eidikos33 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την εφαρμογή της εθνικής Τράπεζας ενώ έχω κάνει 4-5 αγορές δεν τις έχεις καταχωρήσει στο αφορολογητο της εφαρμογής και έχουν ολοκληρωθεί κανονικά δεν εκκρεμούν. Όλες οι συναλλαγές που έχουν καταχωρηθεί στο αφορολογητο είναι μέχρι 3/5 Τι μπορεί να φταίει? Επεξ/σία 9 Μαΐου 2022 από eidikos33
sphinxgr Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Μηπως η ενημέρωση γίνεται κάθε λίγες μέρες και όχι Live?
eidikos33 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Live γίνεται από όσο έχω δει την στιγμή που ολοκληρώνεται η κίνηση και δεν εκκρεμεί
dtzgr Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Αν πλήρωσες με μεταφορά σε λογαριασμό, τότε το πιθανότερο είναι ότι ο λογαριασμός στον οποίο πλήρωσες ΔΕΝ ήταν δηλωμένος ως επαγγελματικός.
eidikos33 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, dtzgr είπε Αν πλήρωσες με μεταφορά σε λογαριασμό, τότε το πιθανότερο είναι ότι ο λογαριασμός στον οποίο πλήρωσες ΔΕΝ ήταν δηλωμένος ως επαγγελματικός. Όχι με κάρτα ήταν σε καταστήματα γνωστα
fragsp Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 Δημοσ. 9 Μαΐου 2022 28 λεπτά πριν, eidikos33 είπε Όχι με κάρτα ήταν σε καταστήματα γνωστα μηπως ήταν η cosmote prepaid;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα