Moderators Malthador Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 26 minutes ago, efib said: Σε εμένα αναφέρεσαι; Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση από την Daikin πέρα από το να έρθει και να διαπιστώσεις την βλάβη. Κατανόηση κειμένου λέγεται. Η Daikin νομίζει ότι εγώ είμαι πελάτης της και έκανα συναλλαγή μαζί της κλπ, αλλά θα λυθεί και αυτό με τον αρμόδιο φορέα, και όταν λυθεί το ζήτημα θα γραψω αναλυτικά τι έχει συμβεί και ποια ήταν η αντιμετώπιση που είχα τόσο από την Daikin, όσο και από το κωλομαγαζο. Αν και το σχόλιό μου ήταν γενικότερο, ωστόσο ακόμα και η «απαίτηση» που έχεις από την αντιπροσωπία να σου υποδείξει τεχνικό για να επιβεβαιώσει την βλάβη υπερβαίνει τα εσκαμμένα. Δεν έχει τέτοια υποχρέωση στα πλαίσια την νόμιμης εγγύησης, πιθανότατα να έχει τέτοια υποχρέωση στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης, αλλά αν ακολουθήσεις την εμπορική εγγύηση δεν θα μπορέσεις μετά να πράξεις τα νόμιμα κατά του καταστήματος. Είναι ξεκάθαρο ποιος φέρει το βάρος της ευθύνης απέναντί σου και αυτός είναι ο πωλητής που ενώ σου πούλησε ελαττωματικό προϊόν, δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες που πηγάζουν από τον ελληνικό νόμο και την ευρωπαϊκή οδηγία. Η αντιπροσωπία δεν έχει ευθύνη, ο πωλητής τα ίδια καραγκιοζιλίκια θα έκανε είτε ήταν Fujitsu, είτε Toyotomi το κλιματιστικό, σε κάθε μάρκα μπορεί να τύχει αστοχία. Στην θέση σου θα κράταγα τα πάντα αρχείο γραπτώς και θα έκανα καταγγελίες παντού, ΣτΚ, ΓΓΚ κλπ. Επίσης, ζήτα από τον τεχνικό που στο έβαλε να σου δώσει γραπτώς ότι το κλιματιστικό ήταν ελαττωματικό εξαρχής, άσχετα αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι. Επειδή η όλη διαδικασία θα τραβήξει μήνες, αλλά στο τέλος πιστεύω ότι θα δικαιωθείς με επιστροφή χρημάτων κατά 99%, η μόνη επιλογή που έχεις για να την παλέψεις με την ζέστη είναι να αγοράσεις άλλο κλιματιστικό και να κατεβάσεις αυτό που έχεις με δικά σου έξοδα (τα οποία επίσης θα ζητήσεις να σου αποζημιωθούν στην καταγγελία). Δεν ξέρω ποιο ήταν το κέρδος σου, αλλά η περίπτωσή σου είναι ένα καλό παράδειγμα γιατί πρέπει να προτιμούνται οι μεγάλες αλυσίδες για τόσο ακριβές αγορές και όχι τα μικρομάγαζα του skroutz. 1
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δεν είναι απαίτηση δική μου, εγώ δεν μπορώ αυθαίρετα να πω ότι δεν λειτουργεί και να απαιτήσω μετά επιστροφή χρημάτων. Προφανώς και πρέπει να έρθει η Daikin να εντοπίσει το πρόβλημα, να κάνει σύνταξη της τεχνική έκθεση, και μετά εγώ να στραφω κατά του υπεύθυνου (είτε καταστήματος, είτε ψυκτικού αν και δεν νομίζω γιατί ξέρω την δουλειά του και μου τον πρότειναν αρκετοί και έκανε ακριβώς ο,τι έλεγαν οι οδηγίες). Ο πωλητής πετάει χαρταετό και συνεχώς μιλάει για εγγύηση και αντικατάσταση, αγνοώντας την νομοθεσία. Έχω