Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@poulinosγια αυτό δεν ασχολήθηκα τόσο με την συσκευασία και παρέλαβα.

Δεν θα κοστίσει τίποτα διότι θα γίνει μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και η δικηγόρος που θα μιλήσει με το κατάστημα είναι καλή φίλη. 

Σου εξηγώ ότι δεν έχω θέμα με την Daikin για την διαδικασία. Είναι τυπικοί. Αν ψυκτικό δεν μου έδωσαν και δεν απαντούσαν στα email όταν τους ζητούσα ψυκτικό για την εγκατάσταση. Μου έδωσαν έναν ο οποίος μου είπε ότι κάνει εγκατάσταση μόνο σε όσα έχει πουλήσει ο ίδιος... Και για ποιον λόγο μου τον έδωσε η Daikin; 

Όσο κρατήσει. Μακάρι να είναι τέτοια τα πρόβληματα. Εγώ δεν θα κάνω μάγκα κανένα κωλομαγαζο που ειρωνεύεται και νομίζει ότι είναι εκεί μόνο για να εισπράττει. 

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 minutes ago, efib said:

@poulinosγια αυτό δεν ασχολήθηκα τόσο με την συσκευασία και παρέλαβα.

Δεν θα κοστίσει τίποτα διότι θα γίνει μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και η δικηγόρος που θα μιλήσει με το κατάστημα είναι καλή φίλη. 

Σου εξηγώ ότι δεν έχω θέμα με την Daikin για την διαδικασία. Είναι τυπικοί. Αν ψυκτικό δεν μου έδωσαν και δεν απαντούσαν στα email όταν τους ζητούσα ψυκτικό για την εγκατάσταση. Μου έδωσαν έναν ο οποίος μου είπε ότι κάνει εγκατάσταση μόνο σε όσα έχει πουλήσει ο ίδιος... Και για ποιον λόγο μου τον έδωσε η Daikin; 

Όσο κρατήσει. Μακάρι να είναι τέτοια τα πρόβληματα. Εγώ δεν θα κάνω μάγκα κανένα κωλομαγαζο που ειρωνεύεται και νομίζει ότι είναι εκεί μόνο για να εισπράττει. 

απλα μπορει να παρει χρονικα αρκετο καιρο αυτο ειναι το μονο μειον. και το ανεφερα επειδη ειπες οτι εισαι χωρις ac αυτες τις μερες με τον καυσωνα. εννοειται οτι πρεπει να τριζουμε δοντια και να τους τρεχουμε απλα το ac στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι και κατι βασικο.αν ηταν τιποτα αλλο που δεν ειναι αμεση αναγκη και μπορουσες να το αντικαταστησεις θα ηταν και πιο ευκολο για σενα. θα ελεγες οσο κρατησει.τωρα ομως καθε μια μερα που καθυστερει ολο αυτο εσυ ας το πουμε υποφερεις απο την ζεστη.

τωρα σχετικα με αυτο υποψιαζομαι γιατι γινεται αν ειναι οπως και σε αλλες περιπτωσεις.

Quote

Μου έδωσαν έναν ο οποίος μου είπε ότι κάνει εγκατάσταση μόνο σε όσα έχει πουλήσει ο ίδιος... Και για ποιον λόγο μου τον έδωσε η Daikin; 

συνηθως οταν καποιος ειναι εξουσιοδοτημενος μπαινει σε μια λιστα και μπορει η daikin και η καθε εταιρεια να λεει οτι για την περιοχη πχ της λαρισας εχω τον κωστα και την μαρια γιατι ειναι εγγεγραμμένοι ως εγκαταστατες και πληρουν τις προυποθεσεις. στην πραξη ομως αυτος που πηρες και επειδη ειναι και καλοκαιρι το πιο πιθανο ειναι να σου λεει οτι εγω θα εξυπηρετησω πρωτα αυτους που αγοραζουν απο εμενα γιατι μου δινουν και κερδος απο την αγορα και μετα τους υπολοιπους.  αλλα τωρα επειδη οπως ειπαμε ειναι High season και οι ψυκτικοι ειναι λιγο πιτα ο αλλος σου λεει οτι προλαβαινω μονο τα δικα μου οποτε ριχνω πορτα και ας βρει αλλον. αν ομως τον χειμωνα δεν εχει πολυ δουλεια δεν θα τον χαλασει να ερθει και σε σενα να βαλει ενα ac και να πληρωθει.αλλα τωρα θελει ας το πουμε σαν προτεραιοτητα τους δικους του πελατες. η βλακεια ειναι οτι δεν σου εδωσαν το ονομα αλλου τεχνικου που εξυπηρετει την περιοχη σου.σε αυτο ειναι φαουλ και ειναι βλακεια γιατι ειναι κατι ευκολο.θα μπορουσαν να τους εχουν και στο site ακομα.

οποτε για φαουλ του τεχνικου μου κανει και οχι της daikin.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, efib είπε

 

Τα ξέρεις όλα για τα ραντεβού τους και τις προτεραιότητες τους, όλα για τις εγγυήσεις, όλα για τα ποιος πρέπει να κάνει εγκατάσταση, ενώ δεν ξέρεις απολύτως τίποτα.

Αχ για πες μου πως θα ερχόταν το κατάστημα που το αγόρασα ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ να κάνει εγκατάσταση; Ζητούσα εγκατάσταση και με αγνοούσαν. Οπότε πήρα άλλον πιστοποιημένο μιας και η εγκατάσταση από 3ο δεν ακυρώνει την εγγύηση, ούτε καν από μη - πιστοποιημένο δεν ακυρώνει την εγγύηση.

Ναι, έχεις δίκιο. Είχα πληρώσει, ήρθε σε άλλο νομό με μεταφορική και δεν θα παραλάμβανα και θα περίμενα να κάνουν επιστροφή χρημάτων 30 μέρες εάν δεν με ζαλιζαν όπως κάνουν τώρα και μου έτρωγαν και τα 40€ της μεταφορικής. Ερώτηση: γιατί να μην παραλάβω και σε περίπτωση που έχει όντως ελλατωμα να μην κάνω τις κινήσεις που έκανα τώρα; Καταλαβαίνεις έτσι ότι σε περίπτωση που δεν φταίει η εγκατάσταση εγώ έχω τον νόμο με το μέρος μου ε; Εάν όντως φταίει ο ψυκτικός που έκανε την εγκατάσταση τότε καλά έκανα και παρέλαβα, εάν δεν φταίει τότε κάνω χρήση των δικαιωμάτων μου.

Κάτι άλλο; Έχεις γνώσεις και εμπειρία ή απλά λες πράγματα απλά για να τα πεις και λες ανακριβείες. 

 

Για να σου απαντησω με καλη διαθεση...

Εχω συγγενη που εχει καταστημα DAIKIN πανω απο 20 χρονια στην Αθηνα.

Εχω δουλεψει σε μεγαλες αλυσιδες Plaisio ,MediaMarkt(απο εποχη SATURN),Public,Κωτσοβολος.

Εχω κανει χιλιαδες RMA και DOA στην ζωη μου.

Εχω δικο μου μαγαζι και εχω τσακωθει απειρες φορες εγω με αντιπροσωπειες για χαρη πελατη μου.

Εχω "φαει" προϊοντα για χαρη πελατη μου...

 

 

Δημοσ.
2 hours ago, k_w_t said:

Για να σου απαντησω με καλη διαθεση...

Εχω συγγενη που εχει καταστημα DAIKIN πανω απο 20 χρονια στην Αθηνα.

Εχω δουλεψει σε μεγαλες αλυσιδες Plaisio ,MediaMarkt(απο εποχη SATURN),Public,Κωτσοβολος.

Εχω κανει χιλιαδες RMA και DOA στην ζωη μου.

Εχω δικο μου μαγαζι και εχω τσακωθει απειρες φορες εγω με αντιπροσωπειες για χαρη πελατη μου.

Εχω "φαει" προϊοντα για χαρη πελατη μου...

 

 

Στην περίπτωση που το βγάλει ελαττωματικό ο τεχνικός της DAIKIN, θα συνεννοηθεί η ίδια η DAIKIN με το κατάστημα της επαρχίας για αντικατάσταση; 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Stratosnis είπε

Στην περίπτωση που το βγάλει ελαττωματικό ο τεχνικός της DAIKIN, θα συνεννοηθεί η ίδια η DAIKIN με το κατάστημα της επαρχίας για αντικατάσταση; 

Ναι* το πιστωνει στο καταστημα και εκεινο στελνει αλλο....

Ειναι DOA απο την στιγμη που η αναφορα βλαβης εγινε στον 1ο μηνα.

 

*Σε περιπτωση παραεισαγωγης ΟΧΙ..

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, k_w_t said:

Ναι* το πιστωνει στο καταστημα και εκεινο στελνει αλλο....

Ειναι DOA απο την στιγμη που η αναφορα βλαβης εγινε στον 1ο μηνα.

 

*Σε περιπτωση παραεισαγωγης ΟΧΙ..

