Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά οι καταγγελίες για το κατάστημα αυτό έχουν φτάσει τις162 στο υπουργείο ανάπτυξης και συνεχίζονται. Το περίεργο όμως είναι ότι λειτουργεί κανονικά και σαν φυσικό κατάστημα στην Λάρισα και φυσικά διαφημίζεται google, Facebook κ.α. για το eshop του.... Μόνο στην Ελλάδα η λέξη μαγκας αντικαθιστά το κοινός απατεώνας. 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλη την κομπανία. Κλασική περίπτωση αρπακτικού. Το χειρότερο είναι ότι ακόμα το γελοίο αυτό κατάστημα είναι ακόμα σε λειτουργία και δεν το έχουν μπουζουρωσει . Και εγώ δυστυχώς θύμα του Περιφανη. Από 9/1 περιμένω ακόμα να μου στείλουν το σωστό προϊόν. Έχω ένα λάθος μοντέλο κινητού με σωστή απόδειξη σύμφωνα με την παραγγελία. Τελευταία φορά πριν ένα μήνα που απάντησαν στο τηλέφωνο, θα μου έστελναν το σωστό με την κουριερ και θα τους έδινα το λάθος. Ούτε μέιλ ούτε τηλέφωνα. Στην αξιολόγηση στο Google απάντησε ότι δεν αναγνωρίζει τον κωδικό παραγγελίας ούτε το ονοματεπώνυμο στο ιστορικό παραγγελιών. Μιλάμε για μεγάλο παρτάλι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hashtagtrade... 

Έχει ήδη μια εβδομάδα που με κοροϊδεύουν...

δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα κ οι αξιολογήσεις... όλες θετικές.

Έχει κάποιος επιβεβαιωμένες αγορές... 

Με πιάνει κρύος ιδρώτας...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, έχω τοποθετημένες 2 παραγγελίες.
Τώρα κατάλαβα τι έχει συμβεί, το βλέπω εν το μεταξύ παντού σε διαφημίσεις social και google τις τελευταίες ημέρες.
Δεν θα ήθελα να πέσει κάποιος άλλος θύμα.
Αναμένω νέα από άτομα που θα πάνε την Πέμπτη από το φυσικό κατάστημα.

Καλή συνέχεια στην ομάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες κακώς δελεαζεστε απο τις χαμηλές (περίεργες θα έλεγα εγώ) τιμες τους. Για μένα και το θεωρώ απαράβατο κανόνα, κατάστημα που δεν επιτρέπει αντικαταβολή, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. Ελπίζω όλοι να καταλαβαίνετε τους λόγους. Επίσης το συγκεκριμένο έχει παντού εκπτώσεις κάτι εξίσου περίεργο όπως και το γεγονός ότι τα προϊόντα θέλουν 15 - 30 μέρες για παραλαβή λες και οι άλλοι που γράφουν από 1-3 μέρες ειναι λαλακες. Σταματήστε λοιπόν να κάνετε παραγγελίες από δαύτους μπας και διορθωθούν ή τελοσπαντων κλείσουν και ηρεμήσουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού δεν λένε; Ηλίθιος εδώ. Προσπαθώ να σηκώσω (πάλι) review στο BestPrice.gr και για κάποιο λόγο δεν μπορώ (πολύ περίεργο). Το review που θέλω να σηκώσω:
 

Quote

Πρώτη Παραγγελία

Στις 06/12 έκανα παραγγελία 2 κινητά Oneplus Nord 3. O λόγος που την έκανα από το συγκεκριμένο κατάστημα και όχι από φθηνότερο που τα είχε σχεδόν 40€ φθηνότερα (έκαστο, άρα 80€ σύνολο), ήταν γιατί μέσα στις σελίδες του και τα δύο κινητά δήλωναν "Διαθεσιμότητα: Σε Απόθεμα" και επειδή μέχριτις 15/12 ήθελα το ένα από τα δύο να το δώσω δώρο γενεθλίων, έκπληξη, στην σύζυγο, πίστεψα ότι σε 9 ημερολογιακές θα το είχα. Αλλιώς δεν είχα κανένα πρόβλημα να αγοράσω από τον φθηνότερο και να περιμένω παραπάνω και να γλιτώσω ένα κάρο λεφτά. Πρώτα απ' όλα να σημειώσω το άθλιο τηλεφωνικό κέντρο, όχι τους ανθρώπους, που ήταν σχετικά ευγενικοί αλλά το ότι αν πάρεις τηλέφωνο πχ στις 09:30, σε χαιρετίζει μήνυμα που σου λέει ότι "το τηλεφωνικό κέντρο δουλεύει από τις 09:00. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα". Όταν προσπαθείς μετά τις 10:00, το τηλέφωνο κάνει πως μιλάει 19 στις 20 φορές. Κατέληξα να το κλείνω και να πατάω redial αμέσως 20 φορές. Όταν την 20η πιάνει γραμμή, αφότου δώσω τις επιλογές, μετά την ανακατεύθυνση, αφήνουν το τηλέφωνο να χτυπάει 30-45" και το σηκώνουν μετά. Αν είχαν όντως τόσες κλήσεις και όντως μιλούσε πριν, γιατί δεν ήταν εκεί να το σηκώσουν αμέσως μόλις ξαναχτύπησε; Τέλος πάντων στο πρώτο τηλεφώνημα που έβγαλα 2 μέρες μετά την παραγγελία η ευγενέστατη κατά τα άλλα κοπέλα μου είπε επ' ακριβώς: "Ναι είναι όντως άμεσα διαθέσιμα τα κινητά οπότε θα τα έχετε σε 3 το πολύ 4 εργάσιμες". Πέρασαν οι μέρες και ξαναπήρα προχτές τηλέφωνο (Τρίτη) μετά από παρόμοιο γολγοθά μέχρι να βγάλω γραμμή. 
"-Ναι είναι άμεσα διαθέσιμα τα κινητά". 
"-Θα τα έχω μέχρι την Πέμπτη γιατί Παρασκευή θέλω να δωρίσω το ένα από τα δύο; "
"-Οπωσδήποτε"
Έρχεται Πέμπτη και καμιά αλλαγή στην κατάσταση της παραγγελίας. Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω αν όντως υπάρχει διαθεσιμότητα και με επιβεβαίωσαν με "ουυυ ναί". "Γιατί δεν ήρθαν ακόμα" ρωτάω, "όπως μου είπατε"; Η απάντηση ήταν "Προηγούνται άλλες παραγγελίες". Παιδιά το καταλαβαίνω ότι ως κράχτη τις άμεσες διαθεσιμότητες έχετε πολύ κίνηση αλλά αν έχετε πολύ κίνηση κάνετε scale out και επανδρώνετε τους τομείς που χωλαίνουν. Σήμερα έφτασε 15/12 και δεν έχω να δώσω δώρο στην σύζυγο. Θα μου πεις, μικρό το κακό τι μας το λες. Οκ. Αλλά μην