με την συσκευασια . Ακομα και η επιστροφη εντων 14 ημερων κτλ εχει καποιες προυποθεσεις.

Προσωπικα τωρα ακομα και οταν ακουσα βλακειούλες απο το ελληνικο καταστημα ακόμα και απο ελληνική αντιπροσωπεία απλα εφυγε email στο εξωτερικο και εκανα την δουλεια μου. Καποιες φορες με νοιαζει να λυθει το θεμα εστω και αν χρειαστει να βρω πλαγιο τροπο ειδικα οταν κατι το βιαζομαι.

 

Quote

Δεν μιλάω για κλιματιστικο, μιλάω γενικά. Δεν απαιτείται να είναι εξουσιοδοτημένος από την Daikin και την κάθε Daikin για να κάνει την εγκατάσταση. Δεν αναφέρεται πουθενά στους όρους της εγγύησης ότι πρέπει να είναι εξουσιοδοτημενος ,και φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

ο ελεγχος ομως δεν θα γινει απο τον μπαρμπαμητσο της γειτονιας και ας ειναι εξουσιοδοτημενος.θα γινει απο τεχνικό της daikin ή εξουσιοδοτημενο συνεργατη.

 

Quote

Δεν με απασχολεί το τι είναι η Daikin, με απασχολεί το πώς έχουν φερθεί σε εμένα, και παίρνουν κάτω από την βάση. Σιγά μην κάτσω να υποκλίθω κιόλας που μου έκαναν την τιμή και μπήκε το χαλασμένο τους στον τοίχο μου. 

αυτο δεν αξιζει καποιος να το σχολιασει αλλα anyway.

α.αν δεν ερθει τεχνικος daikin δεν θα στο αλλαξουν και απολυτως λογικο. ηδη σου ειπαν οτι δεν το παιρνουν πισω οποτε και να το κυνηγησεις προυποθετει οτι θα πας να παρεις αλλο και να ερθει ατομο να το βαλει.και μετα θα κυνηγας ποιος θα πληρωσει τα εξοδα απεγκαταστασης του παλιου που θα τα εχεις πληρωσει εσυ εστω προσωρινα.

β.αν δεν σε ενοιαζε τι ειναι η daikin δεν θα επαιρνες daikin και θα παιρνες δεν ξερω τι.

γ. κατηγορεις την daikin χωρις να ξερεις και χωρις να υπολογιζεις 2 βασικα πραγματα.

γ1.να εχει κανει βλακεια ο εγκαταστατης.δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος

γ2. να εχει κανει βλακεια ο μεταφορεας και να το εχει σκασει καπου.

οποτε το να βγαζεις σκαρτη ολη την daikin οτι μπηκε το χαλασμενο τους στον τοιχο μου απλα No comment.

 

Quote

Έχω κάνει 2 φορές αμφισβήτηση συναλλαγής και δικαιώθηκα και τις 2 ( όταν η Aegean ακύρωσε πτήση και δεν έδωσε επιστροφή χρημάτων όπως ήταν υποχρεωμένη από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία), οπότε άσε να ξέρω εγώ καλύτερα τι συμβαίνει και τι μπορώ να διεκδικήσω.

Εχω παρει για 2 ατομα επιστροφη κοντα στα 820 ευρω για πτηση που δεν εγινε και απο ryanair Κιολας.... οποτε δεν εισαι η μονη που εχεις διεκδικησει. και επιστροφη για πτηση αγγλια μαροκο που δεν εγινε + μικρη προσαυξηση αν δεν μου τα γυρναγαν σε λεφτα αλλα στο account..

ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ να γινει η δουλεια σου και να γινει χωρις να χρειαστει να πληρωσεις λεφτα σε δικηγορους γιατι παιζει να σου ερθει μια η αλλη περα απο τον ατελειωτο χρονο και να μην μεινεις χωρις κλιματιστικο για καιρο ή να αναγκαστεις να πληρωσεις για να στο βγαλουν ωστε να μπει το καινουριο (μεχρι να βγει ακρη).

ελπιζω σε αυτο να συμφωνουμε.

Επεξ/σία από poulinos
  • Like 1
Δημοσ.

Είπα εγώ ποτέ ότι δεν θέλω να έρθει τεχνικός της Daikin; Τους περιμένω μέσα στην εβδομάδα και δυστυχώς δεν μπορούν να έρθουν νωρίτερα για να τελειώσει το πανηγύρι.

Βρήκαμε το error μέσω τηλεφώνου με την Daikin και θα έρθουν για να δουν που οφείλεται και να μου δώσουν τεχνική έκθεση. Ο ψυκτικός που έκανε την εγκατάσταση μου είπε, βάσει εμπειρίας τι είναι και με την Daikin βρήκαμε το πρόβλημα που μου είπαν ότι λογικά είναι πλακέτα (υπάρχουν 4 λόγοι, αλλά αφού δεν λειτούργησε ποτέ θα είναι πρόβλημα pcb)

Ελπίζω να σε κάλυψα, κύριε.