κάνει καταγγελία ήδη κατά του πωλητή, και σκοπεύω να κάνω προχωρήσω και σε άλλες καταγγελίες. Έχω κάνει επίσης αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω ελλατωματος, και όταν πάρω στα χέρια μου την τεχνική έκθεση θα το επισυνάψω και θεωρώ ότι από εκεί θα βρεθεί πιο γρήγορα λύση. Σκοπεύω να αγοράσω νέο, και θεωρώ ότι όταν διαπιστωθεί ότι είναι όντως ελλατωματικο πρέπει να αναλάβει το κατάστημα τα έξοδα απεγκαταστασης, καθώς επίσης και τα μεταφορικά διότι 1) το σπίτι μου δεν είναι αποθήκη 2) δεν ξέρω πόσο καιρό θα κρατήσει όλο αυτό και έχω έρθει για καλοκαίρι 3) δεν θέλω να ισχυριστούν ότι προκάλεσα εγώ και άλλη βλαβη. Όλη αυτή η ταλαιπωρία επειδή το κωλομαγαζο αρνείται να κάνει όσα οφείλει. Δεν αγόρασα από μεγάλο κατάστημα διότι από παλιότερη εμπειρία ξέρω ότι δεν θα έβγαζα άκρη ούτε εκεί εύκολα. Οι μεγάλες αλυσίδες δεν φέρονται καλύτερα στον καταναλωτή. Όμως είναι κοντά στο σπίτι μου και θα μπορούσα να είμαι κάθε μέρα στο κατάστημα και να φωνάζω, θα είχα και κλιματισμό, θα έπαιρνα το λάπτοπ για να κάνω την δουλειά μου, θα το είχα κάνει γραφείο κανονικό...
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, efib είπε Σε εμένα αναφέρεσαι; Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση από την Daikin πέρα από το να έρθει και να διαπιστώσεις την βλάβη. Κατανόηση κειμένου λέγεται. Η Daikin νομίζει ότι εγώ είμαι πελάτης της και έκανα συναλλαγή μαζί της κλπ, αλλά θα λυθεί και αυτό με τον αρμόδιο φορέα, και όταν λυθεί το ζήτημα θα γραψω αναλυτικά τι έχει συμβεί και ποια ήταν η αντιμετώπιση που είχα τόσο από την Daikin, όσο και από το κωλομαγαζο. Ειλικρινά, δεν απασχολεί κανέναν τι θα κάνεις εσύ με την ανοιγμένη συσκευασία. Άνοιξες κατάστημα και απλά θέλεις να τσεπωνεις χωρίς να δίνεις στον καταναλωτή τα δικαιώματα του; Ξέρεις ποια είναι η νομοθεσία αλλά επειδή είσαι στην μπανανία ποντάρεις στο ότι δεν θα ασχοληθεί κανείς και θα ακούσει τα γνωστά παραμύθια που ακούμε από τα μαγαζάκια. Πάλι καλά που υπάρχουν fora όπως το iph και το insomnia και μας ανοίγουν τα μάτια. Όσον αφορά το κλιματιστικο, δεν αναφέρει πουθενά στους όρους εγγύησης ότι πρέπει να γίνει από αδειοδοτημένο ψυκτικό, προφανώς ούτε και από εξουσιοδοτημένο από την εκάστοτε εταιρία. Δεν έχεις καμία μα καμία γνώση της νομοθεσίας και παντού απαντάς εμπειρίκα τι έκανε ο μπάρμπας σου που είχε Daikin. Ε αυτά δεν περνάνε σε όλους. Έχει και ο καταναλωτής δικαιώματα. Και μετά κλαιγεστε ότι αγοράζουμε από εξωτερικό. Δεν λέμε γιατί κλείνουν τα μικρά μαγαζιά, και δεν είναι όλα θέμα τιμής, αγοράκι μου. Είναι θέμα εξυπηρέτησης, και όταν ανοίγεις μαγαζακι μονο για να τσεπωνεις και ξυπνήσει ο καταναλωτής και σε μαυρίσει, τότε αρχίζεις την κλαψα. Γενικά μιλάω, όχι για εσένα. Απαντησα με τους νομους ακριβως σε προηγουμενο ποστ αλλα μαλλον βαριεστε να τους διαβασετε. Αναφορά σε κείμενο Για αγορες online . Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος Για τα φυσικα καταστηματα Αγόρασα ένα προϊόν από κατάστημα. Τελικά δεν το θέλω. Μπορώ να το επιστρέψω και να πάρω τα χρήματά μου πίσω ή να πάρω κάτι άλλο; Εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και έχει αγοραστεί από φυσικό κατάστημα, η αλλαγή του προϊόντος ή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση εναπόκεινται στην πολιτική του καταστήματος. Νομιζετε οτι λεω κανω υπαναχωρηση αγορας και αυτο γινεται... Οχι εχουν και τα καταστηματα ορους και νομους με το μερος τους. Υπαναχωρηση υπαρχει μονο σε online αγορες εκτος καταστηματος. Οχι το αγορασα απο το ραφι δεν μου κανει και το φέρνω πισω... Αλλα το αγοραζω κατι με 1000€ και στο φέρνω πισω ανοιχτο και αλλαξε το μου ετσι επειδη γουσταρω δεν ισχυει..Ουτε το δεν με νοιαζει τι θα κανεις εσυ με την ανοιχτη συσκευασια. Με την ιδια νοοτροπια θα πρεπει και τα μαγαζια να μην κανουν εκπτωση στις ανοιχτες συσκευασιες και στα εκθεσιακα...(τα μεγαλα μαγαζια δεν εχουν χασουρα σε αυτα γιατι εχουν demo units ή εισπρατουν λεφτα για καθε μετρο βιτρινας απο τις εταιριες.) Το κερδος που λες οτι τσεπωνει ενα μαγαζι με ειδη τεχνολογιας(Κινητα,Tablet,Laptop) ξερεις πιο ειναι ? Στα 1000€ τα 80€ μεικτο κερδος. Εχουν ΕΦΚΑ ,Εφορια, Ρευμα ,Ενοικιο,ΤΕΕ,Τηλεφωνο ,Internet ,προμηθεια POS κτλ Εαν ο καθενας νομιζει οτι μπορει να εχει επιχειρηση να το κανει..... Καθε φυσικο μαγαζι εχει ενα "κλειδι" δηλαδη ενα ποσο που πρεπει να κανει την ημερα για να μην μπει μεσα.. Απλα νομιζουν ολοι οτι τα καταστηματα ειναι το ιδιο με τα skroutzομαγαζα... Σε ενημερωνω οτι δεν ειναι το ιδιο.... Αυτα συχνα δεν εχουν εδρα ουτε υπαλληλους. (μεχρι και σε κοντεινερ τους ψαχνουν). Αλλοι δεν αποδιδουν ΦΠΑ ,αλλοι δεν κοβουν τιμολογια ,αλλοι πιστολιαζουν πελατες με προκαταβολες. Δεν ειναι τυχαιο οτι 7 στις 10 απατες γινονται απο online καταστηματα... Και αυτους οταν ερθει η στιγμη να τους μαυρισεις που λες θα πινουν PinaColada με τα λεφτα σου σε καποιο εξωτικο νησι... ΥΓ.Δεν ειμαι το αγορακι σου( 46χρ γαρ) .. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από k_w_t 1
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Η υπαναχώρηση στις συμβάσεις από απόσταση γίνεται εντός 14 ημερών ή 1 έτους εάν δεν έχει γνωστοποιήσει το κατάστημα αυτήν την δυνατότητα στον αγοραστή, χωρίς να πρέπει να αιτιολογηθεί και φυσικά μπορεί να ανοίξει την συσκευασία και να δοκιμάσει το προϊόν. Οπότε μια χαρά ισχύει το "αγοράζω κάτι 1000€, δεν το θέλω και πάρτο πίσω", σε περίπτωση που έχει γίνει online αγορά (καθώς και οι υπόλοιπες περιπτώσεις που θεωρείται ότι έχει γίνει εκτός του καταστήματος αγορά). Δεν ξέρω ποιος είπε ότι πας στο ράφι, αγοράζεις και μετά ζητάς υπαναχώρηση