προχωράτε σε false advertising διαθεσιμοτήτων για να κερδίζετε πελατεία. Πιθανόν να ακυρώσω εντός ολίγων ημερών και να πάω σε φθηνότερο μαγαζί που δεν ντρέπονται να δηλώσουν τις πραγματικές διαθεσιμότητές τους και είναι φθηνότεροι. Έτσι κι αλλιώς πέταξε το "πουλάκι" της έκπληξης. Απλά φοβάμαι μην μπω σε έναν λαβύρινθο κακών συνεννοήσεων και περάσουν μήνες μέχρι να πιστωθούν τα λεφτά πίσω γιατί όταν βγάζεις τον μήνα ίσα-ίσα, για μας ποσά των 800+€ δεν είναι αμελητέα. 
Οπότε ακύρωσα αυτή την παραγγελία και περίμενα επιστροφή χρημάτων η οποία σύμφωνα με τον νόμο της Ε.Ε. όπως πολύ σωστά σου παραθέτουν στο site τους είναι σε 5-14 ημέρες. Πουθενά στον νόμο δεν μιλάει για εργάσιμες οπότε by default καταλαβαίνουμε ότι είναι ημερολογιακές. Πόσο άλλωστε να χρειάζεται μια εντολή προς την τράπεζα ακύρωσης της κίνησης; Δευτερόλεπτα όπως τυχαίνει να γνωρίζω. Δεν ενόχλησα καθόλου το κατάστημα ακόμα κι όταν πέρασε η 14η μέρα, είπα γιορτές (Χριστούγεννα) είναι. Στην 17η έστειλα ένα email (εννοείται τηλέφωνο συνεχίζουν να μην σηκώνουν) πολύ απλά ρωτώντας "Τι γίνεται; " και μου απάντησαν ότι θέλαν IBAN για την επιστροφή. Πρωτίστως γιατί δεν τον ζητήσατε εξ'αρχής και δευτερευόντως, η αγορά έγινε μέσω πιστωτικής, γιατί απλά δεν γινόταν reverse πίστωση; Τέλος πάντων στέλνω IBAN και περιμένω. Πέρασε η μέρα, ξημέρωσε η επομένη, η 18η και δεν έγινε τίποτα. Οπότε ξαναστέλνω email πολύ ευγενικά αναφέροντας ότι αν μέχρι το μεσημέρι δεν γίνει η πίστωση, θα κάνω ο ίδιος στην τράπεζα αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής. 5' λεπτά αφότου έφυγε το email από μένα, ήρθε η πίστωση. Τι μας λέει αυτό; Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Δεν είμαι καχύποπτος άνθρωπος και δεν σκέφτομαι συνωμοσιολογικά. Δεν θέλω να πιστεύω ότι έχουν κάτι να κερδίσουν με το να κρατάνε τα λεφτά του κόσμου. Απλά πιστεύω ότι ίσως το κατάστημα μεγάλωσε πολύ γρήγορα και απότομα με αποτέλεσμα να μην έχει προλάβει να επενδύσει στις υποδομές του και στο σύστημα λειτουργίας και διεκπεραίωσης των συναλλαγών του. Με απλά λόγια, τρομερή ανοργανωσιά και ελληνική νοοτροπία του να πρέπει να τους κυνηγάς εσύ. Αναρωτιέμαι, αν δεν ασχολιόμουν εγώ να ζητήσω πίσω τα λεφτά μου, πόσο θα τραβούσε η όλη ιστορία. Αφαιρείται λοιπόν ένα ακόμα αστεράκι. Κρίμα.