Δημοσ.
9 minutes ago, efib said:

Είπα εγώ ποτέ ότι δεν θέλω να έρθει τεχνικός της Daikin; Τους περιμένω μέσα στην εβδομάδα και δυστυχώς δεν μπορούν να έρθουν νωρίτερα για να τελειώσει το πανηγύρι.

Βρήκαμε το error μέσω τηλεφώνου με την Daikin και θα έρθουν για να δουν που οφείλεται και να μου δώσουν τεχνική έκθεση. Ο ψυκτικός που έκανε την εγκατάσταση μου είπε, βάσει εμπειρίας τι είναι και με την Daikin βρήκαμε το πρόβλημα που μου είπαν ότι λογικά είναι πλακέτα (υπάρχουν 4 λόγοι, αλλά αφού δεν λειτούργησε ποτέ θα είναι πρόβλημα pcb)

Ελπίζω να σε κάλυψα, κύριε.

μα δεν ειπα οτι δεν θες να ερθει.απλα σου ειπα οτι πρεπει να ερθει. Σου ειπαν κατι παραπανω απο το τηλεφωνο?για επισκευή ή οτι θα φερουν αλλο αν πραγματι βρεθει προβλημα?

και πραγματι αν διαβασα σωστα πιο πανω κατι για την συσκευασια υπαρχει περιπτωση καποιος να το χτυπησε καπου ή να του επεσε κτλ. το ιδιο ακριβως ετυχε σε φιλο με Ups. η κουτα ηρθε λιγο στραπατσαρισμενη και  εδειχνε οτι οι μπαταριες δεν ειναι συνδεδεμενες. δεν σημαινει οτι η εταιρεια του Ups δεν ειναι καλη αν ο αλλος επαιζε μπαλα με το Ups. Γενικα daikin παιζει πολυ και οχι τυχαια.

αλλα τα ατομα που μεταφερουν πραγματα ειτε ειναι μεταφορικη ειτε courier ειτε δεν ξερω τι μην νομιζεις οτι θα σκασουν αν πεσει κατω.

  • Like 1
Δημοσ.

@poulinos . Ο λόγος που έχω στραβωσει με την Daikin είναι επειδή δεν βοηθάνε με το πρόβλημα και κάποια άλλα πράγματα που δεν θέλω να αναφέρω. Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση από την Daikin διότι έχω απαίτηση από τον πωλητή και όχι λόγω εγγύησης αλλά ΛΟΓΩ ΕΜΠΟΡΙΚΉΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΉΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ. Η Daikin κάνει ο,τι προβλέπεται για την διαδικασία. 

Σε παρακαλώ πολύ, άσε να ξέρω καλύτερα τι συμβαίνει στην υπαναχώρηση και προφανώς δεν πρέπει να είναι σφραγισμένη η συσκευασία. 

Είπα στο κατάστημα και στην Daikin το πώς παρέλαβα και δεν ασχολήθηκε κάνεις σαν να μην τους νοιάζει. Το πέρασαν στο ντουκου και δεν τους νοιάζει πως παραλαμβάνει ο αγοραστής τα προϊόντα τους. 

Εν κατάκλειδι, δεν με ενδιαφέρει ο λόγος για τον οποίο δεν δούλεψε, με ενδιαφέρει ότι δεν δούλεψε ποτέ και το κατάστημα πετάει χαρταετό και μιλάει συνεχώς για εγγύηση και πράσινα άλογα, ενώ εγώ μιλάω για ελλατωματικο προϊόν για το οποίο έχω δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Εάν φταίει ο ψυκτικός τότε θα στραφω εναντίον του, δεν αναιρεί το γεγονός ότι κανένας δεν ασχολήθηκε με την κατάσταση που παρέλαβα.

Για no comment πάντως πολλά λες. Για εμένα η Daikin έχει τελειώσει διότι δεν έχω νιώσει ότι θέλει να με εξυπηρετήσει και να λυθεί το πρόβλημα. Είναι ας πούμε τυπικοί και μέχρι εκεί. Οπότε για κάνε μου την χάρη που θα σου δώσω και λογαριασμό γιατί δεν θέλω να συνεργαστώ με μια εταιρία. Εάν εσένα σου αρέσει και σε έχει εξυπηρετήσει συνέχισε την συνεργασία μαζί της. Έχουν κάνει ο,τι προβλέπεται αλλά μετά από επικοινωνία μαζί τους έχω μείνει απογοητευμένη. Και επίσης όταν τους ζητούσαν ψυκτικό και με αγνοούσαν. 

Δημοσ.