χωρίς να είναι ελλατωματικο, εγώ πάντως δεν το είπα. Η υπαναχώρηση λόγω ελλατωματος γίνεται σε όλες τις συμβάσεις, μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών. Εφόσον όμως έχει παρέλθει το άνωθεν χρονικό διάστημα ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει είτε αντικατάσταση ή επισκευή, είτε μείωση του τιμήματος. Στην δική μου περίπτωση πρόκειται για ελλατωματικο προϊόν και για αυτό ζητάω τα χρήματα μου πίσω διότι το πρόβλημα διαπιστώθηκε μέσα σε λίγες ημέρες από την αγορά και αμέσως μετά την εγκατάσταση χωρίς να έχει λειτουργήσει ΠΟΤΕ., και δεν είχαν παρέλθει οι 30 ημέρες που είναι προϋπόθεση για την υπαναχώρηση (δηλαδή να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω). Δεν πρόκειται για μαγαζάκι, πρόκειται για επίσημο μεταπωλητή της Daikin όπως μου επιβεβαίωσαν και στο τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση πελατών της Daikin. Εκτός εάν εσύ θεωρείς ότι όσα καταστήματα βρίσκονται στο skroutz/best price είναι απάτες. Βρίσκονται εκεί Γερμανός, public, you, Κωτσόβολος. Οπότε πάει το παραμύθι σου περί απάτης και παραεισαγωγης. Ελπίζω να σε κάλυψα κε. 46 ετών που έλεγες οτι εάν δεν γίνει η εγκατάσταση από ψυκτικό με άδεια, τότε ακυρώνεται η εγγύηση, και πουθενά δεν αναγράφεται αυτό στους όρους εγγύησης που και ο ίδιος έχεις αναρτήσει. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από efib
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, efib είπε Η υπαναχώρηση στις συμβάσεις από απόσταση γίνεται εντός 14 ημερών ή 1 έτους εάν δεν έχει γνωστοποιήσει το κατάστημα αυτήν την δυνατότητα στον αγοραστή, χωρίς να πρέπει να αιτιολογηθεί και φυσικά μπορεί να ανοίξει την συσκευασία και να δοκιμάσει το προϊόν. Οπότε μια χαρά ισχύει το "αγοράζω κάτι 1000€, δεν το θέλω και πάρτο πίσω", σε περίπτωση που έχει γίνει online αγορά (καθώς και οι υπόλοιπες περιπτώσεις που θεωρείται ότι έχει γίνει εκτός του καταστήματος αγορά). Δεν ξέρω ποιος είπε ότι πας στο ράφι, αγοράζεις και μετά ζητάς υπαναχώρηση χωρίς να είναι ελλατωματικο, εγώ πάντως δεν το είπα. Η υπαναχώρηση λόγω ελλατωματος γίνεται σε όλες τις συμβάσεις, μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών. Εφόσον όμως έχει παρέλθει το άνωθεν χρονικό διάστημα ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει είτε αντικατάσταση ή επισκευή, είτε μείωση του τιμήματος. Στην δική μου περίπτωση πρόκειται για ελλατωματικο προϊόν και για αυτό ζητάω τα χρήματα μου πίσω διότι το πρόβλημα διαπιστώθηκε μέσα σε λίγες ημέρες από την αγορά και αμέσως μετά την εγκατάσταση χωρίς να έχει λειτουργήσει ΠΟΤΕ., και δεν είχαν παρέλθει οι 30 ημέρες που είναι προϋπόθεση για την υπαναχώρηση (δηλαδή να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω). Δεν πρόκειται για μαγαζάκι, πρόκειται για επίσημο μεταπωλητή