 

Άρα συμπεριφέρεται σαν αντιπροσωπεία μόνο όπου τη συμφαιρει και στα άλλα κάνει τη πάπια;;; 

Δημοσ.
4 minutes ago, primeragt said:

Άρα συμπεριφέρεται σαν αντιπροσωπεία μόνο όπου τη συμφαιρει και στα άλλα κάνει τη πάπια;;; 

Τι εννοείς, αφού δεν αγοράστηκε από την αντιπροσωπία. Που κάνει την πάπια;

  • Moderators
Δημοσ.

Την μέρα που ο Έλληνας καταναλωτής κατανοήσει ότι η αντιπροσωπία και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν έχουν απολύτως καμία υποχρέωση απέναντί του, αφού δεν έκαναν απολύτως καμία συναλλαγή μαζί του, ο κόσμος μας θα γίνει λίγο καλύτερος. :)

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Malthador said:

Την μέρα που ο Έλληνας καταναλωτής κατανοήσει ότι η αντιπροσωπία και η κατασκευάστρια εταιρεία δεν έχουν απολύτως καμία υποχρέωση απέναντί του, αφού δεν έκαναν απολύτως καμία συναλλαγή μαζί του, ο κόσμος μας θα γίνει λίγο καλύτερος. :)

και σωστο και λαθος.αν το μαγαζι εχει κλεισει ποιος θα μου κανει rma? και εγινε με nvme και πηγε στην seagate. επισης καποιες φορες γλυτωνεις χρονο με το να μην ασχοληθεις με το καταστημα.οποτε για μενα παει per case.μπορω να αναφερω και παραδειγματα. το νσ παω ενα προιον στον πχ κωτσοβολο γιαυι εχει θεμα γισ να το στειλει αυτος για ελεγχο στο χ service ειναι παραπανω κοπος κ χρονος.σε καποιες περιπτωσεις το παω απευθειας εγω

Επεξ/σία από poulinos
  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, poulinos said:

και σωστο και λαθος.αν το μαγαζι εχει κλεισει ποιος θα μου κανει rma? και εγινε με nvme και πηγε στην seagate. επισης καποιες φορες γλυτωνεις χρονο με το να μην ασχοληθεις με το καταστημα.οποτε για μενα παει per case.μπορω να αναφερω και παραδειγματα.

Κι εγώ έχω πάει απευθείας στον κατασκευαστή πολλές φορές, αλλά εν γνώση μου ότι χάνω δικαιώματα και με εξυπηρέτησαν στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης, όχι στα πλαίσια της νόμιμης εγγύησης. Δηλαδή με εξυπηρέτησαν με τους δικούς τους όρους.

  • Like 1
Δημοσ.
On 08/07/2024 at 17:21, SabotazNic said:

Αν έχουν περάσει οι 14 μέρες, πας με την εγγύηση και όπου το κατάστημα έχει δικαίωμα να στο αντικαταστήσει/επισκευάσει. Γενικά, επικοινωνείς με το κατάστημα άμεσα. 

Αυτός που έκανε την τοποθέτηση, δεν είδε ότι δεν δούλευε? 

Πλέον με τον νέο νόμο ή περίοδος υπαναχωρησης είναι 30 μέρες (από 14 πριν) και δεν έχει σχέση αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι. Άλλαξες γνώμη, δεν σου κάνει κλπ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, gakost είπε

Πλέον με τον νέο νόμο ή περίοδος υπαναχωρησης είναι 30 μέρες (από 14 πριν) και δεν έχει σχέση αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή όχι. Άλλαξες γνώμη, δεν σου κάνει κλπ.

Δηλαδη θα παω να αγορασω ενα iPhone 15 Pro Max 1Tb θα το ανοιξω ,θα το ενεργοποιησω και μετα θα το παω πισω σε 20 μερες και θα τους πω δεν μου κανει ετσι απλα ?

Μερικα πραγματα πρεπει να εχουν και ενα οριο...

2 ώρες πριν, primeragt είπε

Άρα συμπεριφέρεται σαν αντιπροσωπεία μόνο όπου τη συμφαιρει και στα άλλα κάνει τη πάπια;;; 

Αμα το aircondition εχει ερθει παραεισαγωγη απο πχ την Πολωνια δεν εχει τις προδιαγραφες για να δουλεψει σωστα στην  Ελλαδα και χαλασει σε 2-3 μηνες... (Η εξωτερικη μοναδα δεν αντεχει πανω απο 50 c που ειναι ευκολο στην Ελλαδα να φτασει οταν το χτυπαει ο ηλιος).

Γιατι να σε καλυψει η εδω αντιπροσωπεια ?

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.
23 hours ago, k_w_t said:

Χρειαζεται πιστοποιημενος τεχνικος της DAIKIN ομως για να το χαρακτηρισει  ελλατωματικο...