Καταρχας εαν ηρθε στραπατσαρισμενη η εξωτερικη συσκευασια απλα δεν παραλαμβανεις...

Ειχες επιλογη να σου κανει εγκατασταση α) Το καταστημα που το αγορασες β)Η Daikin και γ)Δικος σου ψυκτικος.

Διαλεξες το γ με ολα τα ρισκα που περιεχει...

Τωρα υπομονη γιατι οταν ερθει ο τεχνικος της DAIKIN θα βγαλεις ακρη.. αλλα και αυτοι δεν θα χαλασουν τα ραντεβου τους και θα αφησουν πισω τους δικους τους πελατες απο την στιγμη που δεν ηταν δικη τους εγκατασταση.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Καταρχας εαν ηρθε στραπατσαρισμενη η εξωτερικη συσκευασια απλα δεν παραλαμβανεις...

Ειχες επιλογη να σου κανει εγκατασταση α) Το καταστημα που το αγορασες β)Η Daikin και γ)Δικος σου ψυκτικος.

Διαλεξες το γ με ολα τα ρισκα που περιεχει...

Τωρα υπομονη γιατι οταν ερθει ο τεχνικος της DAIKIN θα βγαλεις ακρη.. αλλα και αυτοι δεν θα χαλασουν τα ραντεβου τους και θα αφησουν πισω τους δικους τους πελατες απο την στιγμη που δεν ηταν δικη τους εγκατασταση.

 

Τα ξέρεις όλα για τα ραντεβού τους και τις προτεραιότητες τους, όλα για τις εγγυήσεις, όλα για τα ποιος πρέπει να κάνει εγκατάσταση, ενώ δεν ξέρεις απολύτως τίποτα.

Αχ για πες μου πως θα ερχόταν το κατάστημα που το αγόρασα ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ να κάνει εγκατάσταση; Ζητούσα εγκατάσταση και με αγνοούσαν. Οπότε πήρα άλλον πιστοποιημένο μιας και η εγκατάσταση από 3ο δεν ακυρώνει την εγγύηση, ούτε καν από μη - πιστοποιημένο δεν ακυρώνει την εγγύηση.

Ναι, έχεις δίκιο. Είχα πληρώσει, ήρθε σε άλλο νομό με μεταφορική και δεν θα παραλάμβανα και θα περίμενα να κάνουν επιστροφή χρημάτων 30 μέρες εάν δεν με ζαλιζαν όπως κάνουν τώρα και μου έτρωγαν και τα 40€ της μεταφορικής. Ερώτηση: γιατί να μην παραλάβω και σε περίπτωση που έχει όντως ελλατωμα να μην κάνω τις κινήσεις που έκανα τώρα; Καταλαβαίνεις έτσι ότι σε περίπτωση που δεν φταίει η εγκατάσταση εγώ έχω τον νόμο με το μέρος μου ε; Εάν όντως φταίει ο ψυκτικός που έκανε την εγκατάσταση τότε καλά έκανα και παρέλαβα, εάν δεν φταίει τότε κάνω χρήση των δικαιωμάτων μου.

Κάτι άλλο; Έχεις γνώσεις και εμπειρία ή απλά λες πράγματα απλά για να τα πεις και λες ανακριβείες. 

 

Επεξ/σία από efib
  • Confused 1
Δημοσ.
14 minutes ago, efib said:

@poulinos . Ο λόγος που έχω στραβωσει με την Daikin είναι επειδή δεν βοηθάνε με το πρόβλημα και κάποια άλλα πράγματα που δεν θέλω να αναφέρω. Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση από την Daikin διότι έχω απαίτηση από τον πωλητή και όχι λόγω εγγύησης αλλά ΛΟΓΩ ΕΜΠΟΡΙΚΉΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΉΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ. Η Daikin κάνει ο,τι προβλέπεται για την διαδικασία. 

Σε παρακαλώ πολύ, άσε να ξέρω καλύτερα τι συμβαίνει στην υπαναχώρηση και προφανώς δεν πρέπει να είναι σφραγισμένη η συσκευασία. 

Είπα στο κατάστημα και στην Daikin το πώς παρέλαβα και δεν ασχολήθηκε κάνεις σαν να μην τους νοιάζει. Το πέρασαν στο ντουκου και δεν τους νοιάζει πως παραλαμβάνει ο αγοραστής τα προϊόντα τους. 

Εν κατάκλειδι, δεν με ενδιαφέρει ο λόγος για τον οποίο δεν δούλεψε, με ενδιαφέρει ότι δεν δούλεψε ποτέ και το κατάστημα πετάει χαρταετό και μιλάει συνεχώς για εγγύηση και πράσινα άλογα, ενώ εγώ μιλάω για ελλατωματικο προϊόν για το οποίο έχω δικαίωμα να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω. Εάν φταίει ο ψυκτικός τότε θα στραφω εναντίον του, δεν αναιρεί το γεγονός ότι κανένας δεν ασχολήθηκε με την κατάσταση που παρέλαβα.