της Daikin όπως μου επιβεβαίωσαν και στο τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση πελατών της Daikin. Εκτός εάν εσύ θεωρείς ότι όσα καταστήματα βρίσκονται στο skroutz/best price είναι απάτες. Βρίσκονται εκεί Γερμανός, public, you, Κωτσόβολος. Οπότε πάει το παραμύθι σου περί απάτης και παραεισαγωγης. Ελπίζω να σε κάλυψα κε. 46 ετών που έλεγες οτι εάν δεν γίνει η εγκατάσταση από ψυκτικό με άδεια, τότε ακυρώνεται η εγγύηση, και πουθενά δεν αναγράφεται αυτό στους όρους εγγύησης που και ο ίδιος έχεις αναρτήσει. Δεν ειπε κανενας οτι εαν στο εγκαταστησει αλλος τεχνικος χανεται η εγγυηση .. Απλα πρεπει να ειναι αδειουχος ψυκτικος ειπαμε ... Δεν γινεται να στο βαλει ενας 18χρονος που σπουδαζει ψυκτικος στην Σιβιτανιδειο και να λες αποκλείετε να εκανε λαθος.. Αμα ειναι να κανει την εγκατασταση ενας υδραυλικος ή ενας μαναβης .... Για να το βγαλει DOA πρεπει να ειναι εξουσιοδοτημενος απο την εκαστοτε αντιπροσωπεια. Το λυσαμε αυτο το θεμα...? Το οτι εχεις πεσει σε μ@λ@κ@ μεταπωλητη της DAIKIN ειναι σιγουρο και εαν οντως το μηχανημα εχει προβλημα θα τον τρεξει η DAIKIN ειναι σιγουρο .. Επρεπε ηδη να εχει στειλει το καταστημα δικο του τεχνικο να δει την βλαβη... Ελπιζω να μην εχει την μεγαλη ταμπελα DAIKIN αλλα την φιρμα του και απλα να πουλαει και DAIKIN γιατι μπορει και να την ξηλωσει η DAIKIN, ειναι περιεργη με κατι τετοια θεματα. Γερμανός, public, you, Κωτσόβολος. Δεν ειναι στο skroutz εδω και πολλα χρονια...... Δες τα νηματα για perishop,JMCtech και ποσα αλλα εχουν σκασει τα τελευταια 6-7 χρονια.. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από k_w_t
kostasbm Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 και αν πάει ο ψυκτικός της Daikin και βγαλει πορισμα οτι εγινε με λαθος του εγκαταστατη ολο το τρεξιμο τραπεζα Συνηγορο και λοιπα παει περιπατο .....και μετα αντε να κυνηγαμε τον εγκαταστατη.... 2
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Όχι, δεν πήγα στην λαϊκή για να βρω ψυκτικο. Public, you, kotsovolos, Γερμανός υπάρχουν στο best price. Εάν κατάφερε ο ψυκτικός να καταστρέψει την πλακέτα, τότε θα κάνω τις ίδιες κινήσεις και θα στραφω εναντίον του. Έχω κόψει απόδειξη γιατί για λίγα ευρώ δεν θα ρισκαρα να μείνω στον αέρα. Μια κακή κριτική στην Google όπου θα αναφέρω ότι μου χαλασε την πλακέτα και μετά δεν ανέλαβε την ευθύνη του, νομίζω είναι αρκετό για να μην βρει ξανά πελάτες στην περιοχή. @k_w_tΜπορείς να μου στείλεις που λέει ότι πρέπει να είναι και αδειούχος ψυκτικός στην εγκατάσταση για να μην ακυρώθει η εγγύηση; Έτσι από περιέργεια γιατί έχω διαβάσει όλο το manual εγκατάστασης, έχω διαβάσει όλους τους όρους εγγύησης και δεν το είδα πουθενά αυτό. Όταν λήξει το ζήτημα θα γραψω αναλυτικά για το τι έχει συμβεί και τι αντιμετώπιση είχα από όλους τους εμπλεκόμενους.