Εκει ειναι το μπλεξιμο. Αφου ειναι σε εγγυηση πρεπει να ερθει να το δει δικος τους τεχνικος και δεν μετραει η αποψη του δικου σου τεχνικου.

Και επειδη ειπαμε και για την DELL εαν ενας τεχνικος πχ του ΠΛΑΙΣΙΟΥ ,του Public βγαλει ενα Laptop DOA δεν σημαινει οτι και η DELL το δεχεται.

Μπορει το καταστημα να το αλλαξει στον πελατη και να το στειλει στην DELL και αυτη να του το γυρισει πισω. (Θα το φαει ανοιχτο αλλος πελατης)

Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Δεν έχει καμία δουλειά η Daikin ή ο εισαγωγέας. Τη νομική εγγύηση την παρέχει το κατάστημα. 

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω εφόσον ο εγκατάστασης ειναι αδειοδοτημενος οτιδήποτε άλλο είναι να χαμε να λέγαμε. 

Επίσης αν ο εγκατάστασης προκάλεσε την βλάβη το βάρος της απόδειξης ειναι στο κατάστημα και ο φίλος με το προβλημα μπορεί  να ζητήσει  από τον εγκατάσταση να επανορθώσει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gakost είπε

Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Δεν έχει καμία δουλειά η Daikin ή ο εισαγωγέας. Τη νομική εγγύηση την παρέχει το κατάστημα. 

Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω εφόσον ο εγκατάστασης ειναι αδειοδοτημενος οτιδήποτε άλλο είναι να χαμε να λέγαμε. 

Επίσης αν ο εγκατάστασης προκάλεσε την βλάβη το βάρος της απόδειξης ειναι στο κατάστημα και ο φίλος με το προβλημα μπορεί  να ζητήσει  από τον εγκατάσταση να επανορθώσει.

Αλλο αδειοδοτημενος και αλλο εξουσιοδοτημενος ...

Και ο κυρ-Μητσος με το συνεργειο εχει αδεια ασκησεως επαγγελματος Τεχνικου Αυτοκινητων αλλα δεν μπορει να βγαλει μονος του ελλατωματικη μια BMW. Πρεπει να την δει εξουσιοδοτημενος της BMW για να το κανει αυτο.

 

Δημοσ.
1 hour ago, k_w_t said:

Αλλο αδειοδοτημενος και αλλο εξουσιοδοτημενος ...

Και ο κυρ-Μητσος με το συνεργειο εχει αδεια ασκησεως επαγγελματος Τεχνικου Αυτοκινητων αλλα δεν μπορει να βγαλει μονος του ελλατωματικη μια BMW. Πρεπει να την δει εξουσιοδοτημενος της BMW για να το κανει αυτο.

 

Στο έγραψαν παραπάνω. Σαν καταναλωτής δεν έχεις να κάνεις με τον αντιπρόσωπο ή εισαγωγέα αλλά με το κατάστημα. Τα δικαιώματα σου από το νόμο πρέπει ο πωλητής να στα παρέχει. Και στην BMW στην διετή νομικη εγγύηση δεν έχεις υποχρέωση να πας σε εξουσιοδοτημενο αλλά σε αδειοδοτημενο συνεργείο για συντήρηση και επισκευές. Η εργοστασιακή εγγύηση είναι έξτρα και έχει δικούς της όρους Ειναι στην ουσία ένα συμβόλαιο με συγκεκριμένους όρους και λέγεται εμπορική εγγύηση. Αν θέλεις αυτή την κάλυψη που στα αυτοκίνητα την θέλεις γιατί έχει συνήθως καλύτερους όρους από την νομική μπορεί να χρειάζεται να πας αποκλειστικά σε εξουδιοτημενο.

Μπορώ να σου αναφέρω παράδειγμα που αντιπρόσωπος αυτοκινήτων αναγκάστηκε από το εργοστάσιο να επισκευάσει σε εγγυηση πρόβλημα που ο εισαγωγέας έκανε την πάπια. Νομίζω ήταν αλλαγή μηχανής αλλά πάνε πολλά χρόνια.

Και να σου πω και το τελευταίο αν πας σε δικαστήριο και φέρεις πραγματογνομωνα μάντεψε αν τον δικαστή θα τον ενδιαφέρει αν είναι εξουσιοδοτημενος. Δεν τον ενδιαφέρει το νομοθέτη. Η λογική ότι μόνο ο εξουσιοδοτημενος επισκευαστής  ξέρει δεν στέκει. Η Daikin δεν έχει καμία μοναδική τεχνολογία που πρέπει να έχεις 2 μυαλά για να καταλάβεις. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...