Για no comment πάντως πολλά λες. Για εμένα η Daikin έχει τελειώσει διότι δεν έχω νιώσει ότι θέλει να με εξυπηρετήσει και να λυθεί το πρόβλημα. Είναι ας πούμε τυπικοί και μέχρι εκεί. Οπότε για κάνε μου την χάρη που θα σου δώσω και λογαριασμό γιατί δεν θέλω να συνεργαστώ με μια εταιρία. Εάν εσένα σου αρέσει και σε έχει εξυπηρετήσει συνέχισε την συνεργασία μαζί της. Έχουν κάνει ο,τι προβλέπεται αλλά μετά από επικοινωνία μαζί τους έχω μείνει απογοητευμένη. Και επίσης όταν τους ζητούσαν ψυκτικό και με αγνοούσαν. 

Πραγματι αλλαζουν πραγματα και με ανοιγμενη συσκευασια (δυστυχως) γιατι εχω παρει προιον που ειχε γυρισει και ηταν με ανοιγμενη συσκευασια και το καταλαβα γιατι απλα δεν ειχαν κανει Hard reset. ο πωλητης οπως ειπες σε γειωσε και σου ειπε κανε οτι θες και ισως να εννοουσε ταυτοχρονα οτι πρεπει να το δει η daikin.σε καθε περιπτωση δεν ειναι συνεργασιμος και πρεπει να δεις εσυ πως θα το προχωρησεις .το βασικο ειναι οτι οκ κυνηγας τον πωλητη και με δικηγορο κτλ.ποσο καιρο θα σου παρει ολο αυτο?τι λεφτα θα πληρωσεις κτλ.

εννοειται αυριο βαζεις αλλο και μετα ζητας τα παντα.το θεμα ειναι ποσο εχεις ορεξη να το τραβηξεις και η καταγγελια σε συνηγορο του καταναλωτη ειναι το ευκολο και το πιο ανεξοδο.

 

Quote

Για no comment πάντως πολλά λες. Για εμένα η Daikin έχει τελειώσει διότι δεν έχω νιώσει ότι θέλει να με εξυπηρετήσει και να λυθεί το πρόβλημα. Είναι ας πούμε τυπικοί και μέχρι εκεί. Οπότε για κάνε μου την χάρη που θα σου δώσω και λογαριασμό γιατί δεν θέλω να συνεργαστώ με μια εταιρία. Εάν εσένα σου αρέσει και σε έχει εξυπηρετήσει συνέχισε την συνεργασία μαζί της. Έχουν κάνει ο,τι προβλέπεται αλλά μετά από επικοινωνία μαζί τους έχω μείνει απογοητευμένη. Και επίσης όταν τους ζητούσαν ψυκτικό και με αγνοούσαν. 

δεν σου ειπα πουθενα οτι πρεπει να την ξαναπροτιμησεις.σου ανεφερα τους λογους που μπορει να μην φταιει η εταιρεια. ουτε θελω να μου δωσεις λογαριασμο.δεν στο ζητησα ποτε.σου ΕΞΗΓΗΣΑ τους λογους γιατι μπορει να μην φταιει η DAIKIN.αν εσυ το μεταφραζεις οτι σου ζηταω λογαριασμο τοτε καπου το εχουμε χασει.

 

Quote

Ο λόγος που έχω στραβωσει με την Daikin είναι επειδή δεν βοηθάνε με το πρόβλημα και κάποια άλλα πράγματα που δεν θέλω να αναφέρω

επισης εννοειται καλα κανεις και δεν θες να αναφερεις.αλλα οποιαδηποτε απαντηση μεσα στο Forum ειναι με βαση αυτα που αναφερεις.

Quote

Είπα στο κατάστημα και στην Daikin το πώς παρέλαβα και δεν ασχολήθηκε κάνεις σαν να μην τους νοιάζει.

απαντηθηκε πιο πανω αυτο.δεν το γραφω γιατι στο επομενο θα μου πεις οτι σου λεω τι να κανεις.

οτι παρελαβες στην κατασταση που παρελαβες δεν σημαινει οτι το προιον δεν θα λειτουργει ουτε οτι δεν θα λειτουργει.οποτε εκει το μονο που μπορει να γινει προληπτικα ειναι αυτο που αναφερθηκε πιο πανω. οπως αντιστοιχα και μια καλη συσκευασια δεν λεει οτι θα λειτουργει αυτο που εχει μεσα.

αυτα απο εμενα.good luck. και ελπιζω να βγαλεις γρηγορα ακρη. ο νομος ειναι με τα χερια σου αλλα ετοιμασου τοτε να δεις ποσο θα κρατησει ολο αυτο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...