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Στους ορους της εγγυησης οχι απλα για την εγκατασταση ακομα και για συντηρηση ή ρυθμιση λεει οτι μπορει να σε βγαλει εκτος εγγυησης : Αναφορά σε κείμενο Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει: - Την περιοδική συντήρηση και επισκευή ή αντικατάσταση τµηµάτων λόγω φθοράς από την συνήθη χρήση, ήτοι αναλώσιμα υλικά ή υλικά συντήρησης (π.χ. φίλτρα). -Τυχόν µετατροπές, επισκευές ή συντηρήσεις που πραγµατοποιήθηκαν στην Συσκευή από µη εξουσιοδοτηµένο από την Daikin πρόσωπο. -Η εγγύηση δεν παρέχεται σε περίπτωση που δεν έχετε εξοφλήσει προσηκόντως την Συσκευή στο πωλητή. • Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες ή/και δυσλειτουργίες, οι οποίες οφείλονται στα ακόλουθα: α. Λανθασμένη εγκατάσταση, κακό χειρισμό, λειτουργία, συντήρηση και επισκευή που δεν τηρεί τις έντυπες οδηγίες και συστάσεις της Daikin. β. Εμφάνιση βλαβών που προκαλούνται από κάθε είδους επέμβαση μη εξουσιοδοτημένου προσώπου ή/και από τον ίδιο τον καταναλωτή και οποιονδήποτε τρίτο. γ. Εσφαλμένη, αµελή ή κακή χρήση της Συσκευής αντίθετη με τις οδηγίες χρήσεως, τον σκοπό λειτουργίας της, παραβίαση ή εσφαλμένη ρύθμιση του προϊόντος, από εσάς ή άλλο µη εξουσιοδοτημένο από την Daikin πρόσωπο. δ. Ακατάλληλη ή ανεπαρκή συντήρηση από εσάς ή άλλο µη εξουσιοδοτηµένο από την Daikin πρόσωπο. ε. Λειτουργία της Συσκευής πέραν της καθορισµένης απόδοσης, όπως αυτή προσδιορίζεται στο εγχειρίδιο χρήσης της Συσκευής. στ. Βλάβες και προβλήματα που προκαλούνται από βοηθητικά εξαρτήματα ή αναλώσιμα υλικά, τα οποία ούτε παρέχονται ούτε συνιστώνται από την Daikin. ζ. Εξωγενείς παράγοντες για τους οποίους δεν ευθύνεται η Daikin (ενδεικτικά αναφέρονται, μεγάλες διακυμάνσεις ή/και συχνές διακοπές ηλεκτρικής τροφοδότησης, εκτός των προδιαγραφόμενων ορίων λειτουργίας της συσκευής, εξαιρετικά υψηλές/χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, συμβάντα ανωτέρας βίας όπως φωτιά, κεραυνοί, πλημμύρα και γενικά οποιαδήποτε άλλη αιτία πέραν του εύλογου ελέγχου της Daikin). Πολλους απο αυτους τους ορους τους γραφεις κανονικα αμα ο αλλος ειναι αδειουχος ψυκτικος με πτυχιο και εμπειρια.. Αλλα εαν την κανει την πατατα ο γιος της φιλης μου που ξερει απο αυτα και θα σου παρει και λιγα... Τωρα ?τι γινεται τωρα? που λεει και το τραγουδι Το ιδιο ισχυει και στις ηλεκτρικες κουζινες... θελουν οι εταιριες αδειουχο ηλεκτρολογο... Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από k_w_t
kax54638 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 5 hours ago, Malthador said: Δεν ξέρω ποιο ήταν το κέρδος σου, αλλά η περίπτωσή σου είναι ένα καλό παράδειγμα γιατί πρέπει να προτιμούνται οι μεγάλες αλυσίδες για τόσο ακριβές αγορές και όχι τα μικρομάγαζα του skroutz. Αν και εν συμφωνώ συνολικά, στα μεγάλα καταστήματα έχεις να αντιμετωπίσεις το "τέρας της γραφειοκρατίας" και των αδιάφορων/άσχετων υπαλλήλων που αναλαμβάνουν την υπόθεση σου. Σε αγορά κλιματιστικού TOSHIBA από Κωτσόβολο που βγήκε Off μετά από 1 χρόνο, ο τεχνικός που έστειλαν διαπίστωσε πως η εξωτερική μονάδα ήταν για άλλο μοντέλο κλιματιστικού από την εσωτερική!!! Μέχρι να βγάλω άκρη με τον Κωτσόβολο και να μου το αντικαταστήσουν με νέο πέρασε συνολικά πάνω από ένας μήνας με αμέτρητα τηλέφωνα και επισκέψεις στο κατάστημα που έγινε η αγορά. Τώρα πάλι που παρέλαβα ένα κατεστραμμένο προϊόν από άλλο μεγάλο κατάστημα, είμαι στον 1 μήνα+ και αισίως η μεταφορική θα έρθει να το παραλάβει σε μερικές μέρες αφού έχω ακούσει απίστευτα πράγματα στο τηλέφωνο (του στυλ η κυρία που έχει αναλάβει την υπόθεση σας λείπει και θα πρέπει να περιμένουμε να γυρίσει αλλά δεν ξέρουμε πότε) .