Δεύτερη Παραγγελία (πόσο βλάκας είμαι)

Η παραπάνω αξιολόγηση ενόχλησε οπότε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης επικοινώνησε μαζί μου, μετά την ακύρωση και την επιστροφή των χρημάτων και μου ζήτησε συγνώμη και αν ήθελα να μου δώσει κουπόνι 200€ ώστε να "βελτιώσει την εμπειρία μου με την εταιρία του και να μπορέσει να αλλάξει την άποψή μου που δημόσια εξέφρασα" (τα λόγια του). Εγώ ήδη είχα προχωρήσει στην αγορά των κινητών από άλλο κατάστημα και η αλήθεια είναι ότι δεν είχα όρεξη αρχικά να "πουλήσω την άποψή μου για 200€". Όλοι όμως μου λέγαν να μην είμαι "χαζός", να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και επειδή και τα κινητά των παιδιών είναι αρκετά παλιά, έκανα πίσω και έκανα χρήση του κουπονιού 200€ και έβαλα επιπλέον δικά μου 180€ για παραγγελία δύο κινητών Samsung A14 στις 09 Ιανουαρίου 2024. Με την χρήση της δωροεπιταγής ακολούθησαν κανά 2 ακόμα προσωπικά email από τον ιδιοκτήτη που με παρακαλούσε να κατεβάσω την αξιολόγηση και μου "υποσχόταν ότι θα επιβλέψει προσωπικά την καινούργια παραγγελία". Οπότε κατέβασα και εγώ την αξιολόγηση της προηγούμενης παραγγελίας.
Είπα να μην είμαι τόσο "αυστηρός" αυτή την φορά οπότε άφησα 3 εβδομάδες (30/01) πριν επιχειρήσω πάλι επικοινωνία μαζί τους. Φυσικά κανένα τηλεφώνημα δεν έβγαζε γραμμή οπότε έστειλα email. Η νέα έκπληξη ήρθε στις 02/02 με την απάντηση του email που ήταν "θα θελαμε να σας ενημερωσουμε πως οι παραγγελίες που αφορουν δωροεπιταγη εξυπηρετούνται στο διάστημα έως και 30 εργασίμων ημερών."
Αυτή την πολύ σημαντική πληροφορία παρέλειψαν να την αναφέρουν όταν πρόσφεραν την δωροεπιταγή και πιστέψετε με θα άλλαζε τα πράγματα, αλλά είπα "ας είναι, θα κάνω υπομονή, μου δώσαν γάιδαρο μην τον κοιτάω και στα δόντια".
Στο τέλος των 30 εργάσιμων ημερών την Δευτέρα 19/02 και μετά από πολλά email στα οποία μόνο ένα απαντήθηκε με κλήση από μία κοπέλα της υποστήριξης, τίποτα δεν εξηγήθηκε, μέσες άκρες μου ειπώθηκε "Θα σας έρθουν όταν έρθουν" με καμία πρόβλεψη ή έστω καν την κλασσική δικαιολογία της έλλειψης από τον προμηθευτή. Τους έδωσα διορία την 1η Μαρτίου (40ή εργάσιμη από τις "έως 30" που είχαν πει), αν δεν έχει φύγει η παραγγελία, να την ακυρώσουν. Καμία απάντηση. Οπότε Δευτέρα 04/03 έστειλα email για ακύρωση (σιγά μην τους έβρισκα στο τηλέφωνο), συμπλήρωσα και την φόρμα επιστροφής για τα 180€ που έχω δώσει. Έστειλα και προσωπικό email στο αφεντικό που και καλά θα "επέβλεπε προσωπικά την παραγγελία μου" (πόσο βλάκας νιώθω) χωρίς καμία απάντηση. Από τότε έχουν περάσει 15 μέρες (με όριο τις 14 ημερολογιακές βάσει νόμου) και αφού έχω επικοινωνήσει και με email στο λογιστήριο και με τηλέφωνο, λεφτά ακόμα δεν έχω δει να επιστρέφονται. 70 μέρες μετά την 2η παραγγελία, ούτε κινητά, ούτε τα λεφτά μου δεν έχω πάρει. Κάνω αγορές από το Internet απο το 2003. Δεν έχω χάσει ποτέ από αυτές. Κανείς δεν προσπάθησε ποτέ να με κοροϊδέψει και τυχόν λάθη πάντα αποζημιωνόντουσαν ακόμα και με πωλητές σε κινέζικα καταστήματα που η επικοινωνία με τα αγγλικά τους δεν είναι η καλύτερη. Αυτό όμως που έχω περάσει με το Perishop από τις αρχές Δεκέμβρη 2023 δεν μου έχει ξανασυμβεί. Ειλικρινά αναρωτιέμαι, έχει ποτέ παραλάβει κανείς σας τίποτα από αυτό το κατάστημα; Υπάρχει αυτό το κατάστημα ή απλά είναι ένα email, ένα τηλέφωνο σε έναν διάδρομο που κανείς δεν περνάει και ένας τραπεζικός λογαριασμός που γεμίζει; Ίσως είναι υπερβολή να πω μεγάλα λόγια ότι "θα κινηθώ νομικά" για 180€ που μου χρωστάνε, αλλά σίγουρα, αν συνεχίζουν να μου κατακρατούν τα λεφτά μου, θα κάνω κινήσεις με συνήγορο καταναλωτή. ΜΑΚΡΥΑ από το συγκεκριμένο κατάστημα. Δεν θέλω να ξεστομίσω καμιά βαριά κουβέντα αλλά από αυτά που περιγράφω καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάμε.

Πείτε λίγο τι κάνουμε; Πως μπορούμε να πιέσουμε για τα λεφτά μας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

13 λεπτά πριν, aXer είπε

Πείτε λίγο τι κάνουμε; Πως μπορούμε να πιέσουμε για τα λεφτά μας;

Αμα τον εχουν πεταξει εξω απο την πλατφορμα δεν μπορεις πλεον ...
Μπορεις ομως να δοκιμασεις στο google αμα σε αφησει και εκει 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, villasg said:

 

Αμα τον εχουν πεταξει εξω απο την πλατφορμα δεν μπορεις πλεον ...
 

Αυτό βλέπω. Δεν έχει πια παρουσία εκεί. Τα κλαίω τα λεφτά μου

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, aXer είπε

Τα κλαίω τα λεφτά μου

Πως πληρωσες ?
Αμα ειναι με καρτα κανε αμφησβητηση συναλλαγης στην τραπεζα σου 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, villasg said:

Πως πληρωσες ?
Αμα ειναι με καρτα κανε αμφησβητηση συναλλαγης στην τραπεζα σου 

Αυτό το σκέφτηκα απλά έχουν περάσει πάνω από 60 μέρες. Λες να μπορώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, aXer είπε

Αυτό το σκέφτηκα απλά έχουν περάσει πάνω από 60 μέρες. Λες να μπορώ;

απο περιεργια , το ποσο ειναι δεσμευμενο ? ή το εχει εισπραξει ?
Μπορεις , μιλα με την τραπεζα σου 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...