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Επομένως, δεν ισχύει η εγγύηση εάν διαπιστωθεί ότι έχει γίνει ΛΑΝΘΑΣΜΈΝΗ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ή ανεπαρκής συντήρηση ή επισκευή που δεν τηρεί τις έντυπες οδηγίες και συστάσεις της daikin (παρατήρησε ότι για την εγκατάσταση δεν αναφέρεται ότι πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένος ή αδειούχος ψυκτικός), όχι εάν το πρόβλημα ΔΕΝ οφείλεται εγκατάσταση και επομένως ο ψυκτικός δεν έχει κάνει κανένα λάθος και δεν είναι υπαίτιος για την βλάβη. Δηλαδή το να μην έχει άδεια δεν είναι ικανή συνθήκη για να ακυρώσει την εγγύηση, το ότι δεν έγινε βάσει εντύπων οδηγιών και συστάσεων και για αυτό τον λόγο προκλήθηκε η βλάβη ΑΚΥΡΏΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ.
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Μόλις τώρα, efib είπε Επομένως, δεν ισχύει η εγγύηση εάν διαπιστωθεί ότι έχει γίνει ΛΑΝΘΑΣΜΈΝΗ ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ή ανεπαρκής συντήρηση ή επισκευή που δεν τηρεί τις έντυπες οδηγίες και συστάσεις της daikin (παρατήρησε ότι για την εγκατάσταση δεν αναφέρεται ότι πρέπει να είναι εξουσιοδοτημένος ή αδειούχος ψυκτικός), όχι εάν το πρόβλημα ΔΕΝ οφείλεται εγκατάσταση και επομένως ο ψυκτικός δεν έχει κάνει κανένα λάθος και δεν είναι υπαίτιος για την βλάβη. Δηλαδή το να μην έχει άδεια δεν είναι ικανή συνθήκη για να ακυρώσει την εγγύηση, το ότι δεν έγινε βάσει εντύπων οδηγιών και συστάσεων και για αυτό τον λόγο προκλήθηκε η βλάβη ΑΚΥΡΏΝΕΙ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ. Αυτο το κανει ακομα χειροτερο για τον πελατη δηλαδη.... Και 100 χρονια εμπειριας και 10 διπλωματα να εχει ο τεχνικος μπορει να πει η DAIKIN οτι δεν το κανατε συμφωνα με τις οδηγιες μας.. μπλα μπλα μπλα ... Ειναι μην μπλεξεις ....
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ειλικρινά, εάν μια εταιρία όπως η Daikin κάνει κάτι τέτοιο και πει ψέματα, τότε τι να πω; Χάνει την αξιοπιστία της εντελώς. Εννοώ να έχουν γίνει όλα by the book και εκείνοι να ισχυριστούν το αντίθετο. Τότε όπως σου είπα θα χάσουν την αξιοπιστία τους και δεν θα τους προτιμήσει ο κόσμος. Συζητήταμε δηλαδή σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Από εκείνο το μαγαζάκι άνετα το περίμενα να τι κάνει, ε όχι και από την Daikin. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από efib
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Για αυτο σου απαντησε και ο πρωτος τεχνικος που σου εδωσαν οτι κανει εγκατασταση μονο σε αυτα που πουλαει αυτος.. Ειναι περιεργη εταιρια και οπως ειπες και εσυ το ξερω "εμπειρικα απο τον μπαρμπα μου"
efib Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Λες ότι θα πουν ψέματα; Τι σημαίνει "περίεργη" εταιρία; Καταλαβαίνεις ότι φέρουν την ευθύνη της απόδειξης ότι η βλάβη έγινε λόγω κακής εγκατάστασης και υπογράφουν την τεχνική έκθεση. Αυτοί είναι σοβαροί ισχυρισμοί. Μόνο με ΑΠΑΊΤΗΣΗ εγκατάστασης από δικό τους συνεργάτη λύνεται αυτό, και φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι θα συμβεί στις πωλήσεις της εάν βάλει αυτήν την απαίτηση' καλοκαιρινό, επίκαιρο μπλουμμμμμμ Υπάρχει κάποιος που να έχει ζητήσει εγγύηση από την Daikin για κλιματιστικό που δεν το έχει εγκαταστήσει δικός τους συνεργάτης; Μπορείτε να μας πείτε την εμπειρία σας; Ευχαριστώ Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από efib
k_w_t Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, efib είπε Λες ότι θα πουν ψέματα; Τι σημαίνει "περίεργη" εταιρία; Καταλαβαίνεις ότι φέρουν την ευθύνη της απόδειξης ότι η βλάβη έγινε λόγω κακής εγκατάστασης και υπογράφουν την τεχνική έκθεση. Αυτοί είναι σοβαροί ισχυρισμοί. Μόνο με ΑΠΑΊΤΗΣΗ εγκατάστασης από δικό τους συνεργάτη λύνεται αυτό, και φαντάζομαι καταλαβαίνεις τι θα συμβεί στις πωλήσεις της εάν βάλει αυτήν την απαίτηση' καλοκαιρινό, επίκαιρο μπλουμμμμμμ Υπάρχει κάποιος που να έχει ζητήσει εγγύηση από την Daikin για κλιματιστικό που δεν το έχει εγκαταστήσει δικός τους συνεργάτης; Μπορείτε να μας πείτε την εμπειρία σας; Ευχαριστώ Θα σου αναφερω 2 γεγονοτα. 1) Κλιματιστικο DAIKIN αγορασμενο απο γνωστη για τις ευκολιες πληρωμης μεγαλη αλυσιδα ,Εγκατασταση απο δικο τους συνεργειο . Ειχαν βαλει λαθος εξωτερικη βαση (αυτην την φέρνει ο εγκαταστατης) και η εξωτερικη μοναδα ειχε μια ελαφρια κληση η οποια επηρέαζε ομως την σωστη λειτουργια του.(Εκανε ενα σφυριγμα ο συμπιεστης) Καλεσαν τεχνικο της Daikin και τους ειπε οτι ειναι λαθος της εγκαταστασης. Ηρθε το συνεργειο που εκανε την εγκατασταση αλλαξε την βαση και ολα καλα. (ουτε χαθηκε εγγυηση ουτε τιποτα) 2) Κλιματιστικο αγορασμενο απο skroutz. Ζητησαν εγκατασταση απο την DAIKIN και οταν ζητηθηκε το serial number του μηχανηματος η DAIKIN αρνηθηκε. Ο λογος οτι η εξωτερικη μοναδα δεν ηταν για της συνθηκες της Ελλαδος αλλα για βορεια Ευρωπη (παραεισαγωγη). Το καλοκαιρι το μηχανημα θα τα επαιζε.Το μηχανημα το εστειλαν πισω στο καταστημα και πηραν πισω τα λεφτα τους. Τους εκαναν και μια εκπτωση και πηραν αλλο απο την ιδια την DAIKIN. Γενικα εχει καποιους κανονες αλλα δεν θα σε βασανισει για ψιλου πηδημα. Στην δικη σου περιπτωση πιστευω οτι θα ερθει τεχνικος και θα εχει μαζι του και πλακετα. Θα την κουμπωσει πανω θα παιξει το μηχανημα και θα φυγει... Εαν παλι εσυ θες αλλαγη του μηχανηματος θα σου δωσει χαρτι με την βλαβη και μετα θα πρεπει να συνεννοηθείς με τον πωλητη να στειλει αλλο μηχανημα και τεχνικο να βγαλει - βαλει τις μοναδες... Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2024 από k_w_t
Προτεινόμενες αναρτήσεις